Смайлик• 31 августа 2024
Що відповідаєте таким покупцям?
У повідомленні одне слово - "цікавить"
Дуболом• 31 августа 2024
Я не продавець.
Але відповіла би:
Вітаю! Який колір і в якому розмірі вам потрібен?
Але відповіла би:
Вітаю! Який колір і в якому розмірі вам потрібен?
1
1
3
from Ukraine• 31 августа 2024
Под настроение, в основном нет. Если настроение хорошее, пишу- оформляйте заказ.
7
ПампушОК• 31 августа 2024
А у вас указана цена, размер, цвета в наличии и т.п.
Или у вас указано «спрашивайте»?
Или у вас указано «спрашивайте»?
7
тянитолкайка• 31 августа 2024
Можете написати: ’В наявності, можете оформлювати замовлення’. Ігнорувати не варто, раптом купить, хоча вірогідність мала.
12
Рекламама• 31 августа 2024
Ответ длятянитолкайка
Можете написати: ’В наявності, можете оформлювати замовлення’. Ігнорувати не варто, раптом купить, хоча вірогідність мала.
такие не покупают
4
Дуболом• 31 августа 2024
Автор, я как покупатель вам напишу; не усложняйте. Лично я пишу и слова приветствия, и пожалуйста и прочее. Но люди разные, терять покупателя я бы не стала, если бы была продавцом.
Как покупатель заметила, что часто сам продавец тормозит заключение сделки.
Как покупатель заметила, что часто сам продавец тормозит заключение сделки.
11
тянитолкайка• 31 августа 2024
Ответ дляРекламама
такие не покупают
А я що написала? Відповідати варто завжди! На деяких сайтах, наприклад, це впливає на рейтинг.
6
ЯкаКраля• 31 августа 2024
Ответ дляДуболом
Я не продавець.
Але відповіла би:
Вітаю! Який колір і в якому розмірі вам потрібен?
Але відповіла би:
Вітаю! Який колір і в якому розмірі вам потрібен?
Який колір і який розмір вам надіслати після оплати ось на цей номер карти)
Рекламама• 31 августа 2024
Ответ длятянитолкайка
А я що написала? Відповідати варто завжди! На деяких сайтах, наприклад, це впливає на рейтинг.
не всегда стоит отвечать, особенно если видишь, что человек не в адеквате, такой скорее испортит рейтинг
Ms. Android• 31 августа 2024
Я со всеми культурно общаюсь. Ну спрошу, какие именно вопросы у человека и отвечу на них. А какие еще могут быть варианты? В продаже я заинтересована всегда
5
тянитолкайка• 31 августа 2024
Ответ дляРекламама
не всегда стоит отвечать, особенно если видишь, что человек не в адеквате, такой скорее испортит рейтинг
Ще раз, на деяких сайтах швидкість і наявність відповіді впливає на рейтинг. ’Покупець’ нічого кримінального не написав, можливо, в нього така манера спілкування.
4
Вилосипедниця• 31 августа 2024
Якщо на олх, відповідаю на кожне питання, хоч і не купить, але це підвищує активність в оголошенні і купить хтось інший. А якщо продавець не зацікавлений в продажах, то буде придиратися до кожного покупця.
Можливо та людина в 20-ти оголошеннях написала Цікавить і купить в того, хто скоріше відповість.
Можливо та людина в 20-ти оголошеннях написала Цікавить і купить в того, хто скоріше відповість.
4
ОйЙой• 31 августа 2024
Мне денюжки нужны и продать нужно, поэтому таким цикавниким я пишу в личку-добрый день, товар есть, сколько нужно? В 95% случаев покупают.
2
Я думаю, что очень сильно влияет манера ведения соц сетей, например тот же Insta. Рекламодатель выставляет рекламу без цены, и если что-то понравилось нужно написать коммент: цікавить, ціна, скільки, куку. Что нибудь, чтобы прислали сообщение и дальше уже идёт обсуждение. Иногда кажется что эта манера переносится и на другие платформы, и если продавец не был готов к такому, можно потерять клиента.) хотя на самом деле, там мог быть адекватный покупатель.
1
Мандолина Бу• 02 сентября 2024
Мені одного разу написали «добрий вечір» і все. Ну, думаю, зараз людина в другому повідомленні напише, що її цікавить, мовчу, чекаю… Пройшло пару годин. Пишу: добрий вечір. Вас щось цікавить? І отут пішло спілкування і угода. Так що відповідати треба у 99,99% випадках, навіть якщо вам здається, що це НЕ покупець.
Навіть, коли пропонують неадекватний торг у 50%, багато хто тут майже з гордістю пише: не відповідаю таким! Я якось написала «ні» просто тому що не люблю незакритих питань. І тут мені пишуть: а скільки зможете? Товар потрібен, але для мене задорого( Скинула 50 грн., людина купила 🤷♀️ А могла проігнорувати і покупець би вже не писав, знайшов би у іншого продавця.
Навіть, коли пропонують неадекватний торг у 50%, багато хто тут майже з гордістю пише: не відповідаю таким! Я якось написала «ні» просто тому що не люблю незакритих питань. І тут мені пишуть: а скільки зможете? Товар потрібен, але для мене задорого( Скинула 50 грн., людина купила 🤷♀️ А могла проігнорувати і покупець би вже не писав, знайшов би у іншого продавця.
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу

