Принцепесочка• 30 октября 2022
Як повернути кошти?
Як повернути кошти? Порадьте,будь ласка.
Ситуація така: замовила костюм, внесла аванс, потім виставили товар по розпродажі, який сподобався більше, попросила змінити замовлення, мені відмовили, почали ображати, кошти відмовляються повертати.
Ситуація така: замовила костюм, внесла аванс, потім виставили товар по розпродажі, який сподобався більше, попросила змінити замовлення, мені відмовили, почали ображати, кошти відмовляються повертати.
Нарисовалось• 30 октября 2022
Мене дивує: ну як можна купляти таке ге в інсті?
Пороблено чи що?
Пороблено чи що?
113
Звездолётчица• 30 октября 2022
Никак. Считайте это оплатой за урок 🤷🏻♀️
Может в следующий раз не будете покупать у барыг
Может в следующий раз не будете покупать у барыг
51
Звездолётчица• 30 октября 2022
Ответ дляНарисовалось
Мене дивує: ну як можна купляти таке ге в інсті?
Пороблено чи що?
Пороблено чи що?
А меня удивляет, как вообще можно покупать что-то в инсте и с оплатой на карту физ лицу?
46
автор
Принцепесочка
• 30 октября 2022
6
Нарисовалось• 30 октября 2022
Ответ дляПринцепесочка
фото
2700 за таке ???
Інста головного мозку- то діагноз.
Нічого не зробите.
Інста головного мозку- то діагноз.
Нічого не зробите.
104
Сегодня я не я• 30 октября 2022
Попросіть вислати вам товар...Відріжте непомітно з товару частинку яку ви оплатили.А інше поверніть продавцю за його рахунок...
34
Мороженная курица• 30 октября 2022
Ответ дляДа_Я_ТакаЯ_
Всі повідомлення вкупі. Початку немає, нічого не зрозуміло
Еще и по два раза. Попыталась что-то понять...сложно.
18
Звездолётчица• 30 октября 2022
Ответ дляСегодня я не я
Попросіть вислати вам товар...Відріжте непомітно з товару частинку яку ви оплатили.А інше поверніть продавцю за його рахунок...
Там нужно одну часть украсть, автор оплатила больше половины
5
Сегодня я не я• 30 октября 2022
Ответ дляЗвездолётчица
Там нужно одну часть украсть, автор оплатила больше половины
Або так)))
1
Трактор Вика• 30 октября 2022
Продавец конечно в полном неадеквате, но и Вы молодец - изначально же обозначено, что на выбранный товар нет обмена и возврата и Вы, оплатив им, согласились с этим условием. Уже забирайте первоначальный заказ и будет Вам наука
63
Чебураха с перцем• 30 октября 2022
По людськи вони повинні зробити обмін, тобто вислати те, що Ви хочете. Але з точки зору закону жодних порушень немає: вони одразу вказали, що ніяких обмінів не проводять, передоплату не повертають? Якщо так - тоді Ваші притензії незрозумілі
49
автор
Принцепесочка
• 30 октября 2022
Ответ дляТрактор Вика
Продавец конечно в полном неадеквате, но и Вы молодец - изначально же обозначено, что на выбранный товар нет обмена и возврата и Вы, оплатив им, согласились с этим условием. Уже забирайте первоначальный заказ и будет Вам наука
Може і так, але ж заказ ще не відправлено
10
автор
Принцепесочка
• 30 октября 2022
Ответ дляЧебураха с перцем
По людськи вони повинні зробити обмін, тобто вислати те, що Ви хочете. Але з точки зору закону жодних порушень немає: вони одразу вказали, що ніяких обмінів не проводять, передоплату не повертають? Якщо так - тоді Ваші притензії незрозумілі
Так вони ж не відправили ще, тільки в понеділок буде відправка
5
Трактор Вика• 30 октября 2022
Ответ дляПринцепесочка
Може і так, але ж заказ ще не відправлено
А в какой понедельник они обещали его отправить? У Вас на скринах нет дат
1
автор
Принцепесочка
• 30 октября 2022
Ответ дляТрактор Вика
А в какой понедельник они обещали его отправить? У Вас на скринах нет дат
31.10
Чебураха с перцем• 30 октября 2022
Ответ дляПринцепесочка
Так вони ж не відправили ще, тільки в понеділок буде відправка
Навіть не знаю, що порадити... Підвть і Ви на принцип і заберіть лише половину костюма, за яку внесли передплату. Але ж на пошті ніхто цього не дасть зробити
10
Техпаспорт на медузу• 30 октября 2022
Перший костюмчик який ви бронювали був під замовлення? Якщо його викупили для вас то зрозуміло що міняти не хочуть.
17
черная мамба• 30 октября 2022
автор, а с чего вы решили, что можете так просто передумать и это норма?
23
Звездолётчица• 30 октября 2022
Ответ дляЧебураха с перцем
По людськи вони повинні зробити обмін, тобто вислати те, що Ви хочете. Але з точки зору закону жодних порушень немає: вони одразу вказали, що ніяких обмінів не проводять, передоплату не повертають? Якщо так - тоді Ваші притензії незрозумілі
По закону, они вообще не имели права указывать, что этот товар возврату не подлежит
105
автор
Принцепесочка
• 30 октября 2022
Ответ дляТехпаспорт на медузу
Перший костюмчик який ви бронювали був під замовлення? Якщо його викупили для вас то зрозуміло що міняти не хочуть.
Ні,просто в наявності
2
автор
Принцепесочка
• 30 октября 2022
Ответ длячерная мамба
автор, а с чего вы решили, что можете так просто передумать и это норма?
Я попросила змінити на інший
Ясамаякрасивая)• 30 октября 2022
Ответ дляНарисовалось
Мене дивує: ну як можна купляти таке ге в інсті?
Пороблено чи що?
Пороблено чи що?
Це ж святий Інстаграм
11
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу