Міс Всесвіт• 11 июля в 00:19
Вам не набридла ситуація з квитками на потяги?
Єдиний адекватний вид транспорту для пересування Україною, і така шляпа з квитками.
показать весь текст
70
5
1
1
Шпондєр• 11 июля в 15:14
нет людей, нет поездов. несколько дней назад официальное заявление что УЗ будет сокращать людей на 25%. поэтому будет еще хуже
Шпондєр• 11 июля в 15:17
Ответ длявсегдаДаДа
Я взагалі не користуюсь потягами,тому не розумію проблеми,чому не забронюєте автобус?
автобус дороже на 300-400 грн и это неудобно. сидеть.ноги затекают.
2
Мао_Мяо• 11 июля в 15:21
Ответ дляШпондєр
автобус дороже на 300-400 грн и это неудобно. сидеть.ноги затекают.
Ну таккупейний на мій поїзд найдорожчий 448, а автобус притому комфорт нам лиш сниться 1100. Їхати ніч сидячи чи краще лежачи, відповідь очевидна. Я раз їхала автобусом, по часу не швидше , втомлюваність від дороги колосальна. Ранком з поїзда я ще день працюю. Після автобуса велика фізична втома.
2
Мао_Мяо• 11 июля в 15:23
Ответ дляШпондєр
нет людей, нет поездов. несколько дней назад официальное заявление что УЗ будет сокращать людей на 25%. поэтому будет еще хуже
Це про вантажні перевезення... Вирвана фраза з контексту. Раніше перевезення пасажирів компенсувалося перевезенням вантажів, зараз короченгя вантажоперевезень, от -25%
Мао_Мяо• 11 июля в 15:26
Ответ дляШпондєр
нет людей, нет поездов. несколько дней назад официальное заявление что УЗ будет сокращать людей на 25%. поэтому будет еще хуже
Для населення залізниця є дотаційною навіть в Німеччині, що вже казати про Україну в період війни.Через зростання тарифу на залізничні
вантажні перевезення впродовж
останніх років,
Укрзалізниця втратила багатьох клієнтів, які перейшли на автодоставку продукції. Тому замість того, аби черговий раз підвищувати свої тарифи, компанії варто виробити план з оптимізації та скорочення витрат, які останнім часом значно роздулися. Про це заявила виконавча директорка Національної Асоціації добувної промисловості України (НАДПУ) Ксенія Оринчак, коментуючи намір УЗ підвищити тариф на вантажні перевезення.
’У 2022 рік відбулося підвищення тарифу на 70%. Зараз планується ще одне підвищення - на 10-15%. Це означає, що вантажі з Укрзалізниці перейдуть на автодороги, на автомобільні магістралі, тому що це буде дешевше. А підприємець завжди буде шукати шляхи, щоб здешевити логістику, електроенергію або дизель’, - пояснює
Вона також зауважила: чергове підвищення тарифу призведе до того, що бізнесу доведеться поставити на паузу всі інвестиційні плани, адже коштів на ’зелену’ трансформацію не лишиться.
’Проста математика дає нам 80-85% підвищення тільки вантажного тарифу. Це логістика. Плюс електроенергія, тарифи, збільшення акцизу на пальне. Для бізнесу це просто стоп на всі плани. А тим часом Україна має євроінтеграційні зобов’язання, і вони передбачають перехід на зелені технології. Нам потрібно акумулювати кошти на те, щоб заходити в трансформаційний період. Але як може підприємство думати про зелений перехід, якщо йому просто дають червоне світло? Ти будеш зупинятися’, - попередила Оринчак.
Вона висловила переконання, що замість підвищення тарифів керівництво має покращувати ефективність залізничної монополії та скорочувати базу витрат, яка значно зросла за останній рік.
’Основні збитки Укрзалізниці формують якраз не вантажні перевезення, рентабельність яких в 2023 році становила плюс 27%, а пасажирські, збиток від яких у 2024 році може скласти 20 мільярдів гривень. Але ми не бачимо конкретні плани оптимізації витрат, підвищення продуктивності праці підприємства та подальшого розвитку вантажної бази Укрзалізниці’, - резюмувала Оринчак.
Як відомо, керівник УЗ Євген Лященко заявив про намір компанії в черговий раз підвищити тарифи на вантажні залізничні перевезення, хоча наразі компанія фіксує прибуток у розмірі 3,1 млрд грн.
Натомість, в Українському національному комітеті Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine) заявили, що підвищення тарифів матиме вкрай негативний вплив на промисловість та знизить експортні надходження. До того ж, постійні збитки Укрзалізниці генерують не перевезення вантажів, а значні та постійно зростаючі витрати компанії, а також кричуща некомпетентність менеджменту.
вантажні перевезення впродовж
останніх років,
Укрзалізниця втратила багатьох клієнтів, які перейшли на автодоставку продукції. Тому замість того, аби черговий раз підвищувати свої тарифи, компанії варто виробити план з оптимізації та скорочення витрат, які останнім часом значно роздулися. Про це заявила виконавча директорка Національної Асоціації добувної промисловості України (НАДПУ) Ксенія Оринчак, коментуючи намір УЗ підвищити тариф на вантажні перевезення.
’У 2022 рік відбулося підвищення тарифу на 70%. Зараз планується ще одне підвищення - на 10-15%. Це означає, що вантажі з Укрзалізниці перейдуть на автодороги, на автомобільні магістралі, тому що це буде дешевше. А підприємець завжди буде шукати шляхи, щоб здешевити логістику, електроенергію або дизель’, - пояснює
Вона також зауважила: чергове підвищення тарифу призведе до того, що бізнесу доведеться поставити на паузу всі інвестиційні плани, адже коштів на ’зелену’ трансформацію не лишиться.
’Проста математика дає нам 80-85% підвищення тільки вантажного тарифу. Це логістика. Плюс електроенергія, тарифи, збільшення акцизу на пальне. Для бізнесу це просто стоп на всі плани. А тим часом Україна має євроінтеграційні зобов’язання, і вони передбачають перехід на зелені технології. Нам потрібно акумулювати кошти на те, щоб заходити в трансформаційний період. Але як може підприємство думати про зелений перехід, якщо йому просто дають червоне світло? Ти будеш зупинятися’, - попередила Оринчак.
Вона висловила переконання, що замість підвищення тарифів керівництво має покращувати ефективність залізничної монополії та скорочувати базу витрат, яка значно зросла за останній рік.
’Основні збитки Укрзалізниці формують якраз не вантажні перевезення, рентабельність яких в 2023 році становила плюс 27%, а пасажирські, збиток від яких у 2024 році може скласти 20 мільярдів гривень. Але ми не бачимо конкретні плани оптимізації витрат, підвищення продуктивності праці підприємства та подальшого розвитку вантажної бази Укрзалізниці’, - резюмувала Оринчак.
Як відомо, керівник УЗ Євген Лященко заявив про намір компанії в черговий раз підвищити тарифи на вантажні залізничні перевезення, хоча наразі компанія фіксує прибуток у розмірі 3,1 млрд грн.
Натомість, в Українському національному комітеті Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine) заявили, що підвищення тарифів матиме вкрай негативний вплив на промисловість та знизить експортні надходження. До того ж, постійні збитки Укрзалізниці генерують не перевезення вантажів, а значні та постійно зростаючі витрати компанії, а також кричуща некомпетентність менеджменту.
1
всегдаДаДа• 11 июля в 15:28
Ответ дляШпондєр
автобус дороже на 300-400 грн и это неудобно. сидеть.ноги затекают.
Та ви що тут же всі мажори ,а комусь виявляється автобус дорожчий на 300 гривень
Мао_Мяо• 11 июля в 15:30
Ответ длявсегдаДаДа
Та ви що тут же всі мажори ,а комусь виявляється автобус дорожчий на 300 гривень
Колись в Крим я дійсно вкупала купе, просто з малою дитиною тау було зручно. Мій син-курсант, зараз згадує, як круто ми тоді жили, в він малий не розумів, якщо зараз він користується студентським, плацкартом, коли йому треба провідати дім.
Сегодня сержусь• 11 июля в 16:27
Ответ дляПургену мне
Тут много чего рассказывают. Работники кассы наверное могут продавать но это не так массово. И потом. Купите и вы 🤷♀️
Нет, не могут. Если говорить про обычных смертных работников на кассе. Они «ловят» билеты, как и любой другой человек и потом могут помочь купить, но не всегда у них получается. Я прошлым летом просила знакомую на ЖД купить мне, но она не смогла. Также сидела и «ловила» в течении дня га протяжении 5 дней на кассе, но не получилось купить. Пришлось покупать у перекупов по объявлению с наценкой 700 грн сверху на билете
1
Пургену мне• 11 июля в 16:28
Ответ дляСегодня сержусь
Нет, не могут. Если говорить про обычных смертных работников на кассе. Они «ловят» билеты, как и любой другой человек и потом могут помочь купить, но не всегда у них получается. Я прошлым летом просила знакомую на ЖД купить мне, но она не смогла. Также сидела и «ловила» в течении дня га протяжении 5 дней на кассе, но не получилось купить. Пришлось покупать у перекупов по объявлению с наценкой 700 грн сверху на билете
Так тем более это все выдумки и сказки про перекупов
Пургену мне• 11 июля в 16:28
Ответ дляНаучительница
Кто покупал билеты у перекупов? Дайте наводку - где это можно сделать? Я не могу найти
Потому что этого нет.
emerald_88• 11 июля в 16:29
Ответ дляПроработник
Самое интересное, что когда нет билетов, то нет в принципе информации по направленням и какие могут в будущем быть варианты, чтобы запланировать себе поездку например на сентябрь.
Є пунктик ’без вільних місць’, де показано які поїзди вже розкуплені
2
Сегодня сержусь• 11 июля в 17:17
Ответ дляКапитошечка
Где? Я бы хотела купить! Где этих перекупов искать??!
В прошлом году было здесь объявление. В этом году не проверяла есть оно ещё или нет
Заздрість то погано• 11 июля в 18:00
Ответ дляАцетилсалициловая кислота
Выше скрины выложили всем страждущим нашли свободные места
Мені, будь ласочка, знайдіть квитки на Хмельницький Запоріжжя на 20, або 21, чи 22 липня. Мені 3 потрібно щоб були поряд, бо їду з дітьми. Згодна на будь які, хоч купе, хоч плацкарт. Можно і бокові біля туалету.
Заздрість то погано• 11 июля в 18:10
Ответ дляЗакусенец
Я работаю в УЗ и могу сказать только одно - наши руководители очень не любят жалобы пассажиров и дерут за них по три шкуры с работников. Если люди будут жаловаться и писать официальные письма то это может помочь
Подскажите, пожалуйста, куда писать жалобы?
Научительница• 11 июля в 18:15
Ответ дляСегодня сержусь
Нет, не могут. Если говорить про обычных смертных работников на кассе. Они «ловят» билеты, как и любой другой человек и потом могут помочь купить, но не всегда у них получается. Я прошлым летом просила знакомую на ЖД купить мне, но она не смогла. Также сидела и «ловила» в течении дня га протяжении 5 дней на кассе, но не получилось купить. Пришлось покупать у перекупов по объявлению с наценкой 700 грн сверху на билете
Где? Откройте секрет где вы нашли перекупов? Третий раз спрашиваю и никто не рассказывает
2
Помаранчова душа• 11 июля в 18:36
Ответ дляЧудовий каламбур
УЗ анонсировала что сокращение персонала будет, то ещё не та шляпа будет. И машинистов не останется.
Який кошмар , все ніяк не на економлять на простих людях . Промовчу про ціни , які вони вже втричі підняли на ту ж Польщу.
Квиток до Варшави 5000 і умови, як в китайських хостелах за ті гроші.
Квиток до Варшави 5000 і умови, як в китайських хостелах за ті гроші.
Помаранчова душа• 11 июля в 18:39
Ответ дляЧудовий каламбур
Из за Вашей желчи три человека не могут доехать к больным родителям или раненному солдату. Если на то пошло.
Мы живём в обществе, где хоть как-то нужно считаться с окружающими людьми.
Мы живём в обществе, где хоть как-то нужно считаться с окружающими людьми.
Вибачте, а коли люди хворі ідуть, бо так треба, вони рахуються з тим, що троє здорових після такої мандрівки вийдуть і понесуть додому ту болячку. А коли я захожу в купе, в там туша 200 кіло , пузо звисає до полу, хропе всю дорогу на весь вагон, комусь цікаво, як мені їхати , та насрати всім, як мені
Помаранчова душа• 11 июля в 18:43
Ответ дляДама_из_рекламы
Только не рассказывайте ей, что и в автобусе может выкупить два места, чтобы рядом никто не сидел)
Їхала в Інтерсіті, пан хасид викупив поряд два місця, щоб ніякі « нечисті» раптом не сіли поряд і щоб лягти на трьох сидячих місцях. Ну якщо він має такі можливості , то хто йому заборонить це робити.
1
Помаранчова душа• 11 июля в 18:50
Ответ дляДама_из_рекламы
Генетический сбой с рождения, это заключение врачей из роддома и дальше. Я верю врачам, а не в мистику.
Навіщо ви тут оправдовуєтеся перед невідомим жінками. Дай Боже всім здоровʼя і хай він береже всі від таких хвороб.
Не думаю, що саме в вас проблема тотального дефіциту. Вам радять їздити на авто, ну так можна всім порадити, хто пише . Турбуйтеся про себе , наскільки можете . Бо всі інші живуть своє життя і всі ці розмови про думки про інших, це лірика.
Пів року мого життя тривало лікування, крім найближчих людей я не цікава була нікому , всі були зайняті своїми проблеми і своїм життям
. Нажаль, таке життя і 99% людей такі, в цьому немає нічого дивного, бо комусь важливіше їхнє, а не те, як вам.
Ну ви це помітили з відповідей тут.
Не думаю, що саме в вас проблема тотального дефіциту. Вам радять їздити на авто, ну так можна всім порадити, хто пише . Турбуйтеся про себе , наскільки можете . Бо всі інші живуть своє життя і всі ці розмови про думки про інших, це лірика.
Пів року мого життя тривало лікування, крім найближчих людей я не цікава була нікому , всі були зайняті своїми проблеми і своїм життям
. Нажаль, таке життя і 99% людей такі, в цьому немає нічого дивного, бо комусь важливіше їхнє, а не те, як вам.
Ну ви це помітили з відповідей тут.
2
Помаранчова душа• 11 июля в 18:53
Ответ дляМао_Мяо
Для населення залізниця є дотаційною навіть в Німеччині, що вже казати про Україну в період війни.Через зростання тарифу на залізничні
вантажні перевезення впродовж
останніх років,
Укрзалізниця втратила багатьох клієнтів, які перейшли на автодоставку продукції. Тому замість того, аби черговий раз підвищувати свої тарифи, компанії варто виробити план з оптимізації та скорочення витрат, які останнім часом значно роздулися. Про це заявила виконавча директорка Національної Асоціації добувної промисловості України (НАДПУ) Ксенія Оринчак, коментуючи намір УЗ підвищити тариф на вантажні перевезення.
’У 2022 рік відбулося підвищення тарифу на 70%. Зараз планується ще одне підвищення - на 10-15%. Це означає, що вантажі з Укрзалізниці перейдуть на автодороги, на автомобільні магістралі, тому що це буде дешевше. А підприємець завжди буде шукати шляхи, щоб здешевити логістику, електроенергію або дизель’, - пояснює
Вона також зауважила: чергове підвищення тарифу призведе до того, що бізнесу доведеться поставити на паузу всі інвестиційні плани, адже коштів на ’зелену’ трансформацію не лишиться.
’Проста математика дає нам 80-85% підвищення тільки вантажного тарифу. Це логістика. Плюс електроенергія, тарифи, збільшення акцизу на пальне. Для бізнесу це просто стоп на всі плани. А тим часом Україна має євроінтеграційні зобов’язання, і вони передбачають перехід на зелені технології. Нам потрібно акумулювати кошти на те, щоб заходити в трансформаційний період. Але як може підприємство думати про зелений перехід, якщо йому просто дають червоне світло? Ти будеш зупинятися’, - попередила Оринчак.
Вона висловила переконання, що замість підвищення тарифів керівництво має покращувати ефективність залізничної монополії та скорочувати базу витрат, яка значно зросла за останній рік.
’Основні збитки Укрзалізниці формують якраз не вантажні перевезення, рентабельність яких в 2023 році становила плюс 27%, а пасажирські, збиток від яких у 2024 році може скласти 20 мільярдів гривень. Але ми не бачимо конкретні плани оптимізації витрат, підвищення продуктивності праці підприємства та подальшого розвитку вантажної бази Укрзалізниці’, - резюмувала Оринчак.
Як відомо, керівник УЗ Євген Лященко заявив про намір компанії в черговий раз підвищити тарифи на вантажні залізничні перевезення, хоча наразі компанія фіксує прибуток у розмірі 3,1 млрд грн.
Натомість, в Українському національному комітеті Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine) заявили, що підвищення тарифів матиме вкрай негативний вплив на промисловість та знизить експортні надходження. До того ж, постійні збитки Укрзалізниці генерують не перевезення вантажів, а значні та постійно зростаючі витрати компанії, а також кричуща некомпетентність менеджменту.
вантажні перевезення впродовж
останніх років,
Укрзалізниця втратила багатьох клієнтів, які перейшли на автодоставку продукції. Тому замість того, аби черговий раз підвищувати свої тарифи, компанії варто виробити план з оптимізації та скорочення витрат, які останнім часом значно роздулися. Про це заявила виконавча директорка Національної Асоціації добувної промисловості України (НАДПУ) Ксенія Оринчак, коментуючи намір УЗ підвищити тариф на вантажні перевезення.
’У 2022 рік відбулося підвищення тарифу на 70%. Зараз планується ще одне підвищення - на 10-15%. Це означає, що вантажі з Укрзалізниці перейдуть на автодороги, на автомобільні магістралі, тому що це буде дешевше. А підприємець завжди буде шукати шляхи, щоб здешевити логістику, електроенергію або дизель’, - пояснює
Вона також зауважила: чергове підвищення тарифу призведе до того, що бізнесу доведеться поставити на паузу всі інвестиційні плани, адже коштів на ’зелену’ трансформацію не лишиться.
’Проста математика дає нам 80-85% підвищення тільки вантажного тарифу. Це логістика. Плюс електроенергія, тарифи, збільшення акцизу на пальне. Для бізнесу це просто стоп на всі плани. А тим часом Україна має євроінтеграційні зобов’язання, і вони передбачають перехід на зелені технології. Нам потрібно акумулювати кошти на те, щоб заходити в трансформаційний період. Але як може підприємство думати про зелений перехід, якщо йому просто дають червоне світло? Ти будеш зупинятися’, - попередила Оринчак.
Вона висловила переконання, що замість підвищення тарифів керівництво має покращувати ефективність залізничної монополії та скорочувати базу витрат, яка значно зросла за останній рік.
’Основні збитки Укрзалізниці формують якраз не вантажні перевезення, рентабельність яких в 2023 році становила плюс 27%, а пасажирські, збиток від яких у 2024 році може скласти 20 мільярдів гривень. Але ми не бачимо конкретні плани оптимізації витрат, підвищення продуктивності праці підприємства та подальшого розвитку вантажної бази Укрзалізниці’, - резюмувала Оринчак.
Як відомо, керівник УЗ Євген Лященко заявив про намір компанії в черговий раз підвищити тарифи на вантажні залізничні перевезення, хоча наразі компанія фіксує прибуток у розмірі 3,1 млрд грн.
Натомість, в Українському національному комітеті Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine) заявили, що підвищення тарифів матиме вкрай негативний вплив на промисловість та знизить експортні надходження. До того ж, постійні збитки Укрзалізниці генерують не перевезення вантажів, а значні та постійно зростаючі витрати компанії, а також кричуща некомпетентність менеджменту.
Ага, як премії виписувати по ляму топ менеджерам і керманичам, то збитків у них немає. Тому потрібно економити на машиністах і провідниках. Скоро всі зі своїми постілями будемо їздити або платити за те, що зайшов, вийшов, сходив в туалет тричі.
5
Капитошечка• 11 июля в 19:26
Ответ дляСегодня сержусь
В прошлом году было здесь объявление. В этом году не проверяла есть оно ещё или нет
А кто ж их ищет на кидстафе?😁
Капитошечка• 11 июля в 19:32
Ответ дляВсюди влазю
Ловила квитки до Львова 2 тижні, їх немає, за 20 днів викидають 2 вагони , решта 28 продають перекупив, не викидають ні за 3 доби, ні за добу. Це жах просто, все у перекупів! При чому на той самий потяг я викупила в березні за 3 доби, в години відправлення, все як було завжди, в це просто шок. Їхали у підсумку з дітьми у сидячій скотовозці до Перемишля, яка приходить о 05.00 зі світлом, яке не вимикається, 3 квитки з яких 1 дитячий 4000 грн. Хоча планували до Львову, а потім до кордону, щоб нормально поспати.
То хоч Ви напишіть, де Ви бачите тих перекупів???
Капитошечка• 11 июля в 19:39
Ответ дляЯ не в теме
Так, я теж пришиблена і купую купе собі. Бо хочу їхати з комфортом. Бо наш народ, на жаль, не знає елементарних правил поводження та виховання. Ознайомтесь, корисно:
1. не лізти з спілкуванням до інших людей, не розпитувати де ви їдете й чого
2. не їсти смердючу їжу, не пригощати нею людей
3. не дивитись грьобаний тікток без навушників
4. не хропіти й мати маску, якщо ви кашляєте
5. не просити мінятись полицями чи місцями
6. не бухати в потязі
7. не вважати, що всі навколо тобі щось винні
8. мати повагу до людей і не заважати нікому
9. не допускати того, щоб ваші діти комусь заважали
10. не перетворювати купе на дитячу кімнату, де можна скрізь лазити й орати
Багато хто з людей намагається перетворити поїздку потягом на якусь прям розважальну пригоду, де треба з усіма познайомитись, нажертись та розважитись.
Дякую, поки не навчаться себе поводити - їздитиму в купе сама.
1. не лізти з спілкуванням до інших людей, не розпитувати де ви їдете й чого
2. не їсти смердючу їжу, не пригощати нею людей
3. не дивитись грьобаний тікток без навушників
4. не хропіти й мати маску, якщо ви кашляєте
5. не просити мінятись полицями чи місцями
6. не бухати в потязі
7. не вважати, що всі навколо тобі щось винні
8. мати повагу до людей і не заважати нікому
9. не допускати того, щоб ваші діти комусь заважали
10. не перетворювати купе на дитячу кімнату, де можна скрізь лазити й орати
Багато хто з людей намагається перетворити поїздку потягом на якусь прям розважальну пригоду, де треба з усіма познайомитись, нажертись та розважитись.
Дякую, поки не навчаться себе поводити - їздитиму в купе сама.
А як Ви в туалет ходите?
Речі цінні з собою всі берете?
Речі цінні з собою всі берете?
Ацетилсалициловая кислота• 11 июля в 19:58
Ответ дляПомаранчова душа
Який кошмар , все ніяк не на економлять на простих людях . Промовчу про ціни , які вони вже втричі підняли на ту ж Польщу.
Квиток до Варшави 5000 і умови, як в китайських хостелах за ті гроші.
Квиток до Варшави 5000 і умови, як в китайських хостелах за ті гроші.
То вы на Polregio не ездили. Такая помойка🤢
Ацетилсалициловая кислота• 11 июля в 20:03
Ответ дляЗаздрість то погано
Мені, будь ласочка, знайдіть квитки на Хмельницький Запоріжжя на 20, або 21, чи 22 липня. Мені 3 потрібно щоб були поряд, бо їду з дітьми. Згодна на будь які, хоч купе, хоч плацкарт. Можно і бокові біля туалету.
За 20 дней покупайте. Сегодня есть на 30 число. Зайдите за 3 дня до даты выставят может быть ещё вагон в продажу.
Гомосноб• 11 июля в 20:10
Ответ дляВся в кредитах
Дешевле выкупить 4 места в купе, чем 2 в люксе - я когда-то считала, но я ехала с ребенком и купила таки 2 в люксе так как в люкс-вагоне меньше мест в принципе, а значит и людей меньше, а значит и не будет такой очереди в туалет, например.
Аналогично делаю, беру люкс на себя и ребенка, хотя все купе дешевле. Но в этом году сомневаюсь, что успела бы 4 билета выкупить в одном купе в одном вагоне, на люкс взяла и то не на тот поезд, что хотела
1
Гомосноб• 11 июля в 20:11
Ответ дляВеселуха Муха
Неправда, два СВ дешевле, чем 4 купе. Или будет +/- так же.
Я покупаю купе на троих, СВ не беру, так как маленькие дети, не оставлю с чужим в СВ.
Я покупаю купе на троих, СВ не беру, так как маленькие дети, не оставлю с чужим в СВ.
Неправда, люкс дороже чем купе. Постоянно покупаю и в курсе. Что вы там считали, не знаю. Плохо считали
1
woman Warrior• 11 июля в 20:59
Ответ дляНаучительница
Где? Откройте секрет где вы нашли перекупов? Третий раз спрашиваю и никто не рассказывает
напишите мне, поищу контакт сейчас
Помаранчова душа• 11 июля в 20:59
Ответ дляАцетилсалициловая кислота
То вы на Polregio не ездили. Такая помойка🤢
Можливо, хоча мені здається, що яким вже не їхала ( ми ж про Польшу) , оті їхні клітушки- купе, де вісім людей їдуть ніс в ніс теж ще те, задоволення, причому купувала квиток у вагон, де сидіння по типу Інтерсіті, а приїхало «що попало», потяг з назвою « Зефірка» а по факту 🤢, години три стояла в проході біля відкритого вікна, щоб не вчамріти.
А от приміські електрички , в порівнянні з Українськими, здивували в кращу сторону.
А от приміські електрички , в порівнянні з Українськими, здивували в кращу сторону.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу