sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Общество, Политика, СМИ - Политика
noavatar
L-i-s-a-92af• 26 ноября 2023

У Польщі почнуть цілодобово блокувати пункт пропуску «Медика — Шегині»

У Польщі почнуть цілодобово блокувати пункт пропуску «Медика — Шегині»

Учасники страйку на польсько-українському кордоні з 27 листопада розпочнуть цілодобову блокаду пункту пропуску «Медика — Шегині».
Про це речник Державної прикордонної служби Андрій Демченко повідомив в етері телемаратону.

Він зауважив, що до 26 листопада включно страйки на цьому пункті пропуску тривали з 9:00 до 20:00 за польським часом.

Ситуація на кордоні

Станом на ранок 26 листопада на чотирьох напрямках («Ягодин — Дорогуськ», «Краківець — Корчова», «Рава-Руська — Гребенне», «Медика — Шегині») в чергах у бік України перебувало близько 3,5 тисячі вантажних транспортних засобів, найбільше — навпроти пунктів пропуску «Шегині» та «Рава-Руська»
показать весь текст
crying_face 3 face_with_tears_of_joy 3 like 3 woman_facepalming 4 pouting_face 34
189 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
noavatar
автор L-i-s-a-92af • 26 ноября 2023
61
Ответ дляOlga Zelenyak
В Польше требуются разрешения на митинг? И это разве митинг? Там на границе вследвие ее блокирования уже умерли два водителя.
І їх родичам треба подавати в суд на Польщу за це
woman_facepalming 2 dislike 1 like 10
noavatar
Isidda• 26 ноября 2023
62
путька отстегнул денег перевозчику польскому,который возил в россию и беларусь грузы.вот этот перевозчик и начал кино крутить.надеюсь,европейский суд ему такие штрафы влепит,а наши пусть разворачиваются и едут через Румынию,Молдову,Словакию и др
like 16 heart 1 woman_facepalming 1
noavatar
СhanelKa• 26 ноября 2023
63
Ответ дляcactus_
для чого їм до нас їздити?
Вони як би завжди до нас їздили
Для чого 😶 дивне питання
like 4
noavatar
Olga Zelenyak• 26 ноября 2023
64
Ответ дляL-i-s-a-92af
Есть ЕС,есть ВТО,пора подавать иски
И их подадут. Дипломаты не могут требовать от бизнеса отказаться от компенсации убытков, на которую он имеют полное право.
noavatar
diana32• 26 ноября 2023
65
Ответ дляOlga Zelenyak
Так они все блокируют, без разбора польское едет или другое. Это борьба за рынок перевозок, а не товаров. Поэтому им все равно, какой товар простаивает на границе.
Они утверждают, что не блокируют гуманитарный и воеенные грузы
woman_facepalming 4
noavatar
автор L-i-s-a-92af • 26 ноября 2023
66
Ответ дляcactus_
для чого їм до нас їздити?
Бо їх логістичні компанії возять вантажі в Україну і хотять особливі умови для себе
woman_facepalming 3 like 3 pouting_face 1
noavatar
So_so• 26 ноября 2023
67
Ответ дляL-i-s-a-92af
Польша-это часть ЕС и они не имеют права не выполнять договора,подписанные ЕС.
И посмотрите на реальность. Так могут или нет?
like 1
noavatar
Olga Zelenyak• 26 ноября 2023
68
Ответ дляdiana32
Они утверждают, что не блокируют гуманитарный и воеенные грузы
Это уже не имеет значения, так как убытки несут все. Ведь услугами украинских перевозчиков пользуются не только украинские компании, польские в том числе, и не только. И они все теряют деньги из за простоя на границе.
like 2
noavatar
ukuлёля• 26 ноября 2023
69
Ответ дляViktoriyaM2013
Как то странно эта тема заминается..
Хотя проблема существенная
вот да, смазывают
noavatar
автор L-i-s-a-92af • 26 ноября 2023
70
Ответ дляelenze66
Одна з асоціацій перевізників Польщі організувала страйк та блокує пункти пропуску на українсько-польському кордоні. Причому протестувальники – водії вантажівок, які працювали на білоруському та російському ринках. Про це йдеться у матеріалі Оbozrevatel

Цих перевізників не підтримали інші асоціації, а польський уряд два рази звертався із проханням зупинити акцію.
Доречі , ця асоціація єдина в Польщі, яка продовжила возити вантажі в білорусь і рашу, після того, як почалась війна в Україні.
Ось дуже важливий момент: росіян і білорусів вичавили з європейського транспортного ринку,але їх фури залишилися в ЄС і стали ’ наче’ польськими

росіян викинули з ринків Європи, тому вони шукають незадоволених і розгойдують ситуацію

З частиною претензій польських підприємців можна погодитись. Проблему потрібно розв´язувати через переговори, зазначає експерт громадської компанії «Європатруль» В’ячеслав Коновалов. Він додає, що проблема не нова: лише цього року було три хвилі дискусії між польськими та українськими перевізниками.

Водночас Коновалов звертає увагу на те, що після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну морські вантажні потоки переорієнтувалися на залізничні й автомобільні, тому обсяг ринку суттєво зріс.

«Зараз у зв’язку з війною українські перевізники краще і швидше зорієнтувались у ситуації та потребах ринку. Також додалися волонтерські замовлення, гуманітарна допомога та замовлення військового характеру», — зазначив Коновалов.

Також він радить не забувати про російський фактор: «росіяни давно заходили зі своїми грошима на ринки Європи, а зараз їх у прямому сенсі викинули звідти, тому вони шукають незадоволених і розгойдують ситуацію. Їм вигідно значно обмежити перевезення між Україною та ЄС».

Український експерт додав, що таких агентів російського впливу постійно виявляють у Європі. Коновалова турбує питання, куди поділися десятки тисяч вантажівок на російських і білоруських номерах, яким заборонили їздити Європою? Він припускає, що значна частина цих авто могла залишитися на території ЄС — їх могли перекупити за безцінь та переоформити.

За його словами, якщо на вимогу польських перевізників ЄС поверне дозвільну систему, процедура міжнародних перевезень значно ускладниться, збільшаться терміни доставлення, а його собівартість зросте приблизно на 10-15%. Якщо ж будуть встановлені квоти на перевезення (польські підприємці вимагають, щоб для українських перевізників кількість дозволів була на довоєнному рівні), це сприятиме появі корупційних схем на ринку.
face_with_tears_of_joy 1 like 1 crying_face 8
noavatar
автор L-i-s-a-92af • 26 ноября 2023
71
Ответ дляViktoriyaM2013
Украина сейчас слабая, вот и пытаются укусить нас( тоже думаю, что не последняя подстава от них
Протести перевізників підтримала крайня націоналістична партія «Конфедерація», яка загалом відзначається антиукраїнською позицією.

У пʼятницю на пресконференції в Сеймі Польщі (нижня палата польського парламенту — ред.) один з лідерів «Конфедерації» Кшиштоф Босак разом із представниками транспортної галузі Польщі оголосив про страйк перевізників на польсько-українському кордоні. Причина, за його словами, у неспроможності влади задовольнити очікування перевізників.

«Сьогодні ми говоримо разом із лідерами транспортної галузі, з людьми, які керують бізнесом, із перевізниками, які вирішили почати блокування кордону з Україною з 6 листопада. Страйк перевізників відновлюється через невиконання очікувань галузі, через дуже складну ситуацію», — сказав Босак.

Що цікаво, слова очільників «Конфедерації» завжди радо цитують російські медіа. Наприклад, нещодавні висловлювання Босака про те, що Польща має виставити Україні рахунок за надану допомогу в понад 100 млрд злотих.

Фактично, «Конфедерація» — єдина польська партія, що потрапила до парламенту завдяки антиукраїнській риториці. Але її результат у 7,16% підтримки виборців навіть один із лідерів політсили Славомір Ментцен назвав поразкою.
noavatar
автор L-i-s-a-92af • 26 ноября 2023
72
Ответ дляcactus_
для чого їм до нас їздити?
Бо вони хотять возити товари між Україною і Польщею!

Організатори протестів стверджують, що їх витіснили з ринку перевезень між Польщею та Україною. «Цього року кордон перетнули 880 тисяч вантажівок, а до кінця року їх буде мільйон. До війни кожна сторона мала по 180 тисяч дозволів, і це масштаб різниці», — зазначає Томаш Борковський, представник протестувальників. Він уточнює, що минулого тижня з 27 тисяч вантажівок, які стояли на кордоні у напрямку Польщі, лише 1700 були польськими.

Борковський зазначає, що нібито українські перевізники мають переваги під час перетину кордону до Польщі — вони швидше можуть зареєструватися в електронній черзі, ще задовго до поїздки. Натомість польські вантажівки мають можливість потрапити в чергу тільки тоді, коли перетнули кордон у бік України, і тому на повернення до Польщі їм доводиться чекати значно довше.
woman_facepalming 4
noavatar
Inna_ya_krasivaya• 26 ноября 2023
73
Ответ дляIsidda
путька отстегнул денег перевозчику польскому,который возил в россию и беларусь грузы.вот этот перевозчик и начал кино крутить.надеюсь,европейский суд ему такие штрафы влепит,а наши пусть разворачиваются и едут через Румынию,Молдову,Словакию и др
++++ а лучше в тюрьму лет на 10. мразь проросийская
like 9
noavatar
СhanelKa• 26 ноября 2023
74
Ответ дляFilomena
Я б зробила «всеукраїнський день без резевду», «без сінсею» і тд.
Якщо не допоможе, робила б ще раз)
Ще день без інсуліну діабетикам зробіть, і то вже перемога 😨
crying_face 1 woman_facepalming 1 dislike 4
noavatar
wird• 26 ноября 2023
75
Ответ дляКиев_Елена
+1, пусть отменяют транспортный безвиз
Транспортний безвіз може відмінити тільки той, хто його прийняв, а це не Україна.
like 9
noavatar
diana32• 26 ноября 2023
76
Ответ дляOlga Zelenyak
Это уже не имеет значения, так как убытки несут все. Ведь услугами украинских перевозчиков пользуются не только украинские компании, польские в том числе, и не только. И они все теряют деньги из за простоя на границе.
Организовал это все Рафал Меклер лидер националистической партии Конфедерация которая прошла в парламент, у него своя транспортная компания, понятно что он протягивает свои интересы, решение о перевозках принимал совет Европы, т.е. Польша как бы должна выполнять, и если их интересы ущемлены то решать совместно а не блокировать, а наши молчат потому что скорее всего на перевозках зарабатывает кое то, т.е. банальная корпупция и крыша
pouting_face 2 like 3
noavatar
автор L-i-s-a-92af • 26 ноября 2023
77
Ответ дляOlga Zelenyak
И их подадут. Дипломаты не могут требовать от бизнеса отказаться от компенсации убытков, на которую он имеют полное право.
якщо навіть припустити, що всі ці вимоги будуть виконані, польським підприємцям досить складно буде забрати собі частину цього ринку, бо на поїздки до України вони наймають здебільшого українських водіїв — через високі ризики такої праці. Водночас українських водіїв треба реєструвати у системі «Шлях», інакше вони не зможуть перетнути кордон. А до цієї системи польські підприємці доступу не мають. Замкнуте коло? Чи все ж таки спроба обмежити перевезення та український експорт?
like 3 woman_facepalming 3
noavatar
ukuлёля• 26 ноября 2023
78
Ответ дляOlga Zelenyak
Причины недовольства присутствие украинских перевозчиков на рынке перевозок в ЕС)
Это как с рашей. Причина недовольства: существование Украины.
Поляки подзабыли, что когда то их присутствием на этом же рынке тоже были недовольны немцы, например, как и на рынке сельхоз продукции.
Они хотят быть на этом рынке без конкуренции со стороны Украины.
Требования эти незаконны, поэтому здесь не дипломаты должны работать, а польская полиция.
Да , поляки должны подвинуться, как и для них подвинулись немцы и французы и итальянцы и испанцы и другие, когда поляки вошли в ЕС. Поляки! Не будьте жлобами і скнарами!
face_with_tears_of_joy 1 like 11
noavatar
Heksa• 26 ноября 2023
79
Ответ дляIsidda
путька отстегнул денег перевозчику польскому,который возил в россию и беларусь грузы.вот этот перевозчик и начал кино крутить.надеюсь,европейский суд ему такие штрафы влепит,а наши пусть разворачиваются и едут через Румынию,Молдову,Словакию и др
Не можуть розвернутися і через інший кордон, на жаль(((
Як того утирка проросійського вгамувати, оце питання
like 2
noavatar
автор L-i-s-a-92af • 26 ноября 2023
80
Ответ дляYN8678
Изначально надо выяснить причину недовольства и начать публичный поиск решения ситуации.
Предлагать варианты решения и тд.
Это суть дипломатии
Транспортний скандал розвивається за сценарієм, подібним до зернового. Протести польських аграріїв теж розпочалися задовго до політичного протистояння між двома державами, ще влітку 2022 року. Тоді офіційний Київ не знайшов нічого кращого, ніж не реагувати на проблему. А завершилась епопея з експортом зерна звинуваченнями на найвищому рівні, коли президенти обох держав обмінялись «любʼязностями», і стосунки між лідерами стали більш ніж прохолодними.
woman_facepalming 3
noavatar
Еленнн• 26 ноября 2023
81
Ответ дляYN8678
А дипломаты наши что говорят?
які? у нас нові прості обличчя, ви ж так хотіли ’офіс простих рішень’...
делетанство воно таке...
face_with_tears_of_joy 2
noavatar
Еленнн• 26 ноября 2023
82
Ответ дляFilomena
Вони почали з одного, а тепер вже їм більше хочеться.
І фінансово дуже вигідна ситуація для них.
Вихід один: зробити симетричний хід.
закрити границю наглухо з нашої сторони? рашики за таке вам скажуть велике дякую! але ж нам не привикати до креативу? ??
crying_face 1
noavatar
автор L-i-s-a-92af • 26 ноября 2023
83
Ответ дляwird
Транспортний безвіз може відмінити тільки той, хто його прийняв, а це не Україна.
Тільки чому ЄС мовчить і не втручається в ситуацію?
like 6 dislike 2
noavatar
Filomena• 26 ноября 2023
84
Ответ дляСhanelKa
Ще день без інсуліну діабетикам зробіть, і то вже перемога 😨
Ну ви зрівняли. Інсулін та тряпки низької якості.
like 8
noavatar
Тетя Фрося• 26 ноября 2023
85
В прошлом году помню наши собирались на границе когда надо было русаков гонять. Сейчас почему никто не хочет выехать туда и как-то решить там эту проблему? Мне не понятно почему ждут каких то дипломатов и все такое. Проблему надо решать на месте.
like 4 woman_facepalming 2
noavatar
Filomena• 26 ноября 2023
86
Ответ дляЕленнн
закрити границю наглухо з нашої сторони? рашики за таке вам скажуть велике дякую! але ж нам не привикати до креативу? ??
Чому наглухо?
noavatar
СhanelKa• 26 ноября 2023
87
Ответ дляFilomena
Ну ви зрівняли. Інсулін та тряпки низької якості.
То тряпки і ні про чому
Діло не в товарах, а в тому хто їх везе
dislike 1
noavatar
LoliTaran• 26 ноября 2023
88
А вы знаете, кстати, кто организует эти забастовки? Два человека. Один представитель партии Конфедерации (там ясные связи в России) и второй беларус, который заочно учится в военном универе Беларуси, а его брат уже военный в белоруской армии со связями с КГБ.
like 6 pouting_face 2
noavatar
LoliTaran• 26 ноября 2023
89
Ответ дляIsidda
путька отстегнул денег перевозчику польскому,который возил в россию и беларусь грузы.вот этот перевозчик и начал кино крутить.надеюсь,европейский суд ему такие штрафы влепит,а наши пусть разворачиваются и едут через Румынию,Молдову,Словакию и др
Там еще беларус есть, выше написала
noavatar
СhanelKa• 26 ноября 2023
90
Ответ дляТетя Фрося
В прошлом году помню наши собирались на границе когда надо было русаков гонять. Сейчас почему никто не хочет выехать туда и как-то решить там эту проблему? Мне не понятно почему ждут каких то дипломатов и все такое. Проблему надо решать на месте.
Бігати по Польщі і «рєшать», то дуже погана ідея 😬
dislike 1 like 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff