КокошинЭль• 16 июля в 10:17
Київська школа економіки (KSE) - чи є реальні відгуки ?
Донька хоче перевестись туди після першого курсу економіки Шевченка. В Шевченка не подобається, розчарування... Хоча й була на бюджеті. Не хочу продавлювати, думаю, може й справді спробувати перевестись. До цього вона ходила до них на різні заходи, і коли вступала, обирала між ними та Шевченка. Але з початком навчання розчарувалась, і розчарування тільки посилювалось. Тому й почали думати про перевод, чула, що там більш цікаве навчання та більш наближене до реалій
показать весь текст
1
3
Патика-мотика• 16 июля в 11:04
Ответ дляКокошинЭль
Де працювати, ще не думала, так далеко не заглядає. Поки мета отримати вищу освіти.
Зараз трошки підробляє репетитором з математики, має непоганий дохід, як на мене.
Зараз трошки підробляє репетитором з математики, має непоганий дохід, як на мене.
Молодець ! Талановита !
Може це і є її стихія
Може це і є її стихія
1
Огірок та Помідорчик• 16 июля в 11:18
Я б відразу в KSE орієнтувала дитину
Підтримайте доньку, це правильне рішення
Підтримайте доньку, це правильне рішення
1
2
Ну шо не так?• 16 июля в 11:23
Ответ дляБабка_в_кедах
Можно узнать почему разочаровалась дочка в кну?
у мене викладач знайомий влітку звільнився. страшна корупція. 0,25 ставки тупо віддають ректору. живуть на 0,75. і так вже давно. не хочеш платити-йди. перед цим ще 2 звільнилось. звідти тікають викладачі
3
Ну шо не так?• 16 июля в 11:26
Ответ дляЧервона калина
трохи маю справу по роботі з KSE, бувала на дні відкритих дверей, на інших заходах. Панове, хто відписався про Мілованова: питання, хтось в курсі, чим він займається в KSE? Він не ректор, не керує навчальною частиною, не одноосібно управляє. Напевне, всі компанії-спонсори дебіли і ідіоти, так?
Почитайте натомість про Тимофія Брика. Мабуть, теж ідіот. І звання наукові свої купив скрізь по світу;-). Дуже раджу прийти і подивитися матеріально-технічну базу. Поспілкуватися з ’бідними’ студентами, які працюють на всіх заходах заклааду (бо це або ’пільговики’, або студенти, що мають знижки на оплату навчання здебільшого). Назвіть мені інші ВНЗ, в які приїжджають нобелевські лауреати, і де хоча б таке ж співвідношення іноземних викладачів до українських. Розкажіть, де ще на першому курсі студентам підтягують математику і англійську, бо далі без них важко вчитися. Буду рада послухати:). Експертів з диванів)
Почитайте натомість про Тимофія Брика. Мабуть, теж ідіот. І звання наукові свої купив скрізь по світу;-). Дуже раджу прийти і подивитися матеріально-технічну базу. Поспілкуватися з ’бідними’ студентами, які працюють на всіх заходах заклааду (бо це або ’пільговики’, або студенти, що мають знижки на оплату навчання здебільшого). Назвіть мені інші ВНЗ, в які приїжджають нобелевські лауреати, і де хоча б таке ж співвідношення іноземних викладачів до українських. Розкажіть, де ще на першому курсі студентам підтягують математику і англійську, бо далі без них важко вчитися. Буду рада послухати:). Експертів з диванів)
скажіть будь ласка. в мене дитина не математик,але займається з репетитором ,шкільні оцінки 9-10.. англ.норм -2 місце на олімпіаді в кИєві. чи можливо вчитися там безкоштовно? я з розряду’бідних’, бо моя зп 30 тис це ніщо для києва. я одна,чоловік геть не допомагає.
4
Огірок та Помідорчик• 16 июля в 11:42
Ответ дляНу шо не так?
скажіть будь ласка. в мене дитина не математик,але займається з репетитором ,шкільні оцінки 9-10.. англ.норм -2 місце на олімпіаді в кИєві. чи можливо вчитися там безкоштовно? я з розряду’бідних’, бо моя зп 30 тис це ніщо для києва. я одна,чоловік геть не допомагає.
Можливо вчитися безкоштовно
Якщо НМТ 190+
Є ще різні гранти
Якщо НМТ 190+
Є ще різні гранти
2
Ну шо не так?• 16 июля в 11:43
Ответ дляОгірок та Помідорчик
Можливо вчитися безкоштовно
Якщо НМТ 190+
Є ще різні гранти
Якщо НМТ 190+
Є ще різні гранти
Ясно.дякую
Червона калина• 16 июля в 11:56
Ответ дляНу шо не так?
скажіть будь ласка. в мене дитина не математик,але займається з репетитором ,шкільні оцінки 9-10.. англ.норм -2 місце на олімпіаді в кИєві. чи можливо вчитися там безкоштовно? я з розряду’бідних’, бо моя зп 30 тис це ніщо для києва. я одна,чоловік геть не допомагає.
якщо дитина має 190 і вище НМТ - можна отримати грант на навчання. всі інші нюанси треба уточнювати. наприклад, 10 фіналстів міжнародної економічної олімпіади для школярів там беруть на 4-річне навчання. але ’безкоштовне’ навчання - умовно безкоштовне. протягом навчального року треба буде студентові відробляти ці кошти різними ’соціальними’ навантаженнями. як на мене, це добре. це дає розуміння цінності і вартості навчання. уточнюйте, цікавтеся. там є можливості для талановитих дітей. питання в тому, наскільки талановаита ваша дитина. за просто так там її безкоштовно не вчитимуть
4
Безлім на все• 16 июля в 12:46
Ответ дляКокошинЭль
Де працювати, ще не думала, так далеко не заглядає. Поки мета отримати вищу освіти.
Зараз трошки підробляє репетитором з математики, має непоганий дохід, як на мене.
Зараз трошки підробляє репетитором з математики, має непоганий дохід, як на мене.
Я б залишилась на бюджеті в Шевченка. По-перше, перший курс завжди туповатий і загальний. По-друге, доньці запросто не сподобається і в інших вишах. По-третє, яка глобальна різниця? Навчання не для того, щоб «зачаровуватись», його просто треба робити і все (і без напруження). Бюджет - це ваша вигіда. Зайві гроше краще вкласти в самоосвіту, курси. Або вже магістратуру.
4
1
Девальвация• 16 июля в 12:59
Ответ дляБезлім на все
Я б залишилась на бюджеті в Шевченка. По-перше, перший курс завжди туповатий і загальний. По-друге, доньці запросто не сподобається і в інших вишах. По-третє, яка глобальна різниця? Навчання не для того, щоб «зачаровуватись», його просто треба робити і все (і без напруження). Бюджет - це ваша вигіда. Зайві гроше краще вкласти в самоосвіту, курси. Або вже магістратуру.
Дело не в зачарованности , а в том, как и чему учат ‘ просто робити»
И Шевченко - один из самых типичных. « совковых» вузов
Моя дочь могла сравнить, как и чему « просто учат в Шевченко и Германии, куда поступила после первого курса КНУ
Как говорится, - почувствуйте разницу
И Шевченко - один из самых типичных. « совковых» вузов
Моя дочь могла сравнить, как и чему « просто учат в Шевченко и Германии, куда поступила после первого курса КНУ
Как говорится, - почувствуйте разницу
4
А я нівроку• 16 июля в 13:11
Ответ дляНу шо не так?
у мене викладач знайомий влітку звільнився. страшна корупція. 0,25 ставки тупо віддають ректору. живуть на 0,75. і так вже давно. не хочеш платити-йди. перед цим ще 2 звільнилось. звідти тікають викладачі
Моя начальниця там викладала буквально донедавна, про те, що треба платити ректору вперше чую. Спитаю її при нагоді.
Червона калина• 16 июля в 13:20
Ответ дляБезлім на все
Я б залишилась на бюджеті в Шевченка. По-перше, перший курс завжди туповатий і загальний. По-друге, доньці запросто не сподобається і в інших вишах. По-третє, яка глобальна різниця? Навчання не для того, щоб «зачаровуватись», його просто треба робити і все (і без напруження). Бюджет - це ваша вигіда. Зайві гроше краще вкласти в самоосвіту, курси. Або вже магістратуру.
різниця поміж різних ВНЗ - глобальна. навчання має бути таким, аби після нього можна було прийти і працювати за фахом. 90% українських ВНЗ цього не дають. ті, що дають це насправді дуже і дуже заморочуються. їм треба втримувати хороших викладачів, постійно запрошувати лекторів, налагоджувати міжнародні зв´якзи, постійно ’тримаючи марку’. але найголовніше - мати найкращих студентів, які є найкращою рекламою. особливо, коли вони далі опиняються у провідних ВНЗ, дослідницьких хабах, підприємствах, міжнародних організаціях.
той підхід, який описали ви - ’без напруження’, не зачаровуватися - це навчання заради диплому, а не заради, власне, навичок, професійних фахових знань. Університет Шевченка на даний момент має на більшості факультетів лише ім´я. Звичайно, бюджет це прекрасно. Але опанувати самоосвітою глибокі академічні знання важко. Тому для тих, хто чітко розуміє, навіщо йому вища освіта, є принципова різниця між університетами, аби не обрати місце, де ’протирають’ штани замість продуктивних років, коли ти обростаєш знайомствами, стаєш членом студентської спільноти, занурюєшся в проєкти і команди, які стануть запорукою твого вдалого старту. Якось так)
той підхід, який описали ви - ’без напруження’, не зачаровуватися - це навчання заради диплому, а не заради, власне, навичок, професійних фахових знань. Університет Шевченка на даний момент має на більшості факультетів лише ім´я. Звичайно, бюджет це прекрасно. Але опанувати самоосвітою глибокі академічні знання важко. Тому для тих, хто чітко розуміє, навіщо йому вища освіта, є принципова різниця між університетами, аби не обрати місце, де ’протирають’ штани замість продуктивних років, коли ти обростаєш знайомствами, стаєш членом студентської спільноти, занурюєшся в проєкти і команди, які стануть запорукою твого вдалого старту. Якось так)
1
1
3
Ну шо не так?• 16 июля в 13:42
Ответ дляА я нівроку
Моя начальниця там викладала буквально донедавна, про те, що треба платити ректору вперше чую. Спитаю її при нагоді.
так,не думаю що мені брехали. о,25 ставки забирає ректор (ті, що на повну ставку)
Бабка_в_кедах• 16 июля в 14:10
Ответ дляЧервона калина
різниця поміж різних ВНЗ - глобальна. навчання має бути таким, аби після нього можна було прийти і працювати за фахом. 90% українських ВНЗ цього не дають. ті, що дають це насправді дуже і дуже заморочуються. їм треба втримувати хороших викладачів, постійно запрошувати лекторів, налагоджувати міжнародні зв´якзи, постійно ’тримаючи марку’. але найголовніше - мати найкращих студентів, які є найкращою рекламою. особливо, коли вони далі опиняються у провідних ВНЗ, дослідницьких хабах, підприємствах, міжнародних організаціях.
той підхід, який описали ви - ’без напруження’, не зачаровуватися - це навчання заради диплому, а не заради, власне, навичок, професійних фахових знань. Університет Шевченка на даний момент має на більшості факультетів лише ім´я. Звичайно, бюджет це прекрасно. Але опанувати самоосвітою глибокі академічні знання важко. Тому для тих, хто чітко розуміє, навіщо йому вища освіта, є принципова різниця між університетами, аби не обрати місце, де ’протирають’ штани замість продуктивних років, коли ти обростаєш знайомствами, стаєш членом студентської спільноти, занурюєшся в проєкти і команди, які стануть запорукою твого вдалого старту. Якось так)
той підхід, який описали ви - ’без напруження’, не зачаровуватися - це навчання заради диплому, а не заради, власне, навичок, професійних фахових знань. Університет Шевченка на даний момент має на більшості факультетів лише ім´я. Звичайно, бюджет це прекрасно. Але опанувати самоосвітою глибокі академічні знання важко. Тому для тих, хто чітко розуміє, навіщо йому вища освіта, є принципова різниця між університетами, аби не обрати місце, де ’протирають’ штани замість продуктивних років, коли ти обростаєш знайомствами, стаєш членом студентської спільноти, занурюєшся в проєкти і команди, які стануть запорукою твого вдалого старту. Якось так)
А гонора у кну будто это гарвард
2
автор
КокошинЭль
• 16 июля в 14:31
Ответ дляЧервона калина
різниця поміж різних ВНЗ - глобальна. навчання має бути таким, аби після нього можна було прийти і працювати за фахом. 90% українських ВНЗ цього не дають. ті, що дають це насправді дуже і дуже заморочуються. їм треба втримувати хороших викладачів, постійно запрошувати лекторів, налагоджувати міжнародні зв´якзи, постійно ’тримаючи марку’. але найголовніше - мати найкращих студентів, які є найкращою рекламою. особливо, коли вони далі опиняються у провідних ВНЗ, дослідницьких хабах, підприємствах, міжнародних організаціях.
той підхід, який описали ви - ’без напруження’, не зачаровуватися - це навчання заради диплому, а не заради, власне, навичок, професійних фахових знань. Університет Шевченка на даний момент має на більшості факультетів лише ім´я. Звичайно, бюджет це прекрасно. Але опанувати самоосвітою глибокі академічні знання важко. Тому для тих, хто чітко розуміє, навіщо йому вища освіта, є принципова різниця між університетами, аби не обрати місце, де ’протирають’ штани замість продуктивних років, коли ти обростаєш знайомствами, стаєш членом студентської спільноти, занурюєшся в проєкти і команди, які стануть запорукою твого вдалого старту. Якось так)
той підхід, який описали ви - ’без напруження’, не зачаровуватися - це навчання заради диплому, а не заради, власне, навичок, професійних фахових знань. Університет Шевченка на даний момент має на більшості факультетів лише ім´я. Звичайно, бюджет це прекрасно. Але опанувати самоосвітою глибокі академічні знання важко. Тому для тих, хто чітко розуміє, навіщо йому вища освіта, є принципова різниця між університетами, аби не обрати місце, де ’протирають’ штани замість продуктивних років, коли ти обростаєш знайомствами, стаєш членом студентської спільноти, занурюєшся в проєкти і команди, які стануть запорукою твого вдалого старту. Якось так)
Дуже згодна з Вашою думкою, тому підтримую доньку. Пам’ятаю своє навчання і те, що воно нічого спільного з роботою не мало. Просто потрібно було все зазубрити, здати і забути )) і я ще червоний диплом мала )) нічого з того потім не стало у нагоді. Тож хочу, щоб донька не просто вчилась для того, щоб просто отримати диплом, а розуміла, для чого це все. Після першого курсу суцільне розчарування, хоча коли поступила, дуже раділа...
2
Бавовнятий Пупс• 16 июля в 14:32
Ответ дляБезлім на все
Я б залишилась на бюджеті в Шевченка. По-перше, перший курс завжди туповатий і загальний. По-друге, доньці запросто не сподобається і в інших вишах. По-третє, яка глобальна різниця? Навчання не для того, щоб «зачаровуватись», його просто треба робити і все (і без напруження). Бюджет - це ваша вигіда. Зайві гроше краще вкласти в самоосвіту, курси. Або вже магістратуру.
Повірте, різниця глобальна)
1
Безлім на все• 16 июля в 15:01
Ответ дляЧервона калина
різниця поміж різних ВНЗ - глобальна. навчання має бути таким, аби після нього можна було прийти і працювати за фахом. 90% українських ВНЗ цього не дають. ті, що дають це насправді дуже і дуже заморочуються. їм треба втримувати хороших викладачів, постійно запрошувати лекторів, налагоджувати міжнародні зв´якзи, постійно ’тримаючи марку’. але найголовніше - мати найкращих студентів, які є найкращою рекламою. особливо, коли вони далі опиняються у провідних ВНЗ, дослідницьких хабах, підприємствах, міжнародних організаціях.
той підхід, який описали ви - ’без напруження’, не зачаровуватися - це навчання заради диплому, а не заради, власне, навичок, професійних фахових знань. Університет Шевченка на даний момент має на більшості факультетів лише ім´я. Звичайно, бюджет це прекрасно. Але опанувати самоосвітою глибокі академічні знання важко. Тому для тих, хто чітко розуміє, навіщо йому вища освіта, є принципова різниця між університетами, аби не обрати місце, де ’протирають’ штани замість продуктивних років, коли ти обростаєш знайомствами, стаєш членом студентської спільноти, занурюєшся в проєкти і команди, які стануть запорукою твого вдалого старту. Якось так)
той підхід, який описали ви - ’без напруження’, не зачаровуватися - це навчання заради диплому, а не заради, власне, навичок, професійних фахових знань. Університет Шевченка на даний момент має на більшості факультетів лише ім´я. Звичайно, бюджет це прекрасно. Але опанувати самоосвітою глибокі академічні знання важко. Тому для тих, хто чітко розуміє, навіщо йому вища освіта, є принципова різниця між університетами, аби не обрати місце, де ’протирають’ штани замість продуктивних років, коли ти обростаєш знайомствами, стаєш членом студентської спільноти, занурюєшся в проєкти і команди, які стануть запорукою твого вдалого старту. Якось так)
«90% українських ВНЗ цього не дають». Так автор і обирає між двома українськими, різниці між якими нема. І що таке «не дають»? Хто хоче і вміє - візьме, що йому треба. Сучасні знання - це все одно самоосвіта, і набираються вже з робочим досвідом. «Опанувати глибокі академічні знання…» - нема нічого глибокого на рівні бакалавра. Всі теми можна модульно знайти и пройти на edx, udemy - легко і приємно.
Безлім на все• 16 июля в 15:03
Ответ дляДевальвация
Дело не в зачарованности , а в том, как и чему учат ‘ просто робити»
И Шевченко - один из самых типичных. « совковых» вузов
Моя дочь могла сравнить, как и чему « просто учат в Шевченко и Германии, куда поступила после первого курса КНУ
Как говорится, - почувствуйте разницу
И Шевченко - один из самых типичных. « совковых» вузов
Моя дочь могла сравнить, как и чему « просто учат в Шевченко и Германии, куда поступила после первого курса КНУ
Как говорится, - почувствуйте разницу
У автора не йдеться про Німеччину. Вибір між двома українськими. Які приблизно і є однаковими. Якщо донька застогнала в першому, то так само буде і в другому. Тут справа частково теж і в відношенні.
3
Безлім на все• 16 июля в 15:07
Ответ дляКокошинЭль
Дуже згодна з Вашою думкою, тому підтримую доньку. Пам’ятаю своє навчання і те, що воно нічого спільного з роботою не мало. Просто потрібно було все зазубрити, здати і забути )) і я ще червоний диплом мала )) нічого з того потім не стало у нагоді. Тож хочу, щоб донька не просто вчилась для того, щоб просто отримати диплом, а розуміла, для чого це все. Після першого курсу суцільне розчарування, хоча коли поступила, дуже раділа...
Ви ж пишете, що вона зовсім не визначилась з напрямком роботи. І як вона має зрозуміти «для чого все це»? Так, більша частина навчання і зараз не має спільного з роботою. Це факт.
Оплатіть їй краще курси бухгалтерії, це більше буде толку.
Оплатіть їй краще курси бухгалтерії, це більше буде толку.
2
автор
КокошинЭль
• 16 июля в 15:19
Ответ дляБезлім на все
Ви ж пишете, що вона зовсім не визначилась з напрямком роботи. І як вона має зрозуміти «для чого все це»? Так, більша частина навчання і зараз не має спільного з роботою. Це факт.
Оплатіть їй краще курси бухгалтерії, це більше буде толку.
Оплатіть їй краще курси бухгалтерії, це більше буде толку.
Конкретно не визначилась, хоче працювати в економічній сфері, економіст, аналітик, фінансист. Але не бухгалтер.
Для конкретики є магістратура, зараз потрібна грунтовна база економічних знать в цілому, але не суха по підручнику. Просто підручник можна і самим почитати, для цього ВУЗ не потрібен. Викладачі повинні ’горіти’ своєю справою, заряджати молодь, це ж дуже цікавий напрямок, і викладати можна по різному.
Для конкретики є магістратура, зараз потрібна грунтовна база економічних знать в цілому, але не суха по підручнику. Просто підручник можна і самим почитати, для цього ВУЗ не потрібен. Викладачі повинні ’горіти’ своєю справою, заряджати молодь, це ж дуже цікавий напрямок, і викладати можна по різному.
2
Червона калина• 16 июля в 15:28
Ответ дляБезлім на все
«90% українських ВНЗ цього не дають». Так автор і обирає між двома українськими, різниці між якими нема. І що таке «не дають»? Хто хоче і вміє - візьме, що йому треба. Сучасні знання - це все одно самоосвіта, і набираються вже з робочим досвідом. «Опанувати глибокі академічні знання…» - нема нічого глибокого на рівні бакалавра. Всі теми можна модульно знайти и пройти на edx, udemy - легко і приємно.
Ваше право так вважати, що це аналогічні університети. Я так не думаю, і теж на це маю право).
На рівні бакалаврів необхідна студентська і академічна, і дослідницька робота, хоч на економічну тему, хоч на якусь іншу. Знов-таки, реалії більшості українських вищих навчальних закладів цього не можуть ані забезпечити програмою, ресурсом, ані консультувати студентів і потім перевіряти результати такої роботи. Тому, власне, і йде посилання до самоосвіти. Щодо ’хто хоче і вміє - візьме’ погоджуся лише частково. Багато університетів не може запропонувати те, що можна взяти і там, на жаль, мало в кого це можна взяти;-). Будь-що можна шукати в інтернетах, онлайн-курсах (тих же світових ВНЗ-ських лідерах). Але якщо те саме пропонують в рамках навчальної програми, лекцій і практикумів, то нічого поганого в цьому не бачу, навпаки.
Я не агітую і не рекламую KSE, ні. Просто з врахуванням багатьох факторів маю власних фаворитів серед українських вишів, які рекомендую своїй дитині для вступу, якщо вона вирішить навчатися тут, в Україні. Зараз, наприклад, вона бере участь в літній школі одного з європейських університетів, де працює лектор, якого запрошували викладати у KSE і відгуки в нього про цей університет непогані). Проте, звичайно, кожному своє і кожен може лишатися при власній думці
На рівні бакалаврів необхідна студентська і академічна, і дослідницька робота, хоч на економічну тему, хоч на якусь іншу. Знов-таки, реалії більшості українських вищих навчальних закладів цього не можуть ані забезпечити програмою, ресурсом, ані консультувати студентів і потім перевіряти результати такої роботи. Тому, власне, і йде посилання до самоосвіти. Щодо ’хто хоче і вміє - візьме’ погоджуся лише частково. Багато університетів не може запропонувати те, що можна взяти і там, на жаль, мало в кого це можна взяти;-). Будь-що можна шукати в інтернетах, онлайн-курсах (тих же світових ВНЗ-ських лідерах). Але якщо те саме пропонують в рамках навчальної програми, лекцій і практикумів, то нічого поганого в цьому не бачу, навпаки.
Я не агітую і не рекламую KSE, ні. Просто з врахуванням багатьох факторів маю власних фаворитів серед українських вишів, які рекомендую своїй дитині для вступу, якщо вона вирішить навчатися тут, в Україні. Зараз, наприклад, вона бере участь в літній школі одного з європейських університетів, де працює лектор, якого запрошували викладати у KSE і відгуки в нього про цей університет непогані). Проте, звичайно, кожному своє і кожен може лишатися при власній думці
2
Девальвация• 16 июля в 15:37
Ответ дляБезлім на все
У автора не йдеться про Німеччину. Вибір між двома українськими. Які приблизно і є однаковими. Якщо донька застогнала в першому, то так само буде і в другому. Тут справа частково теж і в відношенні.
Мой комментарий был относительно « все равно где, главное - просто учиться»
Вовсе не все равно - но, видимо не всем это очевидно
Вовсе не все равно - но, видимо не всем это очевидно
3
Бавовнятий Пупс• 17 июля в 00:32
Ответ дляБезлім на все
У автора не йдеться про Німеччину. Вибір між двома українськими. Які приблизно і є однаковими. Якщо донька застогнала в першому, то так само буде і в другому. Тут справа частково теж і в відношенні.
Не є вони однаковими🤦♀️ В KSE, насамперед, вчать думати. Весь перший семестр йде курс «Як навчатись в KSE”, поняття «академічна доброчесність» буквально вживлюють у мозок, кілька людей з першого курсу відрахували за скопійовані з джерел абзаци у письмових роботах. У більшості державних вишів нічого не змінилося - списування, взятки, тепер ще штучний інтелект
1
2
Безлім на все• 17 июля в 07:53
Ответ дляБавовнятий Пупс
Не є вони однаковими🤦♀️ В KSE, насамперед, вчать думати. Весь перший семестр йде курс «Як навчатись в KSE”, поняття «академічна доброчесність» буквально вживлюють у мозок, кілька людей з першого курсу відрахували за скопійовані з джерел абзаци у письмових роботах. У більшості державних вишів нічого не змінилося - списування, взятки, тепер ще штучний інтелект
Ну добре).
Мені-то нічого.
Донька автора і автор згодом самі зроблять висновки.
Мені-то нічого.
Донька автора і автор згодом самі зроблять висновки.
Давно без алко• 18 июля в 20:31
Автор, скажіть , будь ласка, чи не смущає вас відсутність української акредитації освітньої програми? Моя теж хоче в KSE , але на бізнес -економіку , а я сиджу і переживаю за диплом ..
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу