Хто читав, в чому там суть? Я чесно не зрозуміла і ще більше не зрозуміла чому вона є у шкільній програмі
Хто читав, вам сподобалось?
Хто читав, вам сподобалось?
1
ReintTycha• 20 марта в 20:00
Ответ дляNerses
До сих пор вспоминаю ее с ужасом, а мне 40 скоро.
Як і я. І мене диіує, чому дітям ,які живуть умовах війни, не замінять твори.Бо суцільний депресняк. На щось більш світле, добре. Щоб хоч якось лікувалася психіка.
1
3
2
Ответ дляReintTycha
Як і я. І мене диіує, чому дітям ,які живуть умовах війни, не замінять твори.Бо суцільний депресняк. На щось більш світле, добре. Щоб хоч якось лікувалася психіка.
Я вам можу сказати, що вона і в італійській школі теж є в програмі, я її в свій час не читала, але сестра 89 року народження мене просвітила, що вона ще в школі її також читала по зарубіжній літературі. От я і подумала, якщо вона в багатьох країнах в школі вивчається, то значить там є цінний зміст
svetla2201• 20 марта в 20:07
я теж не зрозуміла суті, а потім десь прочитала, що суть в тому, що життя людини нема ніякої цінності....помер гол.герой і вся сімя видихнула
Сенс Перетворення Франца Кафки багатошаровий і може тлумачитися по-різному, залежно від підходу. Ось кілька основних інтерпретацій:
Абсурдність існування та відчуження
Головний герой, Ґреґор Замза, прокидається і виявляє, що перетворився на комаху. Це метафора раптового усвідомлення власної непотрібності у суспільстві та родині. Його праця як годувальника була єдиним, що робило його ’корисним’, а коли він стає тягарем, родина швидко відвертається.
Критика буржуазної родини та егоїзму
До метаморфози Ґреґор був відданим працівником, який жертвував собою заради родини. Але коли він більше не може працювати, його рідні перестають бачити в ньому людину. Це розкриває холодний, споживацький характер сімейних стосунків.
Екзистенційна криза
Трансформація Ґреґора символізує втрату власної ідентичності та відчуження від самого себе. Він ще має людські думки та почуття, але суспільство бачить у ньому лише монстра. Це перегукується з екзистенціалізмом та ідеєю про те, що людина врешті-решт стає чужою навіть для себе.
Кафкіанський абсурд і бюрократичний світ
Світ у Кафки підпорядкований нелогічним законам, які герої не можуть осягнути чи змінити. Ґреґор не запитує, чому це сталося, він просто намагається змиритися. Це можна порівняти з тим, як люди застрягають у системі, що не має логічного пояснення чи виходу.
Метафора хвороби чи інакшості
Перетворення може символізувати хворобу або інвалідність. Люди часто бояться та відкидають тих, хто змінюється фізично чи ментально. Ґреґор спершу намагається повернутися до звичного життя, але його тіло й суспільство йому цього не дозволяють.
Фінал – смерть Ґреґора – показує, що світ іде далі без нього, і навіть його родина майже не шкодує. Це підкреслює безжальність реальності та ілюзорність сімейних і соціальних зв’язків.
Абсурдність існування та відчуження
Головний герой, Ґреґор Замза, прокидається і виявляє, що перетворився на комаху. Це метафора раптового усвідомлення власної непотрібності у суспільстві та родині. Його праця як годувальника була єдиним, що робило його ’корисним’, а коли він стає тягарем, родина швидко відвертається.
Критика буржуазної родини та егоїзму
До метаморфози Ґреґор був відданим працівником, який жертвував собою заради родини. Але коли він більше не може працювати, його рідні перестають бачити в ньому людину. Це розкриває холодний, споживацький характер сімейних стосунків.
Екзистенційна криза
Трансформація Ґреґора символізує втрату власної ідентичності та відчуження від самого себе. Він ще має людські думки та почуття, але суспільство бачить у ньому лише монстра. Це перегукується з екзистенціалізмом та ідеєю про те, що людина врешті-решт стає чужою навіть для себе.
Кафкіанський абсурд і бюрократичний світ
Світ у Кафки підпорядкований нелогічним законам, які герої не можуть осягнути чи змінити. Ґреґор не запитує, чому це сталося, він просто намагається змиритися. Це можна порівняти з тим, як люди застрягають у системі, що не має логічного пояснення чи виходу.
Метафора хвороби чи інакшості
Перетворення може символізувати хворобу або інвалідність. Люди часто бояться та відкидають тих, хто змінюється фізично чи ментально. Ґреґор спершу намагається повернутися до звичного життя, але його тіло й суспільство йому цього не дозволяють.
Фінал – смерть Ґреґора – показує, що світ іде далі без нього, і навіть його родина майже не шкодує. Це підкреслює безжальність реальності та ілюзорність сімейних і соціальних зв’язків.
1
3
Прекрасна книга, але дуже важка, памʼятаю, що дуже вразила в школі, було шкода головного героя до сліз(
Для мене особисто вона про те, як поступово ми стаємо тягарем навіть для найближчих, коли з якихось причин змінюємося і перестаємо бути зручними/звичними
Від банальних хвороб до наприклад нетрадиційної орієнтації тощо
Для мене особисто вона про те, як поступово ми стаємо тягарем навіть для найближчих, коли з якихось причин змінюємося і перестаємо бути зручними/звичними
Від банальних хвороб до наприклад нетрадиційної орієнтації тощо
1
1
Ответ дляbegovelik
Дуже корисний твір і просто пречудово, що він є у шкільній програмі.
Теж так вважаю, шкода, що так багато людей, як виявляється, його не розуміють, «капець, мужик на жука перетворився, шо за діч, гигиги»
Хоча, здається, сенс нібито на поверхні абсолютно
Хоча, здається, сенс нібито на поверхні абсолютно
2
Алина-1240• 20 марта в 20:36
Ответ дляBerill
Теж так вважаю, шкода, що так багато людей, як виявляється, його не розуміють, «капець, мужик на жука перетворився, шо за діч, гигиги»
Хоча, здається, сенс нібито на поверхні абсолютно
Хоча, здається, сенс нібито на поверхні абсолютно
А может хватит на детей вываливать кучу пурги и тяжести бренного мира? Почему не читать что то оптимистичное,что подталкивает человека к процветанию ,развитию,здоровой самооценке и адекватному контакту с окружающим миром..но нет же-я проснулся и не мог перевернуться из за жесткой спинки....идиотия
Алина-1240• 20 марта в 20:38
Ответ дляBerill
Теж так вважаю, шкода, що так багато людей, як виявляється, його не розуміють, «капець, мужик на жука перетворився, шо за діч, гигиги»
Хоча, здається, сенс нібито на поверхні абсолютно
Хоча, здається, сенс нібито на поверхні абсолютно
Псих написал и куча адептов ищущих в пурге смысл тайный
Ответ дляАлина-1240
А может хватит на детей вываливать кучу пурги и тяжести бренного мира? Почему не читать что то оптимистичное,что подталкивает человека к процветанию ,развитию,здоровой самооценке и адекватному контакту с окружающим миром..но нет же-я проснулся и не мог перевернуться из за жесткой спинки....идиотия
Можливо, для зародження в підлітках зачатків співчуття до інакшості і толерантності, наскільки я памʼятаю, це програма 11 класу, а не молодшої школи. Чим не адекватний контакт з оточуючим світом, який, на жаль, не є світом рожевих поні.
Але нічого, судячи з загальних тенденцій спрощення шкільної програми, скоро заберуть, щоб дітки не перенапружилися ненароком)
Але нічого, судячи з загальних тенденцій спрощення шкільної програми, скоро заберуть, щоб дітки не перенапружилися ненароком)
Алина-1240• 20 марта в 20:44
Ответ дляBerill
Можливо, для зародження в підлітках зачатків співчуття до інакшості і толерантності, наскільки я памʼятаю, це програма 11 класу, а не молодшої школи. Чим не адекватний контакт з оточуючим світом, який, на жаль, не є світом рожевих поні.
Але нічого, судячи з загальних тенденцій спрощення шкільної програми, скоро заберуть, щоб дітки не перенапружилися ненароком)
Але нічого, судячи з загальних тенденцій спрощення шкільної програми, скоро заберуть, щоб дітки не перенапружилися ненароком)
Нет, для толерантности не надо показывать инвалидов и прочее как обузу .тогда и будет забота о близких
Ответ дляАлина-1240
Нет, для толерантности не надо показывать инвалидов и прочее как обузу .тогда и будет забота о близких
Не знаю, напевно все індивідуально і сильно залежить від початкового рівня емпатії, але пам’ятаю, що в школі при прочитанні мені було його страшенно шкода, і я чітко і однозначно засуджувала поведінку його сімейки
Алина-1240• 20 марта в 20:56
Ответ дляBerill
Не знаю, напевно все індивідуально і сильно залежить від початкового рівня емпатії, але пам’ятаю, що в школі при прочитанні мені було його страшенно шкода, і я чітко і однозначно засуджувала поведінку його сімейки
Учебники по алгебре,химии ,физике откройте новые..вы ахните..в них инфы как для школы умственно отсталых....дети не знают элементарного..откуда эмпатии взяться?)
1
Алина-1240• 20 марта в 20:58
Ответ дляBerill
Не знаю, напевно все індивідуально і сильно залежить від початкового рівня емпатії, але пам’ятаю, що в школі при прочитанні мені було його страшенно шкода, і я чітко і однозначно засуджувала поведінку його сімейки
Чтоб была эмпатия ум нужен..а его убивают нарошно..и на этом фоне бред про насекомое...этим бредом и внушается, что больной,старый и т.д. не нужен и обуза
1
Ответ дляАлина-1240
Чтоб была эмпатия ум нужен..а его убивают нарошно..и на этом фоне бред про насекомое...этим бредом и внушается, что больной,старый и т.д. не нужен и обуза
У вас справді цікава точка зору, не дивилася на це з такого боку
Просто для мене все було однозначно ніби, але ви праві, люди початково дуже різні і все сприймають виходячи з цього по-різному
Просто для мене все було однозначно ніби, але ви праві, люди початково дуже різні і все сприймають виходячи з цього по-різному
Ответ дляickpa
Может сыну стоит без мамы прочесть, а маме потом спросить сына как он понял книгу?
А чому неможна разом, мені теж було цікаво)
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
