sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Бизнес, Финансы - Собственный бизнес
anonim_5
Найщасливіша• 29 октября в 23:53

Я не хочу жити в інстаграмі. Чи є зараз бізнес без соцмереж?

Є діючий бізнес, продажі та власне виробництво продукції. Останній рік ситуація така собі, хотілося б більшого, але розумію, що треба бути вдячними й за те, що є. Конкуренти рвуть п´яту точку та валять контент в інсті, тіктоці, наймають блогерів для реклами, змушують персонал постійно записувати та викладати якісь дурні сторізи.
Я не люблю соцмережі, не веду свої, та в цілому не хочу влазити в це все. Вважаю, що краще надати більшу знижку гуртовим клієнтам та посередникам, щоб стимулювати продажі, аніж платити контент-мейкерам та тероризувати персонал постійними дурнуватими відосиками. В мене є інтернет-магазин, його профіль в інсті, ми викладаємо фотки, відео, якщо є новинки або якісь акції. Але в мене немає 10 сторіз за день та 5 рілсів. Немає блогерів, які за гроші хвалять продукцію. І я не хочу, щоб вони були. Мене це все дратує. Але може я неправа та заради розвитку бізнесу треба "полюбити" всю цю фігню?
показать весь текст
face_with_tears_of_joy 3 heart 9 like 25
127 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
anonim_167
Попельшка• 30 октября в 02:03
61
Ритуальный
anonim_71
Наизнанку• 30 октября в 02:07
62
Ответ дляНайщасливіша
Мені тема з банерами більше імпонує, ніж вся ця метушня в соцмережах. Бо купити на місяць 5 банерів в облцентрах з зображенням 2-3 флаконів умовного шампуню та текстом ’а ти вже це купила?’ може бути значно більш дієвим, ніж блогерська сторька, де той шампунь на 3 секунди в кадрі покрутять, а на наступний день так само покрутять інший.
Ще можна домовитись з зірками шоу бизнесу (може й не дуже розкручений, восходящій, якого люблять жінки бо дешевше) і вішати банери на концертах тура, робити флаери або пробникі та продавати разом з білетам (степлером кріплять).
Ну и в звертанні до відвідувачів він-вона кажуть - ...а спонсор нашої сердечної зустпічі сьогодні це ТМ ’****’.
Може щей конкурс провести з питаннями та невеликімі подарунками.
Фірмі на якій я працювала - заказував рекл кампанию завод шампанского.

Ну і календарі, плакати, наліпки і тд.
Але це дуже давно було
noavatar
ОксанаК.• 30 октября в 03:02
63
Ответ дляЯ тут Живу
Вам нужно купить вашбренд.ua, и очень грамотно оптимизировать сайт. Если вы не новички, у вас должен быть хотя бы один маркетолог. Если нет, то пора о не подумать. Зачем маркетолог: вам нужно проанализировать каналы сбыта: с чего больше всего заработка (оптовики, партнера, диллеры, и т.д.), и где есть точки роста. А потом перепилить сайт так чтобы под все ваши каналы сбыта, и точки роста были страницы. На сайт жлобиться не надо: не делать на проме, не делать у случайного фрилансера, и т.д. Итого: маркетолог (может быть не на постоянку, а подрядчик), только толковый, и команда разработчиков (там нужен сеошник, дизайнер, копиры, ну и сами разработчики). Маркетолог потом должен отслеживать эффективность нового сайта и корректировать стратегии продвижения. И если вы в дальнейшем и начнете продвигать в соцсетях, то будете продвигать не отдельные продукты, а ваш бренд. В эту сторону вам и нужно двигаться.
Підтримую!
noavatar
ОксанаК.• 30 октября в 03:15
64
Ответ дляНайщасливіша
В нас є сайт. І якщо гуглити саме нашу продукцію - то ми на першій сторінці, разом з представниками. Якщо ж гуглити групу товару - то вилізти на першу сторінку це дуже, дуже дорого. І взагалі малореально, бо дуже велика конкуренція
А питання чи у інших, хто гуглить, ви на перший сторінці чи ні? Буває що Google показує те, що ви шукаєте на першій сторінці, тому що ви вже були неодноразово на сайті. А тим, хто тільки-но почав шукати, може показувати представників чи взагалі конкурентів, бо вони провели сео-оптимізацію. Це я за звичайну видачу говорю.
Вище говорили за домен, за більш зручний, оптимизирований сайт, я також підтримую це.

А контекстна реклама була? Як довго? Продавали через неї?
like 3 woman_facepalming 3
anonim_78
Вумна, аж страшно• 30 октября в 04:00
65
Ответ дляНайщасливіша
Десь рік тому я декілька місяців співпрацювала з СММ агенцією. Молоді дівчата, які дуже багато балакають, багато пропонують, багато коштують, але реальної користі та збільшення продажів я не побачила від них. Вони хапалися за голову, що й інтер´єр в нас не трендовий в офісі, й пакування товару застаріле, немає крафтових пакетиків, брендових коробочок і т. д. І треба рілси, сторізи, активності... Ну добре, замовили коробочки. Провели декілька конкурсів... Ще там щось робили згідно їх контент - плана. Грошей більше в кишені в мене від них не стало
Ой, автор, я це прохожила вже. Заробили лише сммщики та інсиаграм, а я тільки в мінус з того інстаграму пішла.
Але дійсно, зараз такі продажі погані і лбди хотять бачити живий контент, діалог,сторізи, шотст, зараз це двигає продажі, а не смм реклама .
’ стара схема’ продажів ( те що ви описали, вже помирає, треба виходити на роздріб. Ви самі все правильно описали, але це треьа любити робити. Я вас дуже прекрасно розумію.
heart 2 woman_facepalming 1
anonim_78
Вумна, аж страшно• 30 октября в 04:02
66
Ответ дляЗабрызжу ядом
Не хочете займатись самі - делегуйте.
Але не ’дівчаткам’, а норм маркетологам з досвідом, які проведуть маркетинговий аналіз, визначать ЦА і стратегію - можливо, ніякі коробочки не потрібні, і краще спрацюють не соцмережі, а щось інше
Ви не праві, в вашій схемі зароблять лише маркетологи та інстаграм
heart 2
anonim_39
Из Виа-гры• 30 октября в 04:07
67
Ответ дляНайщасливіша
В нас є сайт. І якщо гуглити саме нашу продукцію - то ми на першій сторінці, разом з представниками. Якщо ж гуглити групу товару - то вилізти на першу сторінку це дуже, дуже дорого. І взагалі малореально, бо дуже велика конкуренція
Уже можно самой понять как двигать товар или не вы сайтом занимаетесь? Если есть время, пробуйте, это не так сложно самостоятельно делать.
anonim_71
Наизнанку• 30 октября в 07:41
68
Ответ дляЯ тут Живу
Вам нужно купить вашбренд.ua, и очень грамотно оптимизировать сайт. Если вы не новички, у вас должен быть хотя бы один маркетолог. Если нет, то пора о не подумать. Зачем маркетолог: вам нужно проанализировать каналы сбыта: с чего больше всего заработка (оптовики, партнера, диллеры, и т.д.), и где есть точки роста. А потом перепилить сайт так чтобы под все ваши каналы сбыта, и точки роста были страницы. На сайт жлобиться не надо: не делать на проме, не делать у случайного фрилансера, и т.д. Итого: маркетолог (может быть не на постоянку, а подрядчик), только толковый, и команда разработчиков (там нужен сеошник, дизайнер, копиры, ну и сами разработчики). Маркетолог потом должен отслеживать эффективность нового сайта и корректировать стратегии продвижения. И если вы в дальнейшем и начнете продвигать в соцсетях, то будете продвигать не отдельные продукты, а ваш бренд. В эту сторону вам и нужно двигаться.
Но если честно - устарело и кое что забыли:
Перед началом SEO- продв и вообще любой рекламной кампании проводиться АНАЛИЗ КОНКУРЕНТОВ, их инструментов рекламы. И анализ осн фокус группы.
Если у автора товары для уборки - Инста не пойдет там молодняк. А скорее ФБ тк там жінки 40+. И небольшие сети типа Копейки - у нее хоз часть ярче выделена чем у Авроры - там кастрюли, фарфор, электрика, продуктов больше и косметика недорогая китайская, парфюмерия Ла рив и чайна. Причем польский Ла рив очень ограничен только дез и мужск парф
И люди там постоянно есть причем нужного автору возраста. То есть такой магазин боле подходит чем Аврора в котор школьники.

И для примера у нас есть местн ф-ка обуви - они сознптельно делают модели на широкую ногу стиль 40+ . Они в интернет особо не выходят, но держат по центру города 3 небольших магаз. Самый прибыльный - на центр рынке всегда покупатели и движ.
heart 1
anonim_174
Пишущаяся• 30 октября в 07:41
69
Хто ваші основні клієнти: гуртовики?
Чи ви і в роздріб торгуєте?
Якщо хочете збільшити роздріб - треба збільшувати впізнаваність бренду!
Є правило клієнт має побачити рекламу 7 разів, перш ніж запамʼятати.
Не обовʼязково блогери! Замовте ретаргетинг рекламу, щоб у людини , яка шукала таку групу товару, ваші ролики були перед очима.
Розмістіться на маркетплейсах: Розетка, Епіцентр і тд.
crying_face 1 like 3
anonim_71
Наизнанку• 30 октября в 07:51
70
Ответ дляПишущаяся
Хто ваші основні клієнти: гуртовики?
Чи ви і в роздріб торгуєте?
Якщо хочете збільшити роздріб - треба збільшувати впізнаваність бренду!
Є правило клієнт має побачити рекламу 7 разів, перш ніж запамʼятати.
Не обовʼязково блогери! Замовте ретаргетинг рекламу, щоб у людини , яка шукала таку групу товару, ваші ролики були перед очима.
Розмістіться на маркетплейсах: Розетка, Епіцентр і тд.
Вот смешно - да кто будет это видеть, если у всех приложения против рекламы стоят и браузеры? У меня реклкамы на советчице вообще нет - у меня браузер с встроенной защитой. У ребенка инста без рекламы и Ютуб тем более. Рекламирующий что то блогер - быстро свайпаеться. За пудрой- тушью ребенок пошел в Ватсонс купил привычную и не вникает больше. В инсте - только мемы.
Единственное что пробиваеться - это впаяная в видеролики реклама в утреннем шоу типа Сніданок 1+1.
like 3
anonim_71
Наизнанку• 30 октября в 07:54
71
Где здесь реклама? И это советчица, где еее всегда дофига.
Блокировщик рекламы - синяя галочка еа втором фото
attached-photo
attached-photo
like 1
anonim_215
Катастрофа• 30 октября в 07:58
72
Ответ дляНайщасливіша
Мого обличчя взагалі мої клієнти не знають, дівчата які в мене працюють - також не інста-діви, а звичайні люди, вони також не в захваті від потреби щоранку пилити сторізи ’пані та панове, новий робочий день, ось ми п´ємо каву, ось ми обробляємо замовлення, а ось в нас прибиральниця прийшла’
Люди працюють з оптом, відповідають на дзвінки, консультують. Тобто своє діло роблять і продажі є.
Значит ваша ца не нуждается в видосиках, если вы оптовик
anonim_71
Наизнанку• 30 октября в 07:59
73
И надеюсь автор знает про накрутку подписчиков и комментов от бото- аккаунтов.. этим грешат все блогеры. А сколько у них реальных подписчиков без накрутки - знают только они
На ютубе это обвчно коментаторы Имя Фамилия. - обычные люди так неиназывают акк.
anonim_174
Пишущаяся• 30 октября в 08:04
74
Ответ дляНаизнанку
Вот смешно - да кто будет это видеть, если у всех приложения против рекламы стоят и браузеры? У меня реклкамы на советчице вообще нет - у меня браузер с встроенной защитой. У ребенка инста без рекламы и Ютуб тем более. Рекламирующий что то блогер - быстро свайпаеться. За пудрой- тушью ребенок пошел в Ватсонс купил привычную и не вникает больше. В инсте - только мемы.
Единственное что пробиваеться - это впаяная в видеролики реклама в утреннем шоу типа Сніданок 1+1.
А у меня никакой за щиты от рекламы не стоит! И я тоже пользователь.
Что вы по себе всех судите!
like 5
anonim_155
Акуна_Матата• 30 октября в 08:07
75
Ответ дляНайщасливіша
Як це відбувається в нас - розповім. Нас ніхто не гуглить так, як ви пишете. Потенційні представники приходять по ’сарафанному радіо’, бо бачили нашу продукцію в інших магазинах свого регіону, купили щось та воно їм сподобалось, або в них питали їх клієнти ’а чи немає ось цієї ТМ в вашому асортименті?’. Такі гуртові клієнти прицільно зв´язуються з моїм відділом продажів та з´ясовують умови закупки, строки відвантаження, нюанси оплати. Тобто немає такого, що якийсь регіональний підприємець з умовних Черкас сидить, колупається в носі та розмірковує ’а що б мені ще взяти на продаж, погуглю, що ж мені гугл запропонує’
Ок. А де вони шукають контакти відділу продажу?
Ви єдиний дистриб´ютор цих тм?
anonim_70
Всім шампаньського• 30 октября в 08:13
76
Ответ дляНайщасливіша
Десь рік тому я декілька місяців співпрацювала з СММ агенцією. Молоді дівчата, які дуже багато балакають, багато пропонують, багато коштують, але реальної користі та збільшення продажів я не побачила від них. Вони хапалися за голову, що й інтер´єр в нас не трендовий в офісі, й пакування товару застаріле, немає крафтових пакетиків, брендових коробочок і т. д. І треба рілси, сторізи, активності... Ну добре, замовили коробочки. Провели декілька конкурсів... Ще там щось робили згідно їх контент - плана. Грошей більше в кишені в мене від них не стало
Як я вас розумію, сама ненавиджу соцмережі, а ще не можу змиритися, коли 20-річні дівчатка розказують з високо піднятим носом, які вони супер-пупер спеціалісти на мільйон, а ти тут взагалі ніхто...
like 4
anonim_184
Чу Ча• 30 октября в 08:18
77
Ответ дляНаизнанку
Вот смешно - да кто будет это видеть, если у всех приложения против рекламы стоят и браузеры? У меня реклкамы на советчице вообще нет - у меня браузер с встроенной защитой. У ребенка инста без рекламы и Ютуб тем более. Рекламирующий что то блогер - быстро свайпаеться. За пудрой- тушью ребенок пошел в Ватсонс купил привычную и не вникает больше. В инсте - только мемы.
Единственное что пробиваеться - это впаяная в видеролики реклама в утреннем шоу типа Сніданок 1+1.
Це конкретно ви рекламу заблокували.
А я доволі часто по такому переходжу і купляю: наприклад взуття в Інтертопі, вже два рази побачила саме через таку рекламу зі знижкою. Зайшла і купила.
woman_facepalming 1 like 2
anonim_184
Чу Ча• 30 октября в 08:19
78
Автор, хто ваш покупець?
Гуртовик чи роздріб?
Це дві різні стратегії. З цього треба починати
anonim_198
Позаземний розум• 30 октября в 08:20
79
Ответ дляНайщасливіша
Десь рік тому я декілька місяців співпрацювала з СММ агенцією. Молоді дівчата, які дуже багато балакають, багато пропонують, багато коштують, але реальної користі та збільшення продажів я не побачила від них. Вони хапалися за голову, що й інтер´єр в нас не трендовий в офісі, й пакування товару застаріле, немає крафтових пакетиків, брендових коробочок і т. д. І треба рілси, сторізи, активності... Ну добре, замовили коробочки. Провели декілька конкурсів... Ще там щось робили згідно їх контент - плана. Грошей більше в кишені в мене від них не стало
На Пром ви є? З ними працювати дорого, але є віддача.
anonim_198
Позаземний розум• 30 октября в 08:25
80
Ответ дляНайщасливіша
Мого обличчя взагалі мої клієнти не знають, дівчата які в мене працюють - також не інста-діви, а звичайні люди, вони також не в захваті від потреби щоранку пилити сторізи ’пані та панове, новий робочий день, ось ми п´ємо каву, ось ми обробляємо замовлення, а ось в нас прибиральниця прийшла’
Люди працюють з оптом, відповідають на дзвінки, консультують. Тобто своє діло роблять і продажі є.
Тоді нащо вам те все? Кидайте новинки, як і робили, і все. Нехай собі буде сторінка. Мене, наприклад, не цікавлять магазини одягу, взуття, косметики в Інстаграм, це все що вам не подобається знімати, мені не подобається дивитися, я не хочу свій час витрачати на це. Тому всі різні, і сказати, що тільки це тепер є успіх- ні. Можливо в якісь певній галузі, і так, але для продажу товарів - ні.
anonim_71
Наизнанку• 30 октября в 08:32
81
Ответ дляЧу Ча
Це конкретно ви рекламу заблокували.
А я доволі часто по такому переходжу і купляю: наприклад взуття в Інтертопі, вже два рази побачила саме через таку рекламу зі знижкою. Зайшла і купила.
У людей давно иммунитет к такому.
Ни у кого из знакомых рекламы не видела.
Сецчас телереклама раскручиваться снова.
Пару лет назд - вообще небыло или 1-2 - сейчас во всю Перволь и фарма. Вероятно недорого тк даже недорогие таблетки с Дарницы рекламируют.
Каналы типа Плюс плюс, энтер, тет и тд
anonim_21
ЭкстрасенсиХаЯ• 30 октября в 08:32
82
Так, треба.
В мене сестра так відкрила магазин - просиділа в ньому рік і закрила.
Якби вела інстаграм - все було б ок.
woman_facepalming 2
anonim_71
Наизнанку• 30 октября в 08:52
83
Ну вот как раскручиваються в Инсте без вложений - ставят мемное или милое видео а потом - фото товара.
Я б уже давно отписалась - но довольно милое интересное решение...иногда даже друзьям посылаю смешное
Этот канал европ магаза одежды

https://www.instagram.com/jadore.parisian.chic/
anonim_3
Щедрик ведрик• 30 октября в 08:57
84
К сожалению, нет. Без продвижения в социальных сетях очень будет вам сложно. Вам нужна коммуникация с потенциальными покупателями, и если они сидят в соц сетях - то увы, только так. Наймите кого-то на эту работу. Фактически, отказываясь от smm, вы отказываетесь от части прибыли . И да, последние годы произошла серьезная трансформация каналов продаж.
anonim_3
Щедрик ведрик• 30 октября в 09:00
85
Ответ дляНайщасливіша
Я взагалі не розумію, що мені повинна дати ота балаканина в сторізах? Ситуативний продаж на 300 гривень наложкою, за який моїм менеджерам всі мізки винесуть?
Доверие от покупателей, они видят все процессы, привыкают к бренду, узнаваецость и тд. А что вы продаете? Какой категории товары?
anonim_43
из_под_тишка• 30 октября в 09:12
86
ну а что как в 90 по телику рекламные ролики крутить? Или объявления на заборе вешать?

Любить не надо, почитайте про диджитал маркетинг. Грамотный таргетинг вам нужен, а не 8 сторис в день.
anonim_43
из_под_тишка• 30 октября в 09:14
87
Ответ дляНайщасливіша
Та це норм агенція була, досить відома, я не на ОЛХі їх знайшла, їх радили декілька знайомих, які також займаються онлайн-продажами
Мало времени значит потратили на это. Бренд развивается годами.
like 1
anonim_43
из_под_тишка• 30 октября в 09:23
88
Ответ дляНайщасливіша
Мені тема з банерами більше імпонує, ніж вся ця метушня в соцмережах. Бо купити на місяць 5 банерів в облцентрах з зображенням 2-3 флаконів умовного шампуню та текстом ’а ти вже це купила?’ може бути значно більш дієвим, ніж блогерська сторька, де той шампунь на 3 секунди в кадрі покрутять, а на наступний день так само покрутять інший.
Автор, у каждого свой путь. Если у вас больше клиентов от 5 банеров чем от таргетированной рекламы - значит именно это ваше.
Может у вас именно такая продукция ваша ЦА не сидит вообще в соц.сетях
anonim_5
автор Найщасливіша • 30 октября в 10:05
89
Ответ дляОксанаК.
А питання чи у інших, хто гуглить, ви на перший сторінці чи ні? Буває що Google показує те, що ви шукаєте на першій сторінці, тому що ви вже були неодноразово на сайті. А тим, хто тільки-но почав шукати, може показувати представників чи взагалі конкурентів, бо вони провели сео-оптимізацію. Це я за звичайну видачу говорю.
Вище говорили за домен, за більш зручний, оптимизирований сайт, я також підтримую це.

А контекстна реклама була? Як довго? Продавали через неї?
Колись давно була. Також не пам´ятаю від неї збільшення продажів
anonim_5
автор Найщасливіша • 30 октября в 10:11
90
Ответ дляАкуна_Матата
Ок. А де вони шукають контакти відділу продажу?
Ви єдиний дистриб´ютор цих тм?
В мене своя ТМ та є в асортименті ще продукція інших виробників, на яку я можу давати привабливу ціну (партнерська). Коли шукають мою ТМ то виходять на мій відділ продажів.
like 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff