Пенять на зеркало• 10 ноября 2014
задержка речевого развития
У меня очень красивая доченька. Ей почти 6 лет. Но есть задержка.
Днем не задумываюсь, но каждый вечер приходит тревога. Не могу подолгу уснуть. Переживаю как она будет взрослеть? Как входить в коллектив школьный.
Девочки, у кого есть примеры с детками ЗПР, чтоб потом этот диагноз сняли. И ребенок (пусть и со своими странностями) нормально устроился в жизни. Обзавелся семьей. Оченьпереживаю. Поддержите.
Днем не задумываюсь, но каждый вечер приходит тревога. Не могу подолгу уснуть. Переживаю как она будет взрослеть? Как входить в коллектив школьный.
Девочки, у кого есть примеры с детками ЗПР, чтоб потом этот диагноз сняли. И ребенок (пусть и со своими странностями) нормально устроился в жизни. Обзавелся семьей. Оченьпереживаю. Поддержите.
показать весь текст
СовНарКом• 11 ноября 2014
у меня дочке 4 года, диагноз дизартрия. занимаемся с логопедом, думаю - может упускаем что-то. У нее еще снижен слух, поэтому некоторые звуки она просо не слышит как говорить( Интересно как другие эту проблему решают - что делают, какие препараты принимают
автор
Пенять на зеркало
• 11 ноября 2014
Ответ дляХдеЯсь?
У сина багато діагнозів,ставлять і незначне відставання в розвитку,хоча я б не сказала,швидше б сказала що дуже дитячий просто по характеру.По поведінці дивний звичайно ,але не завжди і не з усіма.В дворі багато хто шушукається і кажуть поза очі що недоразвитий,Звичайно що і боляче і образливо,і теж багато переживань.Але ж вдома нормальний,шкільну програму засвоює добре.Лікар говорить що буде все добре,що переросте бо динаміка постійно позитивна,що з досвіду більшість таких дітей нормально адаптовуються в житті,отримують освіту.Треба займатись звичайно багато і розуміти що таким дітям просто більше часу треба.Якщо порівняти який син був до школи і який зараз, то різниця дуже сильна.
Спасибо! У меня бывает временами чувство беспросветности. Стена и все! Плакать хочется. Спасибо, что написали о своем сыночке!
автор
Пенять на зеркало
• 11 ноября 2014
Ответ дляСовНарКом
у меня дочке 4 года, диагноз дизартрия. занимаемся с логопедом, думаю - может упускаем что-то. У нее еще снижен слух, поэтому некоторые звуки она просо не слышит как говорить( Интересно как другие эту проблему решают - что делают, какие препараты принимают
у нас папа неправильно звуки выговаривает. Думаю тоже дает свой отпечаток.
А у вас, слух на нормальный уровень вывести есть возможность? Врачи прогнозы каие дают?
А у вас, слух на нормальный уровень вывести есть возможность? Врачи прогнозы каие дают?
автор
Пенять на зеркало
• 11 ноября 2014
Ответ дляNadiya58
Автор, а Вы с какого города?
Очень хорошие результаты также дает лечение у остеопата.
Очень хорошие результаты также дает лечение у остеопата.
Мы курс массажа проходили (+ массаж лицевых мышц) у нас сдвигов обещанных не получилось. Хотя мальчик с нами курс начинал - был прогресс на лицо. У нас только сильно лимфоузлы увеличивались. Может я сильно жддала сдвигов резких? Через 2 месяца будет повтор...посмотрим.
Думаю может томографию сделать, но меня наркоз пугает.
Думаю может томографию сделать, но меня наркоз пугает.
автор
Пенять на зеркало
• 11 ноября 2014
Ответ дляХдеЯсь?
В мого сина дизартрія,спец садок позаду,зараз 2й клас корекційне навчання.Кращого своєму сину в нашій країні не знайшла б.Маленькі класи,після уроків всякі гуртки на дрібну моторику,3 рази в тиждень логопед,ну і ще багато чого.
у вас государственная школа? В каком городе?
СовНарКом• 11 ноября 2014
Ответ дляПенять на зеркало
у нас папа неправильно звуки выговаривает. Думаю тоже дает свой отпечаток.
А у вас, слух на нормальный уровень вывести есть возможность? Врачи прогнозы каие дают?
А у вас, слух на нормальный уровень вывести есть возможность? Врачи прогнозы каие дают?
нет, слух улучшить нельзя, главное чтобы не ухудшился. Врачи говорят - разное - кто говорит что надо одевать аппарат чтобы ребенок начал говорить нормально, кто говорит что можно без аппарата. Я боюсь что дочка привыкнет и не сможет без него обходится.
Меня беспокоит что нам ничего не назначают и не прописывают - ни невролог ни логопед. Мне кажется надо серьезнее заниматься. Не знаю даже куда обратиться и что делать(
Меня беспокоит что нам ничего не назначают и не прописывают - ни невролог ни логопед. Мне кажется надо серьезнее заниматься. Не знаю даже куда обратиться и что делать(
автор
Пенять на зеркало
• 11 ноября 2014
Ответ дляБутылка Кифира
Мы много всякой хрена пили и сейчас актавигин пьем, но надежда на эти препараты, хотя пишут, что помают, но это не панацея, будем пробовать, мышцы слабые, дизартрия тоже
я уже про барокамеру думаю... можно ли таких малышей туда? Если вдвоем..поместимся ли?
ХдеЯсь?• 11 ноября 2014
Автор я вам вірю,самій деколи вити хочеться,але просто все більше більше себе підловлюю на тому ,що чим меньше я зациклююсь на проблемі тим легше мені з ним спілкуватись, А син і дійсно міняється,дорослішає.В школі дивлюсь за іншими дітками,то теж у кожного свої нюанси , але позитивних зрушень багато.Я про те що корекційного навчання не треба боятись,хоча я незнаю які у вас там класи.У нас декілька класів в школі інтернат.В класі 5 діток,всі мають відставання у мовному розвитку плюс ще щось,одна дитина аутист.Перший клас дуже важко,особливо писати,потім діти втягуються.Якщо ваша дівчинка вірші розказує то я не думаю ,що все аж так сумно.
З лікування то ми колимся актовегіном плюс пірацетамом або кортексіном,цього року вперше пили ноубут дитяций 3 місяці,не те щоб прям о чудо, але помагає в навчальних процесах.
З лікування то ми колимся актовегіном плюс пірацетамом або кортексіном,цього року вперше пили ноубут дитяций 3 місяці,не те щоб прям о чудо, але помагає в навчальних процесах.
ХдеЯсь?• 11 ноября 2014
Ответ дляПенять на зеркало
у вас государственная школа? В каком городе?
Франківськ,школа державна.Інклюзивне навчання.
автор
Пенять на зеркало
• 11 ноября 2014
Ответ дляСовНарКом
нет, слух улучшить нельзя, главное чтобы не ухудшился. Врачи говорят - разное - кто говорит что надо одевать аппарат чтобы ребенок начал говорить нормально, кто говорит что можно без аппарата. Я боюсь что дочка привыкнет и не сможет без него обходится.
Меня беспокоит что нам ничего не назначают и не прописывают - ни невролог ни логопед. Мне кажется надо серьезнее заниматься. Не знаю даже куда обратиться и что делать(
Меня беспокоит что нам ничего не назначают и не прописывают - ни невролог ни логопед. Мне кажется надо серьезнее заниматься. Не знаю даже куда обратиться и что делать(
У нас тоже так было... не знала. И вляпалась. Лучше б своими силами пока была возможность финансовая справлялись. Нет блин, пошла искать ’приключений’ в гос садик. Там жеж опыта у людей больше и практики. Наивная.
Я даже не знаю,ч то вам посоветовать.
Нам тоже до определенного момента никто ничего не назначал.
Я даже не знаю,ч то вам посоветовать.
Нам тоже до определенного момента никто ничего не назначал.
автор
Пенять на зеркало
• 11 ноября 2014
Ответ дляХдеЯсь?
Франківськ,школа державна.Інклюзивне навчання.
я почему то сильно боюсь, что не пройдем коммисию в нормальную школу. Я очень переживаю, что заклеймю ребенка на всю жизнь спец школой. Я стараюсь. Днем получается отвлекаться, заниматься с детками... но вечером приходят страхи, что все напрасно. Примеров с положительной динамикой нет. Очень хочется услышать,что перерастет. И что у всех у нас свои тараканы. И когда подрастет, выделяться из толпы не будет. Так, что ваш рассказ вселил надежду. Спасибо.
автор
Пенять на зеркало
• 11 ноября 2014
Ответ дляСовНарКом
нет, слух улучшить нельзя, главное чтобы не ухудшился. Врачи говорят - разное - кто говорит что надо одевать аппарат чтобы ребенок начал говорить нормально, кто говорит что можно без аппарата. Я боюсь что дочка привыкнет и не сможет без него обходится.
Меня беспокоит что нам ничего не назначают и не прописывают - ни невролог ни логопед. Мне кажется надо серьезнее заниматься. Не знаю даже куда обратиться и что делать(
Меня беспокоит что нам ничего не назначают и не прописывают - ни невролог ни логопед. Мне кажется надо серьезнее заниматься. Не знаю даже куда обратиться и что делать(
я бы одела аппарат. Но это мое личное мнение. Мы в хорошем центре слух проверяли. Нам сказали, что норм. Хотя на момент проверки слуха дочка не разговаривала. Как они там по мимике понимали...до сих пор не понимаю.
Доктор Варвар• 11 ноября 2014
Ребенку знакомой очень помогла Дельфинотерапия,но на фоне усиленных занятий.С диагнозом моторная алалия пошёл в обычную школу.
ХдеЯсь?• 11 ноября 2014
Ответ дляПенять на зеркало
я бы одела аппарат. Но это мое личное мнение. Мы в хорошем центре слух проверяли. Нам сказали, что норм. Хотя на момент проверки слуха дочка не разговаривала. Как они там по мимике понимали...до сих пор не понимаю.
Ну я сама бачу що поступово переростає міняється.На рахунок своїх тараканів,то ви на секундочку придивіться на людей які вас оточують і може і побачите ,що деякі з них досить навіть такі собі дивні,і нічого живуть серед нас;).Мені лікар цього року розказувала що в неї є декілька пацієнтів що вела від самого раннього віку,зараз дехто студенти,хтось уже сімейні люди і працюють,приходять час від часу показати свої успіхи.Ще сказала що є доволі велика кількість таких кого ніхто ніколи не лікував, і в них є хвороби цього типу ,але в легкій формі,і що ми переважно на таке просто не звертаєм увагу поки не зіткнемся з таким особисто і зрозумієм що воно таке є.Я більш ніж впевнена ,що у вашої доці все піде на поправку,просто мабуть ще рано.А чому ви кажете ,що немає динаміки позитивної,ви не праві тут, вона у вас говорить,вірші вчить,повірте це дуже багато,поступово відкорегуєте мовні дефекти.А те що що дивна в поведінці,ну і що,така собі особлива і доречі ще досить маленька для висновків .
Хорошенькая• 11 ноября 2014
Ответ дляПенять на зеркало
мы его пропили уже несколько курсов. Нефига оннам не помогает.
рос про-ва?или заменитель укр?
ХдеЯсь?• 11 ноября 2014
Ответ дляПенять на зеркало
я бы одела аппарат. Но это мое личное мнение. Мы в хорошем центре слух проверяли. Нам сказали, что норм. Хотя на момент проверки слуха дочка не разговаривала. Как они там по мимике понимали...до сих пор не понимаю.
Мені здається вам просто важко психологічно прийняти факт , що вона не зовсім така як більшість(і це нормально).Розумію ваш страх перед спец школою,але подумайте чи вашій доці буде добре в звичайній школі.Діти жорстокі,вибирають слабших і роблять обєктом для насмішок,знущань,ви впевнені що вашу не будуть ображати?А якщо вона замкнеться то виправити це буде дуже важко.Мій в спец школі почуває себе комфортно, і поступово вчиться вести себе в колективі.
Нам взагалі на комісії дит.психіатр сказала що індивідуальне навчання показане при такій хворобі, я їй відповіла ,що свою дитину ховати від всіх не буду.Незнаю як дальше,у нас спец школа тільки 1-3клас,я особисто боюсь звичайної школи.
Нам взагалі на комісії дит.психіатр сказала що індивідуальне навчання показане при такій хворобі, я їй відповіла ,що свою дитину ховати від всіх не буду.Незнаю як дальше,у нас спец школа тільки 1-3клас,я особисто боюсь звичайної школи.
Ответ дляПенять на зеркало
Мы курс массажа проходили (+ массаж лицевых мышц) у нас сдвигов обещанных не получилось. Хотя мальчик с нами курс начинал - был прогресс на лицо. У нас только сильно лимфоузлы увеличивались. Может я сильно жддала сдвигов резких? Через 2 месяца будет повтор...посмотрим.
Думаю может томографию сделать, но меня наркоз пугает.
Думаю может томографию сделать, но меня наркоз пугает.
Остепат - это ничего общего с массажем. Нам очень помогло, продолжаем социальное адаптирование и решение проблем с помощью остеопата.
Недавно пришло мне письмо в личку, автора называть не буду. Но содержание письма радует.Вот выдержка.
’Спасибо Вам огромное за рекомендацию!!! Полгода ездили к Ирине Михайловне - результаты потрясающие. Ребенок лучший в классе, забыли о нервах и отчужденности.’
Ирина Михайловна - это остеопат из Донецка.
Недавно пришло мне письмо в личку, автора называть не буду. Но содержание письма радует.Вот выдержка.
’Спасибо Вам огромное за рекомендацию!!! Полгода ездили к Ирине Михайловне - результаты потрясающие. Ребенок лучший в классе, забыли о нервах и отчужденности.’
Ирина Михайловна - это остеопат из Донецка.
Draconfly20• 11 ноября 2014
Моей дочке 7 лет, пошли в первый класс одной из самых престижных школ с углубленным изучением иностранных языков нашего города. Читать умеет хорошо, писать тоже, английский тоже учим, в речи еще остались еще погрешности, ну и наивность поведения тоже присутствует, еще занимаемся с логопедом в частном порядке.
Так вот -еще два года назад моя дочка не могла сказать как её зовут, говорила очень мало, а если и говорила, то понять, что она говорила было трудно. Все специалисты однозначно нам твердили, что тяжелее ребенка не видели, советовали оформлять инвалидность по речи и умственной отсталости. Честно говоря, в какой момент я плюнула на все эти авторитетные мнения, мы ходили в логопедгруппу в садик, прекратили ходить по врачам (лекарств никаких не пили), но я приходила после работы и начала заниматься с ней. Облазила весь интернет, распечатывала разные книги, уже по ходу дела смотрели, что подходит дочке и занимались с ней. Честно скажу было очень тяжело, тяжело было еще и потому, что никто не может сказать как пойдет развитие ребенка.
Еще хочу хочу сказать, девочки, многое зависит от нас, от нашего восприятия ситуации: кто-то смирится, а кто-то будет барахтаться и пытаться выбраться. Поэтому, если есть хотя бы какой-нибудь мизерный шанс вытащить своего ребенка, боритесь за него, ведь по-большому счету, наши дети никому кроме нас не нужны. И любите своих деток какими бы они не были - это самое главное.
Так вот -еще два года назад моя дочка не могла сказать как её зовут, говорила очень мало, а если и говорила, то понять, что она говорила было трудно. Все специалисты однозначно нам твердили, что тяжелее ребенка не видели, советовали оформлять инвалидность по речи и умственной отсталости. Честно говоря, в какой момент я плюнула на все эти авторитетные мнения, мы ходили в логопедгруппу в садик, прекратили ходить по врачам (лекарств никаких не пили), но я приходила после работы и начала заниматься с ней. Облазила весь интернет, распечатывала разные книги, уже по ходу дела смотрели, что подходит дочке и занимались с ней. Честно скажу было очень тяжело, тяжело было еще и потому, что никто не может сказать как пойдет развитие ребенка.
Еще хочу хочу сказать, девочки, многое зависит от нас, от нашего восприятия ситуации: кто-то смирится, а кто-то будет барахтаться и пытаться выбраться. Поэтому, если есть хотя бы какой-нибудь мизерный шанс вытащить своего ребенка, боритесь за него, ведь по-большому счету, наши дети никому кроме нас не нужны. И любите своих деток какими бы они не были - это самое главное.
автор
Пенять на зеркало
• 12 ноября 2014
Ответ дляDraconfly20
Моей дочке 7 лет, пошли в первый класс одной из самых престижных школ с углубленным изучением иностранных языков нашего города. Читать умеет хорошо, писать тоже, английский тоже учим, в речи еще остались еще погрешности, ну и наивность поведения тоже присутствует, еще занимаемся с логопедом в частном порядке.
Так вот -еще два года назад моя дочка не могла сказать как её зовут, говорила очень мало, а если и говорила, то понять, что она говорила было трудно. Все специалисты однозначно нам твердили, что тяжелее ребенка не видели, советовали оформлять инвалидность по речи и умственной отсталости. Честно говоря, в какой момент я плюнула на все эти авторитетные мнения, мы ходили в логопедгруппу в садик, прекратили ходить по врачам (лекарств никаких не пили), но я приходила после работы и начала заниматься с ней. Облазила весь интернет, распечатывала разные книги, уже по ходу дела смотрели, что подходит дочке и занимались с ней. Честно скажу было очень тяжело, тяжело было еще и потому, что никто не может сказать как пойдет развитие ребенка.
Еще хочу хочу сказать, девочки, многое зависит от нас, от нашего восприятия ситуации: кто-то смирится, а кто-то будет барахтаться и пытаться выбраться. Поэтому, если есть хотя бы какой-нибудь мизерный шанс вытащить своего ребенка, боритесь за него, ведь по-большому счету, наши дети никому кроме нас не нужны. И любите своих деток какими бы они не были - это самое главное.
Так вот -еще два года назад моя дочка не могла сказать как её зовут, говорила очень мало, а если и говорила, то понять, что она говорила было трудно. Все специалисты однозначно нам твердили, что тяжелее ребенка не видели, советовали оформлять инвалидность по речи и умственной отсталости. Честно говоря, в какой момент я плюнула на все эти авторитетные мнения, мы ходили в логопедгруппу в садик, прекратили ходить по врачам (лекарств никаких не пили), но я приходила после работы и начала заниматься с ней. Облазила весь интернет, распечатывала разные книги, уже по ходу дела смотрели, что подходит дочке и занимались с ней. Честно скажу было очень тяжело, тяжело было еще и потому, что никто не может сказать как пойдет развитие ребенка.
Еще хочу хочу сказать, девочки, многое зависит от нас, от нашего восприятия ситуации: кто-то смирится, а кто-то будет барахтаться и пытаться выбраться. Поэтому, если есть хотя бы какой-нибудь мизерный шанс вытащить своего ребенка, боритесь за него, ведь по-большому счету, наши дети никому кроме нас не нужны. И любите своих деток какими бы они не были - это самое главное.
Спасиибо! Вы умница!
Придали сил.
Придали сил.
автор
Пенять на зеркало
• 12 ноября 2014
Ответ дляNadiya58
Остепат - это ничего общего с массажем. Нам очень помогло, продолжаем социальное адаптирование и решение проблем с помощью остеопата.
Недавно пришло мне письмо в личку, автора называть не буду. Но содержание письма радует.Вот выдержка.
’Спасибо Вам огромное за рекомендацию!!! Полгода ездили к Ирине Михайловне - результаты потрясающие. Ребенок лучший в классе, забыли о нервах и отчужденности.’
Ирина Михайловна - это остеопат из Донецка.
Недавно пришло мне письмо в личку, автора называть не буду. Но содержание письма радует.Вот выдержка.
’Спасибо Вам огромное за рекомендацию!!! Полгода ездили к Ирине Михайловне - результаты потрясающие. Ребенок лучший в классе, забыли о нервах и отчужденности.’
Ирина Михайловна - это остеопат из Донецка.
Нам далеко ездить)))
автор
Пенять на зеркало
• 12 ноября 2014
Ответ дляХдеЯсь?
Мені здається вам просто важко психологічно прийняти факт , що вона не зовсім така як більшість(і це нормально).Розумію ваш страх перед спец школою,але подумайте чи вашій доці буде добре в звичайній школі.Діти жорстокі,вибирають слабших і роблять обєктом для насмішок,знущань,ви впевнені що вашу не будуть ображати?А якщо вона замкнеться то виправити це буде дуже важко.Мій в спец школі почуває себе комфортно, і поступово вчиться вести себе в колективі.
Нам взагалі на комісії дит.психіатр сказала що індивідуальне навчання показане при такій хворобі, я їй відповіла ,що свою дитину ховати від всіх не буду.Незнаю як дальше,у нас спец школа тільки 1-3клас,я особисто боюсь звичайної школи.
Нам взагалі на комісії дит.психіатр сказала що індивідуальне навчання показане при такій хворобі, я їй відповіла ,що свою дитину ховати від всіх не буду.Незнаю як дальше,у нас спец школа тільки 1-3клас,я особисто боюсь звичайної школи.
Да, Вы правы.
Вчера с мужем решили на зиму садик оставить. Рядом с домом нашли танцы, подготовку к школе и логопеда-дефектолога. Решили сами ребенком заниматься. Может хоть так смогу контролировать ситуацию. И следить за развитием ребенка более пристально. Всеже частные занятия и садиковские не сравнить.
Не обраяя внимания на чужих детей, мне проще общаться с моим ребенком. На детских площадках насмотрюсь на наших одногодок , и меня начинает расстраивать ситуация. Очень сложно смириться.
Я всеж за обычные школы. Очень важно правильно учительницу первую подобрать. Тогда и с адаптацией не будет проблем.
Вчера с мужем решили на зиму садик оставить. Рядом с домом нашли танцы, подготовку к школе и логопеда-дефектолога. Решили сами ребенком заниматься. Может хоть так смогу контролировать ситуацию. И следить за развитием ребенка более пристально. Всеже частные занятия и садиковские не сравнить.
Не обраяя внимания на чужих детей, мне проще общаться с моим ребенком. На детских площадках насмотрюсь на наших одногодок , и меня начинает расстраивать ситуация. Очень сложно смириться.
Я всеж за обычные школы. Очень важно правильно учительницу первую подобрать. Тогда и с адаптацией не будет проблем.
ХдеЯсь?• 12 ноября 2014
Ответ дляПенять на зеркало
Да, Вы правы.
Вчера с мужем решили на зиму садик оставить. Рядом с домом нашли танцы, подготовку к школе и логопеда-дефектолога. Решили сами ребенком заниматься. Может хоть так смогу контролировать ситуацию. И следить за развитием ребенка более пристально. Всеже частные занятия и садиковские не сравнить.
Не обраяя внимания на чужих детей, мне проще общаться с моим ребенком. На детских площадках насмотрюсь на наших одногодок , и меня начинает расстраивать ситуация. Очень сложно смириться.
Я всеж за обычные школы. Очень важно правильно учительницу первую подобрать. Тогда и с адаптацией не будет проблем.
Вчера с мужем решили на зиму садик оставить. Рядом с домом нашли танцы, подготовку к школе и логопеда-дефектолога. Решили сами ребенком заниматься. Может хоть так смогу контролировать ситуацию. И следить за развитием ребенка более пристально. Всеже частные занятия и садиковские не сравнить.
Не обраяя внимания на чужих детей, мне проще общаться с моим ребенком. На детских площадках насмотрюсь на наших одногодок , и меня начинает расстраивать ситуация. Очень сложно смириться.
Я всеж за обычные школы. Очень важно правильно учительницу первую подобрать. Тогда и с адаптацией не будет проблем.
Ну вам видніше,можливо ваша доця має меньше проблем чим мій син і для неї звичайна школа не така проблема.Для мене спец школа супер варіант з багатьох причин:клас був11 чол,їх розділили,мій в класі де їх 5ро,можете уявити яке ставлення і скільки вчитель встигає з ними зробити,спеціальні заняття на мотоику,вимову і т.д.,програму вони мають ту саму,але додатково проходили логопедичний буквар,ну і те що я вже казала,ніякого стресу в плані спілкування з іншими.У нас всі діти в школу ідуть з великим задоволенням, це важливо.
мій теж ходив в спец садок,останній рік перед школою,логопед на ставці там ніяка,результатів 0,єдине що навчився бути в колективі і став трошки самостійний, а то був весь такий хальоний-домашні;).Приватні заняття з логопедом нам давали дуже багато ефекту,ми логопеда брали з центра дит.реабілітації.Думаю ви багато не втратите якщо кинете садок.Танці взагалі супер ідея,чим краща координація,тим легше коректувати мову.Ми наприклад робимо саме елементарне,стаєм на одну ногу,стрибаєм коли на вулиці,раніше навіть це важко було,зараз і координація краща ну і в розмові відповідно.
Якщо можете напишіть в чому ви бачите різницю між своєю дочкою і іншими дітками? Що саме вас так сильно засмучує,ви раніше писали про своїх тараканів то це що малося на увазі?
мій теж ходив в спец садок,останній рік перед школою,логопед на ставці там ніяка,результатів 0,єдине що навчився бути в колективі і став трошки самостійний, а то був весь такий хальоний-домашні;).Приватні заняття з логопедом нам давали дуже багато ефекту,ми логопеда брали з центра дит.реабілітації.Думаю ви багато не втратите якщо кинете садок.Танці взагалі супер ідея,чим краща координація,тим легше коректувати мову.Ми наприклад робимо саме елементарне,стаєм на одну ногу,стрибаєм коли на вулиці,раніше навіть це важко було,зараз і координація краща ну і в розмові відповідно.
Якщо можете напишіть в чому ви бачите різницю між своєю дочкою і іншими дітками? Що саме вас так сильно засмучує,ви раніше писали про своїх тараканів то це що малося на увазі?
автор
Пенять на зеркало
• 15 ноября 2014
Ответ дляХдеЯсь?
Ну вам видніше,можливо ваша доця має меньше проблем чим мій син і для неї звичайна школа не така проблема.Для мене спец школа супер варіант з багатьох причин:клас був11 чол,їх розділили,мій в класі де їх 5ро,можете уявити яке ставлення і скільки вчитель встигає з ними зробити,спеціальні заняття на мотоику,вимову і т.д.,програму вони мають ту саму,але додатково проходили логопедичний буквар,ну і те що я вже казала,ніякого стресу в плані спілкування з іншими.У нас всі діти в школу ідуть з великим задоволенням, це важливо.
мій теж ходив в спец садок,останній рік перед школою,логопед на ставці там ніяка,результатів 0,єдине що навчився бути в колективі і став трошки самостійний, а то був весь такий хальоний-домашні;).Приватні заняття з логопедом нам давали дуже багато ефекту,ми логопеда брали з центра дит.реабілітації.Думаю ви багато не втратите якщо кинете садок.Танці взагалі супер ідея,чим краща координація,тим легше коректувати мову.Ми наприклад робимо саме елементарне,стаєм на одну ногу,стрибаєм коли на вулиці,раніше навіть це важко було,зараз і координація краща ну і в розмові відповідно.
Якщо можете напишіть в чому ви бачите різницю між своєю дочкою і іншими дітками? Що саме вас так сильно засмучує,ви раніше писали про своїх тараканів то це що малося на увазі?
мій теж ходив в спец садок,останній рік перед школою,логопед на ставці там ніяка,результатів 0,єдине що навчився бути в колективі і став трошки самостійний, а то був весь такий хальоний-домашні;).Приватні заняття з логопедом нам давали дуже багато ефекту,ми логопеда брали з центра дит.реабілітації.Думаю ви багато не втратите якщо кинете садок.Танці взагалі супер ідея,чим краща координація,тим легше коректувати мову.Ми наприклад робимо саме елементарне,стаєм на одну ногу,стрибаєм коли на вулиці,раніше навіть це важко було,зараз і координація краща ну і в розмові відповідно.
Якщо можете напишіть в чому ви бачите різницю між своєю дочкою і іншими дітками? Що саме вас так сильно засмучує,ви раніше писали про своїх тараканів то це що малося на увазі?
Доброго:-)
Про тараканов. Недалеко от нашей школы была школа специализированная. И детивсегда фразами кидались’ она, что из 75 школы??’. Наверное наложилось, Если не лучше всех, то и не выделяться хочется.
Разница есть, как она рассказывает, что случилось за день. Как уходит в себя... как играет руками. Когда взгляд стеклянеет и она разговаривает сама с собой, проигрывая в голове мультики(сказки, игру с детьми, разговоры с другими людьми) и бегает из угла в угол. Часто рассеянно отвечает на вопросы требующие описания предметов или ситуаций, ктторые с ней произошли. Чаще ей показать проще, чем рассказать. Много разных нюансов. Очень непосредственна, и я толком даже не знаю стоит ли ее сейчас учить рамкам? Боюсь спугнуть ее желанеи изучить все вокруг.
Про тараканов. Недалеко от нашей школы была школа специализированная. И детивсегда фразами кидались’ она, что из 75 школы??’. Наверное наложилось, Если не лучше всех, то и не выделяться хочется.
Разница есть, как она рассказывает, что случилось за день. Как уходит в себя... как играет руками. Когда взгляд стеклянеет и она разговаривает сама с собой, проигрывая в голове мультики(сказки, игру с детьми, разговоры с другими людьми) и бегает из угла в угол. Часто рассеянно отвечает на вопросы требующие описания предметов или ситуаций, ктторые с ней произошли. Чаще ей показать проще, чем рассказать. Много разных нюансов. Очень непосредственна, и я толком даже не знаю стоит ли ее сейчас учить рамкам? Боюсь спугнуть ее желанеи изучить все вокруг.
ХдеЯсь?• 18 ноября 2014
Ответ дляПенять на зеркало
Доброго:-)
Про тараканов. Недалеко от нашей школы была школа специализированная. И детивсегда фразами кидались’ она, что из 75 школы??’. Наверное наложилось, Если не лучше всех, то и не выделяться хочется.
Разница есть, как она рассказывает, что случилось за день. Как уходит в себя... как играет руками. Когда взгляд стеклянеет и она разговаривает сама с собой, проигрывая в голове мультики(сказки, игру с детьми, разговоры с другими людьми) и бегает из угла в угол. Часто рассеянно отвечает на вопросы требующие описания предметов или ситуаций, ктторые с ней произошли. Чаще ей показать проще, чем рассказать. Много разных нюансов. Очень непосредственна, и я толком даже не знаю стоит ли ее сейчас учить рамкам? Боюсь спугнуть ее желанеи изучить все вокруг.
Про тараканов. Недалеко от нашей школы была школа специализированная. И детивсегда фразами кидались’ она, что из 75 школы??’. Наверное наложилось, Если не лучше всех, то и не выделяться хочется.
Разница есть, как она рассказывает, что случилось за день. Как уходит в себя... как играет руками. Когда взгляд стеклянеет и она разговаривает сама с собой, проигрывая в голове мультики(сказки, игру с детьми, разговоры с другими людьми) и бегает из угла в угол. Часто рассеянно отвечает на вопросы требующие описания предметов или ситуаций, ктторые с ней произошли. Чаще ей показать проще, чем рассказать. Много разных нюансов. Очень непосредственна, и я толком даже не знаю стоит ли ее сейчас учить рамкам? Боюсь спугнуть ее желанеи изучить все вокруг.
Добрий вечір,прочита все що ви написали.Про спец школу скажу так,я вас дуже розумію це я удар нижче пояса,у мене великий двір,і дві школи одна навпроти другої,дітей в дворі валом,так от ситуацій було вже достатньо,коли діти називали сина недоразвитим,або культурніші діти казали несмійся з нього він хворий.АЛЕ це все було раніше.Зараз дуже змінився,подорослішав.Він у мене наприклад дуже сміється голосно і без причитни,ще може себе сам бити по рукам чи голові,раніше сам на себе плював , дітвора його ще й підговорювала на себе плювати і сміялись з нього.Зараз би він таке не зробив,подорослішав і відповідає,ага сам на себе плюй.Звичайно що не такий як ровесники,ще досі наївний,але вже набагато краще веде себе в побутовому житті.Мій раніше теж все руками показував говорити йому важко було,зараз говорить краще і багато,хоча деколи всерівно руками пробує махати.І ясно що деколи говорить , а воно все не вяжеться купи.Теж з собою говорив,мультики цитував і деколи зараз використовує фрази заготовки,і це не так погано.Говорив про себе від імені третього лиця,але цього всього вже давно немає.Все що ви написала про свою дочку виглядає мені як середня ступінь хвороби,а така все таки дуже добре корегується.Впевнена що все буде добре.Терпіння вам і здоров´я.
автор
Пенять на зеркало
• 19 ноября 2014
Ответ дляХдеЯсь?
Добрий вечір,прочита все що ви написали.Про спец школу скажу так,я вас дуже розумію це я удар нижче пояса,у мене великий двір,і дві школи одна навпроти другої,дітей в дворі валом,так от ситуацій було вже достатньо,коли діти називали сина недоразвитим,або культурніші діти казали несмійся з нього він хворий.АЛЕ це все було раніше.Зараз дуже змінився,подорослішав.Він у мене наприклад дуже сміється голосно і без причитни,ще може себе сам бити по рукам чи голові,раніше сам на себе плював , дітвора його ще й підговорювала на себе плювати і сміялись з нього.Зараз би він таке не зробив,подорослішав і відповідає,ага сам на себе плюй.Звичайно що не такий як ровесники,ще досі наївний,але вже набагато краще веде себе в побутовому житті.Мій раніше теж все руками показував говорити йому важко було,зараз говорить краще і багато,хоча деколи всерівно руками пробує махати.І ясно що деколи говорить , а воно все не вяжеться купи.Теж з собою говорив,мультики цитував і деколи зараз використовує фрази заготовки,і це не так погано.Говорив про себе від імені третього лиця,але цього всього вже давно немає.Все що ви написала про свою дочку виглядає мені як середня ступінь хвороби,а така все таки дуже добре корегується.Впевнена що все буде добре.Терпіння вам і здоров´я.
Спасибо огромное! Спасибо за пожелания и поддержку моральную! Иногда так этого не хватает.
Стоит вопрос о медикаментозной поддержке. Я не хочу колоть ребенка, вы делали уколы?
Стоит вопрос о медикаментозной поддержке. Я не хочу колоть ребенка, вы делали уколы?
Сижу на стуле• 27 ноября 2014
Таких прикладів, думаю, дуже багато, бо знімають діагнози набагато важчі. Необхідно займатися. Я можу Вам порадити дуже гарного спеціаліста-психолога. 093-850-37-18; 096-440-95-21, Ізмалкова Катерина Борисівна, приймає на Фрунзе у відділенні дитячої реабілітації. Не лякайтеся місця - на тих, хто займається приватно картка не заводиться.
ХдеЯсь?• 19 декабря 2014
Ответ дляПенять на зеркало
Спасибо огромное! Спасибо за пожелания и поддержку моральную! Иногда так этого не хватает.
Стоит вопрос о медикаментозной поддержке. Я не хочу колоть ребенка, вы делали уколы?
Стоит вопрос о медикаментозной поддержке. Я не хочу колоть ребенка, вы делали уколы?
Добрий день,вибачайте що довго не відписувала.на рахунок мекаментозного лікування скажу що я не фанат всякої хімії,але якщо це дає результат то чому ні.Мій син приймає мінімум,але результати є і я сама вже бачу коли час колотись.Буває раз в 3 міс,буває раз в 5 міс по 10 уколів.Колимо Кортексін,Актовегін,церабралізін,ще пив цього літа 3 міс.нообут дитячий теж був ефект.Зараз замовила родичам з росії знову кортексін і ще 2 препарати наз не памятаю,невролог порадила.Сказала будуть ліки підійти дасть схему.Він після уколів стає більш спокійним,спить добре,концентрується на навчанні легше.Я сама перенесла в дитинстві важку травму голови і розумію як це коли все починає дратувати,погано спиш(не міцно)важко зосередитись,враження що в голові туман,колюс актовегіном і ще іншими препаратами,стає значно краще.Тому якщо треба мозок трошки простимулювати то це не є так погано.Є препарати які допомагають закріпити ефект того що дитина вивчила вже,теж деколи необхідна міра,буває син починає вже краще говорити ,а тут захворів ,і все, нас відкинуло назад.Не бійтесь так уколів,якщо маєте сумніви ідіть до декількох лікарів.Але запамятайте що чим більше лікарів пройдете тим більше вам напишуть пропишуть,це їх робота знаходити болячки.Не впадайте у відчай,я впевнена ,що у вашої донечки і у вас все наладиться поступово.Це не є невиліковна хвороба.Просто їй потрібна ваша і спеціалістів допомога.
ХдеЯсь?• 19 декабря 2014
Знову ж таки наголошую,що корекційний клас це не погано,ви маєте час ще ,придивитись як там і що.Я б свого сина нізащо б в звичайну школу не дала,його б там заклювали.А так вчиться,розвивається по своєму,школу дуже любить,читає багато,писати взагалі не хоче,але в нас ще проблема з руками,порушення дрібної моторики.Ще раджу вам купувати дитині розумні іграшки,типу настільних ігр де треба концентрувати увагу,думати.Ми починали з доміно дитячого.Кубіки для складання елементарних слів,щоб розвивати зорову увагу,мозайка для дрібної моторики,це теж хороша стимуляція мозгу.Тепер граєм в доросле лото,доміно,єрудит,ще багато чого.я в інеті йому знаходила всякі повчальні мультики уроки,ясно що він таке дивитись не завжди хотів ,але він грається ,мультик включений,щось в голові відкладається,якось так.
якщо захочете поговорити,пишіть.
Вітаю вас з Св.Миколая,міцного вам і доці здоровя.
якщо захочете поговорити,пишіть.
Вітаю вас з Св.Миколая,міцного вам і доці здоровя.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу