Сонячний зайчик• Изменено 25 февраля 2024
Чому більшість відвідувачів у магазинах такі тупі...
Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається, я свідомо туди пішла. В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин. Але зараз не про це.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
31
1
15
1
84
316
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляТішуся неперетішуся
Продажі - це не ваше
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
17
130
29
11
КинДза• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
да не хватало что бы вы еще и хамили
151
5
20
КАПСЛОЧНИЦА• 25 февраля 2024
Ви не праві, бо клієнт не має шукати бірку, так само як і знати точно який розмір підійде, це наша робота- підібрати йому розмір.
Я консультант теж у магазині еротичної білизни та іграшок.
Я консультант теж у магазині еротичної білизни та іграшок.
2
155
5
6
1
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляКАПСЛОЧНИЦА
Ви не праві, бо клієнт не має шукати бірку, так само як і знати точно який розмір підійде, це наша робота- підібрати йому розмір.
Я консультант теж у магазині еротичної білизни та іграшок.
Я консультант теж у магазині еротичної білизни та іграшок.
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
12
8
115
1
1
9
Поддакиваю иногДА• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Знаете ,вам бы санитаркой в поликлинике -они любят всех гонять и ведут себя минимум как главврач
1
29
159
котопёс• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Щоб ви в них орієнтувалися й могли допомогти клієнту
57
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляПоддакиваю иногДА
Знаете ,вам бы санитаркой в поликлинике -они любят всех гонять и ведут себя минимум как главврач
Я нікого не ганяю🥰
Из Кукуева я• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Вам і не можна дозволяти собі хамство 🤣🤣🤣🤣
Тому вас так ковбасить
Тому вас так ковбасить
59
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ длякотопёс
Охренеть просто, трафік їй люди наматують
ще й розмір питають
ще й розмір питають
Потім коли керівництво буде казати що продажів мало, а людей багато, я на вас подивлюсь
62
2
2
16
Бачу_майбутнє• 25 февраля 2024
Ответ дляЛамборджини
Думаю, что вы тролль.
Причому, старанний троль початківець на випробувальному терміні 😂
30
6
Поддакиваю иногДА• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
А для чего тогда вы в том магазине? Можно поставить кассу самообслуживания и покупатели сами будут пробивать товар
128
Кидстаффовна• 25 февраля 2024
Вся суть хорошего бизнеса - найти подход к клиенту, угадать его потребности и свести негативные вопросы к минимуму. Очень большая конкуренция, никто не обратит внимание на ваши претензии, найдут более коммуникабельного предпринимателя.
55
10
Анонимус Я• 25 февраля 2024
Вы просто обслуживающий персонал. Что вы хотите от покупателей, ваша работа подойти и помочь, когда подзовут
8
67
Ламборджини• 25 февраля 2024
Ответ дляПоддакиваю иногДА
Знаете ,вам бы санитаркой в поликлинике -они любят всех гонять и ведут себя минимум как главврач
5
Из Кукуева я• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Це ваша робота, бачачи людину підібрати їй розмір
23
1
Паратруперсупер• 25 февраля 2024
Ответ длякотопёс
Охренеть просто, трафік їй люди наматують
ще й розмір питають
ще й розмір питають
ще й одяг міряють і не купують. взагалі обнагліли.
а варіант що людині щось не сподобалось на ній, чи розмір не підійшов чи плани змінились, взагалі не розглядається.
а буває реально заходиш просто подивитись без конкретної мети, кажеш консультанту, який одразу підбіг, шо нічо не треба, а потім в око шось падає шо сподобалось.
дивна дівчина. продажі то точно не її)
головна вона в магазині, то хай сама собі касу робить 🤣
а варіант що людині щось не сподобалось на ній, чи розмір не підійшов чи плани змінились, взагалі не розглядається.
а буває реально заходиш просто подивитись без конкретної мети, кажеш консультанту, який одразу підбіг, шо нічо не треба, а потім в око шось падає шо сподобалось.
дивна дівчина. продажі то точно не її)
головна вона в магазині, то хай сама собі касу робить 🤣
1
84
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу