АяВсёЗнаю• 10 сентября 2023
Обмен товара по гарантии, срок
Доброе утро.
Подскажите, пожалуйста.
Купленный товар оказался с серьезным браком. Брак проявился во время гарантийного срока. Есть заключение авторизированного сервисного центра, что ремонту товар не подлежит. В течение какого времени нужно обратиться в магазин по поводу замены товара на аналогичный/возврата денег за товар?
Подскажите, пожалуйста.
Купленный товар оказался с серьезным браком. Брак проявился во время гарантийного срока. Есть заключение авторизированного сервисного центра, что ремонту товар не подлежит. В течение какого времени нужно обратиться в магазин по поводу замены товара на аналогичный/возврата денег за товар?
автор
АяВсёЗнаю
• 10 сентября 2023
Ответ дляКак_б_не_так
Во время гарантийного срока.
Спасиоо. То есть если до конца гарантийного срока еще полгода, то в течение этого полугода и модно обращаться ? И дата выдачи экспертного заключения не играет роли?
english book• 10 сентября 2023
В мене було подібне в Розетці. Там якось зупиняється гарантійний срок. На сторінці захисту справ споживачів можна детальніше подивитись, може що змінилося,бо давно було.
Просто я одразу з одного віконця пішла до іншого. Бо це все Розетці було,і експертиза і повернення. Навіть товар мені не віддали. Запитали чи гроші повернути, чи новий. Я вибрала новий, І забрала.
Просто я одразу з одного віконця пішла до іншого. Бо це все Розетці було,і експертиза і повернення. Навіть товар мені не віддали. Запитали чи гроші повернути, чи новий. Я вибрала новий, І забрала.
західний_діалект• 10 сентября 2023
Відкрийте умови гарантії магазину чи виробника. Але не коротенький, а щось на кшталт: положення про гарантію. Там має бути все написано. У нас, наприклад, гарантійна претензія має бути висунута протягом 10 днів з дати експертного висновку.
автор
АяВсёЗнаю
• 10 сентября 2023
Ответ дляenglish book
В мене було подібне в Розетці. Там якось зупиняється гарантійний срок. На сторінці захисту справ споживачів можна детальніше подивитись, може що змінилося,бо давно було.
Просто я одразу з одного віконця пішла до іншого. Бо це все Розетці було,і експертиза і повернення. Навіть товар мені не віддали. Запитали чи гроші повернути, чи новий. Я вибрала новий, І забрала.
Просто я одразу з одного віконця пішла до іншого. Бо це все Розетці було,і експертиза і повернення. Навіть товар мені не віддали. Запитали чи гроші повернути, чи новий. Я вибрала новий, І забрала.
Дякую
1
автор
АяВсёЗнаю
• 10 сентября 2023
Ответ длязахідний_діалект
Відкрийте умови гарантії магазину чи виробника. Але не коротенький, а щось на кшталт: положення про гарантію. Там має бути все написано. У нас, наприклад, гарантійна претензія має бути висунута протягом 10 днів з дати експертного висновку.
Дякую
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
