из желе я• 03 июня в 00:13
Результати НМТ
Дівчата, все знаєте, допоможіть.
Син сьогодні складав нмт і здав набагато гірше ніж він писав пробні ( укр-165, мат-153, іст-155, англ- 171). Засмутився страшенно. Ми його заспокоювали як могли. Мріяв про економічний в нархозі або в торгівельно-економвчному. Я так розумію, що і контракт вже не світить?
Син сьогодні складав нмт і здав набагато гірше ніж він писав пробні ( укр-165, мат-153, іст-155, англ- 171). Засмутився страшенно. Ми його заспокоювали як могли. Мріяв про економічний в нархозі або в торгівельно-економвчному. Я так розумію, що і контракт вже не світить?
показать весь текст
2
9
1
17
Тролю як можу• 04 июня в 10:35
Ответ дляЕкатерина27
Это не по моей логике. А по логике в принципе. Математика должна делиться на тех, кто имел профиль и не имел его. Точно так же как и иностранный язык. Но со вторым проще, он не обязателен. Можно заменить другим предметом. А математика обязательна. Именно поэтому она долга быть дифференцирована. Зачем условному журналисту, филологу или искусствоведу углубленная математика? Чтобы помочь заработать денег репетитору?
Так на зно вона так і ділилася. Математичні класи писали стандарт+профільний рівень, а гепрофільні лише стандарт.
А тепер і профільні класи, і непрофільні пишуть стандарт.
А тепер і профільні класи, і непрофільні пишуть стандарт.
Магиня• 04 июня в 10:35
Ответ дляТролю як можу
Чому ви так подумали? Нмт розраховано на рівень стандарт.
Так, але 200 балів набирають ті хто окремо працював з параметром додатково
Екатерина27• 04 июня в 10:37
Ответ дляТролю як можу
Так на зно вона так і ділилася. Математичні класи писали стандарт+профільний рівень, а гепрофільні лише стандарт.
А тепер і профільні класи, і непрофільні пишуть стандарт.
А тепер і профільні класи, і непрофільні пишуть стандарт.
Вы сами себе противоречите. Какой же это стандарт, если НЕ все школы и НЕ все классы берут некоторые темы.
Магиня• 04 июня в 10:38
Ответ дляЕкатерина27
Это не по моей логике. А по логике в принципе. Математика должна делиться на тех, кто имел профиль и не имел его. Точно так же как и иностранный язык. Но со вторым проще, он не обязателен. Можно заменить другим предметом. А математика обязательна. Именно поэтому она долга быть дифференцирована. Зачем условному журналисту, филологу или искусствоведу углубленная математика? Чтобы помочь заработать денег репетитору?
А почему она должна делиться? Зачем филологу 200 баллов на математике? А чтобы набрать 150 достаточно средненько знать математику
Магиня• 04 июня в 10:43
Ответ дляТролю як можу
Так на зно вона так і ділилася. Математичні класи писали стандарт+профільний рівень, а гепрофільні лише стандарт.
А тепер і профільні класи, і непрофільні пишуть стандарт.
А тепер і профільні класи, і непрофільні пишуть стандарт.
Завдання ЗНО були однакові для всіх. Просто в оцінку ДПА для профільних класів були включні всі завдання, а для непрофільних не всі. Це впливало тільки на оцінку ДПА, не не бал ЗНО.
Леплю из пластилина• 04 июня в 10:51
Ответ дляПешитеБесАшипок
100 відсотків списують! У мене син здав посередньо, система зависала, не зараховувала відповіді. Із-за цього не пройшов на бюджет. Вчиться на контракті. Один із кращих студентів. А ті, що пройшли на бюджет ледве сесію витягують. Постійно хватають погані оцінки. Багато дітей по проходило з села, які тепер не тягнуть. Бо їм тоді гарненько давали списати.
Вот только что говорила с кумой
Вчера сдавали одноклассницы ее дочери
Одна сказала ,что им разрешали списывать ,а вторая ,что было очень строго
Зависит от наблюдателя
Вчера сдавали одноклассницы ее дочери
Одна сказала ,что им разрешали списывать ,а вторая ,что было очень строго
Зависит от наблюдателя
1
Магиня• 04 июня в 11:12
Ответ дляТролю як можу
Я точно впевнена, так само, як і всі мої колеги, що програми рівня стандарт достатньо, щоб написати нмт на 200 б, і навіть на згаданому вами конкретно завданні показала, що там і знати нічого не треба, використовується лише рівняння кола з довідкових матеріалів. Я вас спитала, яке там таке секретне знання використовується, якого нема в програмі стандарт, ви так і не назвали, бо нема чого називати.
Тобто знання що таке параметр і як з ним працювати воно само по собі з´явитися повинно? Без практики і пояснень? Так, параметр в школі проходять, мєльком так сказати
Просто красавица• 04 июня в 11:29
Ответ дляПарасюха
мой начал учить историю Украины 2 недели назад
Прям интересно, что из этого выйдет.
Весь год балду пинал с чатом джипити
Прям интересно, что из этого выйдет. Весь год балду пинал с чатом джипити
Купіть йому Історію України від діда Свирида в 3-х томах. Дуже позитивний і пізнавальний твір
Парасюха• 04 июня в 12:15
Ответ дляПросто красавица
Купіть йому Історію України від діда Свирида в 3-х томах. Дуже позитивний і пізнавальний твір
боюсь, что в нашем случае дид Свирид не поможет ))
4
Парасюха• 04 июня в 12:17
Ответ дляЦібаФу
Також такий же і у мене, історію, мову сидить типу читає посібники, що я купила у видавництві ранок ще осінню. Сама гадаю, що воно буде.
я скачала опорни конспекти ZNOHUB по всем предметам - надеюсь, что-то осядет в его голове
Парасюха• 04 июня в 12:22
Ответ дляЛеплю из пластилина
Вот только что говорила с кумой
Вчера сдавали одноклассницы ее дочери
Одна сказала ,что им разрешали списывать ,а вторая ,что было очень строго
Зависит от наблюдателя
Вчера сдавали одноклассницы ее дочери
Одна сказала ,что им разрешали списывать ,а вторая ,что было очень строго
Зависит от наблюдателя
а откуда они списывают - друг у друга или как? ничего ж проносить нельзя
Леплю из пластилина• 04 июня в 12:51
Ответ дляПарасюха
а откуда они списывают - друг у друга или как? ничего ж проносить нельзя
Друг у друга
Некоторые наблюдатели разрешали советоваться детям
Некоторые наблюдатели разрешали советоваться детям
Парасюха• 04 июня в 13:04
Ответ дляЛеплю из пластилина
Друг у друга
Некоторые наблюдатели разрешали советоваться детям
Некоторые наблюдатели разрешали советоваться детям
офигеть. Хотя по своему опыту помню, как сложно, когда тебя дергают соседи, а ты пытаешься сосредоточиться. Мы в медине сдавали КРОК - тяжелый экзамен тестовый. К концу я думала, что прибью свою соседку. Она еще в итоге и написала на 1% лучше - видно, где-то неправильно списала
2
Тролю як можу• 04 июня в 13:06
Ответ дляМагиня
Тобто знання що таке параметр і як з ним працювати воно само по собі з´явитися повинно? Без практики і пояснень? Так, параметр в школі проходять, мєльком так сказати
Що таке параметр пояснюється в кожній темі протягом всіх класів. Це просто число, яке впливає на хід розв´язання та/або на відповідь. І в кожній темі пояснюється, як саме. В рівнянні ax²+bx+c=0, кількість коренів залежить від трьох параметрів: а, b, c, бо вони використовуються в формулі дискримінанта. Цього хіба нема в підручнику стагдарт?
Магиня• 04 июня в 13:17
Ответ дляТролю як можу
Що таке параметр пояснюється в кожній темі протягом всіх класів. Це просто число, яке впливає на хід розв´язання та/або на відповідь. І в кожній темі пояснюється, як саме. В рівнянні ax²+bx+c=0, кількість коренів залежить від трьох параметрів: а, b, c, бо вони використовуються в формулі дискримінанта. Цього хіба нема в підручнику стагдарт?
Скажіть будь ласка, Ви коли навчились розв´язувати приклади з параметром? І в якому класі Ви вчились?
Наприклад, я вчилась у звичайному класі і додатково займалася з репетитором в 11му, приклади з параметром розв´язувати не вміла, бо не було практики. Навчилася їх розв´язувати, коли потренувалась. У школі не має практики розв´язування задач з параметрами. Ці приклади треба тренуватись розв´язувати окремо.
В мене на курсах була дуже розумна дівчинка, але вона зовсім не вміла розв´язувати параметри, бо ´такої теми в школі не було, ми ще не проходили´ (це її слова).
Набуті знання завжди здаються простими.
Наприклад, я вчилась у звичайному класі і додатково займалася з репетитором в 11му, приклади з параметром розв´язувати не вміла, бо не було практики. Навчилася їх розв´язувати, коли потренувалась. У школі не має практики розв´язування задач з параметрами. Ці приклади треба тренуватись розв´язувати окремо.
В мене на курсах була дуже розумна дівчинка, але вона зовсім не вміла розв´язувати параметри, бо ´такої теми в школі не було, ми ще не проходили´ (це її слова).
Набуті знання завжди здаються простими.
Леплю из пластилина• 04 июня в 13:18
Ответ дляПарасюха
офигеть. Хотя по своему опыту помню, как сложно, когда тебя дергают соседи, а ты пытаешься сосредоточиться. Мы в медине сдавали КРОК - тяжелый экзамен тестовый. К концу я думала, что прибью свою соседку. Она еще в итоге и написала на 1% лучше - видно, где-то неправильно списала
Ну вот обидно тем детям ,кто год ( а кто и больше )потратил на подготовку .
Магиня• 04 июня в 13:23
Ответ дляТролю як можу
Що таке параметр пояснюється в кожній темі протягом всіх класів. Це просто число, яке впливає на хід розв´язання та/або на відповідь. І в кожній темі пояснюється, як саме. В рівнянні ax²+bx+c=0, кількість коренів залежить від трьох параметрів: а, b, c, бо вони використовуються в формулі дискримінанта. Цього хіба нема в підручнику стагдарт?
А даються приклади з параметром, ну наприклад коли треба щоб два корені були дотатні? Пояснюють який при цьому буде коефіцієнт С і де буде знаходитись вершина пораболи? Розглядають цю задачу окремо для додатних і від´ємних коефіцієнтів А?
1
1
Тролю як можу• 04 июня в 13:41
Ответ дляМагиня
Так, але 200 балів набирають ті хто окремо працював з параметром додатково
Не треба плутати готувався/не готувався до нмт і параметру в тому числі та зміст профільної та стандартної програми.
Вони написали на 200 балів, бо додатково працювали з параметром в рамках рівня стандарт, а не додатково працювали з параметром в профільному рівні.
Додатково працювати перед іспитом і готуватися до нього - це нормально.
Завдання з параметром не вимагають знань більше за рівень стандарт, але вимагають якісного опанування програми, а також узагальнення і систематизації всього матеріалу. Щоб підготуватися до нмт в школі передбачені 20+26 години в 11му класі, можна готуватися самостійно за друкованими матеріалами чи відео в ютубі.
Наразі є безкоштовні онлайн курси розраховані на рік. Було б бажання.
Вони написали на 200 балів, бо додатково працювали з параметром в рамках рівня стандарт, а не додатково працювали з параметром в профільному рівні.
Додатково працювати перед іспитом і готуватися до нього - це нормально.
Завдання з параметром не вимагають знань більше за рівень стандарт, але вимагають якісного опанування програми, а також узагальнення і систематизації всього матеріалу. Щоб підготуватися до нмт в школі передбачені 20+26 години в 11му класі, можна готуватися самостійно за друкованими матеріалами чи відео в ютубі.
Наразі є безкоштовні онлайн курси розраховані на рік. Було б бажання.
1
Магиня• 04 июня в 13:51
Ответ дляТролю як можу
Не треба плутати готувався/не готувався до нмт і параметру в тому числі та зміст профільної та стандартної програми.
Вони написали на 200 балів, бо додатково працювали з параметром в рамках рівня стандарт, а не додатково працювали з параметром в профільному рівні.
Додатково працювати перед іспитом і готуватися до нього - це нормально.
Завдання з параметром не вимагають знань більше за рівень стандарт, але вимагають якісного опанування програми, а також узагальнення і систематизації всього матеріалу. Щоб підготуватися до нмт в школі передбачені 20+26 години в 11му класі, можна готуватися самостійно за друкованими матеріалами чи відео в ютубі.
Наразі є безкоштовні онлайн курси розраховані на рік. Було б бажання.
Вони написали на 200 балів, бо додатково працювали з параметром в рамках рівня стандарт, а не додатково працювали з параметром в профільному рівні.
Додатково працювати перед іспитом і готуватися до нього - це нормально.
Завдання з параметром не вимагають знань більше за рівень стандарт, але вимагають якісного опанування програми, а також узагальнення і систематизації всього матеріалу. Щоб підготуватися до нмт в школі передбачені 20+26 години в 11му класі, можна готуватися самостійно за друкованими матеріалами чи відео в ютубі.
Наразі є безкоштовні онлайн курси розраховані на рік. Було б бажання.
Вот здесь с каждым словом согласна. Не согласна категорически с тем, что кто не хочет заморачиваться с параметром, тому не нужно во. Кому то вполне хватит 150 по математике, для чего ему на параметры отвлекаться, и даже на задачу по стереометрии, когда лучше сосредоточиться на заданиях попроще и выйти на 170 баллов.
Вы со всеми учениками параметры практикуете?
Вы со всеми учениками параметры практикуете?
Тролю як можу• 04 июня в 13:55
Ответ дляМагиня
Крім формул і знанння програми, для розв´язання задач з параметрами потрібно мати схил до математики.
Я чому Ваші колеги не вчать розв´язувати задачі з параметром в школі? Бо це ж стандарт
Я чому Ваші колеги не вчать розв´язувати задачі з параметром в школі? Бо це ж стандарт
Я, як будь-яка людина, можу відповідати лише за себе, а не за мон, які складають програми і вимагають календарні плани, і за вчителів у школах. Частина яких таки вчать розв´язувати завдання з параметром або в кожній можливій темі, або в рамках систематизації та узагальнення в 11 класі.
Ну і якось логічно, що всі завдання з математики має вирішити дитина, яка має до цього хист, а не всі підряд. Це не має дивувати.
Ну і якось логічно, що всі завдання з математики має вирішити дитина, яка має до цього хист, а не всі підряд. Це не має дивувати.
1
Тролю як можу• 04 июня в 13:58
Ответ дляЕкатерина27
Вы сами себе противоречите. Какой же это стандарт, если НЕ все школы и НЕ все классы берут некоторые темы.
Ви просто пізно почали цікавитися чи не в курсі. Ті теми, які не всі школи і не всі класи вивчають, не включені в нмт. Наприклад, тригонометричні нерівності, комплексні числа, піраміда, вписана в циліндр чи кулю, це є в програмі профільного рівня і нема в нмт.
Тролю як можу• 04 июня в 13:59
Ответ дляЛеплю из пластилина
Вот только что говорила с кумой
Вчера сдавали одноклассницы ее дочери
Одна сказала ,что им разрешали списывать ,а вторая ,что было очень строго
Зависит от наблюдателя
Вчера сдавали одноклассницы ее дочери
Одна сказала ,что им разрешали списывать ,а вторая ,что было очень строго
Зависит от наблюдателя
Списувати у кого?
Тролю як можу• 04 июня в 14:00
Ответ дляЛеплю из пластилина
Друг у друга
Некоторые наблюдатели разрешали советоваться детям
Некоторые наблюдатели разрешали советоваться детям
Ой, це обмін помилками, а не списування. :) хоча дуже заважає іншим учасникам писати.
Тролю як можу• 04 июня в 14:01
Ответ дляПарасюха
офигеть. Хотя по своему опыту помню, как сложно, когда тебя дергают соседи, а ты пытаешься сосредоточиться. Мы в медине сдавали КРОК - тяжелый экзамен тестовый. К концу я думала, что прибью свою соседку. Она еще в итоге и написала на 1% лучше - видно, где-то неправильно списала
Абідна :)
Екатерина27• 04 июня в 14:04
Ответ дляМагиня
А почему она должна делиться? Зачем филологу 200 баллов на математике? А чтобы набрать 150 достаточно средненько знать математику
А почему филолог не может на своем уровне знать математику на 200?
Магиня• 04 июня в 14:05
Ответ дляТролю як можу
Я, як будь-яка людина, можу відповідати лише за себе, а не за мон, які складають програми і вимагають календарні плани, і за вчителів у школах. Частина яких таки вчать розв´язувати завдання з параметром або в кожній можливій темі, або в рамках систематизації та узагальнення в 11 класі.
Ну і якось логічно, що всі завдання з математики має вирішити дитина, яка має до цього хист, а не всі підряд. Це не має дивувати.
Ну і якось логічно, що всі завдання з математики має вирішити дитина, яка має до цього хист, а не всі підряд. Це не має дивувати.
І знову з Вами згодна, на всі 100, з кожним словом. Завдання по сьереометрії і параметрам розв´яже дитина яка має хист до математики. Але це не означає, що хто немає цього хисту, тому не потрібно вступати до ВУЗа
Магиня• 04 июня в 14:07
Ответ дляЕкатерина27
А почему филолог не может на своем уровне знать математику на 200?
Может конечно, но если не знает на 200, не означает что он не может быть филологом. На самом деле настоящий филолог и математику хорошо сдаст, если подготовится
Тролю як можу• 04 июня в 14:11
Ответ дляМагиня
Скажіть будь ласка, Ви коли навчились розв´язувати приклади з параметром? І в якому класі Ви вчились?
Наприклад, я вчилась у звичайному класі і додатково займалася з репетитором в 11му, приклади з параметром розв´язувати не вміла, бо не було практики. Навчилася їх розв´язувати, коли потренувалась. У школі не має практики розв´язування задач з параметрами. Ці приклади треба тренуватись розв´язувати окремо.
В мене на курсах була дуже розумна дівчинка, але вона зовсім не вміла розв´язувати параметри, бо ´такої теми в школі не було, ми ще не проходили´ (це її слова).
Набуті знання завжди здаються простими.
Наприклад, я вчилась у звичайному класі і додатково займалася з репетитором в 11му, приклади з параметром розв´язувати не вміла, бо не було практики. Навчилася їх розв´язувати, коли потренувалась. У школі не має практики розв´язування задач з параметрами. Ці приклади треба тренуватись розв´язувати окремо.
В мене на курсах була дуже розумна дівчинка, але вона зовсім не вміла розв´язувати параметри, бо ´такої теми в школі не було, ми ще не проходили´ (це її слова).
Набуті знання завжди здаються простими.
Ви правильно сказали, і я іншого не стверджувала: параметр потребує тренувань і не потребує нових знань поза програмою.
Погоджуюся, що в підручниках параметра мізер. Треба більше. Зараз це можна компенсувати додатковими джерелами.
У вчителя в 11 класі є години на систематизацію, більшість вчителів їх витрачає на проходження варіантів нмт.
А я хіба писала, що написати на 200 балів легко? Чи що досконало опанувати програму рівня стандарт легко? Чи що параметр - це легко? Ні, це зовсім не легко. Хоча і не має бути легко. І завдання завжди мають бути такими, щоб на 200 балів писала дуже мала кількість учасників.
Але для 200 балів нмт не використовуються знання з профільної програми, а лише зі стандартної - це факт.
Погоджуюся, що в підручниках параметра мізер. Треба більше. Зараз це можна компенсувати додатковими джерелами.
У вчителя в 11 класі є години на систематизацію, більшість вчителів їх витрачає на проходження варіантів нмт.
А я хіба писала, що написати на 200 балів легко? Чи що досконало опанувати програму рівня стандарт легко? Чи що параметр - це легко? Ні, це зовсім не легко. Хоча і не має бути легко. І завдання завжди мають бути такими, щоб на 200 балів писала дуже мала кількість учасників.
Але для 200 балів нмт не використовуються знання з профільної програми, а лише зі стандартної - це факт.
Магиня• 04 июня в 14:14
Ответ дляЕкатерина27
Это не по моей логике. А по логике в принципе. Математика должна делиться на тех, кто имел профиль и не имел его. Точно так же как и иностранный язык. Но со вторым проще, он не обязателен. Можно заменить другим предметом. А математика обязательна. Именно поэтому она долга быть дифференцирована. Зачем условному журналисту, филологу или искусствоведу углубленная математика? Чтобы помочь заработать денег репетитору?
Например сделали математику разной. Перед Вами два абитуриента, один сдавал математику углублено и сдал на 175, а второй базовую на 190. Эти результаты показывают кто из них лучше знает математику? Нет. Это ведь конкурс правильно? И сам ребенок или родители выбирают как к этому конкурсу готовиться и на какой предмет делать акцент.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу