Да_Я_ТакаЯ_• 23 сентября в 20:10
Как начать сотрудничать с журналистами?
Я блогер,как сделать так чтобы обо мне писали статьи? Это СМИ надо платить?
6
автор
Да_Я_ТакаЯ_
• 23 сентября в 20:14
Ответ дляДама_из_рекламы
А що ви такого робите щоб про вас писали?
Ну о других блогерах же пишут. Про ту же Вербу. Даже о волонтёрам пишут.
4
Дама_из_рекламы• 23 сентября в 20:14
Ответ дляДа_Я_ТакаЯ_
Ну о других блогерах же пишут. Про ту же Вербу. Даже о волонтёрам пишут.
Дама_из_рекламы• 23 сентября в 20:15
Вивчити українську щоб про вас писали в Україні, але я не думаю що ви комусь треба
2
5
автор
Да_Я_ТакаЯ_
• 23 сентября в 20:18
Ответ дляДама_из_рекламы
Вивчити українську щоб про вас писали в Україні, але я не думаю що ви комусь треба
Просто хочу славы, а так мне пофиг интересна я или нет кому-то. А если в СМИ напишут,то по-любому все обо мне узнают.
6
Дама_из_рекламы• 23 сентября в 20:19
Ответ дляДа_Я_ТакаЯ_
Просто хочу славы, а так мне пофиг интересна я или нет кому-то. А если в СМИ напишут,то по-любому все обо мне узнают.
Вийдіть на вулицю і верещіть слава рашці і путіну , 100% прославитесь
Напишуть всі
Напишуть всі
3
2
1
МамОмужа• 23 сентября в 20:20
Ответ дляДа_Я_ТакаЯ_
Просто хочу славы, а так мне пофиг интересна я или нет кому-то. А если в СМИ напишут,то по-любому все обо мне узнают.
Раздевайтесь наголо и вперёд гулять.
МамОмужа• 23 сентября в 20:21
Ответ дляДама_из_рекламы
Вийдіть на вулицю і верещіть слава рашці і путіну , 100% прославитесь
Напишуть всі
Напишуть всі
Могу просто по тихому пристрелить, в общем рискованно
автор
Да_Я_ТакаЯ_
• 23 сентября в 20:22
Ответ дляМамОмужа
Могу просто по тихому пристрелить, в общем рискованно
Да или просто дать по башке
Дама_из_рекламы• 23 сентября в 20:22
Ответ дляМамОмужа
Могу просто по тихому пристрелить, в общем рискованно
А який сенс цього біологічного сміття взагалі, нуль користі зате хоча слави
4
Дама_из_рекламы• 23 сентября в 20:23
Ответ дляДа_Я_ТакаЯ_
Да или просто дать по башке
Ну то зробіть щось корисне, збір на 10 мільйонів, купить протез воїну, заплатіть за навчання дитині яка не може і т.т
Злюка-закусюка• 23 сентября в 20:23
Ответ дляДама_из_рекламы
А що ви такого робите щоб про вас писали?
На советчице сидит
ОхиИВздохи• 23 сентября в 20:23
Купіть 5 авто на зсу, змі напишуть.
Прийдіть гола під верховну раду, змі напишуть.
Вам який шлях?
Прийдіть гола під верховну раду, змі напишуть.
Вам який шлях?
1
Бандитка Сью• 23 сентября в 21:14
Автор, да. Если блог небольшой - надо платить и искать возможность выйти на них еще, чтоб заплатить и написали
Не обов’язково платити ЗМІ, щоб про тебе писали 🙂. Є кілька способів, як блогеру привернути увагу журналістів і потрапити в медіа:
🔹 Безкоштовні та органічні способи
Будь інфоприводом
запусти челендж, незвичний проєкт або благодійну ініціативу;
зроби колаборацію з іншим блогером чи брендом;
реагуй на актуальні теми у своєму стилі.
Нетворкінг з журналістами
підпишись на журналістів у соцмережах, коментуй їхні пости;
напиши в редакції лист з короткою ідеєю про себе (press kit: хто ти, чим відрізняєшся, чому це цікаво їхнім читачам).
Сервіси пошуку експертів
у деяких країнах є платформи на кшталт Help a Reporter Out (HARO) чи локальні аналоги, де журналісти шукають коментарі експертів. Ти можеш залишати свої відповіді як блогер.
Соцмережі як ’місток’
цікаві, креативні відео чи пости можуть самі стати приводом для медіа (’блогер зняв ролик, який набрав мільйон переглядів...’).
🔹 Платні варіанти
PR-статті (advertorials) – ти домовляєшся з медіа про розміщення матеріалу за гроші. Зазвичай це позначається як ’реклама’ чи ’партнерський матеріал’.
PR-агентство – вони допомагають ’запакувати’ історію та просунути тебе у ЗМІ, але це вже дорожчий шлях.
📌 Важливо: медіа пишуть не про всіх підряд, їм потрібен цікавий кут подачі. Якщо ти просто ’блогер з Instagram’, це малоцікаво. Але якщо ти блогер, який, наприклад, за місяць зібрав 100 тис. підписників завдяки нестандартним відео, або перетворив хобі на бізнес – це вже історія.
Хочеш, я складу для тебе приклад інфоприводів (що саме можна зробити, щоб ЗМІ зацікавилися)?
🔹 Безкоштовні та органічні способи
Будь інфоприводом
запусти челендж, незвичний проєкт або благодійну ініціативу;
зроби колаборацію з іншим блогером чи брендом;
реагуй на актуальні теми у своєму стилі.
Нетворкінг з журналістами
підпишись на журналістів у соцмережах, коментуй їхні пости;
напиши в редакції лист з короткою ідеєю про себе (press kit: хто ти, чим відрізняєшся, чому це цікаво їхнім читачам).
Сервіси пошуку експертів
у деяких країнах є платформи на кшталт Help a Reporter Out (HARO) чи локальні аналоги, де журналісти шукають коментарі експертів. Ти можеш залишати свої відповіді як блогер.
Соцмережі як ’місток’
цікаві, креативні відео чи пости можуть самі стати приводом для медіа (’блогер зняв ролик, який набрав мільйон переглядів...’).
🔹 Платні варіанти
PR-статті (advertorials) – ти домовляєшся з медіа про розміщення матеріалу за гроші. Зазвичай це позначається як ’реклама’ чи ’партнерський матеріал’.
PR-агентство – вони допомагають ’запакувати’ історію та просунути тебе у ЗМІ, але це вже дорожчий шлях.
📌 Важливо: медіа пишуть не про всіх підряд, їм потрібен цікавий кут подачі. Якщо ти просто ’блогер з Instagram’, це малоцікаво. Але якщо ти блогер, який, наприклад, за місяць зібрав 100 тис. підписників завдяки нестандартним відео, або перетворив хобі на бізнес – це вже історія.
Хочеш, я складу для тебе приклад інфоприводів (що саме можна зробити, щоб ЗМІ зацікавилися)?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу