sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
noavatar
viktori_ya07• 07 апреля 2023

Срач покупця з продавцем. Зоряні війни, епізод третій.

Дівчата, вітаю! Одразу попрошу допомоги запросити в тему продавчиню "Одяг та сумки", оскільки я у неї в чорному списку, нагадую. Вкотре пропоную їй погодитись на повернення товару, який не відповідає умовам угоди купівлі-продажу. Коротко суть питання: замовила у неї пальто НА ПОШТОМАТ, мені так зручно. В оголошенні зазначено, що обмін і повернення з відділення пошти. Сплатила передплатою. Отримала пальто невідповідного розміру: замовляла XS, отримала за біркою S, реально більшомірить на М. Попросила продавчиню про повернення, наполягаю, що згідно закону про захист прав споживачів маю право на повернення невідповідного товару незалежно від умов оголошення. Покупець не повинен розплачуватись за помилки чи непорядність продавця. Від обміну відмовилась, оскільки товар значно більшомірить, навіть у вірному розмірі XS очевидно не підійде, тож обмін додає витрат на пересилання і ніяк не вирішує проблему. Продавчиня відправляє мене в чорний список. Нажаль, не встигла до бану пред´явити ій фото бірки. Далі веду спілкування з адмінами, але відповіді отримую дуже рідко (скрін причеплю). Було б гарно запросити адміна сюди в тему, не знаю чи реально це. Кілька днів тому створила тему на порадниці, в коментах дам посилання. Там в кінці теми відписалась продавчиня, нагородила на мене купу нісенітниць і послала в бухгалтерію. Жартую, в захист прав споживачів. Пишу їй на вайбер і прошу надати мені її актуальні дані для листування, оскільки мені тепер потрібно направити їй офіційну скаргу про відмову у поверненні товару не відповідної якості. Вона читає моє повідомлення і (тадааам!) блокує мене в вайбері. Але і це ще не все)
показать весь текст
attached-photo
attached-photo
attached-photo
attached-photo
190 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
noavatar
автор viktori_ya07 • 07 апреля 2023
61
Ответ дляIcosmo
для ясності! які нафіг заміри якщо заказаний конкретний розмір а відправлений не вірний? ще одна горе-продавчиня
Ой, я з цією Настею затовклась сперечатись. Настя! Я не оборююсь, що розмір не відповідаю замірам, я обурена, що продавець не те відправив і відморозився.
heart 2
noavatar
Nastja-70• 07 апреля 2023
62
Ответ дляIcosmo
а условій відправити одразу вірний розмір немає?
Покупатель ни чем не интересовался перед покупкой.
heart 6
noavatar
автор viktori_ya07 • 07 апреля 2023
63
Ответ дляNastja-70
Покупателя ничего не интересовало до покупки.
Так, тільки чорне пальто розміру XS. І що?
heart 1
noavatar
Icosmo• 07 апреля 2023
64
Ответ дляNastja-70
Ей предложили обмен.
коли його запропонували?? після того як в блок кинули, після того як адмінів запросили? після того як кучу часу та нервів витратили, цікаво хто б погодився після такого
heart 6
noavatar
автор viktori_ya07 • 07 апреля 2023
65
Ответ дляNastja-70
Ей предложили обмен.
Я пояснила чому він не вирішує проблему. Особисто Вам вже мабуть разів 10.
noavatar
Icosmo• 07 апреля 2023
66
Ответ дляNastja-70
Покупатель ни чем не интересовался перед покупкой.
а чим вона вона мала цікавитись?
очевидно тільки якось типу так ’ а ви надсилаєте вірні розміри чи який заманеться?’
heart 11
noavatar
Nastja-70• 07 апреля 2023
67
Ответ дляIcosmo
коли його запропонували?? після того як в блок кинули, після того як адмінів запросили? після того як кучу часу та нервів витратили, цікаво хто б погодився після такого
У низ есть переписка.
До блока.
heart 1
noavatar
Wendy Rhoades• 07 апреля 2023
68
Ответ дляQorianka
Продавать это пальто за 900-1000 грн и покупать нормальное в магазине с примеркой
разве что)
noavatar
Icosmo• 07 апреля 2023
69
Ответ дляviktori_ya07
Ой, я з цією Настею затовклась сперечатись. Настя! Я не оборююсь, що розмір не відповідаю замірам, я обурена, що продавець не те відправив і відморозився.
це випадково не продавець? бо якась дуже не пробивна
heart 10
noavatar
автор viktori_ya07 • 07 апреля 2023
70
Ответ дляBusinkaKiev
Почему всегда пишут про риски при интернет покупках? Это такое себе оправдывание горе-продавцов? Интернет покупки -это удобный сервис покупки , где покупатель защищен теми же правами , что и оффлан! Нет в законе такого , что интернет покупка -это риск .
Не бывает условий покупки , которые выше законов, чтоб себе продавец там не придумала .
Ось! А я про що. А у нас слово ’торгівля’ синонім слова ’на... балово’. І всі запевняють, що так і повинно ж бути, це ж ти тут лох)
heart 4
noavatar
Icosmo• 07 апреля 2023
71
Ответ дляNastja-70
У низ есть переписка.
До блока.
ну так і де там про повернення чи обмін? ви хоть читали ту переписку?
heart 3
noavatar
Wendy Rhoades• 07 апреля 2023
72
Ответ дляBusinkaKiev
Почему всегда пишут про риски при интернет покупках? Это такое себе оправдывание горе-продавцов? Интернет покупки -это удобный сервис покупки , где покупатель защищен теми же правами , что и оффлан! Нет в законе такого , что интернет покупка -это риск .
Не бывает условий покупки , которые выше законов, чтоб себе продавец там не придумала .
это если вы покупаете в официальном магазине или хотя бы у продавца, который работает официально.
Тогда действительно проще сделать возврат, и не тратить время и силы на разборки.
heart 3
noavatar
gejly• 07 апреля 2023
73
Ответ дляviktori_ya07
А в тому, що відправила невідповідний товар і не бажає за це нести відповідальність не винувата?
Она вам предложила обмен, о чем вы в корыстных целях промолчали в первой теме, рассчитывая что затравят продавца и продавите возврат.
Тем кто врёт нет желания ни сочувствовать ни помогать
heart 16
noavatar
sammy• 07 апреля 2023
74
Ответ дляЕлена1265
Налоговая тоже так работает, как не работает. Ради интереса напишите жалобу, почитаете ответ. Я так в 2015-2017 году писала, дословно не помню, но суть в том, что нужно предоставить доказательства незаконной ПД, а ПД - это систематическая, а не разовая деятельность. К тому же, им нужно все данные человеку предоставить, а где же их взять
Сумно,що права покупця ніяк не захищені
heart 2
noavatar
BusinkaKiev• 07 апреля 2023
75
Ответ дляWendy Rhoades
это если вы покупаете в официальном магазине или хотя бы у продавца, который работает официально.
Тогда действительно проще сделать возврат, и не тратить время и силы на разборки.
Если автор упрется принципиально , то может доказать в суде
heart 2
noavatar
Nastja-70• 07 апреля 2023
76
Ответ дляBusinkaKiev
Если автор упрется принципиально , то может доказать в суде
Ей никто не припятствует.
heart 3
noavatar
Wendy Rhoades• 07 апреля 2023
77
Ответ дляgejly
Она вам предложила обмен, о чем вы в корыстных целях промолчали в первой теме, рассчитывая что затравят продавца и продавите возврат.
Тем кто врёт нет желания ни сочувствовать ни помогать
а обмен за чей счет?
так как доставка в три стороны - это наверное половина стоимости пальто)
Если продавец согласилась эти расходы взять на себя, то не понимаю, почему автор против.
Видимо, не понравилось пальто, а размер - такое уже.
heart 8
noavatar
gejly• 07 апреля 2023
78
Ответ дляIcosmo
а условій відправити одразу вірний розмір немає?
Если дочитаете последнюю тему до конца, продавец не морозилась и предлагала исправить свою ошибку с размером, но автор исказила факты
heart 5
noavatar
автор viktori_ya07 • 07 апреля 2023
79
Ответ дляgejly
Она вам предложила обмен, о чем вы в корыстных целях промолчали в первой теме, рассчитывая что затравят продавца и продавите возврат.
Тем кто врёт нет желания ни сочувствовать ни помогать
Та не потрібно ані допомагати, ані співчувати. Я ж написала чому обмін не вирішує проблему. Продавчиня ж не буде своїм коштом возити пальто на примірку? Не буде. А який сенс, якщо воно явно більшомірить і не підійде? От прямо Ви і зараз можете дати відповідь? Зараз фото додам)
attached-photo
heart 4
noavatar
sammy• 07 апреля 2023
80
Ответ дляNastja-70
Покупателя ничего не интересовало до покупки.
Покупець зробила замовлення,оплатила його . Що ще?
heart 2
noavatar
BusinkaKiev• 07 апреля 2023
81
Ответ дляЕлена1265
Налоговая тоже так работает, как не работает. Ради интереса напишите жалобу, почитаете ответ. Я так в 2015-2017 году писала, дословно не помню, но суть в том, что нужно предоставить доказательства незаконной ПД, а ПД - это систематическая, а не разовая деятельность. К тому же, им нужно все данные человеку предоставить, а где же их взять
Если продавец принимает на личную карту то можно все доказать
noavatar
автор viktori_ya07 • 07 апреля 2023
82
Ответ дляWendy Rhoades
а обмен за чей счет?
так как доставка в три стороны - это наверное половина стоимости пальто)
Если продавец согласилась эти расходы взять на себя, то не понимаю, почему автор против.
Видимо, не понравилось пальто, а размер - такое уже.
Я ж про що) Звичайно моїм коштом, при цьому ще й марно. І навіщо тоді ці покатушки?
heart 1
noavatar
Wendy Rhoades• 07 апреля 2023
83
Ответ дляBusinkaKiev
Если автор упрется принципиально , то может доказать в суде
в суд за 790 грн?)
а кто издержки будет оплачивать?
heart 4
noavatar
sammy• 07 апреля 2023
84
Ответ дляIcosmo
а условій відправити одразу вірний розмір немає?
Це додатково оплачувана опція)
heart 1
noavatar
Elena H• 07 апреля 2023
85
Ответ дляNastja-70
Это Ваше СУБЪЕКТИВНОЕ мнение, не более того.
У Вашему випадку - це невиконання умов договору (замовлення), невідповідність товару умовам поставки, що тягне за собою не тільки усунення порушень договору за рахунок покупця, а також сплати фінансових санкцій у зв´язку з постачанням товару невідповідної якості та характеристик. Тому у Вашому випадку краще погоджуватись просто на повернення, чим дочекатись позову до суду. І, доречі, це лише збільшить суму компенсації на користь покупця, адже Ви відшкодуєте йому за рішенням суду всі витрати на адвоката та судовий збір)))
heart 4
noavatar
BusinkaKiev• 07 апреля 2023
86
Ответ дляWendy Rhoades
в суд за 790 грн?)
а кто издержки будет оплачивать?
Повесят потом на продавца
heart 3
noavatar
sammy• 07 апреля 2023
87
Ответ дляNastja-70
Покупатель ни чем не интересовался перед покупкой.
Саме тому відправляєм йому не те,що замовлено,а потім бан?) Логічно
heart 6
noavatar
Nastja-70• 07 апреля 2023
88
Ответ дляElena H
У Вашему випадку - це невиконання умов договору (замовлення), невідповідність товару умовам поставки, що тягне за собою не тільки усунення порушень договору за рахунок покупця, а також сплати фінансових санкцій у зв´язку з постачанням товару невідповідної якості та характеристик. Тому у Вашому випадку краще погоджуватись просто на повернення, чим дочекатись позову до суду. І, доречі, це лише збільшить суму компенсації на користь покупця, адже Ви відшкодуєте йому за рішенням суду всі витрати на адвоката та судовий збір)))
Ну так пусть подает на продавца, кстати продавец ей об этом писал.
heart 1
noavatar
Елена1265• 07 апреля 2023
89
Ответ дляWendy Rhoades
в суд за 790 грн?)
а кто издержки будет оплачивать?
Продавец. У меня был суд с ФЛП, то в конечном итоге он все оплатил
А в этом случае, я бы не пошла в суд
heart 2
noavatar
Icosmo• 07 апреля 2023
90
Ответ дляgejly
Если дочитаете последнюю тему до конца, продавец не морозилась и предлагала исправить свою ошибку с размером, но автор исказила факты
чому покупець має оплачувати помилку відправника (продавця чи сладу в дання випадку)? і в законі не тільки йде мова про обмін як пише продавець, а й про повернення товару
heart 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff