У Польщі почнуть цілодобово блокувати пункт пропуску «Медика — Шегині»
Учасники страйку на польсько-українському кордоні з 27 листопада розпочнуть цілодобову блокаду пункту пропуску «Медика — Шегині».
Про це речник Державної прикордонної служби Андрій Демченко повідомив в етері телемаратону.
Він зауважив, що до 26 листопада включно страйки на цьому пункті пропуску тривали з 9:00 до 20:00 за польським часом.
Ситуація на кордоні
Станом на ранок 26 листопада на чотирьох напрямках («Ягодин — Дорогуськ», «Краківець — Корчова», «Рава-Руська — Гребенне», «Медика — Шегині») в чергах у бік України перебувало близько 3,5 тисячі вантажних транспортних засобів, найбільше — навпроти пунктів пропуску «Шегині» та «Рава-Руська»
Учасники страйку на польсько-українському кордоні з 27 листопада розпочнуть цілодобову блокаду пункту пропуску «Медика — Шегині».
Про це речник Державної прикордонної служби Андрій Демченко повідомив в етері телемаратону.
Він зауважив, що до 26 листопада включно страйки на цьому пункті пропуску тривали з 9:00 до 20:00 за польським часом.
Ситуація на кордоні
Станом на ранок 26 листопада на чотирьох напрямках («Ягодин — Дорогуськ», «Краківець — Корчова», «Рава-Руська — Гребенне», «Медика — Шегині») в чергах у бік України перебувало близько 3,5 тисячі вантажних транспортних засобів, найбільше — навпроти пунктів пропуску «Шегині» та «Рава-Руська»
показать весь текст
3
3
3
4
34
Margonails• 26 ноября 2023
Ответ дляukuлёля
Да , поляки должны подвинуться, как и для них подвинулись немцы и французы и итальянцы и испанцы и другие, когда поляки вошли в ЕС. Поляки! Не будьте жлобами і скнарами!
#Алексей_Давиденко
’Про наші фури і поляків.
Мабуть не всі тут памʼятають.
Але в 90-х, головними гравцями на українському і європейському ринку вантажних автоперевезень були не поляки - а німці, французи і італійці.
Їх фури і їх водії возили більшу частину вантажів по всій Європі. І саме вони на цьому заробляли.
Але в 2000-х зʼявилися польські перевізники, які своїми низькими цінами і кращою якістю витіснили водіїв старої Європи.
Тому що готові були працювати більше.
Тому що готові були заробляти менше.
Тому що хотіли жити краще.
І ринок обрав тоді їх.
Бо ринок завжди обирає краще.
І щось я не памʼятаю тоді.
Щоб французи і німці брали в облогу польські кордони, щоб блокували польські фури і знущалися з польських водіїв і споживачів.
І не треба про це мовчати.
Бо те що зараз роблять поляки з блокуванням України - це не дружба і не сусідські відносини.
Навіть без війни.
Навіть якби це були мирні часі.
І це не має жодного відношення до ринкової економіки і європейських цінностей.
В Україні.
У нас закриті порти.
У нас закриті аеропорти.
Ми всі - всю свою логістику побудували через аеропорти і морські порти Польщі - бо вони наші добрі сусіди.
Могли побудувати через Геную.
Могли побудувати через Констанс.
Але більшість з нас добровільно обрала братів поляків.
Ми їм платимо портові збори, ми користуємося їх ліцензійними і митними складами, ми часто завантажуємо в їх літаки і піднімаємо їх економіку.
Два місяці назад - привезти контейнер з Ґданська в Київ коштувало 1500€, а зараз 6000€.
В 4 рази - бо все стоїть.
Поляки все заблокували і фактично взяли нас в облогу.
А насправді.
Наші водії і наші перевізники - це поляки зразка кінця 90-х.
Наші голодні до роботи.
Наші готові довозити швидше
Наші готові працювати дешевше
Це ринок.
І ринок сьогодні обирає українців.
Я хочу нагадати.
Що українці - не тільки біженці і не тільки підприємці.
Там в Польщі.
Працюють і платять податки десятки тисяч простих українців.
Наші громадяни залишають там гроші на АЗС, зупиняються в їх готелях, покупаються в їх магазинах, харчуються в їх ресторанах, купують квитки на їх потяги, автобуси і літаки.
Досить ховати очі і боятися казати правду.
Наші люди не дармоїди, не прокажені.
Фактично, наші громадяни піднимають економіку Польщі своєю працею і своїми витратами там.
І ми маємо повне право відстоювати і отримувати ті європейські цінності рівності і пропорційності про які так гучно люблять говорити наші сусіди.
А те що вони зараз роблять з нашими водіями, з нашим експортом і імпортом - це точно не дружні і не сусідські відносини.’
’Про наші фури і поляків.
Мабуть не всі тут памʼятають.
Але в 90-х, головними гравцями на українському і європейському ринку вантажних автоперевезень були не поляки - а німці, французи і італійці.
Їх фури і їх водії возили більшу частину вантажів по всій Європі. І саме вони на цьому заробляли.
Але в 2000-х зʼявилися польські перевізники, які своїми низькими цінами і кращою якістю витіснили водіїв старої Європи.
Тому що готові були працювати більше.
Тому що готові були заробляти менше.
Тому що хотіли жити краще.
І ринок обрав тоді їх.
Бо ринок завжди обирає краще.
І щось я не памʼятаю тоді.
Щоб французи і німці брали в облогу польські кордони, щоб блокували польські фури і знущалися з польських водіїв і споживачів.
І не треба про це мовчати.
Бо те що зараз роблять поляки з блокуванням України - це не дружба і не сусідські відносини.
Навіть без війни.
Навіть якби це були мирні часі.
І це не має жодного відношення до ринкової економіки і європейських цінностей.
В Україні.
У нас закриті порти.
У нас закриті аеропорти.
Ми всі - всю свою логістику побудували через аеропорти і морські порти Польщі - бо вони наші добрі сусіди.
Могли побудувати через Геную.
Могли побудувати через Констанс.
Але більшість з нас добровільно обрала братів поляків.
Ми їм платимо портові збори, ми користуємося їх ліцензійними і митними складами, ми часто завантажуємо в їх літаки і піднімаємо їх економіку.
Два місяці назад - привезти контейнер з Ґданська в Київ коштувало 1500€, а зараз 6000€.
В 4 рази - бо все стоїть.
Поляки все заблокували і фактично взяли нас в облогу.
А насправді.
Наші водії і наші перевізники - це поляки зразка кінця 90-х.
Наші голодні до роботи.
Наші готові довозити швидше
Наші готові працювати дешевше
Це ринок.
І ринок сьогодні обирає українців.
Я хочу нагадати.
Що українці - не тільки біженці і не тільки підприємці.
Там в Польщі.
Працюють і платять податки десятки тисяч простих українців.
Наші громадяни залишають там гроші на АЗС, зупиняються в їх готелях, покупаються в їх магазинах, харчуються в їх ресторанах, купують квитки на їх потяги, автобуси і літаки.
Досить ховати очі і боятися казати правду.
Наші люди не дармоїди, не прокажені.
Фактично, наші громадяни піднимають економіку Польщі своєю працею і своїми витратами там.
І ми маємо повне право відстоювати і отримувати ті європейські цінності рівності і пропорційності про які так гучно люблять говорити наші сусіди.
А те що вони зараз роблять з нашими водіями, з нашим експортом і імпортом - це точно не дружні і не сусідські відносини.’
28
1
Тетя Фрося• 26 ноября 2023
Ответ дляСhanelKa
Бігати по Польщі і «рєшать», то дуже погана ідея 😬
Не по Польше, а на границе. В прошлом году наших там нормально собралось.
Ответ дляLoliTaran
А вы знаете, кстати, кто организует эти забастовки? Два человека. Один представитель партии Конфедерации (там ясные связи в России) и второй беларус, который заочно учится в военном универе Беларуси, а его брат уже военный в белоруской армии со связями с КГБ.
Главное,что полякам это,видимо,норм.
Ответ дляСhanelKa
Бігати по Польщі і «рєшать», то дуже погана ідея 😬
А блокувати кордон України-вдала?
1
Ответ дляMargonails
#Алексей_Давиденко
’Про наші фури і поляків.
Мабуть не всі тут памʼятають.
Але в 90-х, головними гравцями на українському і європейському ринку вантажних автоперевезень були не поляки - а німці, французи і італійці.
Їх фури і їх водії возили більшу частину вантажів по всій Європі. І саме вони на цьому заробляли.
Але в 2000-х зʼявилися польські перевізники, які своїми низькими цінами і кращою якістю витіснили водіїв старої Європи.
Тому що готові були працювати більше.
Тому що готові були заробляти менше.
Тому що хотіли жити краще.
І ринок обрав тоді їх.
Бо ринок завжди обирає краще.
І щось я не памʼятаю тоді.
Щоб французи і німці брали в облогу польські кордони, щоб блокували польські фури і знущалися з польських водіїв і споживачів.
І не треба про це мовчати.
Бо те що зараз роблять поляки з блокуванням України - це не дружба і не сусідські відносини.
Навіть без війни.
Навіть якби це були мирні часі.
І це не має жодного відношення до ринкової економіки і європейських цінностей.
В Україні.
У нас закриті порти.
У нас закриті аеропорти.
Ми всі - всю свою логістику побудували через аеропорти і морські порти Польщі - бо вони наші добрі сусіди.
Могли побудувати через Геную.
Могли побудувати через Констанс.
Але більшість з нас добровільно обрала братів поляків.
Ми їм платимо портові збори, ми користуємося їх ліцензійними і митними складами, ми часто завантажуємо в їх літаки і піднімаємо їх економіку.
Два місяці назад - привезти контейнер з Ґданська в Київ коштувало 1500€, а зараз 6000€.
В 4 рази - бо все стоїть.
Поляки все заблокували і фактично взяли нас в облогу.
А насправді.
Наші водії і наші перевізники - це поляки зразка кінця 90-х.
Наші голодні до роботи.
Наші готові довозити швидше
Наші готові працювати дешевше
Це ринок.
І ринок сьогодні обирає українців.
Я хочу нагадати.
Що українці - не тільки біженці і не тільки підприємці.
Там в Польщі.
Працюють і платять податки десятки тисяч простих українців.
Наші громадяни залишають там гроші на АЗС, зупиняються в їх готелях, покупаються в їх магазинах, харчуються в їх ресторанах, купують квитки на їх потяги, автобуси і літаки.
Досить ховати очі і боятися казати правду.
Наші люди не дармоїди, не прокажені.
Фактично, наші громадяни піднимають економіку Польщі своєю працею і своїми витратами там.
І ми маємо повне право відстоювати і отримувати ті європейські цінності рівності і пропорційності про які так гучно люблять говорити наші сусіди.
А те що вони зараз роблять з нашими водіями, з нашим експортом і імпортом - це точно не дружні і не сусідські відносини.’
’Про наші фури і поляків.
Мабуть не всі тут памʼятають.
Але в 90-х, головними гравцями на українському і європейському ринку вантажних автоперевезень були не поляки - а німці, французи і італійці.
Їх фури і їх водії возили більшу частину вантажів по всій Європі. І саме вони на цьому заробляли.
Але в 2000-х зʼявилися польські перевізники, які своїми низькими цінами і кращою якістю витіснили водіїв старої Європи.
Тому що готові були працювати більше.
Тому що готові були заробляти менше.
Тому що хотіли жити краще.
І ринок обрав тоді їх.
Бо ринок завжди обирає краще.
І щось я не памʼятаю тоді.
Щоб французи і німці брали в облогу польські кордони, щоб блокували польські фури і знущалися з польських водіїв і споживачів.
І не треба про це мовчати.
Бо те що зараз роблять поляки з блокуванням України - це не дружба і не сусідські відносини.
Навіть без війни.
Навіть якби це були мирні часі.
І це не має жодного відношення до ринкової економіки і європейських цінностей.
В Україні.
У нас закриті порти.
У нас закриті аеропорти.
Ми всі - всю свою логістику побудували через аеропорти і морські порти Польщі - бо вони наші добрі сусіди.
Могли побудувати через Геную.
Могли побудувати через Констанс.
Але більшість з нас добровільно обрала братів поляків.
Ми їм платимо портові збори, ми користуємося їх ліцензійними і митними складами, ми часто завантажуємо в їх літаки і піднімаємо їх економіку.
Два місяці назад - привезти контейнер з Ґданська в Київ коштувало 1500€, а зараз 6000€.
В 4 рази - бо все стоїть.
Поляки все заблокували і фактично взяли нас в облогу.
А насправді.
Наші водії і наші перевізники - це поляки зразка кінця 90-х.
Наші голодні до роботи.
Наші готові довозити швидше
Наші готові працювати дешевше
Це ринок.
І ринок сьогодні обирає українців.
Я хочу нагадати.
Що українці - не тільки біженці і не тільки підприємці.
Там в Польщі.
Працюють і платять податки десятки тисяч простих українців.
Наші громадяни залишають там гроші на АЗС, зупиняються в їх готелях, покупаються в їх магазинах, харчуються в їх ресторанах, купують квитки на їх потяги, автобуси і літаки.
Досить ховати очі і боятися казати правду.
Наші люди не дармоїди, не прокажені.
Фактично, наші громадяни піднимають економіку Польщі своєю працею і своїми витратами там.
І ми маємо повне право відстоювати і отримувати ті європейські цінності рівності і пропорційності про які так гучно люблять говорити наші сусіди.
А те що вони зараз роблять з нашими водіями, з нашим експортом і імпортом - це точно не дружні і не сусідські відносини.’
Згідна з цим 100%
Ганьба полякам і їх короткій пам´яті
Ганьба полякам і їх короткій пам´яті
12
Ответ дляMargonails
#Алексей_Давиденко
’Про наші фури і поляків.
Мабуть не всі тут памʼятають.
Але в 90-х, головними гравцями на українському і європейському ринку вантажних автоперевезень були не поляки - а німці, французи і італійці.
Їх фури і їх водії возили більшу частину вантажів по всій Європі. І саме вони на цьому заробляли.
Але в 2000-х зʼявилися польські перевізники, які своїми низькими цінами і кращою якістю витіснили водіїв старої Європи.
Тому що готові були працювати більше.
Тому що готові були заробляти менше.
Тому що хотіли жити краще.
І ринок обрав тоді їх.
Бо ринок завжди обирає краще.
І щось я не памʼятаю тоді.
Щоб французи і німці брали в облогу польські кордони, щоб блокували польські фури і знущалися з польських водіїв і споживачів.
І не треба про це мовчати.
Бо те що зараз роблять поляки з блокуванням України - це не дружба і не сусідські відносини.
Навіть без війни.
Навіть якби це були мирні часі.
І це не має жодного відношення до ринкової економіки і європейських цінностей.
В Україні.
У нас закриті порти.
У нас закриті аеропорти.
Ми всі - всю свою логістику побудували через аеропорти і морські порти Польщі - бо вони наші добрі сусіди.
Могли побудувати через Геную.
Могли побудувати через Констанс.
Але більшість з нас добровільно обрала братів поляків.
Ми їм платимо портові збори, ми користуємося їх ліцензійними і митними складами, ми часто завантажуємо в їх літаки і піднімаємо їх економіку.
Два місяці назад - привезти контейнер з Ґданська в Київ коштувало 1500€, а зараз 6000€.
В 4 рази - бо все стоїть.
Поляки все заблокували і фактично взяли нас в облогу.
А насправді.
Наші водії і наші перевізники - це поляки зразка кінця 90-х.
Наші голодні до роботи.
Наші готові довозити швидше
Наші готові працювати дешевше
Це ринок.
І ринок сьогодні обирає українців.
Я хочу нагадати.
Що українці - не тільки біженці і не тільки підприємці.
Там в Польщі.
Працюють і платять податки десятки тисяч простих українців.
Наші громадяни залишають там гроші на АЗС, зупиняються в їх готелях, покупаються в їх магазинах, харчуються в їх ресторанах, купують квитки на їх потяги, автобуси і літаки.
Досить ховати очі і боятися казати правду.
Наші люди не дармоїди, не прокажені.
Фактично, наші громадяни піднимають економіку Польщі своєю працею і своїми витратами там.
І ми маємо повне право відстоювати і отримувати ті європейські цінності рівності і пропорційності про які так гучно люблять говорити наші сусіди.
А те що вони зараз роблять з нашими водіями, з нашим експортом і імпортом - це точно не дружні і не сусідські відносини.’
’Про наші фури і поляків.
Мабуть не всі тут памʼятають.
Але в 90-х, головними гравцями на українському і європейському ринку вантажних автоперевезень були не поляки - а німці, французи і італійці.
Їх фури і їх водії возили більшу частину вантажів по всій Європі. І саме вони на цьому заробляли.
Але в 2000-х зʼявилися польські перевізники, які своїми низькими цінами і кращою якістю витіснили водіїв старої Європи.
Тому що готові були працювати більше.
Тому що готові були заробляти менше.
Тому що хотіли жити краще.
І ринок обрав тоді їх.
Бо ринок завжди обирає краще.
І щось я не памʼятаю тоді.
Щоб французи і німці брали в облогу польські кордони, щоб блокували польські фури і знущалися з польських водіїв і споживачів.
І не треба про це мовчати.
Бо те що зараз роблять поляки з блокуванням України - це не дружба і не сусідські відносини.
Навіть без війни.
Навіть якби це були мирні часі.
І це не має жодного відношення до ринкової економіки і європейських цінностей.
В Україні.
У нас закриті порти.
У нас закриті аеропорти.
Ми всі - всю свою логістику побудували через аеропорти і морські порти Польщі - бо вони наші добрі сусіди.
Могли побудувати через Геную.
Могли побудувати через Констанс.
Але більшість з нас добровільно обрала братів поляків.
Ми їм платимо портові збори, ми користуємося їх ліцензійними і митними складами, ми часто завантажуємо в їх літаки і піднімаємо їх економіку.
Два місяці назад - привезти контейнер з Ґданська в Київ коштувало 1500€, а зараз 6000€.
В 4 рази - бо все стоїть.
Поляки все заблокували і фактично взяли нас в облогу.
А насправді.
Наші водії і наші перевізники - це поляки зразка кінця 90-х.
Наші голодні до роботи.
Наші готові довозити швидше
Наші готові працювати дешевше
Це ринок.
І ринок сьогодні обирає українців.
Я хочу нагадати.
Що українці - не тільки біженці і не тільки підприємці.
Там в Польщі.
Працюють і платять податки десятки тисяч простих українців.
Наші громадяни залишають там гроші на АЗС, зупиняються в їх готелях, покупаються в їх магазинах, харчуються в їх ресторанах, купують квитки на їх потяги, автобуси і літаки.
Досить ховати очі і боятися казати правду.
Наші люди не дармоїди, не прокажені.
Фактично, наші громадяни піднимають економіку Польщі своєю працею і своїми витратами там.
І ми маємо повне право відстоювати і отримувати ті європейські цінності рівності і пропорційності про які так гучно люблять говорити наші сусіди.
А те що вони зараз роблять з нашими водіями, з нашим експортом і імпортом - це точно не дружні і не сусідські відносини.’
Доля правди в тому є, особливо про ціни
Але фраза
«Могли побудувати через Геную.
Могли побудувати через Констанс.»
Ні, не могли
Але фраза
«Могли побудувати через Геную.
Могли побудувати через Констанс.»
Ні, не могли
1
Ответ дляСhanelKa
Ви як собі то уявили практично ?
Блокують вони не на території України, а
на своїй території
Блокують вони не на території України, а
на своїй території
Практично можна зібратися тисяч 10000 і транспортувати фури,що перегородили дорогу в кювет
Ответ дляIsidda
как то я переживу без польской еды и шмоток.мне по душе свои продукты,езжу я на авто из сша и германии.одежда тоже не польская как и косметика.надеюсь,европейский суд хороший штраф путинскому продажному перевозчику влепит и все скоро наладится.
2
Ответ дляL-i-s-a-92af
Згідна з цим 100%
Ганьба полякам і їх короткій пам´яті
Ганьба полякам і їх короткій пам´яті
не говорите так,поляки молодцы и нам помогли в трудную минуту жизни. как никто.они молодцы.а то что путька отвалил денег польскому перевозчику,который грузы на россию и беларусь возил и замутил этот цирк,это не вся польша.
10
2
Ответ дляIsidda
не говорите так,поляки молодцы и нам помогли в трудную минуту жизни. как никто.они молодцы.а то что путька отвалил денег польскому перевозчику,который грузы на россию и беларусь возил и замутил этот цирк,это не вся польша.
Поляки не всі. А Україна вся потерпає.
Тож що робити?
Тож що робити?
9
Ответ дляIsidda
не говорите так,поляки молодцы и нам помогли в трудную минуту жизни. как никто.они молодцы.а то что путька отвалил денег польскому перевозчику,который грузы на россию и беларусь возил и замутил этот цирк,это не вся польша.
Але польське суспільство якось байдуже ставитьмя до блокади України,ще й під час війни.
10
Ответ дляСhanelKa
І хто 10000 людей пропустить на кордоні в Польшу ?
Почнемо воювати з НАТО ?
Люди , це прикол ?
Почнемо воювати з НАТО ?
Люди , це прикол ?
В Польщі ВЖЕ набагато більше українців
4
Ответ дляL-i-s-a-92af
Главное,что полякам это,видимо,норм.
Каким именно? Люди выживают так же, как мы. Инфляция бахнула, не знают где деньги взять. Им не до этой границы вообще. Разговаривала с продавцами в пекарне ( там пани часто со мной беседы ведут) и с таксистом, вообще никто не вникает, что и как.
2
2
Ответ дляFilomena
Не можна судитися. Поляки образяться.
Така логіка.
Така логіка.
Не можна на танках в чужу країну приїздити відстоювати власні інтереси.А вирішувати суперечки в суді-це нормальна уивілізована практика.
7
Ответ дляIsidda
как то я переживу без польской еды и шмоток.мне по душе свои продукты,езжу я на авто из сша и германии.одежда тоже не польская как и косметика.надеюсь,европейский суд хороший штраф путинскому продажному перевозчику влепит и все скоро наладится.
От як ви без них переживете?
Повні магазини. Все забите польськими товарами.
Ваша дитина барні захоче, а в магазині не Український, а польський лежить.
І так купа всього.
Нам доводиться це споживати, бо його ж везуть.
АТО поляки образяться.
Повні магазини. Все забите польськими товарами.
Ваша дитина барні захоче, а в магазині не Український, а польський лежить.
І так купа всього.
Нам доводиться це споживати, бо його ж везуть.
АТО поляки образяться.
1
2
Ответ дляFilomena
От як ви без них переживете?
Повні магазини. Все забите польськими товарами.
Ваша дитина барні захоче, а в магазині не Український, а польський лежить.
І так купа всього.
Нам доводиться це споживати, бо його ж везуть.
АТО поляки образяться.
Повні магазини. Все забите польськими товарами.
Ваша дитина барні захоче, а в магазині не Український, а польський лежить.
І так купа всього.
Нам доводиться це споживати, бо його ж везуть.
АТО поляки образяться.
спечу кекси.куплю українське.та я і не помічала польскі товари в нас.ну що їх багато.
1
4
Ответ дляLoliTaran
Каким именно? Люди выживают так же, как мы. Инфляция бахнула, не знают где деньги взять. Им не до этой границы вообще. Разговаривала с продавцами в пекарне ( там пани часто со мной беседы ведут) и с таксистом, вообще никто не вникает, что и как.
В нас теж багато хто були ’ вне политики’ ,поки ракети у власний будинок не прилетіли
3
Ответ дляLoliTaran
Каким именно? Люди выживают так же, как мы. Инфляция бахнула, не знают где деньги взять. Им не до этой границы вообще. Разговаривала с продавцами в пекарне ( там пани часто со мной беседы ведут) и с таксистом, вообще никто не вникает, что и как.
Дуже погано. Якби польський водій помер на кордоні, вони б помітили.
6
Тетя Фрося• 26 ноября 2023
Ответ дляСhanelKa
Ви як собі то уявили практично ?
Блокують вони не на території України, а
на своїй території
Блокують вони не на території України, а
на своїй території
Вот так, как в прошлом году.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу