Статус Ква• 06 июня в 04:28
Вы всё знаете, подскажите, что это за фильм?
Антонио Бандерас))
автор
Статус Ква
• 06 июня в 05:01
Ответ дляБасина
Погугліть Antonio and Stella Banderas ’In Her Shoes’
Пыталась, пока что не получается.
2
Ші
Антоніо та Стелла Бандерас знялися в рекламній кампанії під назвою «У її взутті» для Mercedes-Benz E-Class, де Антоніо протягом дня керував автомобілем Стелли та дізнавався про її розпорядок дня.Кампанія мала на меті продемонструвати персоналізований досвід та технології автомобіля. Сюжет полягав у тому , що Антоніо використовував PIN-код Mercedes me Стелли, щоб пережити один день з її життя, відкрити для себе її улюблені місця та деякі речі, яких він про неї не знав. Кампанія включала довгоформатний фільм та коротші версії в соціальних мережах
Антоніо та Стелла Бандерас знялися в рекламній кампанії під назвою «У її взутті» для Mercedes-Benz E-Class, де Антоніо протягом дня керував автомобілем Стелли та дізнавався про її розпорядок дня.Кампанія мала на меті продемонструвати персоналізований досвід та технології автомобіля. Сюжет полягав у тому , що Антоніо використовував PIN-код Mercedes me Стелли, щоб пережити один день з її життя, відкрити для себе її улюблені місця та деякі речі, яких він про неї не знав. Кампанія включала довгоформатний фільм та коротші версії в соціальних мережах
1
автор
Статус Ква
• 06 июня в 12:22
Ответ дляБасина
Ші
Антоніо та Стелла Бандерас знялися в рекламній кампанії під назвою «У її взутті» для Mercedes-Benz E-Class, де Антоніо протягом дня керував автомобілем Стелли та дізнавався про її розпорядок дня.Кампанія мала на меті продемонструвати персоналізований досвід та технології автомобіля. Сюжет полягав у тому , що Антоніо використовував PIN-код Mercedes me Стелли, щоб пережити один день з її життя, відкрити для себе її улюблені місця та деякі речі, яких він про неї не знав. Кампанія включала довгоформатний фільм та коротші версії в соціальних мережах
Антоніо та Стелла Бандерас знялися в рекламній кампанії під назвою «У її взутті» для Mercedes-Benz E-Class, де Антоніо протягом дня керував автомобілем Стелли та дізнавався про її розпорядок дня.Кампанія мала на меті продемонструвати персоналізований досвід та технології автомобіля. Сюжет полягав у тому , що Антоніо використовував PIN-код Mercedes me Стелли, щоб пережити один день з її життя, відкрити для себе її улюблені місця та деякі речі, яких він про неї не знав. Кампанія включала довгоформатний фільм та коротші версії в соціальних мережах
Спасибо.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу

