Акукарача• 08 августа в 10:46
Я учитель. Пришла жаловаться
Почему нам платят такие нищенские зарплаты? Повышают почти всем, кроме нас. Везде в мире учителя самые высокооплачиваемые профессии по странам, а у нас самая низкооплачиваемая. Молодые бегут из школы с волосами назад. Была у нас девочка с педа, отработала меньше года и ушла в магазин продавцом. Держусь из последних сил, а почему держусь, не знаю. Ничего не заработаю тут. Директор слёзно просит нас не увольняться, всем учителям в школе больше пятидесяти лет.
показать весь текст
1
2
4
5
8
55
59
Королева Сарказма• 08 августа в 20:41
Ответ для-Ань-
Вот ещё один верный признак, что войну скоро остановят - вернулся COVID.
В Киеве смертность от вируса резко выросла. Ещё 1 июля в больницах было всего 15 тяжёлых пациентов, а теперь - уже 68. Все они нуждаются в кислородной поддержке.
Представители власти снова просят избегать толпы и носить маски… в укрытиях.
Звучит, как дежавю с налётом абсурда.
В Киеве смертность от вируса резко выросла. Ещё 1 июля в больницах было всего 15 тяжёлых пациентов, а теперь - уже 68. Все они нуждаются в кислородной поддержке.
Представители власти снова просят избегать толпы и носить маски… в укрытиях.
Звучит, как дежавю с налётом абсурда.
Що відомо про новий штам коронавірусу?
Швидко поширюється. АЛЕ!
Не призводить до тяжкої хвороби. Поточні дані свідчать, що цей штам не викликає тяжчого перебігу захворювання або збільшення смертності.
Новий симптом. Епідеміологи зазначають, що рідкісним, але помітним симптомом Stratus може бути хрипкий голос. Основні ж ознаки, такі як кашель, лихоманка і втома, залишаються без змін.
Раджу на третій день зробити аналіз на црп і ддимер, щоб уникнути ускладнень.
Жодних імуномодуляторів при ковіді не тощо не потрібно, але й не рекомендовано, тому аміксини та протефлазиди залиште поки в аптеках!
Не експериментуйте над своїм організмом він у вас один! Так шо не треба панікувати!
Швидко поширюється. АЛЕ!
Не призводить до тяжкої хвороби. Поточні дані свідчать, що цей штам не викликає тяжчого перебігу захворювання або збільшення смертності.
Новий симптом. Епідеміологи зазначають, що рідкісним, але помітним симптомом Stratus може бути хрипкий голос. Основні ж ознаки, такі як кашель, лихоманка і втома, залишаються без змін.
Раджу на третій день зробити аналіз на црп і ддимер, щоб уникнути ускладнень.
Жодних імуномодуляторів при ковіді не тощо не потрібно, але й не рекомендовано, тому аміксини та протефлазиди залиште поки в аптеках!
Не експериментуйте над своїм організмом він у вас один! Так шо не треба панікувати!
Цигарний шланг• 08 августа в 20:42
Ответ дляКотогосподиня
Для мене катастрофа молоді без мотивації, з новими поглядами на життя . Наразі наслідки їхньої праці не видно. От трошки пізніше побачимо.
Дуже мало тих, хто реально має поклик до педагогіки. Більшість - катастрофа.
Батькам подобається молодість,в наслідків вони не розуміють
Дуже мало тих, хто реально має поклик до педагогіки. Більшість - катастрофа.
Батькам подобається молодість,в наслідків вони не розуміють
зато прекрасно видно последствия обучнения в совке и пост совке
Ответ дляКоролева Сарказма
Що відомо про новий штам коронавірусу?
Швидко поширюється. АЛЕ!
Не призводить до тяжкої хвороби. Поточні дані свідчать, що цей штам не викликає тяжчого перебігу захворювання або збільшення смертності.
Новий симптом. Епідеміологи зазначають, що рідкісним, але помітним симптомом Stratus може бути хрипкий голос. Основні ж ознаки, такі як кашель, лихоманка і втома, залишаються без змін.
Раджу на третій день зробити аналіз на црп і ддимер, щоб уникнути ускладнень.
Жодних імуномодуляторів при ковіді не тощо не потрібно, але й не рекомендовано, тому аміксини та протефлазиди залиште поки в аптеках!
Не експериментуйте над своїм організмом він у вас один! Так шо не треба панікувати!
Швидко поширюється. АЛЕ!
Не призводить до тяжкої хвороби. Поточні дані свідчать, що цей штам не викликає тяжчого перебігу захворювання або збільшення смертності.
Новий симптом. Епідеміологи зазначають, що рідкісним, але помітним симптомом Stratus може бути хрипкий голос. Основні ж ознаки, такі як кашель, лихоманка і втома, залишаються без змін.
Раджу на третій день зробити аналіз на црп і ддимер, щоб уникнути ускладнень.
Жодних імуномодуляторів при ковіді не тощо не потрібно, але й не рекомендовано, тому аміксини та протефлазиди залиште поки в аптеках!
Не експериментуйте над своїм організмом він у вас один! Так шо не треба панікувати!
Панікувати в будь-якому випадку не треба. Але в різних країнах ’відомо про новий штам коронавірусу’ по-різному.
У нас поки не роздувають паніку, бо військовий стан.
Пам´ятаєте як в 1 день закінчився коронавірус в Україні? То він і початись може в 1 день (точніше засоби примусу початись).
У нас поки не роздувають паніку, бо військовий стан.
Пам´ятаєте як в 1 день закінчився коронавірус в Україні? То він і початись може в 1 день (точніше засоби примусу початись).
Мальчижка• 08 августа в 20:49
Ответ дляГрабля
Що там такого важкого,що дитина сама не вивчить?
Физика,химия.Алгебру с геометрией объяснять не нужно?Можно просто поздороваться,сказать,что занята,отметить кого нет,сказать,что само изучение и тест во время урока по новой теме и свалить в туман?Нах такие учителя вообще нужны
Грабля• 08 августа в 20:50
Ответ дляМальчижка
Физика,химия.Алгебру с геометрией объяснять не нужно?Можно просто поздороваться,сказать,что занята,отметить кого нет,сказать,что само изучение и тест во время урока по новой теме и свалить в туман?Нах такие учителя вообще нужны
Это бред
Если учитель не ведёт занятия,то балуйтесь директору
Только тут такое читаю
Все учителя рассказывают предмет
Если учитель не ведёт занятия,то балуйтесь директору
Только тут такое читаю
Все учителя рассказывают предмет
1
2
Мальчижка• 08 августа в 20:50
Ответ дляГрабля
А до чого тут це?
Я не буду у вас спрашивать каким местом вы старпост читали
Мальчижка• 08 августа в 20:51
Ответ дляГрабля
Это бред
Если учитель не ведёт занятия,то балуйтесь директору
Только тут такое читаю
Все учителя рассказывают предмет
Если учитель не ведёт занятия,то балуйтесь директору
Только тут такое читаю
Все учителя рассказывают предмет
Она и есть директор.
Хочу на Балі• 08 августа в 20:55
Ответ дляSvitlo_
Розв´язати всі задачі які в підручнику, перечитати параграф. Чи ви думаєте вчитель і підручника на відкриває? І як це з року в рік - як програма змінюється кожні 5 років?
Такое впечатление, что каждые 5 лет формулы, правила и принципы меняются. Математика всё-таки точная наука. Не литература, не история.
Ну скомпоновали по новому. Но вы ж профи, вам это все знакомо, вы в вузе даже матанализ и дифуры изучали, а уж задачки-примеры из школьного курса должны щёлкать как орехи. Иначе чему вы можете научить, если сами ’плаваете’?
Ну скомпоновали по новому. Но вы ж профи, вам это все знакомо, вы в вузе даже матанализ и дифуры изучали, а уж задачки-примеры из школьного курса должны щёлкать как орехи. Иначе чему вы можете научить, если сами ’плаваете’?
1
Амелі на мілені• 08 августа в 21:05
Ответ дляХочу на Балі
Такое впечатление, что каждые 5 лет формулы, правила и принципы меняются. Математика всё-таки точная наука. Не литература, не история.
Ну скомпоновали по новому. Но вы ж профи, вам это все знакомо, вы в вузе даже матанализ и дифуры изучали, а уж задачки-примеры из школьного курса должны щёлкать как орехи. Иначе чему вы можете научить, если сами ’плаваете’?
Ну скомпоновали по новому. Но вы ж профи, вам это все знакомо, вы в вузе даже матанализ и дифуры изучали, а уж задачки-примеры из школьного курса должны щёлкать как орехи. Иначе чему вы можете научить, если сами ’плаваете’?
О чем вы? Человек пишет, что раз в 5 лет приходилось решать задачи, задачи, вы понимаете, что такое изменить задачу для учителя математики? Только вчера было 5 яблок, по условию, а сегодня 8. А завтра на сливы еще поменяют. Это как вообще? Это что творится в мире? Вот как жить?
2
2
Ответ дляХочу на Балі
Такое впечатление, что каждые 5 лет формулы, правила и принципы меняются. Математика всё-таки точная наука. Не литература, не история.
Ну скомпоновали по новому. Но вы ж профи, вам это все знакомо, вы в вузе даже матанализ и дифуры изучали, а уж задачки-примеры из школьного курса должны щёлкать как орехи. Иначе чему вы можете научить, если сами ’плаваете’?
Ну скомпоновали по новому. Но вы ж профи, вам это все знакомо, вы в вузе даже матанализ и дифуры изучали, а уж задачки-примеры из школьного курса должны щёлкать как орехи. Иначе чему вы можете научить, если сами ’плаваете’?
Ви хворі? Я не вчитель математики і взагалі не вчитель. А просто людина зі здоровим глуздом, що розуміє, що навіть слабенький вчитель витрачає час на підготовку до уроку
2
Ответ дляАмелі на мілені
О чем вы? Человек пишет, что раз в 5 лет приходилось решать задачи, задачи, вы понимаете, что такое изменить задачу для учителя математики? Только вчера было 5 яблок, по условию, а сегодня 8. А завтра на сливы еще поменяют. Это как вообще? Это что творится в мире? Вот как жить?
Да. Якщо вчора в умові було 5 яблук, то рішення одне. Стало 8 - рішення інше.
1
1
Амелі на мілені• 08 августа в 21:08
Ответ дляSvitlo_
Ви хворі? Я не вчитель математики і взагалі не вчитель. А просто людина зі здоровим глуздом, що розуміє, що навіть слабенький вчитель витрачає час на підготовку до уроку
Вот еще одна, верующая, только и может, людей оскорблять. Хорошо хоть не учитель, бедные дети
1
Несу пургу• 08 августа в 21:15
Ответ дляSvitlo_
Да. Якщо вчора в умові було 5 яблук, то рішення одне. Стало 8 - рішення інше.
Ви нічого тут не доведете) Люди впевнені, що вчитель чилить на роботі до обіду, а в обід додому і ледарює, то це ще велика зарплатня.
Пушка заряджена• 08 августа в 21:15
Ответ дляАмелі на мілені
Ну кто виноват, что она не смогла детей построить?
А зараз НІЗЗЯ нікого строїть, навіть сказати, що Петрик читає краще за Василька не можна. Та і багато так різного вчителю не можна.
1
Хочу на Балі• 08 августа в 21:16
Ответ дляSvitlo_
Ви хворі? Я не вчитель математики і взагалі не вчитель. А просто людина зі здоровим глуздом, що розуміє, що навіть слабенький вчитель витрачає час на підготовку до уроку
Спасибо, я себя хорошо чувствую. Я тоже не учитель. Закончила вуз по специальности прикладная математика почти 30 лет назад на бюджете (не за сало). Для меня совсем не проблема объяснить ребенку математику с 1 по 11 класс, по быстрому пролистнув учебник. И задачки я решаю сразу. С продвинутым уровнем для профильных классов иногда бывают заминки. Но повторяю, я не учитель совсем и математику регулярно не повторяю.
1
Несу пургу• 08 августа в 21:16
Ответ дляХочу на Балі
Спасибо, я себя хорошо чувствую. Я тоже не учитель. Закончила вуз по специальности прикладная математика почти 30 лет назад на бюджете (не за сало). Для меня совсем не проблема объяснить ребенку математику с 1 по 11 класс, по быстрому пролистнув учебник. И задачки я решаю сразу. С продвинутым уровнем для профильных классов иногда бывают заминки. Но повторяю, я не учитель совсем и математику регулярно не повторяю.
А поурочний план писати не будете? То Вас виженуть з роботи.
Ответ дляХочу на Балі
Спасибо, я себя хорошо чувствую. Я тоже не учитель. Закончила вуз по специальности прикладная математика почти 30 лет назад на бюджете (не за сало). Для меня совсем не проблема объяснить ребенку математику с 1 по 11 класс, по быстрому пролистнув учебник. И задачки я решаю сразу. С продвинутым уровнем для профильных классов иногда бывают заминки. Но повторяю, я не учитель совсем и математику регулярно не повторяю.
А для чого пролистувати і вирішувати задачі? Чого зразу не пояснюєте?
ЗдохниПуйло• 08 августа в 21:18
Ответ дляПушка заряджена
Не хочу збивати вас з курсу. Але низький прохідний бал - бо нема бажаючих. Отак просто. А нема бажаючих - БО малі зарплати, постійні нововведення і контроль. Багато нюансів. І так зошити перевіряють, і оцінки ставлять і онлайн уроки проводять. І в конкурсах всяких приймають участь, бо коштів нема, і сподіваються що міжнародні фонди на щось та дадуть транш. У молодого вчителя або буде мала зарплата або пекельне навантаження.
А у медиків зп висока? Але ніхто не скиглить, лиш вчителі просидівши рівно на дупі 90 днів, пролежавши, пробайдикувавши плачуть, що мала зп. Можу розсказати, де трохи вища, комбінат Тепличний наприклад, ненормований робочий день, цілий день, як в аду, нехай пішли, б літо відпрацювали, чи лежати і стогнати легше, то подарунки не такі, то квіти не ті, то зп малі. Працюйте сестри, у вас робочий день короткий, можна ще тисячу за день заробити, але ж це потрібно мати мізки.
4
1
Хочу на Балі• 08 августа в 21:19
Ответ дляSvitlo_
А для чого пролистувати і вирішувати задачі? Чого зразу не пояснюєте?
Терминология. Подача материала. Могут быть нюансы.
Колгоспниця• 08 августа в 21:19
Ответ дляАмелі на мілені
На вопрос, сколько стоит садик и женщина, которая называется няней, такая простынь. Что значит не может оплатить жилье, и т.д? Речь идет не о бомжах, а конкретно о вашем учителе. Она 2 года сидит в декрете, потом следующий ребенок, потом еще один и еще. Садик с 5 лет. Кто сидит с детьми? Дед пихто? Или мама?
Татки тут теж ходять в декрет. І до 2 можуть не сидіти, на вибір родини, можуть і в рік вийти
Несу пургу• 08 августа в 21:20
Ответ дляЗдохниПуйло
А у медиків зп висока? Але ніхто не скиглить, лиш вчителі просидівши рівно на дупі 90 днів, пролежавши, пробайдикувавши плачуть, що мала зп. Можу розсказати, де трохи вища, комбінат Тепличний наприклад, ненормований робочий день, цілий день, як в аду, нехай пішли, б літо відпрацювали, чи лежати і стогнати легше, то подарунки не такі, то квіти не ті, то зп малі. Працюйте сестри, у вас робочий день короткий, можна ще тисячу за день заробити, але ж це потрібно мати мізки.
Я так і пішла зі школи 20 років тому і заробляю нормально. І всі більш менш з мозком теж йдуть. А хто буде дітей навчати - то не наша проблема, не скаржіться тільки, що вчителі тупі.
Колгоспниця• 08 августа в 21:22
Ответ дляАмелі на мілені
Так у вас спросили, что вы там готовите? Что можно готовить каждый раз, по элементарным вещам, которые вы преподаете из года в год, из урока в урок
Спланувати урок ви знаєте, що він з різних етапів складається?
Підібрати відповідні вправи. Розв´язати їх.
Подумати, які форми роботи будуть, і що для них треба.
Переглянути/підготувати роздатковий матеріал.
+/- 45 хв на 1 урок. Якщо ж щось на перевірку, то плюс ще година.
Якщо завтра 5 уроків, то мінімум 3 години витратити треба.
Підібрати відповідні вправи. Розв´язати їх.
Подумати, які форми роботи будуть, і що для них треба.
Переглянути/підготувати роздатковий матеріал.
+/- 45 хв на 1 урок. Якщо ж щось на перевірку, то плюс ще година.
Якщо завтра 5 уроків, то мінімум 3 години витратити треба.
1
2
ЗдохниПуйло• 08 августа в 21:22
Ответ дляНесу пургу
Я так і пішла зі школи 20 років тому і заробляю нормально. І всі більш менш з мозком теж йдуть. А хто буде дітей навчати - то не наша проблема, не скаржіться тільки, що вчителі тупі.
Тупо сидіти три місяці і нити
Несу пургу• 08 августа в 21:23
Ответ дляЗдохниПуйло
Тупо сидіти три місяці і нити
Так. Бо розумні не підуть на цю зарплатню з такими умовами праці.
Пушка заряджена• 08 августа в 21:26
Ответ дляАмелі на мілені
Ну кто виноват, что она не смогла детей построить?
НІЗЗЯ зараз діток строїть. Навіть сказати, що Вітя читає швидше ніж Петя нізя. І багато чого не можна.
Амелі на мілені• 08 августа в 21:32
Ответ дляКолгоспниця
Татки тут теж ходять в декрет. І до 2 можуть не сидіти, на вибір родини, можуть і в рік вийти
Правильно ли я понимаю? Женщина рожает ребенка и выходит сразу на работу, с ребенком 1 год сидит папа. Потом ребенка отдают какой то там мутер, по сути это мини садик или няня, у которой на руках, на секундочку, до 5 детей в возрасте до 2х лет?
И все это оплачивает государство, и жилье и няню, потому что у мамы учителя не та зарплата, чтобы платить за это самой? Правильно понимаю?
И все это оплачивает государство, и жилье и няню, потому что у мамы учителя не та зарплата, чтобы платить за это самой? Правильно понимаю?
2
Колгоспниця• 08 августа в 21:32
Ответ дляХочу на Балі
Спасибо, я себя хорошо чувствую. Я тоже не учитель. Закончила вуз по специальности прикладная математика почти 30 лет назад на бюджете (не за сало). Для меня совсем не проблема объяснить ребенку математику с 1 по 11 класс, по быстрому пролистнув учебник. И задачки я решаю сразу. С продвинутым уровнем для профильных классов иногда бывают заминки. Но повторяю, я не учитель совсем и математику регулярно не повторяю.
А ви розумієте підготовку як роздуми над розв´язком?)
Це інше. Сам розв´язок вчителю коштує лиш час на його написання, що теж немало. Бо якщо дитина має неправильну відповідь, треба допомогти знайти, де помилка, а для цього треба мати проміжні результати. І це тільки стосовно рішень.
Це інше. Сам розв´язок вчителю коштує лиш час на його написання, що теж немало. Бо якщо дитина має неправильну відповідь, треба допомогти знайти, де помилка, а для цього треба мати проміжні результати. І це тільки стосовно рішень.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу