Найщасливіша• 29 октября в 23:53
Я не хочу жити в інстаграмі. Чи є зараз бізнес без соцмереж?
Є діючий бізнес, продажі та власне виробництво продукції. Останній рік ситуація така собі, хотілося б більшого, але розумію, що треба бути вдячними й за те, що є. Конкуренти рвуть п´яту точку та валять контент в інсті, тіктоці, наймають блогерів для реклами, змушують персонал постійно записувати та викладати якісь дурні сторізи.
Я не люблю соцмережі, не веду свої, та в цілому не хочу влазити в це все. Вважаю, що краще надати більшу знижку гуртовим клієнтам та посередникам, щоб стимулювати продажі, аніж платити контент-мейкерам та тероризувати персонал постійними дурнуватими відосиками. В мене є інтернет-магазин, його профіль в інсті, ми викладаємо фотки, відео, якщо є новинки або якісь акції. Але в мене немає 10 сторіз за день та 5 рілсів. Немає блогерів, які за гроші хвалять продукцію. І я не хочу, щоб вони були. Мене це все дратує. Але може я неправа та заради розвитку бізнесу треба "полюбити" всю цю фігню?
Я не люблю соцмережі, не веду свої, та в цілому не хочу влазити в це все. Вважаю, що краще надати більшу знижку гуртовим клієнтам та посередникам, щоб стимулювати продажі, аніж платити контент-мейкерам та тероризувати персонал постійними дурнуватими відосиками. В мене є інтернет-магазин, його профіль в інсті, ми викладаємо фотки, відео, якщо є новинки або якісь акції. Але в мене немає 10 сторіз за день та 5 рілсів. Немає блогерів, які за гроші хвалять продукцію. І я не хочу, щоб вони були. Мене це все дратує. Але може я неправа та заради розвитку бізнесу треба "полюбити" всю цю фігню?
показать весь текст
3
9
25
автор
Найщасливіша
• 30 октября в 10:12
Ответ дляЧу Ча
Автор, хто ваш покупець?
Гуртовик чи роздріб?
Це дві різні стратегії. З цього треба починати
Гуртовик чи роздріб?
Це дві різні стратегії. З цього треба починати
Гуртовики. Роздрібна також є, але набагато менше грошей з неї, ніж з гурту
автор
Найщасливіша
• 30 октября в 10:12
Ответ дляПозаземний розум
На Пром ви є? З ними працювати дорого, але є віддача.
Так, є
автор
Найщасливіша
• 30 октября в 10:14
Ответ дляиз_под_тишка
Мало времени значит потратили на это. Бренд развивается годами.
Ми на ринку 13 років. І все нормально розвинуте. Все є, окрім балаканини в соцмережах
из_под_тишка• 30 октября в 10:23
Ответ дляНайщасливіша
Ми на ринку 13 років. І все нормально розвинуте. Все є, окрім балаканини в соцмережах
Если все нормально, то зачем изобретать велосипед
автор
Найщасливіша
• 30 октября в 10:49
Ответ дляиз_под_тишка
Если все нормально, то зачем изобретать велосипед
Бо продажі падають. І причина цьому війна та вихід на ринок нових гравців, конкурентів, які мають дуже агресивну політику в соцмережах. Мої представники та гуртові клієнти майже відразу взяли всіх цих модних новачків в продаж. А якщо взяли їх товар -то взяли менше в мене.
Я тут Живу• 30 октября в 10:54
Ответ дляНаизнанку
Но если честно - устарело и кое что забыли:
Перед началом SEO- продв и вообще любой рекламной кампании проводиться АНАЛИЗ КОНКУРЕНТОВ, их инструментов рекламы. И анализ осн фокус группы.
Если у автора товары для уборки - Инста не пойдет там молодняк. А скорее ФБ тк там жінки 40+. И небольшие сети типа Копейки - у нее хоз часть ярче выделена чем у Авроры - там кастрюли, фарфор, электрика, продуктов больше и косметика недорогая китайская, парфюмерия Ла рив и чайна. Причем польский Ла рив очень ограничен только дез и мужск парф
И люди там постоянно есть причем нужного автору возраста. То есть такой магазин боле подходит чем Аврора в котор школьники.
И для примера у нас есть местн ф-ка обуви - они сознптельно делают модели на широкую ногу стиль 40+ . Они в интернет особо не выходят, но держат по центру города 3 небольших магаз. Самый прибыльный - на центр рынке всегда покупатели и движ.
Перед началом SEO- продв и вообще любой рекламной кампании проводиться АНАЛИЗ КОНКУРЕНТОВ, их инструментов рекламы. И анализ осн фокус группы.
Если у автора товары для уборки - Инста не пойдет там молодняк. А скорее ФБ тк там жінки 40+. И небольшие сети типа Копейки - у нее хоз часть ярче выделена чем у Авроры - там кастрюли, фарфор, электрика, продуктов больше и косметика недорогая китайская, парфюмерия Ла рив и чайна. Причем польский Ла рив очень ограничен только дез и мужск парф
И люди там постоянно есть причем нужного автору возраста. То есть такой магазин боле подходит чем Аврора в котор школьники.
И для примера у нас есть местн ф-ка обуви - они сознптельно делают модели на широкую ногу стиль 40+ . Они в интернет особо не выходят, но держат по центру города 3 небольших магаз. Самый прибыльный - на центр рынке всегда покупатели и движ.
капс лок не жмет?) Я писала, что автору нужен маркетолог. Анализ конкурентов, которые проведет сеошник - это не полный анализ источников дохода, который проведет маркетолог, основываясь на данных компании автора. Мне про анализ конкурентов можете не рассказывать, я их сделала бесчисленное множество.
1
Я тут Живу• 30 октября в 10:58
Ответ дляиз_под_тишка
Мало времени значит потратили на это. Бренд развивается годами.
Автор не хочет развивать бренд, она хочет чтобы к ней приходили оптовики и покупали) Можно и так, только чего потом переживать что все прегоняют.
3
ДелайКак_Я• 30 октября в 11:00
не хотите смм - вкладывайтесь в другие каналы. делайте сайт, запускайте гугл шопинг, работайте с сеошкой.
не только смм сейчас работает.
не только смм сейчас работает.
1
автор
Найщасливіша
• 30 октября в 11:01
Ответ дляЯ тут Живу
Автор не хочет развивать бренд, она хочет чтобы к ней приходили оптовики и покупали) Можно и так, только чего потом переживать что все прегоняют.
Я не хочу трусити мордякою в інсті. Бо там єдине що я можу знайти - це роздрібні продажі, які займатимуть час моїх менеджерів та додаватимуть нервів. Мені більш подобається участь в профільних заходах, виставках, де є моя цільова аудиторія
автор
Найщасливіша
• 30 октября в 11:02
Ответ дляДелайКак_Я
не хотите смм - вкладывайтесь в другие каналы. делайте сайт, запускайте гугл шопинг, работайте с сеошкой.
не только смм сейчас работает.
не только смм сейчас работает.
Ну ви читаєте що я пишу чи ні? Сайт є. З повним переліком товарів, описом, контактами, онлайн-магазином
Я тут Живу• 30 октября в 11:02
Ответ дляНайщасливіша
Я не хочу трусити мордякою в інсті. Бо там єдине що я можу знайти - це роздрібні продажі, які займатимуть час моїх менеджерів та додаватимуть нервів. Мені більш подобається участь в профільних заходах, виставках, де є моя цільова аудиторія
Мне кажется вам просто хочется поговорить об инсте, и как там все трусят чем-то. А вовсе не о маркетинге своего бренда. Ок, но без меня.
4
Я тут Живу• 30 октября в 11:03
Ответ дляНайщасливіша
Ну ви читаєте що я пишу чи ні? Сайт є. З повним переліком товарів, описом, контактами, онлайн-магазином
Там вы продаете в розницу на сайте?
автор
Найщасливіша
• 30 октября в 11:04
Ответ дляЯ тут Живу
Там вы продаете в розницу на сайте?
Так, кожен день по 4-8 замовлень роздрібних, маленьких. По 400-800 гривинь. Це таке, аби було
Я тут Живу• 30 октября в 11:06
Ответ дляНайщасливіша
Так, кожен день по 4-8 замовлень роздрібних, маленьких. По 400-800 гривинь. Це таке, аби було
Но кто-то же занимается этим, собирает заказы, отправляет. У вас все равно есть люди, которые этим занимаются. И это потенциальная точка роста.
Короче, делайте что хотите.
Короче, делайте что хотите.
ДелайКак_Я• 30 октября в 11:07
Ответ дляНайщасливіша
Ну ви читаєте що я пишу чи ні? Сайт є. З повним переліком товарів, описом, контактами, онлайн-магазином
ну так а в чем тогда проблема?
если у вас есть уже работающие каналы и ваш бизнес приносит прибыль, у сайта нормальная конверсия в заказ - то масштабируйте это, а не сокрушайтесь, что вы не танцуете в соцсетях. но если вы хотите пробовать что-то новое и искать новую аудиторию - то соцсети обойти, скорее всего, не получится.
если у вас есть уже работающие каналы и ваш бизнес приносит прибыль, у сайта нормальная конверсия в заказ - то масштабируйте это, а не сокрушайтесь, что вы не танцуете в соцсетях. но если вы хотите пробовать что-то новое и искать новую аудиторию - то соцсети обойти, скорее всего, не получится.
1
ДелайКак_Я• 30 октября в 11:08
Ответ дляНайщасливіша
Так, кожен день по 4-8 замовлень роздрібних, маленьких. По 400-800 гривинь. Це таке, аби було
а откуда ваша основная масса заказов?
автор
Найщасливіша
• 30 октября в 11:10
Ответ дляЯ тут Живу
Но кто-то же занимается этим, собирает заказы, отправляет. У вас все равно есть люди, которые этим занимаются. И это потенциальная точка роста.
Короче, делайте что хотите.
Короче, делайте что хотите.
Так, одна з моїх дівчат обробляє роздрібні замовлення. Щоб мені цікаво було посадити в штат ще одну людину - кількість цих роздрібних замовлень повинна зрости мінімум в 4 рази. Я коли наймала СММ, то й мала такий план. Що зараз пнемо онлайн, підуть роздрібні замовлення, я наймаю ще одну людину. Але нічого такого й близько не трапилося. Ніякого збільшення продажів не відбулося
автор
Найщасливіша
• 30 октября в 11:13
Ответ дляДелайКак_Я
а откуда ваша основная масса заказов?
Через наш сайт. Люди цілеспрямовано йдуть за саме моею продукцією
ДелайКак_Я• 30 октября в 11:18
Ответ дляНайщасливіша
Через наш сайт. Люди цілеспрямовано йдуть за саме моею продукцією
из каких каналов приходят?
органика, сpc, рассылки может делаете? у вас и розница и опт на одном сайте?
какой % посетителей из социальных сетей? вы говорите, что пытались что-то делать в соцсетях - как отслеживали переходы и какие изменения в трафике были?
органика, сpc, рассылки может делаете? у вас и розница и опт на одном сайте?
какой % посетителей из социальных сетей? вы говорите, что пытались что-то делать в соцсетях - как отслеживали переходы и какие изменения в трафике были?
2
автор
Найщасливіша
• 30 октября в 11:27
Ответ дляДелайКак_Я
из каких каналов приходят?
органика, сpc, рассылки может делаете? у вас и розница и опт на одном сайте?
какой % посетителей из социальных сетей? вы говорите, что пытались что-то делать в соцсетях - как отслеживали переходы и какие изменения в трафике были?
органика, сpc, рассылки может делаете? у вас и розница и опт на одном сайте?
какой % посетителей из социальных сетей? вы говорите, что пытались что-то делать в соцсетях - как отслеживали переходы и какие изменения в трафике были?
Приходять після реальнлго знайомства з продукцією. Купували раніше в представників або на якихось заходах, їм сподобалось, погуглили, знайшли сайт виробника, на сайті замовили. Все просто.
В соцмережах інколи в діректі приймаємо замовлення, 2-3 замовлення на тиждень. Тіктоку взагалі не маємо. Коли співпрацювали з СММ, вони надавали статистику, що в фейсбуці стільки-то переглядів платної реклами, в інсті стільки-то. Але я навіть не зберігала ці всі дані, тому що мене не цікавить, скільки народу подивилось. Мене цікавить - скільки в мене прийшло замовлнень. А там нічого не змінювалося, ну плюс мінус 10-20 якихось роздрібних я не рахую, це не показово та взагалі не вартує тих зусиль
В соцмережах інколи в діректі приймаємо замовлення, 2-3 замовлення на тиждень. Тіктоку взагалі не маємо. Коли співпрацювали з СММ, вони надавали статистику, що в фейсбуці стільки-то переглядів платної реклами, в інсті стільки-то. Але я навіть не зберігала ці всі дані, тому що мене не цікавить, скільки народу подивилось. Мене цікавить - скільки в мене прийшло замовлнень. А там нічого не змінювалося, ну плюс мінус 10-20 якихось роздрібних я не рахую, це не показово та взагалі не вартує тих зусиль
миссАрфография• 30 октября в 11:42
Ответ дляНайщасливіша
Ось про це й мова. А навіщо мені цих дівчат годувати? Вони мені по факту нічого не зробили, щоб мені був резон оплачувати їхні послуги. Мені є резон своїх менеджерів годувати, які вмовлять клієнтів спробувати новинки (особливо оптових клієнтів). Тут я бачу сенс. А балаканина... Яку ще й самим знімати треба, заплативши гроші за СММ - ну таке
Расскажу личный опыт. Мне кажется у вас чуть другой путь должен быть. Если вы больше ориентированы на опт, то соцсети вообще не надо вам сейчас. Вам надо искать напрямую точки продаж и общаться, предлагать.
Вот у меня два небольшие магазина. И мне периодически пишут, звонят менеджеры поставщиков моей группы товара. Иногда даже приезжают на место сразу такие комивояжеры, с образцами и каталогами. И во это работает. Со многими я стара работать. В соцсетях я точно поставщиков не ищу.
А потом хорошо работает рассылка или закрытая группа в Вайбер или Телеграмм. Вроде примитивно но это просто, почти бесплатно и действенно. В группе приглашаете клиентуру . Выставляете актуальные акции,новинки и т.д. И мы как покупатели это быстро видим и часто реагируем.На сайт я не факт что часто зайду. Еще есть стереотип что там может быть устаревшая инфа. А тут уведомление мне пришло- получили новинки- оо, надо глянуть. Вот и заказ уже сделала.
Вот у меня два небольшие магазина. И мне периодически пишут, звонят менеджеры поставщиков моей группы товара. Иногда даже приезжают на место сразу такие комивояжеры, с образцами и каталогами. И во это работает. Со многими я стара работать. В соцсетях я точно поставщиков не ищу.
А потом хорошо работает рассылка или закрытая группа в Вайбер или Телеграмм. Вроде примитивно но это просто, почти бесплатно и действенно. В группе приглашаете клиентуру . Выставляете актуальные акции,новинки и т.д. И мы как покупатели это быстро видим и часто реагируем.На сайт я не факт что часто зайду. Еще есть стереотип что там может быть устаревшая инфа. А тут уведомление мне пришло- получили новинки- оо, надо глянуть. Вот и заказ уже сделала.
2
автор
Найщасливіша
• 30 октября в 11:48
Ответ длямиссАрфография
Расскажу личный опыт. Мне кажется у вас чуть другой путь должен быть. Если вы больше ориентированы на опт, то соцсети вообще не надо вам сейчас. Вам надо искать напрямую точки продаж и общаться, предлагать.
Вот у меня два небольшие магазина. И мне периодически пишут, звонят менеджеры поставщиков моей группы товара. Иногда даже приезжают на место сразу такие комивояжеры, с образцами и каталогами. И во это работает. Со многими я стара работать. В соцсетях я точно поставщиков не ищу.
А потом хорошо работает рассылка или закрытая группа в Вайбер или Телеграмм. Вроде примитивно но это просто, почти бесплатно и действенно. В группе приглашаете клиентуру . Выставляете актуальные акции,новинки и т.д. И мы как покупатели это быстро видим и часто реагируем.На сайт я не факт что часто зайду. Еще есть стереотип что там может быть устаревшая инфа. А тут уведомление мне пришло- получили новинки- оо, надо глянуть. Вот и заказ уже сделала.
Вот у меня два небольшие магазина. И мне периодически пишут, звонят менеджеры поставщиков моей группы товара. Иногда даже приезжают на место сразу такие комивояжеры, с образцами и каталогами. И во это работает. Со многими я стара работать. В соцсетях я точно поставщиков не ищу.
А потом хорошо работает рассылка или закрытая группа в Вайбер или Телеграмм. Вроде примитивно но это просто, почти бесплатно и действенно. В группе приглашаете клиентуру . Выставляете актуальные акции,новинки и т.д. И мы как покупатели это быстро видим и часто реагируем.На сайт я не факт что часто зайду. Еще есть стереотип что там может быть устаревшая инфа. А тут уведомление мне пришло- получили новинки- оо, надо глянуть. Вот и заказ уже сделала.
Група в вайбері для клієнтів є. Менеджери там постять новинки, це працює, так. В мене питання саме про соцмережі. Бо я бачу, як вистрибують с трусів конкуренти-новачки. Та я бачу, що їхню продукцію беруть в продаж.
Шальная коклетка• 30 октября в 12:44
Ответ дляНайщасливіша
Десь рік тому я декілька місяців співпрацювала з СММ агенцією. Молоді дівчата, які дуже багато балакають, багато пропонують, багато коштують, але реальної користі та збільшення продажів я не побачила від них. Вони хапалися за голову, що й інтер´єр в нас не трендовий в офісі, й пакування товару застаріле, немає крафтових пакетиків, брендових коробочок і т. д. І треба рілси, сторізи, активності... Ну добре, замовили коробочки. Провели декілька конкурсів... Ще там щось робили згідно їх контент - плана. Грошей більше в кишені в мене від них не стало
Нет. Вам нужны толковые СММщики, которые будут продвигать по рекламе в гугл, фейсбук, тот же инстаграм. Это реальное вложение, но толковых ещенадо найти. И да, без соц сетей никуда. Нужны видосики, фоточки каждый день. И тик ток скоро переплюнет инстаграм. Например, в Америке и Китае уже рулит тик ток, а не их внутренние площадки, амазон, таобао. Они все еще на коне, но тикток переплюнул
Точу ляси• 30 октября в 13:03
Скорее всего, что просто покупная способность снизилась. Почитала, что у вас за товар и что опт, в основном. Думаю, вы правы, соцсети это не канал сбыта в этом случае.
Мне кажется, что живой торговый агент по поиску опт клиентов будет полезнее смм и соцсетей. Плюс еще сейчас такого плана продукцию сбывают это тендеры, гостендеры, но там тоже....думаю вы в курсе...
Мне кажется, что живой торговый агент по поиску опт клиентов будет полезнее смм и соцсетей. Плюс еще сейчас такого плана продукцию сбывают это тендеры, гостендеры, но там тоже....думаю вы в курсе...
1
И.О. человека• 30 октября в 13:05
як в мене одні знайома каже байдуже що ти любиш, який асортимент, ти маєш давати що людям треба
а люди хочуть ці дурнуваті відосіки, тому теж не люблю але стараюсь знімати
а люди хочуть ці дурнуваті відосіки, тому теж не люблю але стараюсь знімати
Гигиенишвили• 30 октября в 13:32
Ответ дляНайщасливіша
Обладнання, побутова хімія, косметичні засоби.
Ваша клієнтура знаходить Вас на спеціалізованих галузевих виставках?
автор
Найщасливіша
• 30 октября в 13:38
Ответ дляГигиенишвили
Ваша клієнтура знаходить Вас на спеціалізованих галузевих виставках?
Так. Там встановлюються контакти з новими партнерами та після виставок в нас завжди додаються нові гуртові клієнти. З війною виставок стало набагато менше та й люди бояться на них ходити.
1
КонхфЭдкаТузик• 30 октября в 14:29
Ответ дляНайщасливіша
Десь рік тому я декілька місяців співпрацювала з СММ агенцією. Молоді дівчата, які дуже багато балакають, багато пропонують, багато коштують, але реальної користі та збільшення продажів я не побачила від них. Вони хапалися за голову, що й інтер´єр в нас не трендовий в офісі, й пакування товару застаріле, немає крафтових пакетиків, брендових коробочок і т. д. І треба рілси, сторізи, активності... Ну добре, замовили коробочки. Провели декілька конкурсів... Ще там щось робили згідно їх контент - плана. Грошей більше в кишені в мене від них не стало
Чесно, мене дратують ті дурнуваті однакові відоси у всіх. Знімають або дівок полуголих розміру хххс, або оту руку, що дьоргається, або розкарячені фігури раком боком, де не видно одягу, тільки дупи, цицьки. То все одразу прогортаю, бо зразу бачу що то для 20річних в тренді і речі там відповідні по фасону, якості ціні - одноразово, дешев, кострубато, зате модно. Коли щоб купую, вибираю стопінки з гарними фото товару, чітким описом, складом і іншими важливии нюансами. І головне - щоб була вказана ціна.
1
2
КонхфЭдкаТузик• 30 октября в 14:32
Ответ дляИ.О. человека
як в мене одні знайома каже байдуже що ти любиш, який асортимент, ти маєш давати що людям треба
а люди хочуть ці дурнуваті відосіки, тому теж не люблю але стараюсь знімати
а люди хочуть ці дурнуваті відосіки, тому теж не люблю але стараюсь знімати
Не всі люди хочуть ці відосики. Мої подруги теж то всьо прогортають. Дмаю, що цільова аудиторія тих відосиків - 20 років. В 30-40 то вже не цікаво
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу