Заместитель Анонима• 22 сентября 2024
Ситуація в Єві
В єві зараз хороші знижки і акції. Прийшла у магазин другий раз на тиждень. Сьогодні це був магазин в іншому місці. Вийшла сума 361грн, але я мала 50 грн бонусів, і попросила їх списати. Попросили дати без решти, в мене було тільки чотири сотні. На що продавець дивним тоном каже ну хоч 320 дайте...типу, я ще наче їй і винна. Довелось розраховуватись карткою, хоча на картці мені гроші потрібніші , ніж готівка. Я стараюсь завжди всім давати без решти, але хіба 90 грн це настільки велика сума, якої нема в касі, одній чи іншій? У вас таке було? Це ж не проблеми покупця, гроші повинні бути на решту.
показать весь текст
Результат:
вже голосів:
126
68 (53.97%)
Решта завжди повинна бути
58 (46.03%)
Не можна все передбачити
1
30
автор
Заместитель Анонима
• 22 сентября 2024
Ответ дляМетровий сантиметр
А. ну зрозуміло суть проблеми. Продавці для таких як ви взагалі не люди, і весь світ створений, щоб навколо вас крутитися. А тут, бач, обслуга насмілилась щось сказати. Дуже дивна і незвична ситуація. То треба хоч на форумі повиступати, самооцінку підняти.
Та мені байдуже на касирів, є і є, я ніколи не конфліктую. Але знала,що ця фраза буде приводом вчепитися. А решта повинен продавець дати. Порадниця це просто батл, хто більше обісре автора)
1
Метровий сантиметр• 22 сентября 2024
Ответ дляЗаместитель Анонима
Та мені байдуже на касирів, є і є, я ніколи не конфліктую. Але знала,що ця фраза буде приводом вчепитися. А решта повинен продавець дати. Порадниця це просто батл, хто більше обісре автора)
Ага. Проговорилися, то знов усі навколо винні. Бідосю обісрали.
1
автор
Заместитель Анонима
• 22 сентября 2024
Ответ дляМетровий сантиметр
Ага. Проговорилися, то знов усі навколо винні. Бідосю обісрали.
Не проговорився, а сказала як є. Касир звичайна людина, мені на них байдуже. Ніхто не винен, окрім магазину, що не дає клієнтам решту.
1
Жена аллигатора• 22 сентября 2024
Ответ дляЗаместитель Анонима
Є комісія
Пополняете 100грн, доходит 90?
1
Жена аллигатора• 22 сентября 2024
Ответ дляAnel@
Я працівик Єви, раніше компанія замовляла розмінку, тепер вирішила, що це їм дорого. В нас можна розрахуватись частково карткою, частково готівкою. Можна до 50 грн. закинути на карту. Але якщо прийде 100 таких , як ви, то де ми будемо брати мілкі гроші? Це не ваші проблеми і не наші, це проблема компанії. Ви думаєте нам приємно клянчити в всіх мілкі гроші?
Раньше в банках можно было заказывать разменную монету для розничной торговли. Сейчас что то изменилось?
Застряла• 22 сентября 2024
У Єви щось системні трабли почались. У мене трохи інша ситуація з ними нещодавно вийшла. Зробила інтернет-замовлення на 1,5 тис, кілька днів на доставку до найближчого магазину...Раз в кілька місяців таке замовлення вже кілька років роблю. Врешті приходить смс, що замовлення доставлено - забирайте і слідом через 5 хв - оплата тільки готівкою, абро перейдіть за посиланням для оплати онлайн... Прикол у тому, що готівки у мене практично ніколи нема, тримаю тис 5 на чорний день, всі доходи на картку. Знімати з неї готівку - це ще банкомат пошукати і, знову ж таки, відсотки за зняття... Хотіла заплатити на сайті з персонального кабінету за замовлення- ні, це можливо було тільки в момент замовлення. Якби ж хоч якесь повідомлення було на самому сайті в корзині, що карткою розрахуватися буде неможливо в магазині - ні, жодного попередження... В самому магазині люди спокійно беруть товар і розраховуються картками, для мого інтернет-замовлення ця опція недоступна. Зателефонувала на гарячу лінію - ой, у нас так уже місяць, технічна проблема на сайті. Варіант, що запропонувала касир - зняти готівку у них же на касі (тут готівки багато)))) і розрахуватись за замовлення, але для цього треба щось купити і будуть відсотки за зняття. Довелося мудохатися з оплатою через ту смс з телефону, а я погано бачу, навіть окуляри вже не спасають, сама форма для оплати незручна... Отримувала я те замовлення тиждень. І вирішила, що більше мені це не потрібно, від втрати одного клієнта Єві нічого не станеться, а мені мої нерви і час дорожче...
автор
Заместитель Анонима
• 22 сентября 2024
Ответ дляЗастряла
У Єви щось системні трабли почались. У мене трохи інша ситуація з ними нещодавно вийшла. Зробила інтернет-замовлення на 1,5 тис, кілька днів на доставку до найближчого магазину...Раз в кілька місяців таке замовлення вже кілька років роблю. Врешті приходить смс, що замовлення доставлено - забирайте і слідом через 5 хв - оплата тільки готівкою, абро перейдіть за посиланням для оплати онлайн... Прикол у тому, що готівки у мене практично ніколи нема, тримаю тис 5 на чорний день, всі доходи на картку. Знімати з неї готівку - це ще банкомат пошукати і, знову ж таки, відсотки за зняття... Хотіла заплатити на сайті з персонального кабінету за замовлення- ні, це можливо було тільки в момент замовлення. Якби ж хоч якесь повідомлення було на самому сайті в корзині, що карткою розрахуватися буде неможливо в магазині - ні, жодного попередження... В самому магазині люди спокійно беруть товар і розраховуються картками, для мого інтернет-замовлення ця опція недоступна. Зателефонувала на гарячу лінію - ой, у нас так уже місяць, технічна проблема на сайті. Варіант, що запропонувала касир - зняти готівку у них же на касі (тут готівки багато)))) і розрахуватись за замовлення, але для цього треба щось купити і будуть відсотки за зняття. Довелося мудохатися з оплатою через ту смс з телефону, а я погано бачу, навіть окуляри вже не спасають, сама форма для оплати незручна... Отримувала я те замовлення тиждень. І вирішила, що більше мені це не потрібно, від втрати одного клієнта Єві нічого не станеться, а мені мої нерви і час дорожче...
Ого, дивні які.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу