sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Семья, Дом, Дети - Дети
anonim_170
Капризуля• Изменено 18 марта в 08:06

Дорослі з РАС + РДУГ

Доброго дня. Напишіть, будь ласка, хто має дорослих дітей з РДУГ + РАС (СА). Чи мають діти власні родини та своїх дітей? Чи змогли здобути освіту та побудувати кар´єру? Дякую ❤️
показать весь текст
like 6
223 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
|« «
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
anonim_141
Укр_жіночка• 21 марта в 17:45
211
Ответ дляЛісАпетная
Відсутність харчового інтересу в ранньому дитинстві, відсутність рольових ігор, стереотипні ігри, зациклюваності, незграбність рухів, затримка з побутовими навичками, відсутність інтересу до ровесників, (це до певного віку було), не розуміння їх ігор, неприйняття тактильних відчуттів від інших людей, крім мами, дуже рання правильна мова, нав´язливі рухи та дії, недостатнє розуміння соціальних ситуацій, буквальне розуміння висловлювань інших, погане розуміння (’зчитування’) емоцій інших. Негативне ставлення до змін.
ASAS (Австралійська шкала для синдрому Аспергера), загальний бал за всіма субшкалами якої складає 77 (з 144). Показники за субшкалами (максимальний бал – 6): Особливості соціальної поведінки та емоцій – 3,8; Особливості спілкування – 3,2; Особливі інтереси – 3,0; Особливості пізнавальної сфери та Моторні особливості – по 2,0 бали.
За результатами виконання опитувальника CASD (Опитувальник розладів аутистичного спектру) отримано 19 балів, що відповідає діапазону аутизму.
За результатами опитувальника NICHQ Вандербільт (Опитувальник симптомів поведінкових розладів) оцінка дефіциту уваги складає 17 балів (легкий/середній ступінь тяжкості), гіперактивності/імпульсивності – 22 бали (тяжкий ступінь), протестних реакцій – 16 балів (тяжкий ступінь), поведінкових проблем – 5 балів, субшкали тривожно-депресивних проявів – 8 балів, соціальної адаптації – 25 бали (більш помітні складнощі у стосунках з батьками, виконанні вказівок/дотриманні правил, а також самоорганізації).
А коли дитина почала цікавитися дітьми ( однолітками)? Що саме викликало зацікавлення, швидкі рухливі ігри на вулиці, чи якісь теми ( транспорт, ляльки та інше)?
anonim_108
Потішаюся• 21 марта в 18:56
212
Ответ длясладкий_ноябрь
В теорії можливо все.
А в практиці все по іншому. Будь який стрес може дати відкат, а щоб знову прийти в ту саму точку іноді потрібні місяці.
Легше працювати з дитиною, коли вона мала, потім пубертат і все. Там вже вас можуть не відпустити до себе, взагалі.
це все добре коли вам хтось про це каже ’коли вона мала’
а коли вам кажуть у 14 про такі підозри, то вже пізно пити боржомі
anonim_108
Потішаюся• 21 марта в 19:00
213
Ответ дляЛісАпетная
Відсутність харчового інтересу в ранньому дитинстві, відсутність рольових ігор, стереотипні ігри, зациклюваності, незграбність рухів, затримка з побутовими навичками, відсутність інтересу до ровесників, (це до певного віку було), не розуміння їх ігор, неприйняття тактильних відчуттів від інших людей, крім мами, дуже рання правильна мова, нав´язливі рухи та дії, недостатнє розуміння соціальних ситуацій, буквальне розуміння висловлювань інших, погане розуміння (’зчитування’) емоцій інших. Негативне ставлення до змін.
ASAS (Австралійська шкала для синдрому Аспергера), загальний бал за всіма субшкалами якої складає 77 (з 144). Показники за субшкалами (максимальний бал – 6): Особливості соціальної поведінки та емоцій – 3,8; Особливості спілкування – 3,2; Особливі інтереси – 3,0; Особливості пізнавальної сфери та Моторні особливості – по 2,0 бали.
За результатами виконання опитувальника CASD (Опитувальник розладів аутистичного спектру) отримано 19 балів, що відповідає діапазону аутизму.
За результатами опитувальника NICHQ Вандербільт (Опитувальник симптомів поведінкових розладів) оцінка дефіциту уваги складає 17 балів (легкий/середній ступінь тяжкості), гіперактивності/імпульсивності – 22 бали (тяжкий ступінь), протестних реакцій – 16 балів (тяжкий ступінь), поведінкових проблем – 5 балів, субшкали тривожно-депресивних проявів – 8 балів, соціальної адаптації – 25 бали (більш помітні складнощі у стосунках з батьками, виконанні вказівок/дотриманні правил, а також самоорганізації).
це все якісь медичні формулювання

А ви самі бачили що дитина сильно відрізняється? Що за ’стереотипні ігри’, буквальне розуміння, затримка з побутовими навичками, негативне ставлення до змін?

Всі незрілі особистості як на мене можуть шось таке мати..
І шо - всі люди позитивно ставляться до змін? Я от ніяк не можу знайти позитив в біженстві...
anonim_108
Потішаюся• 21 марта в 19:02
214
Ответ длясладкий_ноябрь
В підлітковому віці діти з СА дуже змінюються, можуть не приймати свої зміни, мають проблеми з дітьми, бо зазвичай діти з СА мають відставання в психічному розвитку і з ними стає спілкуватися не цікаво, також мають зацикленосиі і тд
І прибрати все це неможливо, бо якби було можливо, то тоді б рас був виліковний
таке відставання у адаптації та інтеграції мають і високочутливі підлітки, їм до більшого треба адаптуватися, тому певні процеси відстають
але гіперчутливі(рас, рдуг, гіфтед) звісно ще більше відставання, до 3 років.
anonim_40
ЛісАпетная• 21 марта в 20:38
215
Ответ дляПотішаюся
це все якісь медичні формулювання

А ви самі бачили що дитина сильно відрізняється? Що за ’стереотипні ігри’, буквальне розуміння, затримка з побутовими навичками, негативне ставлення до змін?

Всі незрілі особистості як на мене можуть шось таке мати..
І шо - всі люди позитивно ставляться до змін? Я от ніяк не можу знайти позитив в біженстві...
Так, я бачила, що дитина відрізняється. Не прям, щоб ’дуже’ прям у всьому, але в деяких моментах так. Ви дійсно вважаєте, що я маю вам щось доводити?) Розписувати, що саме і як було, в деталях? Навіщо? Ви хочете мені довести, що моя дитина не має СА? Та я була б тільки рада. Але поки що двоє лікарів є одностайними. Побачимо, що будуть казати далі. А щодо того, що всі можуть щось схоже мати, згодна, ніхто ж не каже, що всі кругом нейротипові. Навіть ви)
heart 1
anonim_108
Потішаюся• 22 марта в 00:27
216
Ответ дляЛісАпетная
Так, я бачила, що дитина відрізняється. Не прям, щоб ’дуже’ прям у всьому, але в деяких моментах так. Ви дійсно вважаєте, що я маю вам щось доводити?) Розписувати, що саме і як було, в деталях? Навіщо? Ви хочете мені довести, що моя дитина не має СА? Та я була б тільки рада. Але поки що двоє лікарів є одностайними. Побачимо, що будуть казати далі. А щодо того, що всі можуть щось схоже мати, згодна, ніхто ж не каже, що всі кругом нейротипові. Навіть ви)
та мені скоріше цікаво як у 1980 році такі самі діти ходили б собі без діагнозів і не факт що було б гірше в плані розвитку

я теж не нейротипова, є шось і рас і рдуг, і мати, і батько
і мені здається, що якщо ми всі могли знаходитися у загальних садках, школах, роботах, то ці всі пачки діагнозів - і рас і рдуг і овр ще напевно вам про патологічне уникання вимог будуть розказувати - все це скоріше заважає розвитку потенціалу дитини. Бо батьки фокусуються на діагнозах і тільки й слухають’що будуть казати далі’ лікарі
anonim_108
Потішаюся• 22 марта в 00:28
217
Ответ дляЛісАпетная
Так, я бачила, що дитина відрізняється. Не прям, щоб ’дуже’ прям у всьому, але в деяких моментах так. Ви дійсно вважаєте, що я маю вам щось доводити?) Розписувати, що саме і як було, в деталях? Навіщо? Ви хочете мені довести, що моя дитина не має СА? Та я була б тільки рада. Але поки що двоє лікарів є одностайними. Побачимо, що будуть казати далі. А щодо того, що всі можуть щось схоже мати, згодна, ніхто ж не каже, що всі кругом нейротипові. Навіть ви)
тому й питала - навіщо ви пішли за діагнозами, неможливо було знаходитися у суспільстві?
anonim_40
ЛісАпетная• 22 марта в 08:47
218
Ответ дляПотішаюся
та мені скоріше цікаво як у 1980 році такі самі діти ходили б собі без діагнозів і не факт що було б гірше в плані розвитку

я теж не нейротипова, є шось і рас і рдуг, і мати, і батько
і мені здається, що якщо ми всі могли знаходитися у загальних садках, школах, роботах, то ці всі пачки діагнозів - і рас і рдуг і овр ще напевно вам про патологічне уникання вимог будуть розказувати - все це скоріше заважає розвитку потенціалу дитини. Бо батьки фокусуються на діагнозах і тільки й слухають’що будуть казати далі’ лікарі
Ходили тоді без діагнозів, але було не легко. Мене, наприклад, сильно булили в школі, та й в дворі теж, крім старших класів, в старшій школі у нас був шикарний клас. З дорослішанням стало легше. В нашому випадку підтвердження особливостей дало підставу для оформлення інклюзії і врахування особливостей дитини в навчальному процесі. Наприклад, через звукову гіперчутливість вона не може відвідувати заняття в спортзалі. То тепер вона просто їх не відвідує, і їй не розказують, що вона ’прогульщиця’. Її не довбуть за почерк. І тд.
Для мене теж багато чого стало зрозуміліше, чому все є так, як є. Як реагувати. На що звертати увагу. Як підтримувати. Що враховувати під час поїздок, відпочинку. Вчити дитину враховувати теж.
anonim_40
ЛісАпетная• 22 марта в 08:57
219
Ответ дляПотішаюся
тому й питала - навіщо ви пішли за діагнозами, неможливо було знаходитися у суспільстві?
Ми потрапили вперше до лікаря не через проблеми в суспільстві, а коли дитина взагалі перестала їсти через зафіксований (придуманий!) страх. В 5.5 років. До того вже було багато дзвіночків, але знаєте ж, ’та то характер’, ’та всі діти так роблять’, ’то ти не привчила’ і тд.
Тоді я вперше почула про аспергера. Почала читати. Почали працювати з психологом. Реально, стало зрозуміліше, тому легше. Почали слідкувати за тим, щоб не допускати подібних фіксацій.
Якраз з суспільством у нас більш менш, хоча є, на жаль, проблеми у спілкуванні з іншими дітьми. Та і з іншими дорослими теж є. Але якби нам не трапилась самовпевнена дура в якості вчительки в початковій школі, яка ігнорувала особливості дитини і на цьому фоні провокувала і підтримувала булінг в класі, було б взагалі добре. Зараз є асистент, але коли її немає, то є проблеми. НТ-однокласники відчувають, що вона відрізняється, та ще й толеровані попереднім ’педагогом’
anonim_40
ЛісАпетная• 22 марта в 09:20
220
Ответ дляПотішаюся
та мені скоріше цікаво як у 1980 році такі самі діти ходили б собі без діагнозів і не факт що було б гірше в плані розвитку

я теж не нейротипова, є шось і рас і рдуг, і мати, і батько
і мені здається, що якщо ми всі могли знаходитися у загальних садках, школах, роботах, то ці всі пачки діагнозів - і рас і рдуг і овр ще напевно вам про патологічне уникання вимог будуть розказувати - все це скоріше заважає розвитку потенціалу дитини. Бо батьки фокусуються на діагнозах і тільки й слухають’що будуть казати далі’ лікарі
https://kashalot.com/club/post-11432735/
https://kashalot.com/club/post-11966861/
https://kashalot.com/club/post-9516853/
Це мої давні теми, тут про стереотипність в тому числі.
Ще були періодично тіки: кліпання, покашлювання, шкребла пальці, гризла горловину одягу, одне переходило в інше.
Ні, я якраз не фокусуюсь на діагнозах, але вважаю, що їх треба враховувати, щоб максимально покращити рівень життя дитини.
Тому й ’зачепило’ те, що автор вважає ці діагнози прям важкими хворобами. Навіщо з дитини з високим рівнем інтелекту та особливостями, що досить такі терпимі в нормальному житті, робити важкохвору??
anonim_108
Потішаюся• 22 марта в 16:13
221
Ответ дляЛісАпетная
https://kashalot.com/club/post-11432735/
https://kashalot.com/club/post-11966861/
https://kashalot.com/club/post-9516853/
Це мої давні теми, тут про стереотипність в тому числі.
Ще були періодично тіки: кліпання, покашлювання, шкребла пальці, гризла горловину одягу, одне переходило в інше.
Ні, я якраз не фокусуюсь на діагнозах, але вважаю, що їх треба враховувати, щоб максимально покращити рівень життя дитини.
Тому й ’зачепило’ те, що автор вважає ці діагнози прям важкими хворобами. Навіщо з дитини з високим рівнем інтелекту та особливостями, що досить такі терпимі в нормальному житті, робити важкохвору??
ну вот по этим ссылкам куча коментов что у нас вот все тоже так
и я например не вижу в чем проблема поляризации привязанности в 3 года, это нормально и куча инфы про это есть - стоит только написать в гугле ’поляризация привязанности’. И каким боком там РАС неясно
Одинаковые рисунки рисуют периодами тоже все дети.

А вот ARFID (избегающее ограничивающее расстройство пищевого поведения) - может быть диагнозом и влиять на здоровье и жизнь.
Но это тоже не обязательно рас

рас это ж именно про нарушение коммуникации, стереотипию которая мешает жизни в обществе
даже гиперчувствительность до сих пор не вводят в диагностические критерии.

И у вас уже не просто ребенок с интеллектом и особенностями - вы насобирали кучу диагнозов и сами живете основываясь на них, не считая себя уже ответом на нужды ребенка, и ребенок будет так о себе думать
А высоко и гиперчувствительные созревают года на 3 позже нормотипичных и ребенок еще долго будет опираться не на себя а на диагнозы
Мне понравился TED мальчишки с СДВГ, которому в средней школе поставили диагноз и посадили на таблетки. Он уже в 17 смог почувствовать, что та самая болезнь которую лечат таблетками - это на самом деле часть его личности и принимая таблетки он просто удаляет часть себя из жизни. И как он принял решение быть собой и находить выходы из сложных ситуаций, как находят его все окружающие люди так как у всех нас есть разные сложности
anonim_108
Потішаюся• 22 марта в 16:14
222
Ответ дляЛісАпетная
Ходили тоді без діагнозів, але було не легко. Мене, наприклад, сильно булили в школі, та й в дворі теж, крім старших класів, в старшій школі у нас був шикарний клас. З дорослішанням стало легше. В нашому випадку підтвердження особливостей дало підставу для оформлення інклюзії і врахування особливостей дитини в навчальному процесі. Наприклад, через звукову гіперчутливість вона не може відвідувати заняття в спортзалі. То тепер вона просто їх не відвідує, і їй не розказують, що вона ’прогульщиця’. Її не довбуть за почерк. І тд.
Для мене теж багато чого стало зрозуміліше, чому все є так, як є. Як реагувати. На що звертати увагу. Як підтримувати. Що враховувати під час поїздок, відпочинку. Вчити дитину враховувати теж.
навіщо взагалі тримати у деструктивній школі дитину??
anonim_40
ЛісАпетная• 22 марта в 19:53
223
Ответ дляПотішаюся
ну вот по этим ссылкам куча коментов что у нас вот все тоже так
и я например не вижу в чем проблема поляризации привязанности в 3 года, это нормально и куча инфы про это есть - стоит только написать в гугле ’поляризация привязанности’. И каким боком там РАС неясно
Одинаковые рисунки рисуют периодами тоже все дети.

А вот ARFID (избегающее ограничивающее расстройство пищевого поведения) - может быть диагнозом и влиять на здоровье и жизнь.
Но это тоже не обязательно рас

рас это ж именно про нарушение коммуникации, стереотипию которая мешает жизни в обществе
даже гиперчувствительность до сих пор не вводят в диагностические критерии.

И у вас уже не просто ребенок с интеллектом и особенностями - вы насобирали кучу диагнозов и сами живете основываясь на них, не считая себя уже ответом на нужды ребенка, и ребенок будет так о себе думать
А высоко и гиперчувствительные созревают года на 3 позже нормотипичных и ребенок еще долго будет опираться не на себя а на диагнозы
Мне понравился TED мальчишки с СДВГ, которому в средней школе поставили диагноз и посадили на таблетки. Он уже в 17 смог почувствовать, что та самая болезнь которую лечат таблетками - это на самом деле часть его личности и принимая таблетки он просто удаляет часть себя из жизни. И как он принял решение быть собой и находить выходы из сложных ситуаций, как находят его все окружающие люди так как у всех нас есть разные сложности
Ви помиляєтесь.
Ми не назбирали купу діагнозів і наше життя ними не керується. Ми враховуємо особливості, вчимося з ними жити і правильно їх використовувати.
|« «
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff