sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Работа, Карьера - Работа
anonim_82
Закусенец• 25 мая в 13:52

Ситуація на новій роботі. Час після робочій

Працюю трохи більше двої тижнів.
На тижні повідомили, що переїжджаємо в інший офіс, але якихось дій окрім розмов не було.
Мого безпосереднього керівника немає, взяв на 2 дні відпустку, в п`ятницю дурдом, директора департаменту немає весь день. За годину до кінця робочого дня заходить і каже, а чому ви не переїхали і вийшов.
Колега каже, що скоріше за все будемо переїжджати сьогодні.
Я ще була на роботі, але координації не від кого не було (моїх речей не багато, тому особливо немає чого перевозити) крім документів, але їх не багато, декілька папок і сейф маленький.
На роботі пробула до 19:00, хоча робочій день закінчився о 18:00, бо потрібно було підписати документи у директора, який їде у відрядження на 2 місяці. Так і не дочекалася директора з документами, пішла додому.
Вся ця ситуація мені не подобається, бо працюю трохи більше 2х тижнів і кожен день о 19 виходжу з офісу, бо багато задач насипають саме у другій половині дня.
Я не знаю, чи скажуть завтра, щось з приводу того, що колега з директором департаменту самі перевозили речі чи ні. Але трохи душа не на місці. От якщо буде щось казати, як реагувати? Які б були ваші дії? Бо ніколи не була в таких ситацаціях, коли переїжджали, все координував або директор або безпосередній керівник, де взяти коробки, до кого звернутися, щоб допомогли тощо.
показать весь текст
face_with_tears_of_joy 1 clown_face 6
57 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
anonim_82
автор Закусенец • 25 мая в 14:52
31
Ответ дляЛіплю вареники
Автор, моя компанія теж зараз в стані переїзду , одні переїжджають в межах міста, інші з поверху на поверх. В пʼятницю всім сказали спакувати речі і документи в коробки і підписати. А на вихідних виводять адміністративний відділ, який найняв вантажників, і вони просто прийдуть і це все перенесуть або перевезуть. Люди вийдуть в понеділок і одразу розпаковують своє, і сідають працювати. Тому, можливо, вам теж треба було просто спакувати. Та і взагалі, може ми з вами в одній фірмі працюєм )
Навряд чи. Моїм речам не треба коробка. У мене комп, за яким я працювала, не могла вимкнути, але це задача іт, ручка та блокнот, дві папки і все. Мені особиста немає чого перевозити. І у нас не так, кожен департамент самостійно переносить свої речі.
anonim_86
Удальонка• 25 мая в 14:54
32
Ответ дляЗакусенец
Удалено администрацией...
Удалено администрацией...
anonim_82
автор Закусенец • 25 мая в 14:56
33
Ответ дляУдальонка
Удалено администрацией...
О Боже 🤦🏻‍♀️ з вами все ясно.
Вам щось пояснити неможливо. Та і навіщо.
Душно
Працювала в великих колективах і знаю, що таке колектив і завжди все було ок і організовано.
woman_facepalming 1 face_with_tears_of_joy 1
anonim_86
Удальонка• 25 мая в 14:57
34
Ответ дляЗакусенец
О Боже 🤦🏻‍♀️ з вами все ясно.
Вам щось пояснити неможливо. Та і навіщо.
Душно
Працювала в великих колективах і знаю, що таке колектив і завжди все було ок і організовано.
Но почему то перешли в недодепартамент ))) в общем, удачи Вам в поисках работы
like 3 dislike 1
anonim_82
автор Закусенец • 25 мая в 15:11
35
Ответ дляУдальонка
Но почему то перешли в недодепартамент ))) в общем, удачи Вам в поисках работы
А вам бажаю знайти розуму та мудрості. Бо ви на протилежній стороні від них.
like 1 woman_facepalming 3
anonim_86
Удальонка• 25 мая в 15:16
36
Ответ дляЗакусенец
А вам бажаю знайти розуму та мудрості. Бо ви на протилежній стороні від них.
Да да, я с лёгкостью увольняю таких вот неспособны набрать руководителя и уточнить нюансы работниц. И всегда ценю и поощряю сотрудников которые молча заканчивают свои задачи чуть задерживаясь на работе , а такие как Вы недоумевают почему кому то есть премия, а им нет )
like 2 face_with_tears_of_joy 1
anonim_215
Не стесняюсь• 25 мая в 15:23
37
Никогда не задерживалась на работе больше, чем написано в графике работы
Ни разу за это никто не уволил
Цените себя
like 1
anonim_82
автор Закусенец • 25 мая в 15:26
38
Ответ дляУдальонка
Да да, я с лёгкостью увольняю таких вот неспособны набрать руководителя и уточнить нюансы работниц. И всегда ценю и поощряю сотрудников которые молча заканчивают свои задачи чуть задерживаясь на работе , а такие как Вы недоумевают почему кому то есть премия, а им нет )
Мій керівник у відпустці був, кого треба було набирати?
Я б подивилася як ви в Європі таке заявили, на вас би вже подали до суду. Я прийшла працювати, виконувати задачі, а не зад керівництву лизати. Якщо вам подобається коли вам лижуть, ваше право, але не всі це будуть робити. Я знаю, що хороший фахівець, знаю свою роботу, але я поважаю свій час, який не оплачують.
Так що і надалі займайтеся тим чим ви займаєтеся в своє задоволення. Я пропрацювала не один рік в великих компаніях у великих колективах і в жодній з них не віталася затримка співробітників, якщо це не обумовлено терміновими і важливими завданнями і то для цього є керівники, яких і пригружали цим зазвичай. Затримуються бо не справляються з задачами протягом робочого дня, тайм менеджмент таких фахівців хромає, а значить не ефективні. То не треба мене вчити. Всього найкращого.
woman_facepalming 2
anonim_82
автор Закусенец • 25 мая в 15:27
39
Ответ дляНе стесняюсь
Никогда не задерживалась на работе больше, чем написано в графике работы
Ни разу за это никто не уволил
Цените себя
Згодна з Вами.
Якщо затримуєтеся значить протягом дня не ефективно працюєте, або нераціонально розподілені обовʼязки.
Та + від людини яка ще місяці не пропрацювала вимагати щось понад це ту мач.
anonim_86
Удальонка• 25 мая в 15:34
40
Ответ дляЗакусенец
Мій керівник у відпустці був, кого треба було набирати?
Я б подивилася як ви в Європі таке заявили, на вас би вже подали до суду. Я прийшла працювати, виконувати задачі, а не зад керівництву лизати. Якщо вам подобається коли вам лижуть, ваше право, але не всі це будуть робити. Я знаю, що хороший фахівець, знаю свою роботу, але я поважаю свій час, який не оплачують.
Так що і надалі займайтеся тим чим ви займаєтеся в своє задоволення. Я пропрацювала не один рік в великих компаніях у великих колективах і в жодній з них не віталася затримка співробітників, якщо це не обумовлено терміновими і важливими завданнями і то для цього є керівники, яких і пригружали цим зазвичай. Затримуються бо не справляються з задачами протягом робочого дня, тайм менеджмент таких фахівців хромає, а значить не ефективні. То не треба мене вчити. Всього найкращого.
Ну да, а Вы сейчас вместо 18 в 19 уходите потому, что вам задачи позно приходят так как руководитель не умеет управлять своим и вашим временем ))) в общем все овно, а Вы принцесса)))
like 3
anonim_82
автор Закусенец • 25 мая в 15:52
41
Ответ дляУдальонка
Ну да, а Вы сейчас вместо 18 в 19 уходите потому, что вам задачи позно приходят так как руководитель не умеет управлять своим и вашим временем ))) в общем все овно, а Вы принцесса)))
Відкрийте вікно, випустіть душнілу.
Не забагато вимог до нового співробітника?

І вам щось треба робити з агресією, може заведіть собі чоловіка або пийте ліки, а може ПМС у вас?

Я виконую задачі вчасно і знаю свою роботу. І да, я принцеса і що з того?
woman_facepalming 2
anonim_215
Не стесняюсь• 25 мая в 15:56
42
Ответ дляЗакусенец
Згодна з Вами.
Якщо затримуєтеся значить протягом дня не ефективно працюєте, або нераціонально розподілені обовʼязки.
Та + від людини яка ще місяці не пропрацювала вимагати щось понад це ту мач.
По ходу вы только теоретик ()
heart 1
anonim_82
автор Закусенец • 25 мая в 16:02
43
Ответ дляНе стесняюсь
По ходу вы только теоретик ()
Це ваша особиста думка. Наміру змінювати її немає.
Питання було зовсім в іншому описано в темі. А по ітогу погано я, бо бачте хочу в пʼятницю додому відпочивати, виконавши всі термінова і важливі задачі вчасно.
Ще й обісрали, в цьому вся порадниця. Раз на раз не приходиться попасти на адекватних.
face_with_tears_of_joy 1 woman_facepalming 2
anonim_84
Ковбой Хагис• 25 мая в 17:34
44
Ответ дляЗакусенец
Це ваша особиста думка. Наміру змінювати її немає.
Питання було зовсім в іншому описано в темі. А по ітогу погано я, бо бачте хочу в пʼятницю додому відпочивати, виконавши всі термінова і важливі задачі вчасно.
Ще й обісрали, в цьому вся порадниця. Раз на раз не приходиться попасти на адекватних.
Я власне і не дуже зрозуміла в чому питання.
Бо виглядає так ніби ви просто боїтеся, що завтра вас як дівчинку при всіх відчитають за відсутність командного духу ’один за всіх і всі за одного’.

Бо на словах ви грізна. Якщо тикнуть носом то повторіть їм свій коментар #38 А от про принцесу краще не треба.

Як то кажуть розставте всі крапки над ’і’
anonim_82
автор Закусенец • 25 мая в 17:46
45
Ответ дляКовбой Хагис
Я власне і не дуже зрозуміла в чому питання.
Бо виглядає так ніби ви просто боїтеся, що завтра вас як дівчинку при всіх відчитають за відсутність командного духу ’один за всіх і всі за одного’.

Бо на словах ви грізна. Якщо тикнуть носом то повторіть їм свій коментар #38 А от про принцесу краще не треба.

Як то кажуть розставте всі крапки над ’і’
Насправді, коли мене вичитають це дуже неприємно, особливо коли це не стосується роботи, або коли вичитають, що я щось зробила невірно, при цьому не пояснивши правила. І таке, за 2,5 тижні, що я працюю відбулося декілька раз. Свою роботу я знаю, я в ній розбираюся, але в кожній компанії є свої правила з якими потрібно познайомитися, щоб хоч хтось ввів в курс справи. А виходить так, що я роблю як знаю, і наче помилки не значні, які ні на що не впливають, але не так і тикають носом. З таким стикаюся вперше. Бо не дарма є адаптація нового співробітника, яка займає по хорошому від 3-6 місяців, щоб ознайомитися з процесами. І затримки на роботі, не питання якщо це дійсно по ділу, по робочим питанням, та і не кожен день, як було оговорено з самого початку, та і не переїзд який можна перенести спокійно на понеділок.
anonim_64
Невісточка ж• 25 мая в 17:46
46
Ответ дляЗакусенец
Не переживайте я знайду швидко свій робочий стіл, а роботу я знаю. Якщо ви настільки «особлива», що вам потрібно 2 години, то це питання до вас, а не до мене.
Та нє, якраз особлива чекала персонального запрошення при переїзді. А в неділю отямилася бо не знає тепер де її лахи і кабінет😄
anonim_64
Невісточка ж• 25 мая в 17:49
47
Ответ дляЗакусенец
Насправді, коли мене вичитають це дуже неприємно, особливо коли це не стосується роботи, або коли вичитають, що я щось зробила невірно, при цьому не пояснивши правила. І таке, за 2,5 тижні, що я працюю відбулося декілька раз. Свою роботу я знаю, я в ній розбираюся, але в кожній компанії є свої правила з якими потрібно познайомитися, щоб хоч хтось ввів в курс справи. А виходить так, що я роблю як знаю, і наче помилки не значні, які ні на що не впливають, але не так і тикають носом. З таким стикаюся вперше. Бо не дарма є адаптація нового співробітника, яка займає по хорошому від 3-6 місяців, щоб ознайомитися з процесами. І затримки на роботі, не питання якщо це дійсно по ділу, по робочим питанням, та і не кожен день, як було оговорено з самого початку, та і не переїзд який можна перенести спокійно на понеділок.
Удалено администрацией...
anonim_82
автор Закусенец • 25 мая в 17:49
48
Ответ дляНевісточка ж
Та нє, якраз особлива чекала персонального запрошення при переїзді. А в неділю отямилася бо не знає тепер де її лахи і кабінет😄
Лахи це у вас, а у мене речі. І я знаю де вони.
Персонального запрошення я не очікувала, бо перевозити речі потрібно під час робочого дня, а не коли робочій день закінчився. Так, що не треба мене розповідати як жити. Забагато вимагаєте від новачка, моїх речей блокнот та ручка (які дали в компанії), ох як багато.
Може вам треба бути більш добрішої? А то щось сьогодні день зміюк.
anonim_82
автор Закусенец • 25 мая в 17:50
49
Ответ дляНевісточка ж
Удалено администрацией...
ну то виходьте і не затримуйтеся. Я Вас не запрошувала і не тримаю.
anonim_64
Невісточка ж• 25 мая в 17:56
50
Ответ дляЗакусенец
Лахи це у вас, а у мене речі. І я знаю де вони.
Персонального запрошення я не очікувала, бо перевозити речі потрібно під час робочого дня, а не коли робочій день закінчився. Так, що не треба мене розповідати як жити. Забагато вимагаєте від новачка, моїх речей блокнот та ручка (які дали в компанії), ох як багато.
Може вам треба бути більш добрішої? А то щось сьогодні день зміюк.
Ви забагато виправдовуєтеся, ви насправді відчуваєте провину і страх. Інакше не було б цієї теми.
Вам більшість написала, що проявити ініціативу мали саме ви. Вам це не подобається
like 1
anonim_82
автор Закусенец • 25 мая в 18:02
51
Ответ дляНевісточка ж
Ви забагато виправдовуєтеся, ви насправді відчуваєте провину і страх. Інакше не було б цієї теми.
Вам більшість написала, що проявити ініціативу мали саме ви. Вам це не подобається
Мені це не подобається, бо:
1. я працюю в компанії 2,5 тижні (не місяці, не роки).
2. були робочі задачі, не одна і не дві, об`ємні, термінові і відповідальні, які потрібно було виконати вчасно. Що я і зробила і чекала керівника з підпису до 19:00, хоча робочій день до 18:00.
3. Колега моя яка теж була зайнята робочіми задачами чому не проявляла інціативу ніяку.
Тобто якщо для вас ок, залишатися після роботи, шукати коробки, перевозити - молодець. Я після роботи хочу відпочити вдома, займавшись своїм життям.
Я не відчуваю провину, моєї вини немає. Мені неприємно, що можуть щось сказати, що от я така не залишилася і їм вдвої прийшлося перевозити, але це їх вибір, не мій. Все можна було зробити в понеділок разом.
anonim_64
Невісточка ж• 25 мая в 18:05
52
Ответ дляЗакусенец
Мені це не подобається, бо:
1. я працюю в компанії 2,5 тижні (не місяці, не роки).
2. були робочі задачі, не одна і не дві, об`ємні, термінові і відповідальні, які потрібно було виконати вчасно. Що я і зробила і чекала керівника з підпису до 19:00, хоча робочій день до 18:00.
3. Колега моя яка теж була зайнята робочіми задачами чому не проявляла інціативу ніяку.
Тобто якщо для вас ок, залишатися після роботи, шукати коробки, перевозити - молодець. Я після роботи хочу відпочити вдома, займавшись своїм життям.
Я не відчуваю провину, моєї вини немає. Мені неприємно, що можуть щось сказати, що от я така не залишилася і їм вдвої прийшлося перевозити, але це їх вибір, не мій. Все можна було зробити в понеділок разом.
Тоді єдиний вихід знайти роботу яка вам підходить. В цій компанії вони роблять як їм зручно.
Ви писали, що колега теж вас проігнорила з темою переїзду бо в неї була робота і вільної хвилинки не було.
Офіс менеджер так само
Може причина десь глибше?
Ви невдоволені всім, що там відбувається і цей переїзд і як він відбувається це вже перебір
like 1
anonim_215
Не стесняюсь• 25 мая в 18:10
53
Ответ дляЗакусенец
Це ваша особиста думка. Наміру змінювати її немає.
Питання було зовсім в іншому описано в темі. А по ітогу погано я, бо бачте хочу в пʼятницю додому відпочивати, виконавши всі термінова і важливі задачі вчасно.
Ще й обісрали, в цьому вся порадниця. Раз на раз не приходиться попасти на адекватних.
Так я і кажу, що ви теоретик
Мені не цікаві плани роботодавця: в мене на вечір є свої
Коли в нас був переїзд, то про нього повідомили заздалегідь і я потім брала відгули.
Нема мені чого робити, ніж свої вихідні провести пережовуючи ситуацію на роботі
heart 1 like 1
anonim_82
автор Закусенец • 25 мая в 18:10
54
Ответ дляНевісточка ж
Тоді єдиний вихід знайти роботу яка вам підходить. В цій компанії вони роблять як їм зручно.
Ви писали, що колега теж вас проігнорила з темою переїзду бо в неї була робота і вільної хвилинки не було.
Офіс менеджер так само
Може причина десь глибше?
Ви невдоволені всім, що там відбувається і цей переїзд і як він відбувається це вже перебір
Вже думки є з приводу іншого місця роботи не буду кривити душою, бо так як тут я ніде адаптацію не проходила. Я до цього пропрацювала в компанії 4,5 роки де ми теж переїжджали 2 рази, але все було організовано і при цьому кожен відповідав за своє місце та речі самостійно, не після робочого часу, а під час робочого дня. Часу займає насправді не багато.
А тут мені якось все не лежить до душі. Керівник хороший, як і людина і спеціаліст, але він зайнятий і хаотичний, зараз це робимо, через 5 хвилин оце робимо, через 15 хвилин оче робимо і в ітогє не зроблено нічого.
anonim_64
Невісточка ж• 25 мая в 18:12
55
Ответ дляЗакусенец
Вже думки є з приводу іншого місця роботи не буду кривити душою, бо так як тут я ніде адаптацію не проходила. Я до цього пропрацювала в компанії 4,5 роки де ми теж переїжджали 2 рази, але все було організовано і при цьому кожен відповідав за своє місце та речі самостійно, не після робочого часу, а під час робочого дня. Часу займає насправді не багато.
А тут мені якось все не лежить до душі. Керівник хороший, як і людина і спеціаліст, але він зайнятий і хаотичний, зараз це робимо, через 5 хвилин оце робимо, через 15 хвилин оче робимо і в ітогє не зроблено нічого.
Я вам в першому коментарі написала, шарашка якась. Шукайте, щось краще.
anonim_82
автор Закусенец • 25 мая в 18:17
56
Ответ дляНе стесняюсь
Так я і кажу, що ви теоретик
Мені не цікаві плани роботодавця: в мене на вечір є свої
Коли в нас був переїзд, то про нього повідомили заздалегідь і я потім брала відгули.
Нема мені чого робити, ніж свої вихідні провести пережовуючи ситуацію на роботі
Коли я прийшла, були розмови щодо переїзду, через тижень як пропрацювала сказали, що переїжджаємо, але якихось чітких термінів не було. Хтось переїхав одразу, хтось на наступний день, хтось через день, але повернувся, бо там щось не так з робочім місцем. і в четверг я питала, так коли ми переїжджаємо, мені відповіла, ой та поки не знаємо. Ну не знаємо то не знаємо. В п`ятницю зранку всі мовчать, перед обідом колега каже, ми сьогодні напевно будемо переїжджати, але у мене є справи, то можна після 15:30, звісно, що ніхто нічого не робив, бо були робочі справи, а в 17:00 зрастє добрий вечір і директор пішов, до 19:00 так і не було його. А в 21:30 колега скинула фото, що речі перевезли. Ну типу якийсь балаган.
Я до такого не звикла.
anonim_82
автор Закусенец • 25 мая в 18:19
57
Ответ дляНевісточка ж
Я вам в першому коментарі написала, шарашка якась. Шукайте, щось краще.
Це мені не Ви одна кажете. Бо Редфлегів вистачає.
Я впервше а такому. Ну чесно це не ок що один департамент з всієї компанії затримується на роботі до 19. Хоча і не дивно, бо обидва керівника приходять на роботу о 10, хоча робочій день з 9.
  • 1
  • 2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff