Дівчата, вітаю! Одразу попрошу допомоги запросити в тему продавчиню "Одяг та сумки", оскільки я у неї в чорному списку, нагадую. Вкотре пропоную їй погодитись на повернення товару, який не відповідає умовам угоди купівлі-продажу. Коротко суть питання: замовила у неї пальто НА ПОШТОМАТ, мені так зручно. В оголошенні зазначено, що обмін і повернення з відділення пошти. Сплатила передплатою. Отримала пальто невідповідного розміру: замовляла XS, отримала за біркою S, реально більшомірить на М. Попросила продавчиню про повернення, наполягаю, що згідно закону про захист прав споживачів маю право на повернення невідповідного товару незалежно від умов оголошення. Покупець не повинен розплачуватись за помилки чи непорядність продавця. Від обміну відмовилась, оскільки товар значно більшомірить, навіть у вірному розмірі XS очевидно не підійде, тож обмін додає витрат на пересилання і ніяк не вирішує проблему. Продавчиня відправляє мене в чорний список. Нажаль, не встигла до бану пред´явити ій фото бірки. Далі веду спілкування з адмінами, але відповіді отримую дуже рідко (скрін причеплю). Було б гарно запросити адміна сюди в тему, не знаю чи реально це. Кілька днів тому створила тему на порадниці, в коментах дам посилання. Там в кінці теми відписалась продавчиня, нагородила на мене купу нісенітниць і послала в бухгалтерію. Жартую, в захист прав споживачів. Пишу їй на вайбер і прошу надати мені її актуальні дані для листування, оскільки мені тепер потрібно направити їй офіційну скаргу про відмову у поверненні товару не відповідної якості. Вона читає моє повідомлення і (тадааам!) блокує мене в вайбері. Але і це ще не все)
показать весь текст
Ответ дляIcosmo
для ясності! які нафіг заміри якщо заказаний конкретний розмір а відправлений не вірний? ще одна горе-продавчиня
Ой, я з цією Настею затовклась сперечатись. Настя! Я не оборююсь, що розмір не відповідаю замірам, я обурена, що продавець не те відправив і відморозився.
2
Ответ дляNastja-70
Покупателя ничего не интересовало до покупки.
Так, тільки чорне пальто розміру XS. І що?
1
Ответ дляNastja-70
Ей предложили обмен.
Я пояснила чому він не вирішує проблему. Особисто Вам вже мабуть разів 10.
Wendy Rhoades• 07 апреля 2023
Ответ дляQorianka
Продавать это пальто за 900-1000 грн и покупать нормальное в магазине с примеркой
разве что)
Ответ дляBusinkaKiev
Почему всегда пишут про риски при интернет покупках? Это такое себе оправдывание горе-продавцов? Интернет покупки -это удобный сервис покупки , где покупатель защищен теми же правами , что и оффлан! Нет в законе такого , что интернет покупка -это риск .
Не бывает условий покупки , которые выше законов, чтоб себе продавец там не придумала .
Не бывает условий покупки , которые выше законов, чтоб себе продавец там не придумала .
Ось! А я про що. А у нас слово ’торгівля’ синонім слова ’на... балово’. І всі запевняють, що так і повинно ж бути, це ж ти тут лох)
4
Wendy Rhoades• 07 апреля 2023
Ответ дляBusinkaKiev
Почему всегда пишут про риски при интернет покупках? Это такое себе оправдывание горе-продавцов? Интернет покупки -это удобный сервис покупки , где покупатель защищен теми же правами , что и оффлан! Нет в законе такого , что интернет покупка -это риск .
Не бывает условий покупки , которые выше законов, чтоб себе продавец там не придумала .
Не бывает условий покупки , которые выше законов, чтоб себе продавец там не придумала .
это если вы покупаете в официальном магазине или хотя бы у продавца, который работает официально.
Тогда действительно проще сделать возврат, и не тратить время и силы на разборки.
Тогда действительно проще сделать возврат, и не тратить время и силы на разборки.
3
Ответ дляviktori_ya07
А в тому, що відправила невідповідний товар і не бажає за це нести відповідальність не винувата?
Она вам предложила обмен, о чем вы в корыстных целях промолчали в первой теме, рассчитывая что затравят продавца и продавите возврат.
Тем кто врёт нет желания ни сочувствовать ни помогать
Тем кто врёт нет желания ни сочувствовать ни помогать
16
Ответ дляЕлена1265
Налоговая тоже так работает, как не работает. Ради интереса напишите жалобу, почитаете ответ. Я так в 2015-2017 году писала, дословно не помню, но суть в том, что нужно предоставить доказательства незаконной ПД, а ПД - это систематическая, а не разовая деятельность. К тому же, им нужно все данные человеку предоставить, а где же их взять
Сумно,що права покупця ніяк не захищені
2
BusinkaKiev• 07 апреля 2023
Ответ дляWendy Rhoades
это если вы покупаете в официальном магазине или хотя бы у продавца, который работает официально.
Тогда действительно проще сделать возврат, и не тратить время и силы на разборки.
Тогда действительно проще сделать возврат, и не тратить время и силы на разборки.
Если автор упрется принципиально , то может доказать в суде
2
Wendy Rhoades• 07 апреля 2023
Ответ дляgejly
Она вам предложила обмен, о чем вы в корыстных целях промолчали в первой теме, рассчитывая что затравят продавца и продавите возврат.
Тем кто врёт нет желания ни сочувствовать ни помогать
Тем кто врёт нет желания ни сочувствовать ни помогать
а обмен за чей счет?
так как доставка в три стороны - это наверное половина стоимости пальто)
Если продавец согласилась эти расходы взять на себя, то не понимаю, почему автор против.
Видимо, не понравилось пальто, а размер - такое уже.
так как доставка в три стороны - это наверное половина стоимости пальто)
Если продавец согласилась эти расходы взять на себя, то не понимаю, почему автор против.
Видимо, не понравилось пальто, а размер - такое уже.
8
Ответ дляgejly
Она вам предложила обмен, о чем вы в корыстных целях промолчали в первой теме, рассчитывая что затравят продавца и продавите возврат.
Тем кто врёт нет желания ни сочувствовать ни помогать
Тем кто врёт нет желания ни сочувствовать ни помогать
Та не потрібно ані допомагати, ані співчувати. Я ж написала чому обмін не вирішує проблему. Продавчиня ж не буде своїм коштом возити пальто на примірку? Не буде. А який сенс, якщо воно явно більшомірить і не підійде? От прямо Ви і зараз можете дати відповідь? Зараз фото додам)
4
BusinkaKiev• 07 апреля 2023
Ответ дляЕлена1265
Налоговая тоже так работает, как не работает. Ради интереса напишите жалобу, почитаете ответ. Я так в 2015-2017 году писала, дословно не помню, но суть в том, что нужно предоставить доказательства незаконной ПД, а ПД - это систематическая, а не разовая деятельность. К тому же, им нужно все данные человеку предоставить, а где же их взять
Если продавец принимает на личную карту то можно все доказать
Ответ дляWendy Rhoades
а обмен за чей счет?
так как доставка в три стороны - это наверное половина стоимости пальто)
Если продавец согласилась эти расходы взять на себя, то не понимаю, почему автор против.
Видимо, не понравилось пальто, а размер - такое уже.
так как доставка в три стороны - это наверное половина стоимости пальто)
Если продавец согласилась эти расходы взять на себя, то не понимаю, почему автор против.
Видимо, не понравилось пальто, а размер - такое уже.
Я ж про що) Звичайно моїм коштом, при цьому ще й марно. І навіщо тоді ці покатушки?
1
Wendy Rhoades• 07 апреля 2023
Ответ дляBusinkaKiev
Если автор упрется принципиально , то может доказать в суде
в суд за 790 грн?)
а кто издержки будет оплачивать?
а кто издержки будет оплачивать?
4
Ответ дляNastja-70
Это Ваше СУБЪЕКТИВНОЕ мнение, не более того.
У Вашему випадку - це невиконання умов договору (замовлення), невідповідність товару умовам поставки, що тягне за собою не тільки усунення порушень договору за рахунок покупця, а також сплати фінансових санкцій у зв´язку з постачанням товару невідповідної якості та характеристик. Тому у Вашому випадку краще погоджуватись просто на повернення, чим дочекатись позову до суду. І, доречі, це лише збільшить суму компенсації на користь покупця, адже Ви відшкодуєте йому за рішенням суду всі витрати на адвоката та судовий збір)))
4
BusinkaKiev• 07 апреля 2023
Ответ дляWendy Rhoades
в суд за 790 грн?)
а кто издержки будет оплачивать?
а кто издержки будет оплачивать?
Повесят потом на продавца
3
Ответ дляElena H
У Вашему випадку - це невиконання умов договору (замовлення), невідповідність товару умовам поставки, що тягне за собою не тільки усунення порушень договору за рахунок покупця, а також сплати фінансових санкцій у зв´язку з постачанням товару невідповідної якості та характеристик. Тому у Вашому випадку краще погоджуватись просто на повернення, чим дочекатись позову до суду. І, доречі, це лише збільшить суму компенсації на користь покупця, адже Ви відшкодуєте йому за рішенням суду всі витрати на адвоката та судовий збір)))
Ну так пусть подает на продавца, кстати продавец ей об этом писал.
1
Ответ дляgejly
Если дочитаете последнюю тему до конца, продавец не морозилась и предлагала исправить свою ошибку с размером, но автор исказила факты
чому покупець має оплачувати помилку відправника (продавця чи сладу в дання випадку)? і в законі не тільки йде мова про обмін як пише продавець, а й про повернення товару
3
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу