Дівчата, вітаю! Одразу попрошу допомоги запросити в тему продавчиню "Одяг та сумки", оскільки я у неї в чорному списку, нагадую. Вкотре пропоную їй погодитись на повернення товару, який не відповідає умовам угоди купівлі-продажу. Коротко суть питання: замовила у неї пальто НА ПОШТОМАТ, мені так зручно. В оголошенні зазначено, що обмін і повернення з відділення пошти. Сплатила передплатою. Отримала пальто невідповідного розміру: замовляла XS, отримала за біркою S, реально більшомірить на М. Попросила продавчиню про повернення, наполягаю, що згідно закону про захист прав споживачів маю право на повернення невідповідного товару незалежно від умов оголошення. Покупець не повинен розплачуватись за помилки чи непорядність продавця. Від обміну відмовилась, оскільки товар значно більшомірить, навіть у вірному розмірі XS очевидно не підійде, тож обмін додає витрат на пересилання і ніяк не вирішує проблему. Продавчиня відправляє мене в чорний список. Нажаль, не встигла до бану пред´явити ій фото бірки. Далі веду спілкування з адмінами, але відповіді отримую дуже рідко (скрін причеплю). Було б гарно запросити адміна сюди в тему, не знаю чи реально це. Кілька днів тому створила тему на порадниці, в коментах дам посилання. Там в кінці теми відписалась продавчиня, нагородила на мене купу нісенітниць і послала в бухгалтерію. Жартую, в захист прав споживачів. Пишу їй на вайбер і прошу надати мені її актуальні дані для листування, оскільки мені тепер потрібно направити їй офіційну скаргу про відмову у поверненні товару не відповідної якості. Вона читає моє повідомлення і (тадааам!) блокує мене в вайбері. Але і це ще не все)
показать весь текст
Якщо умова поверенення з відділення то , логічно отримувати і дивитися потрібно на відділенні. Зручно чи не зручно то ваші проблеми, умови повернення описані, якщо вам не підходить-купуйте де підходить.
Закон захисту прав споживачів не катить до приватних продаж, початийте уважно кого стосується цей закон.
Більшомірить пів біди, а от те щр вислала не той розмір, що був обговорений-це привід для анулювання угоди.
Закон захисту прав споживачів не катить до приватних продаж, початийте уважно кого стосується цей закон.
Більшомірить пів біди, а от те щр вислала не той розмір, що був обговорений-це привід для анулювання угоди.
13
Ответ дляЛеска
Якщо умова поверенення з відділення то , логічно отримувати і дивитися потрібно на відділенні. Зручно чи не зручно то ваші проблеми, умови повернення описані, якщо вам не підходить-купуйте де підходить.
Закон захисту прав споживачів не катить до приватних продаж, початийте уважно кого стосується цей закон.
Більшомірить пів біди, а от те щр вислала не той розмір, що був обговорений-це привід для анулювання угоди.
Закон захисту прав споживачів не катить до приватних продаж, початийте уважно кого стосується цей закон.
Більшомірить пів біди, а от те щр вислала не той розмір, що був обговорений-це привід для анулювання угоди.
І я ж кажу, що невідповідний розмір згідно замовлення анулює угоду
2
Ответ дляNastja-70
А с чего Вы взяли, что я продавец ?
Я пишу как покупатель :
-я всегда обдумано отношусь к покупкам: читаю условия и отзывы о продавце.
Проходу мимо, если условия продавца ине не подходят.
Не стесняюсь задать вопрос перед покупкой.
Покупаю только те товары, которые хорошо знаю по качеству.
То что мне неизвестно сразу обговариваю о возможности возврата.
Я пишу как покупатель :
-я всегда обдумано отношусь к покупкам: читаю условия и отзывы о продавце.
Проходу мимо, если условия продавца ине не подходят.
Не стесняюсь задать вопрос перед покупкой.
Покупаю только те товары, которые хорошо знаю по качеству.
То что мне неизвестно сразу обговариваю о возможности возврата.
Потому как вопреки нормам законодавства, Вы отстаиваите позицию продавца. Ни один адекватный человек, который понимает нормы законодательства по защита прав потребителей и придерживается их, защищать продавца в данном случае не будет.
4
Ответ дляNastja-70
Думаю, это принципиальная разница. Нигде товар больше не был, не перемещался, не лежал.
Пришел на почту, был осмотрен, померян и сразу отправлен.
Пришел на почту, был осмотрен, померян и сразу отправлен.
так пусть продавец обменяет свой же косяк.
за ошибки продавца покупатель не несет ответственности.
а если бы продавец положил XL вместо XS то тоже виноват покупатель?
если у продавца такие жесткие правила возврата - нечего отправлять на почтомат.
я давно покупаю и у многих продавцов есть доставка только на отделение.
кроме того ,в телефонном режиме предупреждают,что мерить только в отделении.
за ошибки продавца покупатель не несет ответственности.
а если бы продавец положил XL вместо XS то тоже виноват покупатель?
если у продавца такие жесткие правила возврата - нечего отправлять на почтомат.
я давно покупаю и у многих продавцов есть доставка только на отделение.
кроме того ,в телефонном режиме предупреждают,что мерить только в отделении.
3
Ответ дляOdilie
Простите, но у прода условия оговаривались. Я, честно говоря, не совсем понимаю истории, когда берут вещи без возможности осмотра. Или не осматривают при получении наложкой и начинаются страдания.
Вы не хотели идти в отделение, Вам неудобно. Зато удобно вести борьбу.
Продавец виновата в том, что согласилась отправить на почтомат.
Вы не хотели идти в отделение, Вам неудобно. Зато удобно вести борьбу.
Продавец виновата в том, что согласилась отправить на почтомат.
А чому винна? Хазяїн барин, якщо покупець все оплачує. Умови повернення лписані, покупець прочитав, усвідомив, замовив не бачу вини продавця в цьому моменті
5
Space_girl• 07 апреля 2023
ИМХО
Сначала покупают онлайн неведомую хрень непонятно у кого. А потом кишки выматівают.
Сначала покупают онлайн неведомую хрень непонятно у кого. А потом кишки выматівают.
15
Ответ дляАвокада
так пусть продавец обменяет свой же косяк.
за ошибки продавца покупатель не несет ответственности.
а если бы продавец положил XL вместо XS то тоже виноват покупатель?
если у продавца такие жесткие правила возврата - нечего отправлять на почтомат.
я давно покупаю и у многих продавцов есть доставка только на отделение.
кроме того ,в телефонном режиме предупреждают,что мерить только в отделении.
за ошибки продавца покупатель не несет ответственности.
а если бы продавец положил XL вместо XS то тоже виноват покупатель?
если у продавца такие жесткие правила возврата - нечего отправлять на почтомат.
я давно покупаю и у многих продавцов есть доставка только на отделение.
кроме того ,в телефонном режиме предупреждают,что мерить только в отделении.
Продавец предлагал обмен.
5
Ответ дляNastja-70
Для ясности, кто не в теме :
-автор ПОЛНОСТЬЮ ПРОИГНОРИРОВАЛА условия продавца
заказав пальто на почтамп
-замеров и размерной сеткой перед покупкой не интересовалась
-продавец предлагал обмен
-договоренности о возврате со стороны покупателя не было
-автор ПОЛНОСТЬЮ ПРОИГНОРИРОВАЛА условия продавца
заказав пальто на почтамп
-замеров и размерной сеткой перед покупкой не интересовалась
-продавец предлагал обмен
-договоренности о возврате со стороны покупателя не было
Тобто якщо заміть товару вам вишлють ганчірку, то можна теж зїхати на ,,договоренности о возврате со стороны покупателя не было,,?
4
Ответ дляЛеска
Тобто якщо заміть товару вам вишлють ганчірку, то можна теж зїхати на ,,договоренности о возврате со стороны покупателя не было,,?
Я не покупаю в интернете то что мне не знакомо.
Или наложка, или перед покупкой договоренность о возврате.
Или прохожу мимо.
Или наложка, или перед покупкой договоренность о возврате.
Или прохожу мимо.
2
Ответ дляNastja-70
Я не покупаю в интернете то что мне не знакомо.
Или наложка, или перед покупкой договоренность о возврате.
Или прохожу мимо.
Или наложка, или перед покупкой договоренность о возврате.
Или прохожу мимо.
Це добре, ваше право.
Але той коментар-некоректний. До того ж якщо людина недобросовісна то й домовленостями про поверенення також можна знехтувати.
Але той коментар-некоректний. До того ж якщо людина недобросовісна то й домовленостями про поверенення також можна знехтувати.
Ответ дляNastja-70
До скандала предложил обмен.
от того что бирка будет XS пальто не станет на три размера меньше.оно так пошито,что в размере XS туда поместится хорошая тётка.
продавец могла принять пальто и если оно без каких либо следов примерки возвратить деньги.
но наши жлобы удавятся, если уж денежки попали в их липкие ручонки.
продавец могла принять пальто и если оно без каких либо следов примерки возвратить деньги.
но наши жлобы удавятся, если уж денежки попали в их липкие ручонки.
1
Ответ дляBusinkaKiev
Почему всегда пишут про риски при интернет покупках? Это такое себе оправдывание горе-продавцов? Интернет покупки -это удобный сервис покупки , где покупатель защищен теми же правами , что и оффлан! Нет в законе такого , что интернет покупка -это риск .
Не бывает условий покупки , которые выше законов, чтоб себе продавец там не придумала .
Не бывает условий покупки , которые выше законов, чтоб себе продавец там не придумала .
В ззпп доречі внесли поправки щодо інет-продажів.
Але. Почитайте кого стосується цей закон. Якщо через інет продає юр особа, фоп, пп, спд і тд. це одне. Якщо цьоця Галя-це інше.
Але. Почитайте кого стосується цей закон. Якщо через інет продає юр особа, фоп, пп, спд і тд. це одне. Якщо цьоця Галя-це інше.
Ответ дляSpace_girl
ИМХО
Сначала покупают онлайн неведомую хрень непонятно у кого. А потом кишки выматівают.
Сначала покупают онлайн неведомую хрень непонятно у кого. А потом кишки выматівают.
Дякую, що зайшли і висловились) Це було дуже цінно) Бувайте здорові)
1
Snow bunny• 07 апреля 2023
Ответ дляKriskaA
Скока ??? А на Инглишхоуме покупать нормальное постельное - не судьба ?
1800 грн. В инглиш разве есть такие цены?
Ответ дляviktori_ya07
Та не потрібно ані допомагати, ані співчувати. Я ж написала чому обмін не вирішує проблему. Продавчиня ж не буде своїм коштом возити пальто на примірку? Не буде. А який сенс, якщо воно явно більшомірить і не підійде? От прямо Ви і зараз можете дати відповідь? Зараз фото додам)
Зато ви отримаєте пальто свого розміру, що замовлялі і вважайте що забрали з поштомата, без повернення
1
Sakura-18cb• 07 апреля 2023
Не понимаю в чем суть претензии? Продавец ясно написал - возврат только из отделения почты. Т.е. там Вы примеряли и в случае чего вернули обратно. Мало ли что Вы с ним могли сделать за пределами почтового отделения.
5
Ответ дляЛеска
А на обмін чому не погодилисЯ??
Тому, що обмін моїм коштом, а товар явно більшомірить і все одно не підійде. Нема сенсу. S на мене з запасом, а я М класичний.
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
Не ображайтесь)