Вітаю! Цікавить думка форумчан стосовно наступної ситуації. Замовила тут на кідстаффі пальто доньці. В оголошенні автор вказує, що повернення товару приймає з відділення пошти після огляду покупця. Я замовила на Поштомат, оскільки відділення розташовані незручно для мене. Отримала пальто невідповідного розміру (S), яке ще й більшомірить, тобто реально М з запасом, хоча замовлено було XS. Звернулась до продавця з проханням повернути товар як той, що не відповідає умовам угоди купівлі-продажу. У відповідь відмова читати мої повідомлення і чорний список. Питання таке: це взагалі так зараз? У кого який досвід подібних ситуацій на кідстаффі останнім часом? Продавець має близько 400 активних оголошень, тобто не випадкова людина.
показать весь текст
Ответ дляИюль-0857
Тут просили скрины,важно как шел разговор. Попытались ли найти компромисс. Пока видно,что вы обе пошли на обострение. И на конфликт. Хотя все можно решить мирно
2
Ответ дляИюль-0857
Знаете,ошибится может каждый,может у нее было много отправок и она пакеты перепутала. Для этого есть возврат при осмотре. Но Вы поленились пойти на почту,а теперь еще и типа жертва,извините,но вина тут 50/50 Ваша и продавца. Она не тот размер отпрааила,Вы поленились пойти на почту.
помилитись може кожен, а прийняти свою помилку очевидно не кожен
а щей в чорний список кинути, якщо ви так само працюєте то задумайтесь, це погана стратегія
а щей в чорний список кинути, якщо ви так само працюєте то задумайтесь, це погана стратегія
5
Немає значення, що там продавець пише в своїх умовах продажу. Колись один магазин писав, що не приймає повернення, бо він шоу-рум. До першого конфлікту з клієнткою-юристкою.
Є Закон України про захист прав споживачів, він гарантує право на повернення товарів належної якості впродовж 14 днів. Я вже мовчу про неправильний розмір.
У вас лишилися дані продавця? Номер картки?
Зверніться спочатку в підтримку тут. Потім - у банк. Потім - у Держспоживслужбу.
Є Закон України про захист прав споживачів, він гарантує право на повернення товарів належної якості впродовж 14 днів. Я вже мовчу про неправильний розмір.
У вас лишилися дані продавця? Номер картки?
Зверніться спочатку в підтримку тут. Потім - у банк. Потім - у Держспоживслужбу.
5
Ответ дляkuskus
А де ж фото пальто з біркою і розміром?
У мене його і не просили, спілкування закінчилось в той же день моїм блоком.
Ответ дляIcosmo
помилитись може кожен, а прийняти свою помилку очевидно не кожен
а щей в чорний список кинути, якщо ви так само працюєте то задумайтесь, це погана стратегія
а щей в чорний список кинути, якщо ви так само працюєте то задумайтесь, це погана стратегія
Я не дроп и не працюю,продаю свое. В одном экземпляре. Поэтому размер не перепутаю) но как покупатель я осмптриваю и меряю,прежде чем купить. Предоплатойне покупаю,не рискую. И сама продаю на олх,люди видят товар,когда получают.
1
Ответ дляSvitozara
Автор права по закону. Але налаштує скоро всіх тут проти себе, бо вся переписка вказує на те, що їй просто здається, що пальто М. І не подобається посадка.
Да, у продавца вообще нет информации о том, что пришел не тот размер по бирке, а как раз это здесь и основное, а не вся та лирика что написала автор.
3
Ответ дляiroman
Вообще в вашей переписке с продавцом где-то есть хоть упоминание о размере С на бирке?
Та ніхто про бірку і не питав, в чорний список і все. Далі вже не читали мої повідомлення.
Ответ дляИюль-0857
Я не дроп и не працюю,продаю свое. В одном экземпляре. Поэтому размер не перепутаю) но как покупатель я осмптриваю и меряю,прежде чем купить. Предоплатойне покупаю,не рискую. И сама продаю на олх,люди видят товар,когда получают.
ну тобто якщо покупець не перевіряє то можна надсилати що завгодно, ви правда так вважаєте? те що ситуація така не дає право продавцю надсилати не те що було замовлено, це навіть і не тільки про кошти а й про час
3
Ответ дляrich0311
От мене теж дуже цікавить бірка, на якій вказано розмір s.
Маю сумніви, що там розмір S. А те, що більшомірить, то треба було на відділення замовити в міряти.
Маю сумніви, що там розмір S. А те, що більшомірить, то треба було на відділення замовити в міряти.
Мамой клянусь) Просто зараз я не вдома, не можу сфотографувати. Можу трохи пізніше.
1
Ответ дляviktori_ya07
Та ніхто про бірку і не питав, в чорний список і все. Далі вже не читали мої повідомлення.
А с чего бы она про бирку спрашивала, если Вы ничего ей по этому поводу не писали. Эти оверсайзы и ХС мешком сидят, что продавец и подумала, она что экстрасенс про бирки угадывать? Можете бирку с размером сфоткать?
1
Ответ дляIcosmo
ну тобто якщо покупець не перевіряє то можна надсилати що завгодно, ви правда так вважаєте? те що ситуація така не дає право продавцю надсилати не те що було замовлено, це навіть і не тільки про кошти а й про час
Нет,не вважаю. Я и говорю вина 50/50. Одна не то прислала,вторая не захотела идти на почту. Теперь конфликт. По сути из ничего.
Ответ дляnatapri
Бляха муха, снова простынь и снова ни слова что на БИРКЕ S. Я за Вас, если что.
Простинь... Я ж намагалась обґрунтовано викласти своє бачення розв´язання проблеми
harchushyn• 04 апреля 2023
Ответ дляnatapri
Да, у продавца вообще нет информации о том, что пришел не тот размер по бирке, а как раз это здесь и основное, а не вся та лирика что написала автор.
Умови цього складу такі:навіть якщо ми помилилися -приймаємо повернення тільки зразу ж з відділення.
В іншому варіанті не приймаємо,навіть якщо ми помилилися.
Продавець про це повідомляє покупця в оголошенні і вона всеодно робить замовлення не на відділення.
В іншому варіанті не приймаємо,навіть якщо ми помилилися.
Продавець про це повідомляє покупця в оголошенні і вона всеодно робить замовлення не на відділення.
6
harchushyn• 04 апреля 2023
Ответ дляnatapri
Я сейчас переобуюсь в воздухе, но есть ощущение, что если бы продавцу сбросили фото с биркой, то она бы договорилась со складом о возврате
Думаю ні.
У складу єдина умова повернення -це відправка товару зразу ж не виносячи товар за межі пошти.
Має право працювати на своїх умовах.
Автор умову порушила.
У складу єдина умова повернення -це відправка товару зразу ж не виносячи товар за межі пошти.
Має право працювати на своїх умовах.
Автор умову порушила.
3
Ответ дляharchushyn
Умови цього складу такі:навіть якщо ми помилилися -приймаємо повернення тільки зразу ж з відділення.
В іншому варіанті не приймаємо,навіть якщо ми помилилися.
Продавець про це повідомляє покупця в оголошенні і вона всеодно робить замовлення не на відділення.
В іншому варіанті не приймаємо,навіть якщо ми помилилися.
Продавець про це повідомляє покупця в оголошенні і вона всеодно робить замовлення не на відділення.
Де таке написано в оголошенні?
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу