Лгин• 01 февраля в 07:14
Погано розмовляє і школа
Дівчатка добрий ранок )
Син 5,5 років погано розмовляє точніше загальна не зрозумілість ...С логопедом почали працювати але навряд до вересня він вибалакається не знаю що і робити ...Залишити ще в садочку до 7 років чи туди таких великих діток не беруть чи віддати до школи але боюсь що не потягне школу(
Син 5,5 років погано розмовляє точніше загальна не зрозумілість ...С логопедом почали працювати але навряд до вересня він вибалакається не знаю що і робити ...Залишити ще в садочку до 7 років чи туди таких великих діток не беруть чи віддати до школи але боюсь що не потягне школу(
показать весь текст
4
37
АнтиТанкист• 01 февраля в 08:08
Ответ дляМамОмужа
Мій говорив незрозуміло теж...логопед десь отак само січень лютий казала що подумайте щоб лишити в садочку...ми ходили на підготовку до школи плюс логопед ...влітку говорив так собі але пішов в школу і в жовтні вже був як всі .. не знаю що вплинуло.... Чи оточення... Але я чула що інші діти говорили не набагато краще .. і навіть зараз багато хто не вимовляє частину букв ...вже 3й клас.
Батьки звикають і не чують проблеми. У сина на тренуванні є дитина, яка не всі звуки вимовляє... Це звучить дивно для 2-го класа. Для батьків - нормально
1
3
Чупокабра• 01 февраля в 08:16
Идите в школу с 7 лет.
Здоровые дети так идут, а вам надо ещё подтянуться.
В садик можно не водить. Занимайтесь усиленно эти 1.5 года.
Здоровые дети так идут, а вам надо ещё подтянуться.
В садик можно не водить. Занимайтесь усиленно эти 1.5 года.
2
7
Анонім-ка• 01 февраля в 08:17
Еще достаточно времени для занятий с логопедом. Главное регулярно, и хороший специалист. А не при садике работающий на отстань.
3
3
Анонім-ка• 01 февраля в 08:20
Ответ дляЧупокабра
Идите в школу с 7 лет.
Здоровые дети так идут, а вам надо ещё подтянуться.
В садик можно не водить. Занимайтесь усиленно эти 1.5 года.
Здоровые дети так идут, а вам надо ещё подтянуться.
В садик можно не водить. Занимайтесь усиленно эти 1.5 года.
С речью логопед справится до сентября, нужно смотреть и на другие показатели.
Я своего ребенка отдала в 7, там незаметно с 6ти летними. А есть откровенно большие дети для первого класса. И физически и психологически.
Я своего ребенка отдала в 7, там незаметно с 6ти летними. А есть откровенно большие дети для первого класса. И физически и психологически.
Тра Ля Ля• 01 февраля в 08:21
А чего так поздно услышали то? Уже после 3-4 лет понятно,что плохо говорит
5
Ответ дляЛгин
Загальна не зрозумілість ...У невропатолога ніяких заключено немає її порада це заняття з логопедом
Ми пішли до школи в такому випадку у 7.11 років. І то все одно були проблеми, займалися з логопедом до 2 класу, потім війна, перестали, самі щось робили. Вчитель спочатку вважала, що дитина, в мене дівчинка, недорозвинута, все відправляла у спецшколу. Але у комісії нам сказали, що треба вчитися у звичайному класі додатково тьютера дадуть, якщо треба (це було в першому класі). Але потім почалося, то ковід - дистанційна, то війна, ми в прифронтовому - теж дистанційна. Тепер їй 11 от зараз вже залишився діагноз тільки дисграфія, і то легка, дислексію та недорозвинутість мови зняли. Зараз все сформувалось, розмовляє добре, трохи є, це я чую, але не так як раніше - як іноземець, ніхто не розумів. Йдіть пізніше до школи, займайтесь цей час, до невропатолога, він ліки додатково призначає, на спорт якийсь, бо це розвиває рухи та бажано співи чи музику.
1
7
АнтиТанкист• 01 февраля в 08:22
Ответ дляЧупокабра
Идите в школу с 7 лет.
Здоровые дети так идут, а вам надо ещё подтянуться.
В садик можно не водить. Занимайтесь усиленно эти 1.5 года.
Здоровые дети так идут, а вам надо ещё подтянуться.
В садик можно не водить. Занимайтесь усиленно эти 1.5 года.
Та чого в садочок не водити? У сина в групі дітки, які не пішли в 6 років до школи, а залишились в садочку. Це і додатковий розвиток для дитини, та і є вирогідність, що з деякими дітьми з садочку попаде в клас.
5
1
Чупокабра• 01 февраля в 08:29
Ответ дляMargonaft
Ми пішли до школи в такому випадку у 7.11 років. І то все одно були проблеми, займалися з логопедом до 2 класу, потім війна, перестали, самі щось робили. Вчитель спочатку вважала, що дитина, в мене дівчинка, недорозвинута, все відправляла у спецшколу. Але у комісії нам сказали, що треба вчитися у звичайному класі додатково тьютера дадуть, якщо треба (це було в першому класі). Але потім почалося, то ковід - дистанційна, то війна, ми в прифронтовому - теж дистанційна. Тепер їй 11 от зараз вже залишився діагноз тільки дисграфія, і то легка, дислексію та недорозвинутість мови зняли. Зараз все сформувалось, розмовляє добре, трохи є, це я чую, але не так як раніше - як іноземець, ніхто не розумів. Йдіть пізніше до школи, займайтесь цей час, до невропатолога, він ліки додатково призначає, на спорт якийсь, бо це розвиває рухи та бажано співи чи музику.
Вы все правильно пишете. Нечего в ту школу спешить. Там такие нагрузки, программа, что и нормотипичным детям тяжело.
Надо сначала подтянуть здоровье ребенку.
Надо сначала подтянуть здоровье ребенку.
2
4
Голубец• 01 февраля в 08:33
У меня ребёнок с отличной речью в школу в 7 лет пошел. А какой диагноз стоит?
1
автор
Лгин
• 01 февраля в 08:49
Ответ дляПовелитель бітка
Не зависимо от диагнозов. Когда вашему ребенку будет 6?
6 будет 20 августа
Ганцю в кєдах• 01 февраля в 08:59
Моя пошла в 7,6. В 6,6 она не могла высидеть 20 минут урока, не слушала учителя( подготовка к школе), они долго кормили белочек,играли в игры , и очень мало само занятие шло. Ровно после семи это другой ребенок, ещё полгода они ставили руку, рисовали кружочки, палочки, волны. У моей речь нормальная была, шипящие и свистящие поставили с логопедом в 4 года. Р в 8 лет. Речь правильная и словарный запас хороший. Но, ни одной буквы, ни одной цифры к первому классу она не знала, ни одного четверостишия. ( Были проблемы по жкт, сильный ацетон, мозг недополучал нужных веществ. Жкт наладился в 7,6 и пошло моментальное развитие). В сентябре ни одной буквы- к новому году уже читала. Задачи по математике прочитать не могла, запоминала наизусть, пока учитель читала, и решала. Всегда уроки сама делала, отличница. Просто было не время в 6,6. 2 года подготовки к школе( и в школе, и с репетитором( не знаю как назвать, воспитатель из садика, занималась с ней индивидуально, в сад не ходила).
2
СкиниУскачи!• 01 февраля в 09:01
Автор, знайдіть гарного логопеда і він за цей час все виправить. У мене дочка не вимовляла пів алфавіту, меньше ніж за рік заговорила чітко, займались 3 рази на тиждень. І то вже останні кілька місяців ходили бо заняття цікаві були для загального розвитку.
Наездница• 01 февраля в 09:05
Моему сыну такой диагноз ставили дислексия и дисграфия, и ещё куча диагнозов сейчас в 9 классе, все нормально, пошёл в школу в 6,6..
Обнимашкина• 01 февраля в 09:12
Ответ дляТра Ля Ля
А чего так поздно услышали то? Уже после 3-4 лет понятно,что плохо говорит
Нежавно тема була, що дитина мало говорить у 2.2, там кожна друга писала, що виговориться, для чого таскати по логопедам, багато хто писав, що до 4 ні буеви, а потім поемами, реченнями, люди сидять до 6 років чекають, думають і так норм
2
2
Категорично против того щоб дітей що не виговорились відправляли у школу . в школу відправляти в 7, або навіть у майже 8 років.
От поясніть, заради чого дитину віддавати в школу, раніше ніж вона буде готова? Для дитини буде великий стрес. Встигати за однолітками вона не буде. Навчання гарного не буде. Половину з того що каже вчитель дитина просто не зрозуміє, бо словниковий запас малий. Навіть якщо дитина зможе виконати математичні дії, то в школі є задачі, що треба прочитати і зрозуміти що саме потрібно вирішити. Треба зрозуміти смисл. Дитина не буде його розуміти. Переказати що каже вчитель дитина не зможе, то і написати правильно не зможе.
Є ще один аспект социалізація. Відношення дітей, друзів. Як ви гадаєте, кому простіше соціалізуватись, дітям що розмовляють однаково з однолітками, але вона трохи старше, чи тій дитині що такого ж віку, але погано розмовляє? З ким би ви потоваришували? З тим що розмовляє, чи з тим у кого каша в роті і його не розумієш?
Авторе, у вас до школи є час на виправлення мови. Не прийшов у садочок бо пішов до логопеда на заняття і ладно. В школі все складніше. Щоб піти до логопеда потрібно викроїти час, і встигнути зробити домашні завдання. Не робити домашку у вашому випадку зовсім не варіант. Дитині потрібно буде дуже багато вашої допомоги.
То навіщо мучити дитину і себе? Бо що люди скажуть, чи думаєте що вам за подвиг зірочку дадуть?
От поясніть, заради чого дитину віддавати в школу, раніше ніж вона буде готова? Для дитини буде великий стрес. Встигати за однолітками вона не буде. Навчання гарного не буде. Половину з того що каже вчитель дитина просто не зрозуміє, бо словниковий запас малий. Навіть якщо дитина зможе виконати математичні дії, то в школі є задачі, що треба прочитати і зрозуміти що саме потрібно вирішити. Треба зрозуміти смисл. Дитина не буде його розуміти. Переказати що каже вчитель дитина не зможе, то і написати правильно не зможе.
Є ще один аспект социалізація. Відношення дітей, друзів. Як ви гадаєте, кому простіше соціалізуватись, дітям що розмовляють однаково з однолітками, але вона трохи старше, чи тій дитині що такого ж віку, але погано розмовляє? З ким би ви потоваришували? З тим що розмовляє, чи з тим у кого каша в роті і його не розумієш?
Авторе, у вас до школи є час на виправлення мови. Не прийшов у садочок бо пішов до логопеда на заняття і ладно. В школі все складніше. Щоб піти до логопеда потрібно викроїти час, і встигнути зробити домашні завдання. Не робити домашку у вашому випадку зовсім не варіант. Дитині потрібно буде дуже багато вашої допомоги.
То навіщо мучити дитину і себе? Бо що люди скажуть, чи думаєте що вам за подвиг зірочку дадуть?
1
6
Любительница• 01 февраля в 09:20
Ответ дляЛгин
Ну нас нічого не ставлять 🤷
у лора проверяли слух?
1
Чудо в декрете• 01 февраля в 09:22
Ответ дляOlga_72
Категорично против того щоб дітей що не виговорились відправляли у школу . в школу відправляти в 7, або навіть у майже 8 років.
От поясніть, заради чого дитину віддавати в школу, раніше ніж вона буде готова? Для дитини буде великий стрес. Встигати за однолітками вона не буде. Навчання гарного не буде. Половину з того що каже вчитель дитина просто не зрозуміє, бо словниковий запас малий. Навіть якщо дитина зможе виконати математичні дії, то в школі є задачі, що треба прочитати і зрозуміти що саме потрібно вирішити. Треба зрозуміти смисл. Дитина не буде його розуміти. Переказати що каже вчитель дитина не зможе, то і написати правильно не зможе.
Є ще один аспект социалізація. Відношення дітей, друзів. Як ви гадаєте, кому простіше соціалізуватись, дітям що розмовляють однаково з однолітками, але вона трохи старше, чи тій дитині що такого ж віку, але погано розмовляє? З ким би ви потоваришували? З тим що розмовляє, чи з тим у кого каша в роті і його не розумієш?
Авторе, у вас до школи є час на виправлення мови. Не прийшов у садочок бо пішов до логопеда на заняття і ладно. В школі все складніше. Щоб піти до логопеда потрібно викроїти час, і встигнути зробити домашні завдання. Не робити домашку у вашому випадку зовсім не варіант. Дитині потрібно буде дуже багато вашої допомоги.
То навіщо мучити дитину і себе? Бо що люди скажуть, чи думаєте що вам за подвиг зірочку дадуть?
От поясніть, заради чого дитину віддавати в школу, раніше ніж вона буде готова? Для дитини буде великий стрес. Встигати за однолітками вона не буде. Навчання гарного не буде. Половину з того що каже вчитель дитина просто не зрозуміє, бо словниковий запас малий. Навіть якщо дитина зможе виконати математичні дії, то в школі є задачі, що треба прочитати і зрозуміти що саме потрібно вирішити. Треба зрозуміти смисл. Дитина не буде його розуміти. Переказати що каже вчитель дитина не зможе, то і написати правильно не зможе.
Є ще один аспект социалізація. Відношення дітей, друзів. Як ви гадаєте, кому простіше соціалізуватись, дітям що розмовляють однаково з однолітками, але вона трохи старше, чи тій дитині що такого ж віку, але погано розмовляє? З ким би ви потоваришували? З тим що розмовляє, чи з тим у кого каша в роті і його не розумієш?
Авторе, у вас до школи є час на виправлення мови. Не прийшов у садочок бо пішов до логопеда на заняття і ладно. В школі все складніше. Щоб піти до логопеда потрібно викроїти час, і встигнути зробити домашні завдання. Не робити домашку у вашому випадку зовсім не варіант. Дитині потрібно буде дуже багато вашої допомоги.
То навіщо мучити дитину і себе? Бо що люди скажуть, чи думаєте що вам за подвиг зірочку дадуть?
У сына такой мальчик в классе, отдали в 6, не выговаривает очень много букв, речь очень запущенная, еще и гиперактивность в придачу. С ним почти никто не дружит :(
А мама очень жалуется, что очень тяжело с сыном уроки делает, просто мучение.
А отдала его в 6, потому что за садик надо платить 😢
А мама очень жалуется, что очень тяжело с сыном уроки делает, просто мучение.
А отдала его в 6, потому что за садик надо платить 😢
3
Шалена красуня• 01 февраля в 09:32
Ви на приколі? Віддавайте дитину в 7 років. Ваша ж дитина не супер розвинута і готова до школи. до чого це питання?
6
Шалена красуня• 01 февраля в 09:38
Ответ дляОбнимашкина
Нежавно тема була, що дитина мало говорить у 2.2, там кожна друга писала, що виговориться, для чого таскати по логопедам, багато хто писав, що до 4 ні буеви, а потім поемами, реченнями, люди сидять до 6 років чекають, думають і так норм
І що? Більшість дітей виговорюються, тому що більшість дітей у 2,2, так розмовляють. Мова йшла про 2,2, а не про 4,2. Чи ви не здатні зрозуміти різницю?
Лирика физика• 01 февраля в 09:39
Загальна незрозумілість - це, мабуть, загальне недорозвинення мовлення , воно різних ступенів буває. З будь- яким ступенем найкраще дитині буде в логокласі, якщо такі є в школі, не раніше за 7 років. А логосадочків немає у вашому місті? Старша група логосадочка - ідеально за рік перед школою.
2
АнтиТанкист• 01 февраля в 09:39
Ответ дляЛюбительница
у лора проверяли слух?
Точно. Декілька років тому читала історію, у якій дитина погано чула, а виявили це чи перед першим класом, чи вже в школі. І проблеми з мовленням саме з-за цього були.
Обнимашкина• 01 февраля в 09:41
Ответ дляШалена красуня
І що? Більшість дітей виговорюються, тому що більшість дітей у 2,2, так розмовляють. Мова йшла про 2,2, а не про 4,2. Чи ви не здатні зрозуміти різницю?
Тому що і в 4.2 ті самі мами не бачать проблеми, чому так багато людей, які картавоять,гикають,замість л- в говорять? Бо батькам норм, виговориться, як тут пишуть. Не думаю, що автор з 2.5 років займалася дитиною, ні 3.2, ні в 4.2
40каградусная• 01 февраля в 09:44
Ответ дляЛгин
Загальна не зрозумілість ...У невропатолога ніяких заключено немає її порада це заняття з логопедом
звісно рано віддавати в школу.
Нульовий сантиметр• 01 февраля в 09:45
Піти в ІРЦ на діагностику. Не вести вересневу 6-ку до школи. Програма важка в 5-6 класах, якщо вчитися. Моя дитина пішла в 7.4. В молодшій школі - відмінно, але вчителька була профі, без домашок не обійшлося. В першому класі було дуже багато писанини. Це важко.
Пекельнi Борошна• 01 февраля в 09:59
Не знаю чи є ще зараз таке.
Моєму сину 15.
Мій ходив в логопедичний клас в звичайній школі. Гарна штука - лише 12 дітей в класі. Всі з якимись логопедичними діагнозами. І окрім уроків з ними ще логопед безкоштовно кожен день займався. А вже з пʼятого класу їх перемішали зі звичайними класами
Моєму сину 15.
Мій ходив в логопедичний клас в звичайній школі. Гарна штука - лише 12 дітей в класі. Всі з якимись логопедичними діагнозами. І окрім уроків з ними ще логопед безкоштовно кожен день займався. А вже з пʼятого класу їх перемішали зі звичайними класами
Ответ дляОбнимашкина
Нежавно тема була, що дитина мало говорить у 2.2, там кожна друга писала, що виговориться, для чого таскати по логопедам, багато хто писав, що до 4 ні буеви, а потім поемами, реченнями, люди сидять до 6 років чекають, думають і так норм
Те що для 2.2 норма, не норма для 5,5. В 2,2 ще норма інопланетянська мова + 10-15 слів що розуміють батьки. Ця норма до 2роки 6міс. В цьому віці діти можуть за 1 день навчитись говорити, бо у деяких дітей мова включається як тумблером. Вчора він на інопланетянській мові лепетав, а сьогодні тумблер включили, в голові з´явився контакт міжполушарний і він фразами став розмовляти.
1
Ответ дляОбнимашкина
Тому що і в 4.2 ті самі мами не бачать проблеми, чому так багато людей, які картавоять,гикають,замість л- в говорять? Бо батькам норм, виговориться, як тут пишуть. Не думаю, що автор з 2.5 років займалася дитиною, ні 3.2, ні в 4.2
Норма не вимовляти звуки л,р,с,ш до 4-х років. Якщо після 4-х років не вимовляє, то дтільки тоді потрібно до логопеда.
ЧупакабраЗеБест• 01 февраля в 10:14
Ответ дляЛгин
Загальна не зрозумілість ...У невропатолога ніяких заключено немає її порада це заняття з логопедом
еще и думаете? я здоровых детей отдала после 7 лет в первый класс и не прогадала.
а логопедией и подавно.
а логопедией и подавно.
2
1
ЧупакабраЗеБест• 01 февраля в 10:17
Ответ дляЙосип_молодий
Не берут? Мой пошел около 8. Берут всех.
у нас тоже были дети ближе к 8 годам, без проблем явных, они кстати самые лучшие ученики в классе.
тяжелее всем до сих пор - это шестилеткам.,они самые самленькие, им труднее.
тяжелее всем до сих пор - это шестилеткам.,они самые самленькие, им труднее.
3
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу