Вітаю! Цікавить думка форумчан стосовно наступної ситуації. Замовила тут на кідстаффі пальто доньці. В оголошенні автор вказує, що повернення товару приймає з відділення пошти після огляду покупця. Я замовила на Поштомат, оскільки відділення розташовані незручно для мене. Отримала пальто невідповідного розміру (S), яке ще й більшомірить, тобто реально М з запасом, хоча замовлено було XS. Звернулась до продавця з проханням повернути товар як той, що не відповідає умовам угоди купівлі-продажу. У відповідь відмова читати мої повідомлення і чорний список. Питання таке: це взагалі так зараз? У кого який досвід подібних ситуацій на кідстаффі останнім часом? Продавець має близько 400 активних оголошень, тобто не випадкова людина.
показать весь текст
Ответ дляamoa
Тобто продавець може помилитися і не виправляти свою помилку? Чи взагалі вибухати якесь г. і впасти на мороз тому що відправка буда на поштомат, а нена відділення?
Ось і мені цікаво. Не попросила навіть підтвердження того, що товар не відповідає умовам угоди. Поштомат - до побачення.
Волшебная лампа• 04 апреля 2023
Ответ дляamoa
В інтернет магазині теж має бути чек шмек і повернення. Це норма в цивілізованому суспільстві. А не оце що в нас парять всякмх хлам і розказують що нема повернення бо отримали не там. Я ще б зрозуміла якби мова йшла про бу річ. А нове має підлягати поверненню за законодавством.
Не покупайте в интернете, купила она не в инет магазине мягко говоря неизвестно у кого, но а обмануть при покупке в инете вас могут в любой стране, не нужно идеализировать) в мире нет совершенства
2
Ответ дляИюль-0857
Так на почте бы увидели,что не тот размер и вернули бы. Вот в этом и проблема. Это как олх доставка,можно осмотреть и не забрать. Но если забрал,то какие потом претензии?
ну це як винити зґвалтовану тому що та юбку одягнула, чому б не відправити відразу те що замовляють а не щось інше
12
Ответ дляNimfa77
Без анонимов, нормального срача не будет)
Условие продавца - возврат с отделения почты.... вы заказали почтомат.... и что вы ждете?
Условие продавца - возврат с отделения почты.... вы заказали почтомат.... и что вы ждете?
Які там аноніми, вже і так загубилася, з анонімами потонула б) Чого чекаю? Дотримання умов угоди, тобто відповідного товару. В замовленні ж все прописано.
3
Oksana0612• 04 апреля 2023
Якщо онлайн, то тільки на вигідних мені умовах, в ідеалі 14 днів на повернення. Зараз стільки пропозицій, що можна вибирати, як краще для мене.
Ответ дляklux
Мое мнение - тут вина продавца 100%, тк он тупо отправил не тот товар. Если у нее нет возможности осмотреть, что она шлет - об этом нужно писать большими буквами в объявлении
’Осматривать строго на почте, так как товар в глаза не вижу, могу прислать фигню’
’Осматривать строго на почте, так как товар в глаза не вижу, могу прислать фигню’
Это был бы номер 

2
Ответ дляМДТ
Людина працює по дропу, такі умови постачальника. Ви знали про це, і все одно замовили без можливості огляду і повернення.
Нічого не написано про дроп в оголошенні.
3
Odetta Furs• 04 апреля 2023
Ответ дляviktori_ya07
Які там аноніми, вже і так загубилася, з анонімами потонула б) Чого чекаю? Дотримання умов угоди, тобто відповідного товару. В замовленні ж все прописано.
сколько времени прошло с момента получения Вами товара?
1
Ответ дляviktori_ya07
Які там аноніми, вже і так загубилася, з анонімами потонула б) Чого чекаю? Дотримання умов угоди, тобто відповідного товару. В замовленні ж все прописано.
Автор, вы первая проигнорировали условия возврата.
На почтомат заказывают, когда точно уверенны в размере, цвете, величине пуговиц)
На почтомат заказывают, когда точно уверенны в размере, цвете, величине пуговиц)
7
Волшебная лампа• 04 апреля 2023
Ответ дляOksana0612
Якщо онлайн, то тільки на вигідних мені умовах, в ідеалі 14 днів на повернення. Зараз стільки пропозицій, що можна вибирати, як краще для мене.
Примерка сейчас дорого выходит, доставка куртки нп 134 гривны в одну сторону
1
Ответ дляtalvitarina
поразительно, что вы не захотели идти в отделение, потому что вам видите ли неудобно, но с продавца требуете изменений условий и вам все равно удобно ему или нет) ну так вот продавцу неудобно, когда возвращают не так, как ему нравится
Але ж є закон про захист прав споживачів, а не тільки побажання продавців.
7
Ответ дляNimfa77
Автор, вы первая проигнорировали условия возврата.
На почтомат заказывают, когда точно уверенны в размере, цвете, величине пуговиц)
На почтомат заказывают, когда точно уверенны в размере, цвете, величине пуговиц)
Так автор впевнена в своєму замовлені. А от продавець прислав не то. Якби ви замовили туфлі 37 розміру, а вам прислали 41 ви б теж мовчки це проковтнули?
11
Ответ дляЮ_льчик
Это был бы номер 

зато честно. Я, например, такое объявление, как у автора, восприняла бы, как автор - понадеялась, что ХС подойдет, потому всегда подходит. И тоже могла бы заказать в почтомат
Но то, что продавец пришлет фигню и откажется менять, мне би в голову не пришло
Но то, что продавец пришлет фигню и откажется менять, мне би в голову не пришло
11
Ответ дляuul
Вот,поэтому я никогда ничего стараюсь не заказывать у дропшипперов, они в принципе не за что не отвечают и часто товар в глаза не видели, не понятно за что свой процент получают.
Я из за этого не пошла в дропшипперы, как продавать товар, который ты глаза не видишь, а людям должен втюхать
7
Волшебная лампа• 04 апреля 2023
Ответ дляamoa
Половина тих хто зайшов в тему такі самі горе продавці, тому і вигорожують свою колегу.
Все мимо, я не продавец и ничего не покупаю неизвестно у кого
6
Oksana0612• 04 апреля 2023
Ответ дляВолшебная лампа
Примерка сейчас дорого выходит, доставка куртки нп 134 гривны в одну сторону
В 99% я знаю, що мені підходить і дітям теж. Це переважно відомі магазини, виробники, часто в них доставка безкоштовна. В торгашів перекупів не купую.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу