Заказала кроссовки в интернет- магазине, попутно заказала носки, цена была смешная, чуть больше 100 грн.,но я подумала мало ли, может акция.Написал менеджер, что заказ оформлен, отправка на следующий день . На следующий день пишет менеджер, что ошибка на сайте, носки по такой цене отправить не могут. Я принципиально настаиваю , так как заказ мною сделан и подтвержден, по закону потребителей я имею право приобрести товар за указанную цену. Магазин отвечает нет, не отправим и все, не устраивает- обращайтесь в суд. Обидно)
Да. Развернулась бы и ушла. Как-то в маркете делали закупку и случайно нашли кусок упакованного копченого балыка за 8 гривен) на кассе кассир когда увидела цену, молча взяла его, встала из-за кассы и ушла. Когда вернулась, там была уже совсем другая цена. Мы не стали скандалить, просто не стали покупать тот балык.
Так в магазині таке часто буває. На касі з´ясовується що інша ціна. Касир каже ’мабуть не встигли цінники змінити’. І людина або купує по реальній ціні, або відмовляється.
Можна звісно скаржитися і піднімати кіпіш на весь магазин. Але магазин не повинен продавати собі у збиток. Не приємно, але не смертельно.
Магазин забов‘язаний продати по тій ціні.яка є на ціннику. А по чиїй вині і кому там у збиток,покупця це не хвилює
Девочки представьте, вы идёте в магазин, берете товар по ценнику, вас все устраивает. На кассе отказываются продать . Ваши действия? Разворачиваетесь и идёте домой?
Они не отказались продавать, а сказали, что настоящая цена товара выше?
Ничего себе, так у них и кроссовки недешевые, а я то еще думаю, разве 100грн это дешево за носки... Прочла что носков было несколько в наборе - тогда за 100 нормально было бы конечно)
В магазині, де кросівки коштують 4300 носки по 100 дешеві, навіть пара, не кажучи вже про набір. Але це не виправдовує продавця
если кроссовки стоят 4300 что уже бред что это за кроссовки ? можно их фото ? то носки должны были идти в подарок ...а если они залупились за двести гривен то отмените сами свой заказ и ничего не покупрайтке у них
Автор, вы правы. Я ещё ни разу не ушла с магазина без товара по заявленной цене, в подобных ситуациях. Один раз даже с вызовом полиции. С интернет магазинами правда не приходилось сталкиваться, тут вероятно сложне
Магазин забов‘язаний продати по тій ціні.яка є на ціннику. А по чиїй вині і кому там у збиток,покупця це не хвилює
Та що ж ви всі як папуги заладили ’зобов´язаний продати’, ’публічна оферта’, ’по закону’....
Ще раз вдумливо прочитайте мій коментар. А якщо не зрозуміли то задайте запитання уточнююче.
Коли я пишу, що ’магазин не зобов´язаний продавати у збиток собі’ то маю на увазі, що якщо виникла така спірна ситуація то її можна спробувати вирішити. Якраз для того щоб не було збитків і не постраждав співробітник треба пояснити ситуацію клієнту і сподіватися, що клієнт зрозуміє (в даному випадку це правда не допомогло😔).
Ось так просто по-людськи, а не оце ось ’клієнт завжди правий’, ’магазин зобов´язаний’, ’публічна оферта’....
’’покупця це не хвилює’’ Ото й погано, що не хвилює хоч трішечки.
Стільки тем на форумі про те що люди стали злі і черстві через війну. Але жоден не хоче почати з себе і проявити розуміння.
Так дело в том , что отзывы на своём сайте они чистят) я уже просмотрела ,отзыв будет опубликован после просмотра модератором.
Напишіть відгук деінде. Знайдіть магазин, він же не тільки на своєму сайті продає. У тик-тоці, інстаграмі, фб можна пост написати чи історію викласти, якщо фоловерів багато. Але це ваше бажання, чи має це сенс? Ситуація неприємна, але дріб´язкова
Немає в Україні такого закон . Це в кацапів в законі таке прописане що мають продати по вказаній ціні . В тексті нашого закону « Про захист прав споживачів» такого пункту немає .
1) вчинення дій, що кваліфікуються законодавством як прояв недобросовісної конкуренції;
2) будь-яку діяльність (дії або бездіяльність), ЩО ВВОДИТЬ СПОЖИВАЧА В ОМАНУ або є агресивною.
2. Підприємницька практика вважається такою, що вводить в оману, якщо вона спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б, шляхом надання йому неправдивої чи неповної інформації або ненадання інформації про: ..
4) спосіб продажу, ЦІНУ АБО СПОСІБ РОЗРАХУНКУ ЦІНИ, наявність знижок або інших цінових переваг;
3. Забороняються як такі, що вводять в оману:
1) пропонування для реалізації продукції ЗА ВИЗНАЧЕНОЮ ЦІНОЮ, ЯКЩО ІСНУЮТЬ ПІДСТАВИ ВВАЖАТИ, ЩО ПРОДАВЕЦЬ АБО ВИКОНАВЕЦЬ НЕ ЗМОЖЕ НАДАТИ ТАКУ ПРОДУКЦІЮ ЗА ТАКОЮ ЦІНОЮ або у таких обсягах, що можна передбачити з огляду на пропоновану ціну та характеристики продукції;
1. Ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін.
2. Зміна ціни після укладення договору допускається ЛИШЕ У ВИПАДКАХ І НА УМОВАХ, ВСТАНОВЛЕНИХ ДОГОВОРОМ АБО ЗАКОНОМ.
Стаття 633. Публічний договір
1. Публічним є договір, в якому одна сторона - підприємець взяла на себе обов´язок здійснювати продаж товарів, виконання робіт або надання послуг кожному, хто до неї звернеться (роздрібна торгівля, перевезення транспортом загального користування, послуги зв´язку, медичне, готельне, банківське обслуговування тощо).
2. Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів, крім тих, кому за законом надані відповідні пільги.
4. Підприємець не має права відмовитися від укладення публічного договору за наявності у нього можливостей надання споживачеві відповідних товарів (робіт, послуг).
У разі необгрунтованої відмови підприємця від укладення публічного договору ВІН МАЄ ВІДШКОДУВАТИ ЗБИТКИ, ЗАВДАНІ СПОЖИВАЧЕВІ ТАКОЮ ВІДМОВОЮ.
Автор, хотите - напишите в Госпродпотребслужбу. Это их сфера деятельности. Но мне кажется, достаточно отзыв оставить, и руководство магазина с Вами само свяжется. Нынешние времена не столь густы продажами, чтобы так вести себя по отношению к клиенту.
Я по работе на проме, если не успели поменять быстро колеблющиеся цены, оформляю по указанной цене. Да, ничего не поделать. Это твое слово и репутация.
Так в магазині таке часто буває. На касі з´ясовується що інша ціна. Касир каже ’мабуть не встигли цінники змінити’. І людина або купує по реальній ціні, або відмовляється.
Можна звісно скаржитися і піднімати кіпіш на весь магазин. Але магазин не повинен продавати собі у збиток. Не приємно, але не смертельно.
Вы очень далеки от правды . Но пишете с таким апломбом. Гггг
Так в магазині таке часто буває. На касі з´ясовується що інша ціна. Касир каже ’мабуть не встигли цінники змінити’. І людина або купує по реальній ціні, або відмовляється.
Можна звісно скаржитися і піднімати кіпіш на весь магазин. Але магазин не повинен продавати собі у збиток. Не приємно, але не смертельно.
Ви далекі від продаж в магазині. Це не розкладка біля метро, де вам за 100, а іншим за 300. Менеджер не встановлює ціну. А формує вам накладну по даних бухгалтерії. І це не його вина, що ціна 100. Так зрозуміло.
да. 100% так и есть (як как менеджер магазина подтверждаю)
Та що ж ви всі як папуги заладили ’зобов´язаний продати’, ’публічна оферта’, ’по закону’....
Ще раз вдумливо прочитайте мій коментар. А якщо не зрозуміли то задайте запитання уточнююче.
Коли я пишу, що ’магазин не зобов´язаний продавати у збиток собі’ то маю на увазі, що якщо виникла така спірна ситуація то її можна спробувати вирішити. Якраз для того щоб не було збитків і не постраждав співробітник треба пояснити ситуацію клієнту і сподіватися, що клієнт зрозуміє (в даному випадку це правда не допомогло😔).
Ось так просто по-людськи, а не оце ось ’клієнт завжди правий’, ’магазин зобов´язаний’, ’публічна оферта’....
’’покупця це не хвилює’’ Ото й погано, що не хвилює хоч трішечки.
Стільки тем на форумі про те що люди стали злі і черстві через війну. Але жоден не хоче почати з себе і проявити розуміння.
Так это не действует. Есть закон и нужно его исполнять. Вопрос другом. Почему магазин потом вешает доплату на продавца. Ведь у них должен быть бюджет на такие случаи. И я так понимаю тут даже не извинились перед клиентом. В Польше вообще никаких проблем не было в таких случаях.
Люблю таких покупців ) Часто, в ситуаціях, коли покупець думає не тільки про свої права, а й про наслідки для співробітників магазину, від мене він отримує і дотримання його прав, і додаткові подарунки чи знижки. Як керівник я можу це робити. Просто дістали вже покупці, які качають права безпідставно. Причому, до тих, хто реально прав - питань немає. Але є й ті, хто не прав, але скандалить. Тим цінніші ті, хто прав, однак залишається людиною. Про таких треба піклуватися і їх заохочувати.
безпидставно права качать не получится. Если качают - значит, есть за что зацепиться.
вы всегда такая добрая и толерантная? Если вам в парикмахерской мастер так покрасит волосы, что половина отвалится прямо на месте, вы тоже, наверное, скажете ’ой, ну бывает, хто не працюе, той не помиляеться’, оплатите покраску и пойдете домой, правда?
Ви далекі від продаж в магазині. Це не розкладка біля метро, де вам за 100, а іншим за 300. Менеджер не встановлює ціну. А формує вам накладну по даних бухгалтерії. І це не його вина, що ціна 100. Так зрозуміло.
Мабуть все ж таки Ви далекі. Біля дому був мережевий супермаркет біла. Не один раз шось купляла орієнтуючись на цінник, а на касі ціна виявлялась дорожчою. Викликала менеджера, пробивали ціну цінника. В грудні була у Варшаві. В мережевому магазині купляла гру. На касі ціна виявилася більшою. Принесла цінник, пробили ціну з нього. Це прописані правила захисту прав споживачів і статус магазину.
Вы очень далеки от правды . Но пишете с таким апломбом. Гггг
Від чиєї правди? Я пишу це на основі того, що бачу в магазині.
Стоїш у черзі, пробивають людині товар, покупець ’ой, а чому 50, там ціна 40’. Касир каже ’не знаю, ціну вибиває саме 50, може цінники не встигли поміняти. Будете купувати чи відміна?’.
А далі у більшості випадків людина каже ’тоді мені не треба’. Може ще звісно побурчати під носа. На тому й все.
Ситуації коли б людина почала доводити і щось типу ’ви зобов´язані продати за цінником’ вживу я не бачила. Це лише тут на форумі всі обізнані в свої правах і готові відстоювати свою правоту.
То есть Вам похеру, что потом разницу сотрудники заплатят? Все с вами ясно.
прикольно, а она тут при чем, что ей НЕ должно быть по фиг? Она не подделывала ценник, чтобы заплатить меньше. Кто поставил неправильную цену, тот и ответит, все справедливо. Если руководство заставляет такое делать, чтобы мошенничать, то все претензии продавцов к руководству. Но точно это все не касается покупателя.
безпидставно права качать не получится. Если качают - значит, есть за что зацепиться.
Серйозно? Клієнт отримує скляну річ на перевізнику, відмовляється від огляду при отриманні, ставить на місяць нерозпакованою, а через місяць телефонує з претензією, що ми відправили товар з тріщиною. Ще й в змові з операторами перевізника, бо оператор на наполіг на огляді. Вимагає повернути гроші. А товар далеко не дешевий. Покупець скандалить. Вважаєте, що мав підстави?
прикольно, а она тут при чем, что ей НЕ должно быть по фиг? Она не подделывала ценник, чтобы заплатить меньше. Кто поставил неправильную цену, тот и ответит, все справедливо. Если руководство заставляет такое делать, чтобы мошенничать, то все претензии продавцов к руководству. Но точно это все не касается покупателя.
Как Вы далеки от сферы торговли. Бесполезно с Вами дискутировать.
вы всегда такая добрая и толерантная? Если вам в парикмахерской мастер так покрасит волосы, что половина отвалится прямо на месте, вы тоже, наверное, скажете ’ой, ну бывает, хто не працюе, той не помиляеться’, оплатите покраску и пойдете домой, правда?
Я вже проводила аналогії. Поскаржилися і видалили, бо незручно читати, ’Етадругоє’.
Доброго дня. Ситуація наступна: було зроблене оптове замовлення на сайті, сьогодні отримала посилку, не підходить (колір, можливо фото було оброблене і прийшов одяг зовсім не гарного кольору, розмір, та і якість не така як очікувалось). Були замовлені спортивні костюми на оптовому сайті, ціна питання 5000грн. Повертати гроши відмовляються, тільки обмін на товар, а мені вже і не хочеться там нічого купувати. Дуже засмучена.
Покупательница изначально написала на Шкапе с просьбой о скиде на ботинки и 100% предоплате.Я предложила ей оформить покупку по нужной ей цене по ол-х-доставке. Она оформила, сегодня получила, деньги мне поступили.Сейчас покупательница написала:’мне очень жаль,но маленькие. Правый ещё как бы можно,а вот левый даже не застёгивается. 😥 Пожалуйста заберите обратно за *** грн.’Забрать предлагает мне за сумму на 5 грн. больше, чем мне зачислили, еще и на Шкапе настрочила. Теперь еще и Шкапа будет % с меня требовать.Мой ей ответ: ’А зачем Вы их забирали, если не подошли? На то и ОЛХ-доставка, чтобы примерить можно было и определиться. Еще и На Шафе зачем-то написали. Теперь Шафа по переписке будет требовать еще и % с меня. Вот так предлагать на примерку, одни проблемы. По Олх-доставке возвратов нет, извините.’Покупатель:’Я заболела,чтоб Вы не ждали зачисления попросила получить мужа. На шафе можно доказать,что покупки не было. Я доказывала не раз. Даже могу подтвердить для Шафы,что покупки не было. Тем более учитываю Вашу неустойку и не прошу всю сумму.’И на Шкапе, кстати я даже в условиях пересылки на примерку (которую сама предлагаю) четко указала: ’Если хотите забрать домой на примерку, то НЕ ОФОРМЛЯЙТЕ через форму на сайте ’заказать-купить’, т.к., как только покупатель забирает посылку, сайт автоматически спишет с продавца % . В таком случае уже без возврата.При заказе через форму на сайте примерить и определиться (подходят или нет) нужно в отделении почты.’Я в раздумьях: вот вроде и хочется пойти на встречу, но почему люди такие безответственные? Я бы лучше ждала с оплатой или хотя бы она заранее предупредила, что муж заберет домой, можно ли. Ведь такое нужно заранее согласовывать.Возврат принимать не хочу из принципа. Или я не права? Как бы Вы поступили?
Хотела заказать свитер, уже такой брала и хотела еще в другом цвете, но у продавца, у которого брала уже не было, нашла у другого. Цена 1100.Справшиваю, есть ли в наличии и именно такой цвет. Отвечает - да, пишу-ок, тогда заказываю. Нажимаю чтоб оплатить, пишет объявление не активно и через минуту цена уже изменена на 1400 .Естественно не заказала, начала искать у других продавцов.И тут минут через 5 приходит сообщение- так вы будете брать ???? ( и куча знаков вопроса ).Я если честно, аж афигела от такой наглости и заблокировала сразу , не хотелось даже ничего писать.У вас было подобное ?
Виникла така ситуація. Донька просила купити їй термолосини. Вчора замовляю я їх в магазині в Інстаграмі. Оплачую. Сьогодні приходить бабуся і дарує доньці термолосини. Дві пари нам не потрібні. Пишу в магазин і прошу скасувати замовлення. Відповідь: це неможливо, бо передала на склад на відправку. Прошу: то не відправляйте це замовлення. Відповідь: це неможливо. Написала: жаль. Це моє повідомлення навіть не прочитане.Поясніть, хто в темі, справді неможливо не відправляти замовлення? В чому неправа я? Може, я продавцю здалася дивною, але викинути кілька сотень гривень на уже непотрібні лосини мені шкода.
Ситуація мені неприємна. Цікавить ваша думка, як би ви вчинили на моєму місці...Замовила нещодавно на Розетці міксер. Мені рередзвонила менеджер магазину і запропонувала купити більш удосконалену модель, доплативши 200 грн за захист від перегріву. Я нібито погодилася. Але, перепровірила на сайті, і виявилося, що в тієї моделі, що я замовила, такий саме захист є. Я написала до магазину про ситуацію, і скасувала на Розетці замовлення До того ж побечила по відгукам, що не мені одній намагалися так впарити товари, за додаткові кошти.Не зважаючи на скасування замовлення, продавець (магазин) написав мені, що вони відправлять міксер без додаткової доплати І через деякий час надійшло повідомлення від Нової пошти, що посилка прямує на мою адресу. Я знову написала продавцю, що замовлення було скасовано заздалегідь, оскільки мене намагалися надурити. Відповіді немає, посилка ’в путі’. Питання: які мої дії надалі?