Мала *щастя* співпрацювати із покупцем https://www.kidstaff.com.ua/user-504024.html (читайте гостьову), яка сьогодні створила тему імені мене)
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-943199
Обирала вона пальто для своєї мами.
Вибір розміру завжди лежить на покупцю, проте я можу дати певні поради.
Я рекомендувала брати 52 розмір. Мама побоялася, і вирішила взяти 54-й, хоч я попереджала, що пальто великомірить. Проте, погодилась, в разі чого, обміняти на менший. Обрано було все таки 54-й розмір.
Пальто не підійшло , так як насправді великомірило.
Тоді менеджер дала заміри 48, 50 та 52 розмірів, і обрано було 50-й, який начебто відповідав параметрам покупця. Прошу зауважити, що в даному випадку обмін відбувався за рахунок продавця, тобто, мене.
Пальто знову не підійшло, бо, як виявилось, у жінки нестандартна фігура (широкі плечі).
І знову, вже втретє, просять мене піти назустріч і обміняти пальто на пальто для дочки, в якої більш стандартна фігура, відповідно, проблем із підбором моделі та розміру не мало би бути.
Дочка запропонувала на вибір 4 моделі, 2 з них виявились на складі.
А тоді пішли *качелі*. Це пальто не хочу, і поверніть мені гроші.
Дзвінки із погрозами, криками, переходом на особистості і так далі.
Кажу, що гроші давно перебувають на фабриці, і повернути їх немає жодних можливостей. тим більше, що умовами СП все це прописано.
Після образ в мою сторону я вирішила трубку більше не брати, і подальші розмови вже веду із матір,ю покупця, з якою мені легше спілкуватись і яка не переходить на крик у спілкуванні.
Відгук в гостьовій я вже отримала.
Відгук на Советчиці я вже маю.
Питання - чи маю я далі йти на контакт із покупцем і може це називатися адекватною співпрацею?
До речі, я мамі все ще пропоную обрати пальто для дочки, вибір величезний, до слова.
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-943199
Обирала вона пальто для своєї мами.
Вибір розміру завжди лежить на покупцю, проте я можу дати певні поради.
Я рекомендувала брати 52 розмір. Мама побоялася, і вирішила взяти 54-й, хоч я попереджала, що пальто великомірить. Проте, погодилась, в разі чого, обміняти на менший. Обрано було все таки 54-й розмір.
Пальто не підійшло , так як насправді великомірило.
Тоді менеджер дала заміри 48, 50 та 52 розмірів, і обрано було 50-й, який начебто відповідав параметрам покупця. Прошу зауважити, що в даному випадку обмін відбувався за рахунок продавця, тобто, мене.
Пальто знову не підійшло, бо, як виявилось, у жінки нестандартна фігура (широкі плечі).
І знову, вже втретє, просять мене піти назустріч і обміняти пальто на пальто для дочки, в якої більш стандартна фігура, відповідно, проблем із підбором моделі та розміру не мало би бути.
Дочка запропонувала на вибір 4 моделі, 2 з них виявились на складі.
А тоді пішли *качелі*. Це пальто не хочу, і поверніть мені гроші.
Дзвінки із погрозами, криками, переходом на особистості і так далі.
Кажу, що гроші давно перебувають на фабриці, і повернути їх немає жодних можливостей. тим більше, що умовами СП все це прописано.
Після образ в мою сторону я вирішила трубку більше не брати, і подальші розмови вже веду із матір,ю покупця, з якою мені легше спілкуватись і яка не переходить на крик у спілкуванні.
Відгук в гостьовій я вже отримала.
Відгук на Советчиці я вже маю.
Питання - чи маю я далі йти на контакт із покупцем і може це називатися адекватною співпрацею?
До речі, я мамі все ще пропоную обрати пальто для дочки, вибір величезний, до слова.
показать весь текст
Ответ дляБертаБ
пальто выслали не того размера и не по тому адресу, цена тоже завышенная, но это такое, кто не ошибается, без разницы, кто виноват, может и не вы. Но вам же перезвонили и хотели уладить нормально ситуацию! Вы нахамили человеку, вы бросили трубку, вы не хотите разговаривать. Почему??? Почему вы не хотите решить вопрос по людски??? Верните человеку деньги, а он вам пальто. Неужели так сложно было решить вопрос мирно и по людски???
Ви клон Лєни, наскільки я розумію?
Ответ дляpolina2311
а почему,принимать возврат 2 раза,выслушивать в свой адрес кучу г..на и при дальше продолжать помогать в подборе одежды ,
в чем не прав автор
в чем не прав автор
ну ошибся человек в размерах, да что же мы не люди, а скоты какие-то, а??? Ну почему не вернуть деньги и не взять вещь? Что за позиция такая не людская???
Ответ длякато1406
Не расстраивайся,прочитав твою гостевую девочки поймут,какой ты человек и продавец.Не вешать нос!
Дякую, Катюша!!!
Ответ дляRiki_tiki_tavi
Ви клон Лєни, наскільки я розумію?
нет, не клон, просто возмущена вашим поведением. Знаете, почему? Потому что не раз ошибалась в размерах, даже на рынке куплю вещь, а потом что-то не так или в магазине. Я просто иду, поясняю продавцу позицию, и вертаю вещь. Ни разу не возникало проблем, все идут на уступки. Ну вам это сложно было сделать? Может, у человека критическая ситуация и с деньгами сейчас туго, а вы отобрали последнюю копейку! Если мы не научимся поступать по людски друг с другом, то не будет толку...вас же попросили!
polina2311• 22 апреля 2015
Ответ дляRiki_tiki_tavi
Берта Б - дата реєстрації 22.04.2015
тож только глянула
Ответ дляБертаБ
нет, не клон, просто возмущена вашим поведением. Знаете, почему? Потому что не раз ошибалась в размерах, даже на рынке куплю вещь, а потом что-то не так или в магазине. Я просто иду, поясняю продавцу позицию, и вертаю вещь. Ни разу не возникало проблем, все идут на уступки. Ну вам это сложно было сделать? Может, у человека критическая ситуация и с деньгами сейчас туго, а вы отобрали последнюю копейку! Если мы не научимся поступать по людски друг с другом, то не будет толку...вас же попросили!
Вы внимательно прочитали основной пост Автора?
Ответ дляБертаБ
элементарная просьба была же!
якщо для Вас елементарна просьба - це видати з своєї кишені 1700 грн, то видайте.
Я навіть в догонку вишлю Вам за це пальто!
Я навіть в догонку вишлю Вам за це пальто!
Ответ дляБертаБ
нет, не клон, просто возмущена вашим поведением. Знаете, почему? Потому что не раз ошибалась в размерах, даже на рынке куплю вещь, а потом что-то не так или в магазине. Я просто иду, поясняю продавцу позицию, и вертаю вещь. Ни разу не возникало проблем, все идут на уступки. Ну вам это сложно было сделать? Может, у человека критическая ситуация и с деньгами сейчас туго, а вы отобрали последнюю копейку! Если мы не научимся поступать по людски друг с другом, то не будет толку...вас же попросили!
Админ очень быстро это подтвердит или же опровергнет!
Ответ дляБертаБ
ну ошибся человек в размерах, да что же мы не люди, а скоты какие-то, а??? Ну почему не вернуть деньги и не взять вещь? Что за позиция такая не людская???
Вы читать умеете ? Деньги уже давно на фабрике и их автору никто не вернет . Если человек ошибся в размерах , то пусть сам и отвечает за свою ошибку , а не перекладывает на кого-то .
Что за позиция такая не людская , залезть автору в карман ?
Что за позиция такая не людская , залезть автору в карман ?
Ответ длякосмея
Вы читать умеете ? Деньги уже давно на фабрике и их автору никто не вернет . Если человек ошибся в размерах , то пусть сам и отвечает за свою ошибку , а не перекладывает на кого-то .
Что за позиция такая не людская , залезть автору в карман ?
Что за позиция такая не людская , залезть автору в карман ?
да какая фабрика! Автор же частный торговец!
polina2311• 22 апреля 2015
Ответ дляБертаБ
да почему же в этой теме такие люди собрались! Человек ошибся размерами, почему не взять вещь назад?? Ну почему?? Поясните мне! Почему не поступить по людски???
потому что все условия написаны в объявлении и вы с ними согласились,
polina2311• 22 апреля 2015
Ответ дляAnnnMary
ага,и сама клепает пальто у себя в подвале)
читаете мои мысли,эх какая нынче кустарщина дорогая стала
Ответ дляБертаБ
да почему же в этой теме такие люди собрались! Человек ошибся размерами, почему не взять вещь назад?? Ну почему?? Поясните мне! Почему не поступить по людски???
По закону,продавец сделала обмен на другое пальто.Все сделала правильно.Потом еще раз сделала обмен.
На пальто что был брак?Пальто пришло без рукава?За что возвращать деньги.Вы что в цирке?
Продавец все сделала правильно.
На пальто что был брак?Пальто пришло без рукава?За что возвращать деньги.Вы что в цирке?
Продавец все сделала правильно.
Ответ дляInna @
По закону,продавец сделала обмен на другое пальто.Все сделала правильно.Потом еще раз сделала обмен.
На пальто что был брак?Пальто пришло без рукава?За что возвращать деньги.Вы что в цирке?
Продавец все сделала правильно.
На пальто что был брак?Пальто пришло без рукава?За что возвращать деньги.Вы что в цирке?
Продавец все сделала правильно.
поставьте себя на место покупателя! Не судите однобоко!
polina2311• 22 апреля 2015
Ответ дляInna @
По закону,продавец сделала обмен на другое пальто.Все сделала правильно.Потом еще раз сделала обмен.
На пальто что был брак?Пальто пришло без рукава?За что возвращать деньги.Вы что в цирке?
Продавец все сделала правильно.
На пальто что был брак?Пальто пришло без рукава?За что возвращать деньги.Вы что в цирке?
Продавец все сделала правильно.
ну просто она настаивает и точка
Ответ дляБертаБ
пальто выслали не того размера и не по тому адресу, цена тоже завышенная, но это такое, кто не ошибается, без разницы, кто виноват, может и не вы. Но вам же перезвонили и хотели уладить нормально ситуацию! Вы нахамили человеку, вы бросили трубку, вы не хотите разговаривать. Почему??? Почему вы не хотите решить вопрос по людски??? Верните человеку деньги, а он вам пальто. Неужели так сложно было решить вопрос мирно и по людски???
Размер выбырали покупатели ,читайте внимательно.
Ответ дляБертаБ
при чем здесь клепает пальто в подвале? Закупает и продает! Как продавец на рынке!
продавец на рынке закупает партию товара за свой счет,и накрутка у него минимум 50 а то и 100% от закупки.Здесь посредник закупает товар за деньги покупателя,имея небольшой процент.Разницу улавливаете?
masjani4ka• 22 апреля 2015
Ответ дляБертаБ
пальто выслали не того размера и не по тому адресу, цена тоже завышенная, но это такое, кто не ошибается, без разницы, кто виноват, может и не вы. Но вам же перезвонили и хотели уладить нормально ситуацию! Вы нахамили человеку, вы бросили трубку, вы не хотите разговаривать. Почему??? Почему вы не хотите решить вопрос по людски??? Верните человеку деньги, а он вам пальто. Неужели так сложно было решить вопрос мирно и по людски???
Ви уважно читаєте????
Розмір вислали такий, як просила покупець!!! Хоча продавець попереджала, що ця модель великомірка.
Не за тим адресом? Ок, обмін був за рахунок продавця.
Ціна? Це кожен покупець вирішує собі індивідуально. Раз погодились на покупку - значить все влаштовувало. А щодо ціни ще можна посперечатись (як за таку якість пальто)
Хамство? Знаю Галю в реалі. І скажу, що це ще треба дуже постаратись, щоб вивести її на хамство ))) Якби до неї дзвонили без претензій, ’тикання’ і криків, вона б і надалі старалась вирішити цю ситуацію (як це уже місяць терпеливо робила). А агресія породжує агресію. Вже вибачайте! Тим паче, продавець не пропала. Вона продовжує спілкування з мамою клієнтки, для якої й замовлялось пальто і з якою власне й велась розмова до сьогоднішнього дзвінка.
Які ще у вас варіанти для ’решения вопроса по людски’?
3 рази обмін пальто - це не компроміс хіба? Пропозиція помогти продати пальто - це не компроміс?
А у мене питання: чому покупці не читають оголошення ДО!!! того, як замовити?
Якщо не влаштовують умови, то не купляйте. Боїтесь купляти дистанційно таку дорогу річ - не купляйте. Для чого потім псувати нерви і собі, і продавцеві?
Розмір вислали такий, як просила покупець!!! Хоча продавець попереджала, що ця модель великомірка.
Не за тим адресом? Ок, обмін був за рахунок продавця.
Ціна? Це кожен покупець вирішує собі індивідуально. Раз погодились на покупку - значить все влаштовувало. А щодо ціни ще можна посперечатись (як за таку якість пальто)
Хамство? Знаю Галю в реалі. І скажу, що це ще треба дуже постаратись, щоб вивести її на хамство ))) Якби до неї дзвонили без претензій, ’тикання’ і криків, вона б і надалі старалась вирішити цю ситуацію (як це уже місяць терпеливо робила). А агресія породжує агресію. Вже вибачайте! Тим паче, продавець не пропала. Вона продовжує спілкування з мамою клієнтки, для якої й замовлялось пальто і з якою власне й велась розмова до сьогоднішнього дзвінка.
Які ще у вас варіанти для ’решения вопроса по людски’?
3 рази обмін пальто - це не компроміс хіба? Пропозиція помогти продати пальто - це не компроміс?
А у мене питання: чому покупці не читають оголошення ДО!!! того, як замовити?
Якщо не влаштовують умови, то не купляйте. Боїтесь купляти дистанційно таку дорогу річ - не купляйте. Для чого потім псувати нерви і собі, і продавцеві?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу