sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
noavatar
viktori_ya07• 04 апреля 2023

Запрошую охочих долучитись до срачу)

Вітаю! Цікавить думка форумчан стосовно наступної ситуації. Замовила тут на кідстаффі пальто доньці. В оголошенні автор вказує, що повернення товару приймає з відділення пошти після огляду покупця. Я замовила на Поштомат, оскільки відділення розташовані незручно для мене. Отримала пальто невідповідного розміру (S), яке ще й більшомірить, тобто реально М з запасом, хоча замовлено було XS. Звернулась до продавця з проханням повернути товар як той, що не відповідає умовам угоди купівлі-продажу. У відповідь відмова читати мої повідомлення і чорний список. Питання таке: це взагалі так зараз? У кого який досвід подібних ситуацій на кідстаффі останнім часом? Продавець має близько 400 активних оголошень, тобто не випадкова людина.
показать весь текст
312 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
|« «» »|
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 11
noavatar
иркин• 04 апреля 2023
31
Ответ дляТайТаке
Почему это? Пришел тот , просто не оправдал на то что расчитывали
Замовила XS, прийшов S. Описано в темі
heart 4
noavatar
автор viktori_ya07 • 04 апреля 2023
32
Ответ дляamoa
Тобто продавець може помилитися і не виправляти свою помилку? Чи взагалі вибухати якесь г. і впасти на мороз тому що відправка буда на поштомат, а нена відділення?
Ось і мені цікаво. Не попросила навіть підтвердження того, що товар не відповідає умовам угоди. Поштомат - до побачення.
noavatar
Ю_льчик• 04 апреля 2023
33
Ответ дляviktori_ya07
Ну я ж написала, замовила XS, прийшов S, та ще й більшомірить. Який же це той розмір?
По бирке, правильно?
noavatar
amoa• 04 апреля 2023
34
Ответ дляиркин
В умовах продавця не було зазначено, що якщо покупець замовить розмір XS, то йому прийде інший.
Виходить що продавець бачив що відправка на поштомат нагло втюхав покупцю неліквід. А тепер падає на мороз.
heart 11
noavatar
klux• 04 апреля 2023
35
Мое мнение - тут вина продавца 100%, тк он тупо отправил не тот товар. Если у нее нет возможности осмотреть, что она шлет - об этом нужно писать большими буквами в объявлении
’Осматривать строго на почте, так как товар в глаза не вижу, могу прислать фигню’
heart 23
noavatar
Волшебная лампа• 04 апреля 2023
36
Ответ дляamoa
В інтернет магазині теж має бути чек шмек і повернення. Це норма в цивілізованому суспільстві. А не оце що в нас парять всякмх хлам і розказують що нема повернення бо отримали не там. Я ще б зрозуміла якби мова йшла про бу річ. А нове має підлягати поверненню за законодавством.
Не покупайте в интернете, купила она не в инет магазине мягко говоря неизвестно у кого, но а обмануть при покупке в инете вас могут в любой стране, не нужно идеализировать) в мире нет совершенства
heart 2
noavatar
Icosmo• 04 апреля 2023
37
Ответ дляИюль-0857
Так на почте бы увидели,что не тот размер и вернули бы. Вот в этом и проблема. Это как олх доставка,можно осмотреть и не забрать. Но если забрал,то какие потом претензии?
ну це як винити зґвалтовану тому що та юбку одягнула, чому б не відправити відразу те що замовляють а не щось інше
heart 12
noavatar
автор viktori_ya07 • 04 апреля 2023
38
Ответ дляNimfa77
Без анонимов, нормального срача не будет)
Условие продавца - возврат с отделения почты.... вы заказали почтомат.... и что вы ждете?
Які там аноніми, вже і так загубилася, з анонімами потонула б) Чого чекаю? Дотримання умов угоди, тобто відповідного товару. В замовленні ж все прописано.
heart 3
noavatar
Oksana0612• 04 апреля 2023
39
Якщо онлайн, то тільки на вигідних мені умовах, в ідеалі 14 днів на повернення. Зараз стільки пропозицій, що можна вибирати, як краще для мене.
noavatar
Шеллар• 04 апреля 2023
40
Запросіть продавця в тему.
Якщо замовляли XS, а прийшов S, то продавцю за власний кошт вирішувати проблему.
heart 4
noavatar
Ю_льчик• 04 апреля 2023
41
Ответ дляklux
Мое мнение - тут вина продавца 100%, тк он тупо отправил не тот товар. Если у нее нет возможности осмотреть, что она шлет - об этом нужно писать большими буквами в объявлении
’Осматривать строго на почте, так как товар в глаза не вижу, могу прислать фигню’
Это был бы номер
heart 2
noavatar
автор viktori_ya07 • 04 апреля 2023
42
Ответ дляМДТ
Людина працює по дропу, такі умови постачальника. Ви знали про це, і все одно замовили без можливості огляду і повернення.
Нічого не написано про дроп в оголошенні.
heart 3
noavatar
Odetta Furs• 04 апреля 2023
43
Ответ дляviktori_ya07
Які там аноніми, вже і так загубилася, з анонімами потонула б) Чого чекаю? Дотримання умов угоди, тобто відповідного товару. В замовленні ж все прописано.
сколько времени прошло с момента получения Вами товара?
heart 1
noavatar
Nimfa77• 04 апреля 2023
44
Ответ дляviktori_ya07
Які там аноніми, вже і так загубилася, з анонімами потонула б) Чого чекаю? Дотримання умов угоди, тобто відповідного товару. В замовленні ж все прописано.
Автор, вы первая проигнорировали условия возврата.
На почтомат заказывают, когда точно уверенны в размере, цвете, величине пуговиц)
heart 7
noavatar
Волшебная лампа• 04 апреля 2023
45
Ответ дляOksana0612
Якщо онлайн, то тільки на вигідних мені умовах, в ідеалі 14 днів на повернення. Зараз стільки пропозицій, що можна вибирати, як краще для мене.
Примерка сейчас дорого выходит, доставка куртки нп 134 гривны в одну сторону
heart 1
noavatar
uul• 04 апреля 2023
46
Вот,поэтому я никогда ничего стараюсь не заказывать у дропшипперов, они в принципе не за что не отвечают и часто товар в глаза не видели, не понятно за что свой процент получают.
heart 8
noavatar
vinika• 04 апреля 2023
47
Сейчас нет привязки к размерам. Лучше по замерам заказывать. И на отделение конечно.
Есть скрины переписки с продавцом?
heart 4
noavatar
автор viktori_ya07 • 04 апреля 2023
48
Ответ дляtalvitarina
поразительно, что вы не захотели идти в отделение, потому что вам видите ли неудобно, но с продавца требуете изменений условий и вам все равно удобно ему или нет) ну так вот продавцу неудобно, когда возвращают не так, как ему нравится
Але ж є закон про захист прав споживачів, а не тільки побажання продавців.
heart 7
noavatar
Ю_льчик• 04 апреля 2023
49
Ответ дляviktori_ya07
Які там аноніми, вже і так загубилася, з анонімами потонула б) Чого чекаю? Дотримання умов угоди, тобто відповідного товару. В замовленні ж все прописано.
Так и вы же вроде не придержались условий. Какая-то патовая ситуация
heart 3
noavatar
amoa• 04 апреля 2023
50
Ответ дляNimfa77
Автор, вы первая проигнорировали условия возврата.
На почтомат заказывают, когда точно уверенны в размере, цвете, величине пуговиц)
Так автор впевнена в своєму замовлені. А от продавець прислав не то. Якби ви замовили туфлі 37 розміру, а вам прислали 41 ви б теж мовчки це проковтнули?
heart 11
noavatar
klux• 04 апреля 2023
51
Ответ дляЮ_льчик
Это был бы номер
зато честно. Я, например, такое объявление, как у автора, восприняла бы, как автор - понадеялась, что ХС подойдет, потому всегда подходит. И тоже могла бы заказать в почтомат
Но то, что продавец пришлет фигню и откажется менять, мне би в голову не пришло
heart 11
noavatar
Nimfa77• 04 апреля 2023
52
Ответ дляamoa
Так автор впевнена в своєму замовлені. А от продавець прислав не то. Якби ви замовили туфлі 37 розміру, а вам прислали 41 ви б теж мовчки це проковтнули?
Я бы обязательно! заказывала с условием примерки-возврата.
noavatar
klux• 04 апреля 2023
53
Ответ дляNimfa77
Автор, вы первая проигнорировали условия возврата.
На почтомат заказывают, когда точно уверенны в размере, цвете, величине пуговиц)
а как это спасет от ситуации автора, которой прислали просто не тот размер?
heart 9
noavatar
amoa• 04 апреля 2023
54
Ответ дляviktori_ya07
Але ж є закон про захист прав споживачів, а не тільки побажання продавців.
Половина тих хто зайшов в тему такі самі горе продавці, тому і вигорожують свою колегу.
heart 16
noavatar
Ю_льчик• 04 апреля 2023
55
Ответ дляuul
Вот,поэтому я никогда ничего стараюсь не заказывать у дропшипперов, они в принципе не за что не отвечают и часто товар в глаза не видели, не понятно за что свой процент получают.
Я из за этого не пошла в дропшипперы, как продавать товар, который ты глаза не видишь, а людям должен втюхать
heart 7
noavatar
Icosmo• 04 апреля 2023
56
Ответ дляamoa
Половина тих хто зайшов в тему такі самі горе продавці, тому і вигорожують свою колегу.
1000%
noavatar
vinika• 04 апреля 2023
57
Ответ дляviktori_ya07
Але ж є закон про захист прав споживачів, а не тільки побажання продавців.
Нажаль никак. Вот совсем никак.
noavatar
Волшебная лампа• 04 апреля 2023
58
Ответ дляamoa
Половина тих хто зайшов в тему такі самі горе продавці, тому і вигорожують свою колегу.
Все мимо, я не продавец и ничего не покупаю неизвестно у кого
heart 6
noavatar
Oksana0612• 04 апреля 2023
59
Ответ дляВолшебная лампа
Примерка сейчас дорого выходит, доставка куртки нп 134 гривны в одну сторону
В 99% я знаю, що мені підходить і дітям теж. Це переважно відомі магазини, виробники, часто в них доставка безкоштовна. В торгашів перекупів не купую.
noavatar
Волшебная лампа• 04 апреля 2023
60
Ответ дляIcosmo
1000%
Нет, чистая ложь
|« «» »|
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 11
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff