У Польщі почнуть цілодобово блокувати пункт пропуску «Медика — Шегині»
Учасники страйку на польсько-українському кордоні з 27 листопада розпочнуть цілодобову блокаду пункту пропуску «Медика — Шегині».
Про це речник Державної прикордонної служби Андрій Демченко повідомив в етері телемаратону.
Він зауважив, що до 26 листопада включно страйки на цьому пункті пропуску тривали з 9:00 до 20:00 за польським часом.
Ситуація на кордоні
Станом на ранок 26 листопада на чотирьох напрямках («Ягодин — Дорогуськ», «Краківець — Корчова», «Рава-Руська — Гребенне», «Медика — Шегині») в чергах у бік України перебувало близько 3,5 тисячі вантажних транспортних засобів, найбільше — навпроти пунктів пропуску «Шегині» та «Рава-Руська»
Учасники страйку на польсько-українському кордоні з 27 листопада розпочнуть цілодобову блокаду пункту пропуску «Медика — Шегині».
Про це речник Державної прикордонної служби Андрій Демченко повідомив в етері телемаратону.
Він зауважив, що до 26 листопада включно страйки на цьому пункті пропуску тривали з 9:00 до 20:00 за польським часом.
Ситуація на кордоні
Станом на ранок 26 листопада на чотирьох напрямках («Ягодин — Дорогуськ», «Краківець — Корчова», «Рава-Руська — Гребенне», «Медика — Шегині») в чергах у бік України перебувало близько 3,5 тисячі вантажних транспортних засобів, найбільше — навпроти пунктів пропуску «Шегині» та «Рава-Руська»
показать весь текст
3
3
3
4
34
Ответ дляOlga Zelenyak
В Польше требуются разрешения на митинг? И это разве митинг? Там на границе вследвие ее блокирования уже умерли два водителя.
І їх родичам треба подавати в суд на Польщу за це
2
1
10
Olga Zelenyak• 26 ноября 2023
Ответ дляL-i-s-a-92af
Есть ЕС,есть ВТО,пора подавать иски
И их подадут. Дипломаты не могут требовать от бизнеса отказаться от компенсации убытков, на которую он имеют полное право.
Ответ дляcactus_
для чого їм до нас їздити?
Бо їх логістичні компанії возять вантажі в Україну і хотять особливі умови для себе
3
3
1
Olga Zelenyak• 26 ноября 2023
Ответ дляdiana32
Они утверждают, что не блокируют гуманитарный и воеенные грузы
Это уже не имеет значения, так как убытки несут все. Ведь услугами украинских перевозчиков пользуются не только украинские компании, польские в том числе, и не только. И они все теряют деньги из за простоя на границе.
2
Ответ дляelenze66
Одна з асоціацій перевізників Польщі організувала страйк та блокує пункти пропуску на українсько-польському кордоні. Причому протестувальники – водії вантажівок, які працювали на білоруському та російському ринках. Про це йдеться у матеріалі Оbozrevatel
Цих перевізників не підтримали інші асоціації, а польський уряд два рази звертався із проханням зупинити акцію.
Доречі , ця асоціація єдина в Польщі, яка продовжила возити вантажі в білорусь і рашу, після того, як почалась війна в Україні.
Цих перевізників не підтримали інші асоціації, а польський уряд два рази звертався із проханням зупинити акцію.
Доречі , ця асоціація єдина в Польщі, яка продовжила возити вантажі в білорусь і рашу, після того, як почалась війна в Україні.
Ось дуже важливий момент: росіян і білорусів вичавили з європейського транспортного ринку,але їх фури залишилися в ЄС і стали ’ наче’ польськими
росіян викинули з ринків Європи, тому вони шукають незадоволених і розгойдують ситуацію
З частиною претензій польських підприємців можна погодитись. Проблему потрібно розв´язувати через переговори, зазначає експерт громадської компанії «Європатруль» В’ячеслав Коновалов. Він додає, що проблема не нова: лише цього року було три хвилі дискусії між польськими та українськими перевізниками.
Водночас Коновалов звертає увагу на те, що після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну морські вантажні потоки переорієнтувалися на залізничні й автомобільні, тому обсяг ринку суттєво зріс.
«Зараз у зв’язку з війною українські перевізники краще і швидше зорієнтувались у ситуації та потребах ринку. Також додалися волонтерські замовлення, гуманітарна допомога та замовлення військового характеру», — зазначив Коновалов.
Також він радить не забувати про російський фактор: «росіяни давно заходили зі своїми грошима на ринки Європи, а зараз їх у прямому сенсі викинули звідти, тому вони шукають незадоволених і розгойдують ситуацію. Їм вигідно значно обмежити перевезення між Україною та ЄС».
Український експерт додав, що таких агентів російського впливу постійно виявляють у Європі. Коновалова турбує питання, куди поділися десятки тисяч вантажівок на російських і білоруських номерах, яким заборонили їздити Європою? Він припускає, що значна частина цих авто могла залишитися на території ЄС — їх могли перекупити за безцінь та переоформити.
За його словами, якщо на вимогу польських перевізників ЄС поверне дозвільну систему, процедура міжнародних перевезень значно ускладниться, збільшаться терміни доставлення, а його собівартість зросте приблизно на 10-15%. Якщо ж будуть встановлені квоти на перевезення (польські підприємці вимагають, щоб для українських перевізників кількість дозволів була на довоєнному рівні), це сприятиме появі корупційних схем на ринку.
росіян викинули з ринків Європи, тому вони шукають незадоволених і розгойдують ситуацію
З частиною претензій польських підприємців можна погодитись. Проблему потрібно розв´язувати через переговори, зазначає експерт громадської компанії «Європатруль» В’ячеслав Коновалов. Він додає, що проблема не нова: лише цього року було три хвилі дискусії між польськими та українськими перевізниками.
Водночас Коновалов звертає увагу на те, що після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну морські вантажні потоки переорієнтувалися на залізничні й автомобільні, тому обсяг ринку суттєво зріс.
«Зараз у зв’язку з війною українські перевізники краще і швидше зорієнтувались у ситуації та потребах ринку. Також додалися волонтерські замовлення, гуманітарна допомога та замовлення військового характеру», — зазначив Коновалов.
Також він радить не забувати про російський фактор: «росіяни давно заходили зі своїми грошима на ринки Європи, а зараз їх у прямому сенсі викинули звідти, тому вони шукають незадоволених і розгойдують ситуацію. Їм вигідно значно обмежити перевезення між Україною та ЄС».
Український експерт додав, що таких агентів російського впливу постійно виявляють у Європі. Коновалова турбує питання, куди поділися десятки тисяч вантажівок на російських і білоруських номерах, яким заборонили їздити Європою? Він припускає, що значна частина цих авто могла залишитися на території ЄС — їх могли перекупити за безцінь та переоформити.
За його словами, якщо на вимогу польських перевізників ЄС поверне дозвільну систему, процедура міжнародних перевезень значно ускладниться, збільшаться терміни доставлення, а його собівартість зросте приблизно на 10-15%. Якщо ж будуть встановлені квоти на перевезення (польські підприємці вимагають, щоб для українських перевізників кількість дозволів була на довоєнному рівні), це сприятиме появі корупційних схем на ринку.
1
1
8
Ответ дляViktoriyaM2013
Украина сейчас слабая, вот и пытаются укусить нас( тоже думаю, что не последняя подстава от них
Протести перевізників підтримала крайня націоналістична партія «Конфедерація», яка загалом відзначається антиукраїнською позицією.
У пʼятницю на пресконференції в Сеймі Польщі (нижня палата польського парламенту — ред.) один з лідерів «Конфедерації» Кшиштоф Босак разом із представниками транспортної галузі Польщі оголосив про страйк перевізників на польсько-українському кордоні. Причина, за його словами, у неспроможності влади задовольнити очікування перевізників.
«Сьогодні ми говоримо разом із лідерами транспортної галузі, з людьми, які керують бізнесом, із перевізниками, які вирішили почати блокування кордону з Україною з 6 листопада. Страйк перевізників відновлюється через невиконання очікувань галузі, через дуже складну ситуацію», — сказав Босак.
Що цікаво, слова очільників «Конфедерації» завжди радо цитують російські медіа. Наприклад, нещодавні висловлювання Босака про те, що Польща має виставити Україні рахунок за надану допомогу в понад 100 млрд злотих.
Фактично, «Конфедерація» — єдина польська партія, що потрапила до парламенту завдяки антиукраїнській риториці. Але її результат у 7,16% підтримки виборців навіть один із лідерів політсили Славомір Ментцен назвав поразкою.
У пʼятницю на пресконференції в Сеймі Польщі (нижня палата польського парламенту — ред.) один з лідерів «Конфедерації» Кшиштоф Босак разом із представниками транспортної галузі Польщі оголосив про страйк перевізників на польсько-українському кордоні. Причина, за його словами, у неспроможності влади задовольнити очікування перевізників.
«Сьогодні ми говоримо разом із лідерами транспортної галузі, з людьми, які керують бізнесом, із перевізниками, які вирішили почати блокування кордону з Україною з 6 листопада. Страйк перевізників відновлюється через невиконання очікувань галузі, через дуже складну ситуацію», — сказав Босак.
Що цікаво, слова очільників «Конфедерації» завжди радо цитують російські медіа. Наприклад, нещодавні висловлювання Босака про те, що Польща має виставити Україні рахунок за надану допомогу в понад 100 млрд злотих.
Фактично, «Конфедерація» — єдина польська партія, що потрапила до парламенту завдяки антиукраїнській риториці. Але її результат у 7,16% підтримки виборців навіть один із лідерів політсили Славомір Ментцен назвав поразкою.
Ответ дляcactus_
для чого їм до нас їздити?
Бо вони хотять возити товари між Україною і Польщею!
Організатори протестів стверджують, що їх витіснили з ринку перевезень між Польщею та Україною. «Цього року кордон перетнули 880 тисяч вантажівок, а до кінця року їх буде мільйон. До війни кожна сторона мала по 180 тисяч дозволів, і це масштаб різниці», — зазначає Томаш Борковський, представник протестувальників. Він уточнює, що минулого тижня з 27 тисяч вантажівок, які стояли на кордоні у напрямку Польщі, лише 1700 були польськими.
Борковський зазначає, що нібито українські перевізники мають переваги під час перетину кордону до Польщі — вони швидше можуть зареєструватися в електронній черзі, ще задовго до поїздки. Натомість польські вантажівки мають можливість потрапити в чергу тільки тоді, коли перетнули кордон у бік України, і тому на повернення до Польщі їм доводиться чекати значно довше.
Організатори протестів стверджують, що їх витіснили з ринку перевезень між Польщею та Україною. «Цього року кордон перетнули 880 тисяч вантажівок, а до кінця року їх буде мільйон. До війни кожна сторона мала по 180 тисяч дозволів, і це масштаб різниці», — зазначає Томаш Борковський, представник протестувальників. Він уточнює, що минулого тижня з 27 тисяч вантажівок, які стояли на кордоні у напрямку Польщі, лише 1700 були польськими.
Борковський зазначає, що нібито українські перевізники мають переваги під час перетину кордону до Польщі — вони швидше можуть зареєструватися в електронній черзі, ще задовго до поїздки. Натомість польські вантажівки мають можливість потрапити в чергу тільки тоді, коли перетнули кордон у бік України, і тому на повернення до Польщі їм доводиться чекати значно довше.
4
Inna_ya_krasivaya• 26 ноября 2023
Ответ дляIsidda
путька отстегнул денег перевозчику польскому,который возил в россию и беларусь грузы.вот этот перевозчик и начал кино крутить.надеюсь,европейский суд ему такие штрафы влепит,а наши пусть разворачиваются и едут через Румынию,Молдову,Словакию и др
++++ а лучше в тюрьму лет на 10. мразь проросийская
9
Ответ дляOlga Zelenyak
Это уже не имеет значения, так как убытки несут все. Ведь услугами украинских перевозчиков пользуются не только украинские компании, польские в том числе, и не только. И они все теряют деньги из за простоя на границе.
Организовал это все Рафал Меклер лидер националистической партии Конфедерация которая прошла в парламент, у него своя транспортная компания, понятно что он протягивает свои интересы, решение о перевозках принимал совет Европы, т.е. Польша как бы должна выполнять, и если их интересы ущемлены то решать совместно а не блокировать, а наши молчат потому что скорее всего на перевозках зарабатывает кое то, т.е. банальная корпупция и крыша
2
3
Ответ дляOlga Zelenyak
И их подадут. Дипломаты не могут требовать от бизнеса отказаться от компенсации убытков, на которую он имеют полное право.
якщо навіть припустити, що всі ці вимоги будуть виконані, польським підприємцям досить складно буде забрати собі частину цього ринку, бо на поїздки до України вони наймають здебільшого українських водіїв — через високі ризики такої праці. Водночас українських водіїв треба реєструвати у системі «Шлях», інакше вони не зможуть перетнути кордон. А до цієї системи польські підприємці доступу не мають. Замкнуте коло? Чи все ж таки спроба обмежити перевезення та український експорт?
3
3
Ответ дляOlga Zelenyak
Причины недовольства присутствие украинских перевозчиков на рынке перевозок в ЕС)
Это как с рашей. Причина недовольства: существование Украины.
Поляки подзабыли, что когда то их присутствием на этом же рынке тоже были недовольны немцы, например, как и на рынке сельхоз продукции.
Они хотят быть на этом рынке без конкуренции со стороны Украины.
Требования эти незаконны, поэтому здесь не дипломаты должны работать, а польская полиция.
Это как с рашей. Причина недовольства: существование Украины.
Поляки подзабыли, что когда то их присутствием на этом же рынке тоже были недовольны немцы, например, как и на рынке сельхоз продукции.
Они хотят быть на этом рынке без конкуренции со стороны Украины.
Требования эти незаконны, поэтому здесь не дипломаты должны работать, а польская полиция.
Да , поляки должны подвинуться, как и для них подвинулись немцы и французы и итальянцы и испанцы и другие, когда поляки вошли в ЕС. Поляки! Не будьте жлобами і скнарами!
1
11
Ответ дляIsidda
путька отстегнул денег перевозчику польскому,который возил в россию и беларусь грузы.вот этот перевозчик и начал кино крутить.надеюсь,европейский суд ему такие штрафы влепит,а наши пусть разворачиваются и едут через Румынию,Молдову,Словакию и др
Не можуть розвернутися і через інший кордон, на жаль(((
Як того утирка проросійського вгамувати, оце питання
Як того утирка проросійського вгамувати, оце питання
2
Ответ дляYN8678
Изначально надо выяснить причину недовольства и начать публичный поиск решения ситуации.
Предлагать варианты решения и тд.
Это суть дипломатии
Предлагать варианты решения и тд.
Это суть дипломатии
Транспортний скандал розвивається за сценарієм, подібним до зернового. Протести польських аграріїв теж розпочалися задовго до політичного протистояння між двома державами, ще влітку 2022 року. Тоді офіційний Київ не знайшов нічого кращого, ніж не реагувати на проблему. А завершилась епопея з експортом зерна звинуваченнями на найвищому рівні, коли президенти обох держав обмінялись «любʼязностями», і стосунки між лідерами стали більш ніж прохолодними.
3
Ответ дляFilomena
Вони почали з одного, а тепер вже їм більше хочеться.
І фінансово дуже вигідна ситуація для них.
Вихід один: зробити симетричний хід.
І фінансово дуже вигідна ситуація для них.
Вихід один: зробити симетричний хід.
закрити границю наглухо з нашої сторони? рашики за таке вам скажуть велике дякую! але ж нам не привикати до креативу? ??
1
Ответ дляwird
Транспортний безвіз може відмінити тільки той, хто його прийняв, а це не Україна.
Тільки чому ЄС мовчить і не втручається в ситуацію?
6
2
Тетя Фрося• 26 ноября 2023
В прошлом году помню наши собирались на границе когда надо было русаков гонять. Сейчас почему никто не хочет выехать туда и как-то решить там эту проблему? Мне не понятно почему ждут каких то дипломатов и все такое. Проблему надо решать на месте.
4
2
Ответ дляIsidda
путька отстегнул денег перевозчику польскому,который возил в россию и беларусь грузы.вот этот перевозчик и начал кино крутить.надеюсь,европейский суд ему такие штрафы влепит,а наши пусть разворачиваются и едут через Румынию,Молдову,Словакию и др
Там еще беларус есть, выше написала
Ответ дляТетя Фрося
В прошлом году помню наши собирались на границе когда надо было русаков гонять. Сейчас почему никто не хочет выехать туда и как-то решить там эту проблему? Мне не понятно почему ждут каких то дипломатов и все такое. Проблему надо решать на месте.
Бігати по Польщі і «рєшать», то дуже погана ідея 😬
1
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
