Девочки, вы не в курсе, легке повернення может быть только с того же отделения, на котором получали? Или с любого?
_Galochka_• 03 февраля в 13:58
Скоріше за все, тільки з того ж.
Пробувала повернути з поштомата (відредагувала вже створену на повернення накладну), то перерахувало вартість (стало платно, за звичайним тарифом). Тому відправляла з відділення
Пробувала повернути з поштомата (відредагувала вже створену на повернення накладну), то перерахувало вартість (стало платно, за звичайним тарифом). Тому відправляла з відділення
2
Ответ для_Galochka_
Скоріше за все, тільки з того ж.
Пробувала повернути з поштомата (відредагувала вже створену на повернення накладну), то перерахувало вартість (стало платно, за звичайним тарифом). Тому відправляла з відділення
Пробувала повернути з поштомата (відредагувала вже створену на повернення накладну), то перерахувало вартість (стало платно, за звичайним тарифом). Тому відправляла з відділення
На сайте вот так написано.
_Galochka_• 03 февраля в 14:19
Ответ дляЕкатерина27
На сайте вот так написано.
Ну спробуйте.
Ви можете відправити з відділення, поштомату, кур´єром, якщо отримували відповідно у відділенні, поштоматі чи кур´єром.
Мені не вдалося змінити місце відправки, може вам пощастить.
На сайті з приводу цієї послуги для покупця нема роз´яснень. Але чітко прописано, що продавець не може змінити адресу повернення.
А взагалі напишіть НП в службу підтримки, там краще знають.
Ви можете відправити з відділення, поштомату, кур´єром, якщо отримували відповідно у відділенні, поштоматі чи кур´єром.
Мені не вдалося змінити місце відправки, може вам пощастить.
На сайті з приводу цієї послуги для покупця нема роз´яснень. Але чітко прописано, що продавець не може змінити адресу повернення.
А взагалі напишіть НП в службу підтримки, там краще знають.
Гаряча лінія говорит, что с любого отделения в том же городе.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу